Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2007, 22:06
Verwijderd
@Little_lady: wat een vreselijk nieuws ik wil je echt heel erg veel sterkte toewensen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2007, 22:21
Nienna*
Nienna* is offline
@ Little_Lady: OMG, ik schrik me echt kapot. Ik lees altijd je posts en dan ineens dit heel erg veel sterkte en houd je hoofd omhoog, je bent sterker dan je denkt! Wij denken hier allemaal aan je!

@ Nijn*: Goed dat je het hebt opgeschreven en hebt laten lezen, echt heel goed. Want pas als je de oorzaak van een probleem hebt, kun je het aanpakken, anders pak je symptomen aan en je hebt zelf ondervonden dat dat niet werkt. Beetje vreemde vraag misschien, maar heb je een post-traumatische stress-stoornis en krijg je misschien EMDR-therapie erbij?

OT: Hm. Ik ben nog steeds ziek (al valt dat in het niet bij wat ik hierboven allemaal lees) en ik heb toetsweek, waar ik dus lekker de helft van heb gemist. Yay.
Maar donderdag Chemical Brothers daar heb ik wel zin in op zich. Eindelijk weer mijn lieve vriendinnetje zien!
Oh en voor wie het zich nog herinnert, als dat in dit topic was (iemand zei nog dat ik me niet druk moest maken en dat het vanzelf uit ging): het is uit tussen mijn ex en zijn (vervelende, bemoeizuchtige) vriendin. Dat vind ik eerlijk gezegd wel fijn en ik vind het beschamend het toe te moeten geven. Ik kon haar niet zo goed uitstaan, mijn ex verdient duidelijk beter. Iemand zoals ik maar dan veel liever, ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:22
Verwijderd
Jezus, sterkte Little_lady. En trouwens iedereen die het wel kan gebruiken.

Hier ging de zon wel weer schijnen vandaag Het is ook allemaal wel goed. Soms ben ik er alleen een beetje moe van. Niks waar ik echt over kan zeuren eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:40
Verwijderd
@ Little_lady, sterkte, hopelijk valt alles een beetje mee (in hoeverre deze constatering mee kan vallen).

Ot:
ik ben echt super blij, heb een kamer gevonden in Utrecht
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:46
Giles
Giles is offline
Goh wat voel ik me extreem kut. Al drie jaar met dezelfde twee tentamens bezig. Domme trut ben ik.
Oud 20-11-2007, 22:55
Rob
Rob is offline
Zo. Dagje thuiswerken, dingen op de post gedaan, OV opgehaald, opgeruimd, webcam weer aan de praat gekregen over MSN, gedouched, rest van het huishouden gedaan, geleerd hoe ik mijn gitaar een halve stap moet downtunen (en hij klink zoveel gaver als ie lager staat). Al in al, een okay dag.

Ben alleen met mijn stomme kop vergeten de opticien te bellen. En ik moet toch echt even achter Hans Anders aan gaan rennen. Even kijken wat ze deze maand doen.
En ik denk dat ik, na mijn stage, toch maar 's op gitaarles ga. Ik leer niets maar wil het wel leren. Weet iemand een plek waar je 't kunt leren, in de buurt van Enschede?
Oud 20-11-2007, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Zo. Dagje thuiswerken, dingen op de post gedaan, OV opgehaald, opgeruimd, webcam weer aan de praat gekregen over MSN, gedouched, rest van het huishouden gedaan, geleerd hoe ik mijn gitaar een halve stap moet downtunen (en hij klink zoveel gaver als ie lager staat). Al in al, een okay dag.

Ben alleen met mijn stomme kop vergeten de opticien te bellen. En ik moet toch echt even achter Hans Anders aan gaan rennen. Even kijken wat ze deze maand doen.
En ik denk dat ik, na mijn stage, toch maar 's op gitaarles ga. Ik leer niets maar wil het wel leren. Weet iemand een plek waar je 't kunt leren, in de buurt van Enschede?
De Guitar Store in Enschede hebben altijd wel dingen van leraren hangen, gewoon eens naar vragen. Zo ben ik aan mijn leraar gekomen een aantal jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 23:30
Verwijderd
Heel veel sterkte, little_lady.. Damn.

