![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zijn jullie nou allemaal werkelijk een discussie aan het houden over het algemene presteren van mannen en vrouwen tijdens het vingeren/rukken?
Tjee..waren we niet allang tot de conclusie gekomen dat de reden dat (sommige/veel) vrouwen niet kunnen rukken door uithoudingsvermogen komt en de reden dat (sommige/veel) mannen niet kunnen vingeren aan het gebrek aan subtiliteit ligt? Terug naar de beflapjes: Of ik uberhaupt gebeft wil worden hangt heel erg van de situatie af (wie, waar, wanneer, etc).. maar ik zou het niet direct een afknapper vinden als iemand verstandig probeert te zijn. (En waarom zou het een belediging zijn? Weet hij veel wat ik heb uitgespookt) Het zou wel een extra reden kunnen zijn om niet gebeft te willen worden, maar dan alleen als versterking van de andere redenen.
||
Citaat:
![]() ![]() Vingeren daarentegen kan bijna geen enkele man ![]() OT: ALS ik een ONS zou hebben zou ik een beflapje geen afknapper vinden. Ik zie mezelf alleen niet echt een ONS hebben en als ik er een heb hoef ik niet zo nodig gebeft te worden.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik snap dat je wil compenseren voor 't feit dat je met je luie reet thuis op de bank een uitkering zit te trekken, maar probeer jezelf niet beter voor te doen door woorden te gebruiken die je niet begrijpt. Simpel taalgebruik is een ding, maar dergelijke fouten maken om je beter voor te doen is buitengewoon triest. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||||||
Oh God, team spuit11 begint ook weer.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: