Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh ja kut, dat is het nadeel van mijn huis: ik heb alleen een computerscherm waar DVD's op afgespeeld kunnen worden en niet zoveel meubels.
Maar ja. Komen: MargotTenenbaum Paranoide DanielC Misschien: Ieke N00dles MadameMinke
|
Lijkt me leuk.
Dan ben ik er trouwens wel voor dat daan niet meebetaald aan het eten, vind het zielig dat hij als enige geen ov heeft en ook nog eens een halve dag in de (tegenwoordig zeer onveilige) trein zit ![]() O ja, geen tv is naar, maar ik kan mijne wel meenemen(en als ik niet kan, kan ie geleend worden) En heb trouwens ook meubels(in dit geval lijken me vooral stoelen van toepassing) die meekunnen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahaha, radio. Okay.
![]() En wat we gaan kijken, hm. Ik stem wel voor een paar afleveringen Black Books tussendoor. ![]() Qua films.. Dat is lastiger, ik moet er over nadenken. (Want eigenlijk wil je natuurlijk films die je nog niet gezien hebt, maar dat houdt in dat je moet wachten met kijken tot de meeting en dat duurt nog zo lannnggg.) Juice (ok, ok, UICE) kom je ons allemaal ophalen op CS en dat we dan een schatkaart krijgen met een kruisje op jouw huis en dat we dan moeten zoeken en als we het vinden krijgen we een prijs? Of een koekje ofzo. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar het koekjesidee is ook gaaf. Alleen heb ik nooit koekjes. Wel veel stokbrood.
|
Verwijderd
|
Stokbrood is gewoon een heel lang koekje.
En ik woon ook in A'dam, ja, maar dan wel in Buitenveldert dus dat is zo van 'eigenlijk horen we bij Amstelveen maar dat vinden we losers dus we gaan chillen bij Amsterdam okay'. Bovendien is MET Z'N ALLEN MET DE BUS gezellig, dus ik kom wel gewoon daarheen. Hoera voor OV ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als Ralph hem tegen die tijd gezien en teruggestuurd heeft kan ik The Holy Mountain meenemen.
|
![]() |
|
Ja, dat zal ook lukken.
Maar goed, iedereen die zich geroepen voelt mag materiaal meenemen en dan zien we idd als het zover is wel hoe en wat. Ik heb hier ook wel aardig wat liggen. Wat betreft data: ik zat te denken aan 28, 29 of 30 december (want de 31ste zullen de meeste mensen wel oud en nieuw gaan doen) of iets van 2, 3, 4, 5 of 6 januari. Dus zeg maar alles na 27 december behalve oud en nieuw.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|