Hier weer iets rustiger, voor zo lang het duurt. Zo stom, heb dubbel gepland zondag, dagje rommelmarkt met hele goed vriendin, ging ervan uit dat dat zaterdag was eigenlijk, en demo van band staat nu ook op zondag. Kut. En demo gaat sowieso voor, maar ik moet dus weer iemand teleurstellen.. :/
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 06:44
Neko*
Neko* is offline
@ Little_Lady: Ik ben geschokt, weet echt niet goed wat te zeggen, dus dan maar net als de rest; heeeeel veel sterkte en een *knuffel* Ik bewonder je om je positiviteit, probeer die vast te houden. Wij denken allemaal aan je!

ot;
Stomme winter, stom gedoe.

Ik moet nog een engels artikel zoeken om 1 minuut wat over te vertellen, maar ik kan het niet. Ik ben zo gestrest, zit met mijn hoofd zo ergens anders. Volgens mij komt er straks echt geen woord uit mij. Ook niet verkeerd, gaan mensen me tenminste niet uitlachen om m'n uitspraak. ik haat dit mondelinge gedoe. Ik ben niet van het mondelinge, geef mij maar pen en papier, daar weet ik tenminste wat mee te doen.
Ach, ik skip gym gewoon, dat boeit hem toch niet. En dan print ik dan wat uit en dan zie ik wel weer verder.

Ik wil geen lange dag met oneindig veel stomme vakken. Ik wil in bed liggen met de dekens over mijn hoofd en even vergeten dat er ook nog een wereld daar buiten bestaat. Vergeten dat er iets anders is dan de warmte en de leegte van de slaap.

Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 06:51.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 07:03
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hmz, ik moet toch maar geen spelletjes spelen als ik helemaal niet kan slapen. Ineens was het 4 uur, terwijl ik eerder zoiets in gedachten had van: "Ik kan helemaal niet slapen, het is kwart voor 1, ik ga eventjes een spelletje spelen en dan om half 2 ga ik slapen."

Nou, mooi niet dus. Ik viel in slaap om kwart over 6 vanmorgen en schrok precies een uur later wakker. Schijnbaar hadden mijn ouders gehoord dat ik om 10 over 6 aan mijn laptop zat, maar ze hadden niet gemerkt dat ik daarvoor er ook al aan had gezeten, volgens mij. Dan waren ze vannacht denk ik naar boven gekomen.
Oud 21-11-2007, 08:14
Verwijderd
Net als de rest hier ben ik redelijk shocked door het nieuws van Little_Lady... Weet verder niet wat ik moet zeggen, maar ik wens je alle liefs, kracht en sterkte toe je maar kunt gebruiken... Kop op meid!

ot: Jeuj! Ik ga drummen op een kneedbaar drumpad en ik ben duisenttrots op mezelf dat ik al twee keer een ritme kan slaan waar een accent in zit en dat ik me gister zo goed kon concentreren. De mensen zijn super en ik voel me totaal niet onzeker als ik fouten maak, omdat de mensen me de kans geven om te leren. Maar ook wel omdat ik nu weet dat het niet erg is om fouten te maken. Ik kom er wel!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 08:17
Rob
Rob is offline
Citaat:
De Guitar Store in Enschede hebben altijd wel dingen van leraren hangen, gewoon eens naar vragen. Zo ben ik aan mijn leraar gekomen een aantal jaar geleden
Ah! Dankjewel! Die winkel ken ik wel.
Ik zal er eens kijken wanneer ik de tijd heb, in dat geval.

Het reizen naar Utrecht heb ik trouwens totaaaaaal niet gemist de afgelopen twee dagen.
Oud 21-11-2007, 08:33
Verwijderd
@Thoughtful: Ja, daar heb je wel gelijk in eigenlijk.
@Duivelaartje: Bij biologie was het eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat de mensen na een tijdje best leuk bleken te zijn.

