Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2007, 18:28
xxChange
xxChange is offline
Heb er zelfs wel 4 paar
2 zwarte, 1 bruine en 1 blauw/zwart gestreepte. 1 van die zwarte is een beetje verwassen en 3 maten te groot, vond ik wel wat hebben
Btw: skinny jeans + ballerina's in luipaard print zijn echt het foooouuuutste wat er maar bestaat, echt vreselijk gewoon.
Meestal heb ik er mn vertrapte knal groene all-stars dr bij aan (ziet er best melig uit, ik helemaal in het zwart behalve me knal groene gympies) of mn euh....hoge zwarte gympies met gespen waar ik 15 minuten mee bezig ben
Maar soms ook wel hakken oid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2007, 19:55
Verwijderd
Voor jongens sowieso not done en ja voor meisjes vond ik het eerst ook niet mooi maar nu heb ik er toch ook een en hetzelfde als eh iemand al zei omdat ik er een paste in een winkel omdat ik dacht dat het een gewone broek was maar toen stond het ineens wel leuk. ik ga nu ook nog op zoek naar een zwarte en ik draag ze met eh ja wat voor schoenen ik heb.
ik hoop er ooit nog net zo melig uit te zien als de forumster boven me trouwens
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 20:39
polysix
polysix is offline
Skinny jeans en pumps vind ik een goede combinatie.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 20:55
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ik vond ze eerst niks maar nu heb ik er twee. ik dacht dat ze me niet zouden staan en maar ze staan me best goed, mijn booty lijkt er minder prominent door, aangezien ik spillebeentjes heb. Verder draag ik ze met allstars, ballerina's, platte schoenen, laarzen, pumps...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
ik hoop er ooit nog net zo melig uit te zien als de forumster boven me trouwens
Haha
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:19
Noddy
Noddy is offline
Ik ben voor skinny jeans! Ook bij jongens!
Oud 05-12-2007, 21:46
Fantôme
Fantôme is offline
ik heb korte beentjes en een te dikke kont voor een skinny dus ik houd het lekker bij een beetje loszittende broeken
ik vind het niet heel mooi staan bij meiden die écht heel dunnen benen hebben (ala, bovenbenen even dun als de onderbenen) maar wel mooi bij 'gewoon' slanke meiden. Bij vollere meiden kan het denk ook wel, maar zelf voel ik me er dus niet prettig in.
Ik vind het leuk staan met allstars ofzo
Oud 05-12-2007, 22:20
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Ik vind het het beste wat vrouwen de afgelopen paar jaar is overkomen,.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 22:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Spillenpootjes, te grote schoenen en dan vaak nog zo'n onderbroek er boven uit. Nee, ik vind 't niks.
Oud 05-12-2007, 22:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
semi skinny vind ik opzich bij jongens wel leuk maar vaak gaat het gepaard met een tataal gestylede en 'bedachte' outfit en ik houd niet van de te gestylede jongens. lekker nonchalant

Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 22:47
Verwijderd
niks mis met semiskinny/wortelbroeken bij de heren, te strak hoeft inderdaad niet
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 22:48
z1pje
z1pje is offline
ik vind het een duidelijke
Oud 05-12-2007, 22:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Spillenpootjes, te grote schoenen en dan vaak nog zo'n onderbroek er boven uit. Nee, ik vind 't niks.
Bij sommige gasten hangt die kruis ook veel te laag. Bij baggy kan ik nog wel begrijpen, maar skinnies (iets) te laag dragen ziet er gewoon niet uit. Net of je korte beentjes hebt.
Oud 06-12-2007, 10:35
Verwijderd
Ik vind skinnyjeans geen porum bij een man, (sorry Haligh!) Ik heb wel een aantal broeken met rechte pijpen en zelfs 1 die volgens mij wat schuiner afloopt. Misschien dus toch wel skinny maar dat zijn slechts observaties tijdens mijn strijkkunsten. Het valt niet op als je het draagt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 11:07
deoxyribose
deoxyribose is offline
Geen skinnies voor mannen!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 11:31
Verwijderd
Dit kan dus echt niet

Maarrrrr

de tweede van rechts vind ik dan wel weer kunnen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:08
Boebsie
Boebsie is offline
De skinny jeans is cool en mannelijk!

Wat er namelijk gebeurd is dat de mannelijke bouw extra wordt geaccentueerd, namelijk een bredere torso met smallere heupen, de befaamde V-Vorm komt tot ze recht!
Maar ik snap jullie punt van kritiek, omdat de meeste mannen het helemaal verkeerd combineren. Wat doet de "skinny jeans andy warhole like overgevoelige man", die draagt op het bovenlichaam een veelste dun leer jasje met een fucking sjaaltje om ze nek en dat is PUSSY ASS PUNANI!
Je moet juist een stoerdere bredere jas dragen, zodat je schouders worden benadrukt en vooral geen sneakers dragen onder een skinny jeans, dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Nee kies juist voor stoere roffe leren schoenen met een opvallende punt, een sneaker heeft meestal een ronde punt en dit doet af
aan onze natuurlijke bouw en benadrukt het verschil voet en been minder.

Kijk zo kan het namelijk ook (let op de vorm niet de kleur enzo, en dat hij geen gay-ass haar heeft):

^ Dit is pimp en je weet het!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:12
Shitluck
Shitluck is offline
Ik draag afentoe ook skinnys, zitten heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:13
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Dit kan dus echt niet
[afbeelding]

Maarrrrr
[afbeelding]

Hier vind ik juist de 1e, 3e en laatste het mooist. Door de schoenen!

