Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze echt niet wil/kan praten met haar ma, blijft er toch die ene optie over om haar gewoon bij jou te laten slapen. 's Nachts komt je ma niet de kamer binnenlopen om iets te vragen of schone was te brengen. En het lijkt mij ook niet dat het minder romantisch is om gewoon bij jou in bed te liggen. Zoiets als de eerste keer hoort niet gepland te zijn.
||
Citaat:
|
Waarom praat je niet gewoon een keer met haar ouders? Niet per se over seks, maar dat je het gewoon leuk vindt om haar een keertje mee te nemen naar een hotel, lekker een weekendje samen. Voor kerst bijvoorbeeld. Of dat je dat romantisch vindt, weet ik veel. Wees creatief.
Hebben ze daar echt een probleem mee? Ook als ze weten waar jullie zitten, jullie zelf wegbrengen e.d.? |
![]() |
||
Citaat:
Koekje erbij? Man man man.
||
Citaat:
Jouw eis: 1) Alleen zijn, niet opgejaagd, rustig de tijd hebben voor seks met je vriendin Wat zijn de blokkades? 1) Ouders 2) Geen geschikte locatie in verband met eis (hotel = bankrekening en problemen ouders) Om het doel te bereiken moeten we er dus voor zorgen dat: 1) De ouders (die van haar of jouw of allebei, doesn't matter) moeten jullie niet kunnen hinderen 2) Je Je moet een locatie hebben waar je niet gestoord wordt Ok, eerst 1. De ouders zullen je niet hinderen als ze het OF niet weten OF als ze er vrede mee hebben. Uit deze topic lijkt mij dat het beter is als ze het niet weten. Nu 2. Een locatie die aan je eis voldoet = comfortabele plek zonder storing. Wat voldoet daar allemaal aan? Een hotel, een huis, een auto, een caravan enz. Ook moeten jullie samen zijn en de ouders mogen het niet weten. Oftewel een smoesje. Je moet ook de tijd hebben. Zeg bijvoorbeeld dat jullie naar een pretpark gaan (dan ben je al snel een hele dag kwijt). Ik typ alles nu maar los uit het handje en extreem onoverzichtelijk/door elkaar gehusselt, maar uiteindelijk kom ik toch op hetzelfde antwoord: Grow a pair.
|
Verwijderd
|
Wat je nu weer schrijft is me veel duidelijker. Als het met rustig praten niet lukt dan kan t altijd nog anders. Vind t nu wel grappig dat je zelf ook een hotel noemt, maar dat terzijde.
Tja, ben nu eenmaal een romantisch type ![]() ![]() Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt, of is iemand met net zoiets bezig? Hoor graag hoe jij het (hebt) op(ge)lost. |
![]() |
|
omdat dat niet speciaal genoeg is.
en voor die hotelkamer kan die bankrekening toch geen probleem zijn?wat kost dat nou? 6/7tientjes, dat kun jij toch wel betalen of ga je dan doodleuk de helft aan dr terugvragen ![]() zeg dat jullie een lang dagje weggaan naar t een of ander wat die ouders toch niet boeit,dan stellen ze ook geen moeilijke vragen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jezus. Waarom gaan jullie niet gewoon naar een hotelletje voor 40 euro op een dinsdagmiddag na school. Dan gaat zij 'huiswerk maken met marietje' en jij 'huiswerk maken met klaas' en kunnen jullie de hele middag jullie gang gaan.
|
Er zijn hotelkamers die per uur te huur zijn, niet de meest sjieke hotels
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan echt lappen teksten neerzetten over hoe fout die manier van denken wel niet is enzo maar ik zou gewoon dingen gaan doen.
|
Verwijderd
|
Ik snap het echt niet.
Ten eerste; wil je het na 1 keer in het hotel het steeds in een hotel blijven doen, of helemaal niet? Ooit moet je het toch gewoon thuis doen lijkt me. Ten tweede; de kans is er dat het de eerste keer helemaal niet lukt als je nog nooit wat geprobeerd hebt. Dan heb je al die moeite voor niks gedaan en moet je het alsnog thuis doen. Doe dus niet zo moeilijk en doe het gewoon bij je moeder thuis. Dan kun je altijd nog een keer een romantisch weekend weg maar is dat tenminste niet op 'de eerste keer' gebaseerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kan ik je nu al vertellen dat dit erg tegen kan vallen. |
![]() |
|
![]() |
Misschien al eerder verteld wat ik nu ga vertellen, maar na 100 keer "Haar ouders dit haar ouders dat" zie ik het overzicht niet zo meer in de thread
![]() Dus bij deze: Heb je er al eens met je eigen ouders over gepraat? Ik bedoel, je hebt al 4 maanden met die meid, je ouders zullen haar ook al wel vaker gezien hebben, het lijkt mij dat die echt wel doorhebben dat jullie of al sex gehad hebben of het graag eens willen hebben. Het klinkt misschien belachelijk, maar als je er eens gewoon serieus over praat met je moeder (of vader, ligt er aan met wie je het fijnste kan praten), kan het best dat die voorstellen om eens een dagje toevallig weg te gaan, dat jullie het huis voor jullie zelf hebben. Zoals al eerder, het zal een beetje raar zijn om dit onderwerp met je ouders aan te gaan, maar als je een enigzins goede band heb met je ouders, dan begrijpen ze je echt wel... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed idee, denken jullie? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Liefde & Relatie |
stokende vrienden Verwijderd | 5 | 12-06-2012 18:18 | |
Psychologie |
Weg van thuis LEUGEN | 7 | 30-03-2009 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet... duivelaartje | 81 | 10-07-2004 10:15 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer Justahboy | 5 | 11-06-2003 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 |