OT: Ik wou van alles uitprinten, maar nu ben ik een formulier vergeten mee te nemen, dus dat moet later maar. Ik ben er in geslaagd mij aan te melden voor 1 vak dat ik wilde doen en heb mij op de wachtlijst gezet voor een ander vak, dus wie weet kan ik straks in het winter trimester op UCI toch nog wel wat vakken doen die mij leuk lijken. En anders maar aan de independent study of zo. Het komt wel goed, het komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:41
Neko*
Neko* is offline
Toch naar huis gegaan, werd half gedwongen door lieve klasgenoten.. Nu een to do list, want ik moet wel echt wat gaan doen.
- natuurkunde maken
- duits teksten lezen en maken
- maatsch. boek zoeken.
- sk boek lezen.

En verder wou ik dat vriendlief hier was, en dat ik wist waar ik m'n mobiel gelaten heb.
Oud 21-11-2007, 09:43
Verwijderd
Ik heb het allemaal verkeerd gedaan.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:45
Verwijderd
Ok, nu heb ik me aangemeld voor Brinkveld, als het goed is krijg ik snel de inschrijfpapieren. En verder had ik nog een leuk medicijn uitgekozen, hebben ze dat hier in het ziekenhuis niet. Ze moeten nog overleggen of ze het wel in voorraad willen nemen. Ik moet weer apart zijn hoor . Verder gaat het wel redelijk. Deze week mijn studie stop gaan zetten, dan moet ik een uitkering gaan aanvragen enzo... blegh, ik wil gewoon normaal zijn, als iedereen gewoon een opleiding volgen en nergens last van hebben.

en oja, feest... ik ben voor het eerst in een jaar weer ongesteld geworden en ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:53
Rob
Rob is offline
Citaat:

En verder wou ik dat vriendlief hier was, en dat ik wist waar ik m'n mobiel gelaten heb.
In dat geval laat ik 'm altijd over gaan en hoop ik stiekem maar dat ik het geluid niet uit heb gezet of dat, als dat wel zo is, de telefoon op iets hards ligt zodat ik de vibratie kan horen. Werkt natuurlijk ook alleen maar als ik thuis ben. >_>

Sterkte met je thuissituatie, trouwens! *knuffel*
Oud 21-11-2007, 10:02
rare kwast
rare kwast is offline
sterkte little lady.. keep your head up, your not alone!

knuffel!
Oud 21-11-2007, 10:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
In dat geval laat ik 'm altijd over gaan en hoop ik stiekem maar dat ik het geluid niet uit heb gezet of dat, als dat wel zo is, de telefoon op iets hards ligt zodat ik de vibratie kan horen. Werkt natuurlijk ook alleen maar als ik thuis ben. >_>

Sterkte met je thuissituatie, trouwens! *knuffel*
Dat is nou juist een beetje het punt.. Ik heb al 3 keer gebeld, maar ik hoor hem niet. Dus dat zou betekenen dat hij niet thuis ligt, maar waar dan wel?! Mijn eerste ingeving was, misschien in het ziekenhuis. Dus daar was ik ook al langs geweest, maar daar ligt hij ook niet en hij was daar ook niet gevonden. Mijn enige hoop is nog m'n vriend en m'n ma's auto. Maar ga m'n ma niet vragen of hij misschien daar ligt, want die heeft het al veelste moeilijk en als ik dan aankom met 'ben mn mobiel kwijt' dan wordt 't helemaal niks meer.

En dankje.
Oud 21-11-2007, 10:27
Verwijderd
Sterkte, little lady.. Wat een verschrikkelijk bericht .
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:28
Nona
Nona is offline
Citaat:
@Little_lady:Wat verschrikkelijk naar voor je. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar sterkte ({)
Dat ja. Hier schrok ik toch wel even van. Heel veel sterkte.

En ik ga nu niet over mijn pietluttige frustraties posten, want dat voelt nu wel even heel onbelangrijk.
Oud 21-11-2007, 10:33
Verwijderd
Ik heb het idee dat het ergens helemaal fout gaat. Zowel in mijn hoofd als hier thuis. Ik weet niet meer hoe ik het op moet lossen.
En ik luister de verkeerde liedjes, ik wil zo graag dat het ophoudt. Ik wil zo graag dat ik door kan gaan en wel kan studeren, maar ik krijg het echt niet voor elkaar.

Misschien hoort het in het muziektopic, maar het is een combi.

Ik had zoveel idealen, zonder jou heb ik ze niet.

