Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2007, 23:10
Stefanie
Stefanie is offline
Ik doe helemaal niet aan beffen en pijpen bij een ONS. Gewoon het echte werk, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 00:25
Verwijderd
Citaat:
@ chimera: je hebt helemaal gelijk, ik kon in het begin ook geen ruk van rukken, maar rukken in combinatie met orale seks leidde altijd snel tot succes. Rukken an sich vond ik erg lastig, zeker om zo tot een orgasme te komen bij de man.
Inmiddels heb ik gewoon veel geoefend, en voelde ik ook zeker een ware overwinning toen het me voor het eerst lukte ( overigens is dat nu 3 jaar terug).
Het een gaat ook niet zonder het ander.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 18:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik doe helemaal niet aan beffen en pijpen bij een ONS. Gewoon het echte werk, meer niet.
Wat saai...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:16
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Wat saai...
Oud 29-11-2007, 22:23
Optima
Optima is offline
Citaat:
Wat saai...
het kan wel saai zijn, maar heb ik geef m groot gelijk. Ik vertrouw echt niemand meer nadat ik van iemand te horen kreed dat die persoon een soa had, en ik misschien besmet kon zijn. Ik was het gelukkig niet, maar stel je voor dat iemand hiv heeft zonder dat deze persoon het weet, niet saai zijn en lekker pijpen of beffen kan dat je doodvonnis zijn.
Oud 30-11-2007, 02:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
het kan wel saai zijn, maar heb ik geef m groot gelijk. Ik vertrouw echt niemand meer nadat ik van iemand te horen kreed dat die persoon een soa had, en ik misschien besmet kon zijn. Ik was het gelukkig niet, maar stel je voor dat iemand hiv heeft zonder dat deze persoon het weet, niet saai zijn en lekker pijpen of beffen kan dat je doodvonnis zijn.
Mja. Ik vind een meisje beffen/vingeren half de lol, dus tja. Of ze mij pijpt dat boeit me niet heel erg, is wel lekker maar vind het geen minpunt als ze 't niet wil.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 08:33
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Daarnaast vind ik het iets te intiem voor één keer en daarna nooit weer. Maar wat jij zegt is nog veel belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 10:08
Verwijderd
ach jongens kunnen ook niet vingeren
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 10:23
diveman
diveman is offline
Citaat:

als iemand al een beflapje gebruikt zal ie er ervaring mee hebben!!

en de enige manier om het goed te doen is het lichaam van de vrouw te lezen over hoe je het doet en anders vragen wat ze lekker vindt!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:54
Verwijderd
nou.. uit mijn eigen ervaringen kan ik zeggen dat mannen beter vingeren van beffen..Of het ligt aan mij..of aan die gasten.. maar met een lapje lijkt me dan helemaaaaaal nix.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
als iemand al een beflapje gebruikt zal ie er ervaring mee hebben!!
ervaring met soa's ja.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Valt wel mee. Het probleem met aftrekken is vooral dat jullie de spieren er niet voor hebben. Heb nog nooit problemen gehad een meisje klaar te laten komen, maar andersom...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Niet zo efficiënt als wijzelf misschien maar d'r zijn er met skillz hoor
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
Valt wel mee. Het probleem met aftrekken is vooral dat jullie de spieren er niet voor hebben. Heb nog nooit problemen gehad een meisje klaar te laten komen, maar andersom...
En het probleem van veel mannen (in ieder geval een aantal, in mijn ervaring) is dat ze zich zo suf gerukt hebben dat ze geheel in de veronderstelling zijn dat je net zo veel kracht moet zetten op die clit, terwijl dat bij veel meisjes juist onprettig is.
Oud 30-11-2007, 15:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
En het probleem van veel mannen (in ieder geval een aantal, in mijn ervaring) is dat ze zich zo suf gerukt hebben dat ze geheel in de veronderstelling zijn dat je net zo veel kracht moet zetten op die clit, terwijl dat bij veel meisjes juist onprettig is.
Niet alle jongens zijn kansloze prutsers.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:09
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
De kans op HIV bij pijpen is nihil als je niet slikt of sperma in je mond neemt. Andere SOA kan wel, al lijkt die kans me vrij klein bij een propere penis. Als er wratten opstaan kom ik er ook niet aan hoor
Oud 30-11-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar Kruimel heeft het dan ook over de jongens uit haar ervaring, zegt ze.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:01
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dan vind ik het wel een compliment van m'n dinnetje dat ze mij beter vindt dan haarzelf.
Oud 30-11-2007, 18:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Klopt, maar Kruimel heeft het dan ook over de jongens uit haar ervaring, zegt ze.
Dat was m'n punt, maar misschien was het te subtiel gebracht

