![]() |
|
Subsidie op condooms vind ik zo overdreven, als iemand niet bereid is om een pak condooms voor een tientje te kopen dan verdien je een enge ziekte.
||
Citaat:
Ik gebruik de nuvaring. Maar we zijn toch nog aan de condooms want hij is paranoide ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
condooms
![]() We zijn beiden 2x getest, en ik gebruik de pil. De enige reden om condooms te gebruiken is als ik een keer de pil vergeten ben, maar na al dat gekloot laat ik het wel uit mn hoofd om dat ding nog ooit te vergeten. De laatste keer dat we een condoom gebruikten knapte dat ding trouwens.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind namelijk ook dat anti-conceptie niet vergoed moet worden. Als je wilt neuken moet je maar betalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gebruik de pil. En al gebruikte ik die niet, die dingen zijn maar 10 cent en van dezelfde kwaliteit als bijv. Durex. Vroeger waren condooms trouwens wel te duur voor mij en beinvloedde dat wel mijn sexleven. Maarja, heb nu weer geld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zou dan als het flink in de centen gaat lopen inderdaad wel invloed hebben op je seksleven kan ik me voorstellen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
SOA preventie Verwijderd | 10 | 01-10-2004 11:04 | |
Seksualiteit |
vraagje meisjke | 26 | 10-07-2004 18:38 | |
Seksualiteit |
Durex = Duur !!! MissCzechMeOut | 62 | 11-08-2003 14:40 | |