't Is net of ik mezelf verloren ben.
't Is net of ik de diepste dalen ken.
In het hart van mijn gevoel mis ik je lach..
Had ik kunnen weten dat het leven zonder jou me breken zou,
vanaf de eerste dag...

M'n werk is blijven liggen, maar ik voel me uitgeteld.
Het lichaam lamgeslagen, als door de griep geveld.
Ik moet opnieuw beginnen, maar zover ben ik nog niet.

Edit: and that makes 3. Maar ik heb er niets aan. Wat ik wil lukt niet.

Ik heb trouwens wel een megagoed idee voor een surprise voor het broertje van mijn vriend .

Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:42
Nijn*
Nijn* is offline
Jeej, de mammografie was goed, de kanker is niet teruggekeerd bij m'n moeder.. Dus nu gaan we taart eten

Sorry ik begrijp dat dit heel erg zuur is voor Little_Lady..
Oud 21-11-2007, 10:52
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Te laat op, maar ach, heb toch weinig te doen, 2 pagina's Plato, de rest ga ik in vertaling lezen. Het gaat wel goed, ondanks dat ik wat vervelende zaken heb gehoord gister. O.a. hier op het forum en gisteravond vertelde m'n vriend dat de beste vriend van een oud-collega van hem betrokken is bij een familiedrama. Die vriend kennen wij niet, maar die oud-collega zien we bijna elke week wel.

Maar gistermiddag en avond was gezellig. Samen met m'n broertje cadeautjes wezen kopen voor Sinterklaas, enorm gesjouw. Daarna samen gekookt en gegegeten. En vanavond weer repetitie en daar heb ik echt zin in.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:55
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
@Duivelaartje: Bij biologie was het eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat de mensen na een tijdje best leuk bleken te zijn.
heej
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:56
Pruts0r
Pruts0r is offline
@little_lady: Wow Dat raakt me echt, ik weet niet wat ik moet zeggen...
Oud 21-11-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Jeej, de mammografie was goed, de kanker is niet teruggekeerd bij m'n moeder.. Dus nu gaan we taart eten

Sorry ik begrijp dat dit heel erg zuur is voor Little_Lady..
Maar toch fijn dat het goed nieuws is bij jullie

OT AARGH. Maar goed, het lost zichzelf allemaal op geloof ik, ademhalen. Pfoe.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 11:27
Verwijderd
ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen..jemig! Little_lady heel veel sterkte! (})
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 12:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Little_lady: Heel veel sterkte... Heb er kippenvel van. Je bedenkt natuurlijk zelf altijd de engste dingen maar stiekem hoop je toch dat het iets anders is. Wel fijn dat je nog even naar huis mocht om iedereen op de hoogte te stellen. *knuffel* En ook voor Nijn.

OT: Het gaat wel steeds iets beter, ook al voel ik me nog wel wat wankel. Ik doe echt rustig aan, ik raak niet direct in paniek als het even wat minder gaat... Misschien red ik het wel. En ik probeer dus weer echt aan te komen maar dat komt me nu alweer mijn neus uit
Oud 21-11-2007, 12:11
Verwijderd
Soms snap ik de ballen van die jongen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 12:27
Little_lady
Little_lady is offline
Hier ben ik weer, even tussen de onderzoeken door want iedereen heeft pauze. Voor mij dus mooi even tijd om op internet te gaan... Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle ontzettend lieve berichtjes, dat doet me heel goed <3 Ik probeer idd positief te blijven, hoewel ik sinds gister wel behoorlijk het gevoel heb dat ik van de wereld ben ofzo.. Geen idee, het is heel raar en moeilijk om te beschrijven. Maar ik kom er wel, hoop ik

Ondertussen staat vast dat het botkanker is (Ewing Sarcoom), is idd behoorlijk zeldzaam en helemaal omdat bij mij het eerste knobbeltje niet ontdekt is in 1 van m'n ledematen wat meestal gebeurt maar in m'n nek... Gelukkig lijkt het er tot nu toe idd op dat we er op tijd bij zijn, maar dat weten we pas echt zeker als we de uitslagen van de MRI hebben die ik vanmorgen gehad heb. Ze zijn trouwens al flink aan het discussiëren hier over hoe het nou geopereerd moet worden enzo, omdat het op zo'n gekke plek zit... Brr...