Citaat:
Dan vind ik het wel een compliment van m'n dinnetje dat ze mij beter vindt dan haarzelf.
Dat het lekkerder is, komt voor een deel natuurlijk omdat het geil is dat een ander het bij je doet. Puur op techniek kan het volgens mij niet zo zijn dat een 2e persoon beter is dan jijzelf, omdat je zelf het beste aan kunt voelen wat lekker is en wat niet.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 19:26
Nona
Nona is offline
Citaat:
Klopt, ook sprekende uit ervaring. Maar ik denk dat hier vrij moeilijk een vergelijking te maken is in de trant van " jongens zijn beter in vingeren dan meisjes in aftrekken" of iets dergelijks. Iets over appels en peren.
Oud 30-11-2007, 19:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Klopt, ook sprekende uit ervaring. Maar ik denk dat hier vrij moeilijk een vergelijking te maken is in de trant van " jongens zijn beter in vingeren dan meisjes in aftrekken" of iets dergelijks. Iets over appels en peren.
Voor vingeren heb je geen uithoudingsvermogen nodig, dat was het punt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Voor vingeren heb je geen uithoudingsvermogen nodig, dat was het punt.
Hmm dat vind ik nogal tegenvallen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 20:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hmm dat vind ik nogal tegenvallen
Nou, ik word er nooit 'moe' van ofzo. Soms als de hoek moeilijk is krijg je wat kramp hoogstens
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 21:56
Nona
Nona is offline
Van rukken raak je ook niet bepaald buiten adem.

Edit: althans... Niet de vrouw.
Oud 30-11-2007, 22:27
Lorelei
Lorelei is offline
Zijn jullie nou allemaal werkelijk een discussie aan het houden over het algemene presteren van mannen en vrouwen tijdens het vingeren/rukken?

Tjee..waren we niet allang tot de conclusie gekomen dat de reden dat (sommige/veel) vrouwen niet kunnen rukken door uithoudingsvermogen komt en de reden dat (sommige/veel) mannen niet kunnen vingeren aan het gebrek aan subtiliteit ligt?

Terug naar de beflapjes: Of ik uberhaupt gebeft wil worden hangt heel erg van de situatie af (wie, waar, wanneer, etc).. maar ik zou het niet direct een afknapper vinden als iemand verstandig probeert te zijn. (En waarom zou het een belediging zijn? Weet hij veel wat ik heb uitgespookt) Het zou wel een extra reden kunnen zijn om niet gebeft te willen worden, maar dan alleen als versterking van de andere redenen.
Oud 30-11-2007, 23:10
Gwenniej
Gwenniej is offline
Mijn god Chimera
Kansloos ventje
Oud 01-12-2007, 00:21
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Mijn god Chimera
Kansloos ventje
Hij heeft grotendeels wel gelijk
Oud 01-12-2007, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft grotendeels wel gelijk
Verwacht nou niet teveel van Gwenniej, je zou meer moeten verwachten van een postende zak aardappelen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 10:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nou, ik kan precies het omgekeerde zeggen hoor... Ik heb nog nooit moeite met rukken gehad maar misschien komt dat doordat ik heel veel spierballen heb
Vingeren daarentegen kan bijna geen enkele man

OT: ALS ik een ONS zou hebben zou ik een beflapje geen afknapper vinden. Ik zie mezelf alleen niet echt een ONS hebben en als ik er een heb hoef ik niet zo nodig gebeft te worden.
Oud 01-12-2007, 10:54
Verwijderd
WTF. Ik weet niet eens hoe een beflapje eruit ziet.

Als ik wil beffen dan eet ik van te voren wel een durum met fetakaas.

Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 12:34
deoxyribose
deoxyribose is offline
ik snap niet hoe het ooit een afknapper kan zijn als iemand goed op de hoogte is van voorbehoedsmiddelen...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 13:16
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
ik snap niet hoe het ooit een afknapper kan zijn als iemand goed op de hoogte is van voorbehoedsmiddelen...
Incongruent = fail. Thus,

Beflapje bij ONS = fail.
Oud 01-12-2007, 15:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nou, ik kan precies het omgekeerde zeggen hoor... Ik heb nog nooit moeite met rukken gehad maar misschien komt dat doordat ik heel veel spierballen heb
Vingeren daarentegen kan bijna geen enkele man
Jij sport ook nogal veel he
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 15:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Incongruent = fail. Thus,
Wat is er niet overeenkomstig aan haar post?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 16:31
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Wat is er niet overeenkomstig aan haar post?
Niet haar post lolololllololz, begrijpend lezen much? Ze begreep iets niet en ik legde dat uit door te zeggen dat een beflapje bij een ONS 'niet overeenkomstig' is.
Oud 01-12-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Niet haar post lolololllololz, begrijpend lezen much? Ze begreep iets niet en ik legde dat uit door te zeggen dat een beflapje bij een ONS 'niet overeenkomstig' is.
Iets kan alleen maar niet overeenkomstig zijn met iets anders, lieverd
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 17:12
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
niet overeenkomstig waarmee?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 17:50
Changshan
Changshan is offline
Beflapje is niet overeenkomstig met een ONS, is niet zo moeilijk als je z'n denkrichting volgt.
Oud 01-12-2007, 19:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Je bedoelt volgens mij iets als "not done" ofzo, volgens mij moet je de betekenis van incongruent eens opzoeken.