Oh en Nijn*, het is hier het lucht-je-hart-topic, dus als de mammografie van je moeder goed was (wat ik geweldig vind!!) dan mag je dat plaatsen, niet doorstrepen vanwege mij! Niemand kan er iets aan doen dat ik het heb en ik vind dus ook niet dat mensen niet meer over hun goede nieuws mogen praten omdat ik het heb... En dat geldt ook voor Kruimelaar, als het even niet zo goed gaat dan moet je dat gewoon posten! Iedereen heeft zijn eigen leven met hoogte- en dieptepunten en daar is dit topic voor!

Zo, dat moest ik jullie even vertellen! En Roosje, ik hou jullie op de hoogte hoor
Oud 21-11-2007, 12:53
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hier ben ik weer, even tussen de onderzoeken door want iedereen heeft pauze. Voor mij dus mooi even tijd om op internet te gaan... Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle ontzettend lieve berichtjes, dat doet me heel goed <3 Ik probeer idd positief te blijven, hoewel ik sinds gister wel behoorlijk het gevoel heb dat ik van de wereld ben ofzo.. Geen idee, het is heel raar en moeilijk om te beschrijven. Maar ik kom er wel, hoop ik

Ondertussen staat vast dat het botkanker is (Ewing Sarcoom), is idd behoorlijk zeldzaam en helemaal omdat bij mij het eerste knobbeltje niet ontdekt is in 1 van m'n ledematen wat meestal gebeurt maar in m'n nek... Gelukkig lijkt het er tot nu toe idd op dat we er op tijd bij zijn, maar dat weten we pas echt zeker als we de uitslagen van de MRI hebben die ik vanmorgen gehad heb. Ze zijn trouwens al flink aan het discussiëren hier over hoe het nou geopereerd moet worden enzo, omdat het op zo'n gekke plek zit... Brr...

[...]

Zo, dat moest ik jullie even vertellen! En Roosje, ik hou jullie op de hoogte hoor
Hm, als je er lang moet blijven, mag je dan post ontvangen via een publiekelijk adres? Dan kunnen we misschien een LJH-beterschapskaartje sturen! Mits je dat wilt.
Oud 21-11-2007, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Hm, als je er lang moet blijven, mag je dan post ontvangen via een publiekelijk adres? Dan kunnen we misschien een LJH-beterschapskaartje sturen! Mits je dat wilt.
Tof idee!
En little_lady, wauw wat een spirit!

Ik ga iets voor WriteNow insturen. En ik ben zenuwachtig. Gelukkig zijn er geen verliezers!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:41
Verwijderd
Ik vind het echt ontzettend knap hoe positief je erin staat, hoe je zo optimistisch bent - ga zo door! En nogmaals, sterkte natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:47
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, wat fijn!

Het is echt zo slecht, zo fout. Maar ook leuk.
Oud 21-11-2007, 13:51
kroot
kroot is offline
@ Little_Lady: wat vreselijk! Ik weet ook echt niet wat ik moet zeggen. Maar ik heb veel bewondering voor je en je positieve instelling. Heel erg veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Voor!
Oud 21-11-2007, 14:17
Nebel
Nebel is offline
Little_Lady, net als de andere ben ik behoorlijk geschrokken (ik post niet zoveel meer, maar lees nog altijd wel). Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik vind het echt heel erg knap hoe je ermee omgaat.. Een dikke knuffel!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:23
Verwijderd
Little_Lady, heel veel sterkte toegewenst ook van mij! Ik vind het echt heel knap dat je zo positief post, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Fijn dat je ons op de hoogte houdt in elk geval.

Pff ja en ik, ik moest vandaag heel veel verslagen maken van mezelf, maar ik ben nog steeds met de eerste bezig. Maar ik heb wèl mijn nieuwe ov opgehaald en vanavond ga ik naar a midsummer night's dream en ik heb er heul veel zin in! O en mijn nieuwe cacaorozenhoutdouchecrème ruikt in de fles veel lekkerder dan op mij en dat vind ik niet lief.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:36
Verwijderd
@ little lady heel veel sterkte toegewenst !
En ga ervoor. *knuffel.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik vind het zo knap van je dat je dit hier gewoon plaatst. Ik vind het echt heftig, maar je komt nu sterk over. Echt meisje, zet 'm op.

Zo'n LJH-kaart is wel ontzettend leuk ja! Alleen hoe willen we dat gaan regelen?

@Nijn*: Te gaaf dat de kanker bij je moeder echt weg is. Wat een opluchting!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:01
Verwijderd
@little lady: Verdomme wat een rotbericht. Ik weet niet eens wat ik er op typen moet. wat een rotnieuws.

ontopic: gutgut, wat houden we toch van elkaar. En gisteravond was zó gezellig. Ik heb pannenkoeken gebakken voor 6 personen en savonds kwam mn vent nog even langs. En ondanks dat hij niks van het Nederlands snapte heeft ie zich kapot gelachen over ooruitspuitverhalen, kinderliedjes en aangeschoten Hollanders. Briljant.

@mushu: wat gaat er mis?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:47
xxceline
xxceline is offline
Ik zou willen slapen, en dan wakker willen worden, en zeker willen weten dat het een goede dag gaat worden, zonder pijn en verdriet
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Zo'n LJH-kaart is wel ontzettend leuk ja! Alleen hoe willen we dat gaan regelen?
Goed idee!

Ik ben moe, gespannen, kortom .

En ik moet zo nog weg en pas rond 11 uur thuis, terwijl ik eigenlijk nu al wil slapen.
En van studeren is vanmiddag ook niks gekomen...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
@little lady: Verdomme wat een rotbericht. Ik weet niet eens wat ik er op typen moet. wat een rotnieuws.

ontopic: gutgut, wat houden we toch van elkaar. En gisteravond was zó gezellig. Ik heb pannenkoeken gebakken voor 6 personen en savonds kwam mn vent nog even langs. En ondanks dat hij niks van het Nederlands snapte heeft ie zich kapot gelachen over ooruitspuitverhalen, kinderliedjes en aangeschoten Hollanders. Briljant.

@mushu: wat gaat er mis?

Msn de gexte.

Welke vent ? Die ene? Vertel vertel vertel
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:15
Yana
Yana is offline
Ik heb mijn stap niet gehaald. Vandaag was één en al compensatie, dus ik heb het niet eens geprobeerd. Ik weet niet wat ik met het avondeten moet doen. Wil doen. Mág doen. Het gaat helemaal niet zo lekker deze week.

Ik weet niet wat ik met mijn leven wil. Op dit moment wil ik gewoon wegkruipen en geknuffeld worden. Maar dat kan niet. Ik moet het zelf doen. Zelf kiezen. Niet afhankelijk zijn, maar mijn eigen verantwoordelijkheid nemen. Bwuh. Wat heb ik nog een extreem lange weg te gaan, en wat zie ik er ongelooflijk tegenop.
Oud 21-11-2007, 17:35
coopergirl
coopergirl is offline
Little_Lady, ik wil je heel veel succes en sterkte wensen.. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.. Sterkte.. !
Oud 21-11-2007, 18:59
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ik heb mijn stap niet gehaald. Vandaag was één en al compensatie, dus ik heb het niet eens geprobeerd. Ik weet niet wat ik met het avondeten moet doen. Wil doen. Mág doen. Het gaat helemaal niet zo lekker deze week.

Ik weet niet wat ik met mijn leven wil. Op dit moment wil ik gewoon wegkruipen en geknuffeld worden. Maar dat kan niet. Ik moet het zelf doen. Zelf kiezen. Niet afhankelijk zijn, maar mijn eigen verantwoordelijkheid nemen. Bwuh. Wat heb ik nog een extreem lange weg te gaan, en wat zie ik er ongelooflijk tegenop.
*zoveel herkennig*
@little lady: ook van mij heel veel sterkte gewenst!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 19:09
rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. morgen sinterklaas viering.. en zou naar de psych gaan, hoopte dat die een beetje evenwicht kon terug brengen, maar nee ziek
Oud 21-11-2007, 19:19
Heksjuh
Heksjuh is offline
Little Lady: heel veel sterkte. Je klinkt echt sterk en positief. Heel veel sterkte voor jou en jouw dierbaren (}).

Ik ben voor een LJH-kaart.
Reageren

Regels voor berichten