Ik snap dat je wil compenseren voor 't feit dat je met je luie reet thuis op de bank een uitkering zit te trekken, maar probeer jezelf niet beter voor te doen door woorden te gebruiken die je niet begrijpt. Simpel taalgebruik is een ding, maar dergelijke fouten maken om je beter voor te doen is buitengewoon triest.

Citaat:
Beflapje is niet overeenkomstig met een ONS, is niet zo moeilijk als je z'n denkrichting volgt.
Ik heb moeite met een "ingewikkelde woorden verkeerd gebruiken" denkwijze, sorry. Kan ik niet volgen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 20:49
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Is niet zo gek dat ik z'n post niet begreep...kijk o.a. naar het verkeerde gebruik van het woord 'incongruent'. De vraag is natuurlijk waarom niet overeenkomstig?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Is niet zo gek dat ik z'n post niet begreep...kijk o.a. naar het verkeerde gebruik van het woord 'incongruent'. De vraag is natuurlijk waarom niet overeenkomstig?
Ach laat maar. Armoed zegt wel vaker rare dingen. Zijn posts zijn dan ook zeer congruent.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
kom het maar eens doen bij me dan stoere jongen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 16:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pas maar op, hij staat zo bij je op de stoep
Oud 02-12-2007, 17:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik heb een vriendin helaas, maar ik kan wel een vriend langssturen?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:14
Verwijderd
helaas? niet zo'n bevredigende relatie? nou ja zal wel als ze niet kan trekken

eerst foto over pm graag
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:20
Luna
Luna is offline
Citaat:
Je kent een gozer die 3 keer achter mekaar klaar kan komen? Damn. Dat duurt bij mij minimaal 15 min, als het al niet ongevoelig wordt, en dan moet ik een tijd drooggestaan hebben.
ik ken 'm wel.
Oud 02-12-2007, 18:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
helaas? niet zo'n bevredigende relatie? nou ja zal wel als ze niet kan trekken
Helaas voor jou natuurlijk Ze kan het vrij aardig, maar pijpen is ze een ster in
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:09
Verwijderd
Nou mocht je nog een leuke vriend in de aanbieding hebben, ik heb een aantal referentie brieven over mijn kwaliteiten die ik dan direct op de mail zet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:39
Armoed
Armoed is offline
Oh God, team spuit11 begint ook weer.

Citaat:
Iets kan alleen maar niet overeenkomstig zijn met iets anders, lieverd
(1)Beflapje bij (2)ONS. Dat zijn 2 dingen droppie.

Citaat:
niet overeenkomstig waarmee?
Een beflapje is 'niet overeenkomstig' (dat is trouwens niet de exacte betekenis van incongruent bij deze context) bij een ONS. Bij een ONS wordt je overspoelt met emoties (lust bv), safe sex (buiten een condoom omdat dat als normaal gezien wordt) is daarom incongruent.

Citaat:
Zoiets dus. Ik had ook kunnen zeggen dat een beflapje bij een ONS raar is (wat ik ook had moeten doen aangezien jullie IQ gelijk is aan mijn schoenmaat).

Citaat:
Je bedoelt volgens mij iets als "not done" ofzo, volgens mij moet je de betekenis van incongruent eens opzoeken.

Ik snap dat je wil compenseren voor 't feit dat je met je luie reet thuis op de bank een uitkering zit te trekken, maar probeer jezelf niet beter voor te doen door woorden te gebruiken die je niet begrijpt. Simpel taalgebruik is een ding, maar dergelijke fouten maken om je beter voor te doen is buitengewoon triest.
Not done = incongruent in dit zinsverband. En ik trek (nog) geen uitkering, maar dat gaat zeker wel gebeuren (ookal verdien ik over de 200 euro per dag aan legale activiteiten alleen al). Dat, of ik word ambtenaar. Een lekkere rollade bij de kerstbonus van jullie belastinggeld is redelijk aantrekkelijk.

Citaat:
Jij hebt echt een heel groot onterecht ego, je bent fftjes niets ok? Je begreep het niet omdat je DOM bent, niet omdat [insert iets wat niet met jou te maken heeft]. Artistieke/Technische vader/moeder my ass, vergeleken met mij ben je nog steeds nada.

Citaat:
Ach laat maar. Armoed zegt wel vaker rare dingen.
No.

Citaat:
Zijn posts zijn dan ook zeer congruent.
Yes.

@z0pje: hoe lang sta jij al wel niet droog? =-\

Regels voor berichten