Maar in principe kan het allemaal (op die 2de na) het hangt echt van de bovenkleding af.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:16
Verwijderd
Ja ik hou niet van die stoere mannen laarzen dus en je hebt gelijk Boebs, het hangt echt helemaal af van wat je er bij draagt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Eens en white trash strijk jij spijkerbroeken?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Eens en white trash strijk jij spijkerbroeken?
Over het algemeen niet maar ik heb 1 broek die vreemd gaat kreukelen (wat een raar woord). Die strijk vanuit de binnenkant. (Mijn moeder strijkt ook sokken dus misschien heb ik het van haar.)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
Je moet juist een stoerdere bredere jas dragen, zodat je schouders worden benadrukt en vooral geen sneakers dragen onder een skinny jeans, dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Nee kies juist voor stoere roffe leren schoenen met een opvallende punt, een sneaker heeft meestal een ronde punt en dit doet af

Kijk zo kan het namelijk ook (let op de vorm niet de kleur enzo, en dat hij geen gay-ass haar heeft):

[afbeelding]

Sorry hoor, maar dit ziet er gewoon niet uit. Door die brede jas lijkt het net of hij spillebeentjes heeft.
Oud 06-12-2007, 21:13
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar dit ziet er gewoon niet uit. Door die brede jas lijkt het net of hij spillebeentjes heeft.
Ja dat is toch mooi, want hij lijkt er ook een stuk breder door. Ik heb veel liever spillebeentjes dan te dikke beentjes, met dikke benen lijken je op een fucking dwarf en ik ben veel liever een elf, dus!
Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk....
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 21:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gebruik je dan ook net zoveel cocosconditioner als legolas?
Oud 06-12-2007, 21:21
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
gebruik je dan ook net zoveel cocosconditioner als legolas?
helaas is mijn haar een soort van half kroes/stijl daar kan geen cocosconditioner tegen op . Anders had ik zekers lang haar genomen te samen met zo een jedi staartje dan hoor je er echt bij!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 21:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dan ben je wel dik de bom diggie, zoals men dat weleens zegt.
Oud 07-12-2007, 07:08
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
De skinny jeans is cool en mannelijk!

Wat er namelijk gebeurd is dat de mannelijke bouw extra wordt geaccentueerd, namelijk een bredere torso met smallere heupen, de befaamde V-Vorm komt tot ze recht!
Maar ik snap jullie punt van kritiek, omdat de meeste mannen het helemaal verkeerd combineren. Wat doet de "skinny jeans andy warhole like overgevoelige man", die draagt op het bovenlichaam een veelste dun leer jasje met een fucking sjaaltje om ze nek en dat is PUSSY ASS PUNANI!

[afbeelding]

lol qft. ik vind skinnyjeans bij mannen ook best hotz
Oud 07-12-2007, 10:35
malle pietje
malle pietje is offline
Ikzelf heb nu zo'n 3 paar baggy skinny jeans, van die echte strakke jeans hoef ik niet, dat gaat me ook weer te ver. Heb ze ook alleen van Kr3w en Ezekiel, en er zit ook spandex doorheen, dus die jeans rekken lekker mee. Enige minpunt is de kritiek van een paar van m'n homies, die me hierdoor de bijnaam 'Boy' hebben gegeven, maar dat rammen we er gvd nog wel uit. Bij vrouwen vind ik het er meestal ook wel hot uit zien.
Oud 07-12-2007, 20:35
Overpowered
Overpowered is offline
ik heb alleen maar skinny jeans in me kast hangen. Laatste aankoop was een lichtblauwe, maar ben nu op zoek naar een baggy skinny jeans maar kan nergens ene vinden. Skinny jeans bij mannen vind ik zeker kunnen, maar wat al eerder gezegd is gezegd het moet gewoon staan. Totaalplaatje moet kloppen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 21:30
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
en felblauwe maar die is een beetje baggy skinny
Ja zo een heb ik geloof ik ook, maar dan een zwarte. Een maat groter dan ik normaal heb en hij zit ook niet strak bij mijn enkels, dan kan het wel maar als ik strakkere pas of in een soort leggingmodel lijk ik wel net een vacuum verpakte rookworst dus dat maar niet.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 22:07
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Dit kan dus echt niet
[afbeelding]

Maarrrrr
[afbeelding]

misschien moet die jongen eens iets eten..
Oud 07-12-2007, 22:26
Verwijderd
ja dan zal die broek stukken beter staan
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 22:29
Verwijderd
die schoenen eronder ook
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 22:35
Verwijderd
zo lijken die schoenen nog groter en zijn benen nog dunner EWWW
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 22:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lijkt sprekend ( voor zover je dat van schuinachter kunt zien) iemand van m'n school, maar ik mag toch hopen dat ie dat zichzelf niet aandoet... waarom god, ik vraag het u, waarom.
Oud 08-12-2007, 11:57
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
ja dan zal die broek stukken beter staan
nee.. gezonde mannen horen zo'n broek gewoon niet te passen..
Oud 08-12-2007, 12:07
Verwijderd
dat is echt bullcrap ik heb zo veel fucking fatsige mensen gezien in skinny jeans, en die konden er wel degelijk in
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 12:25
Bonga
Bonga is offline
zijn die dingen dan stretch ofzo..
Oud 08-12-2007, 12:34
Bonga
Bonga is offline
maarja.. ik ga niet uit van dikke, maar gespierde benen -_-

ik betwijfel somehow dat skinnyjeans dan passen..
Oud 08-12-2007, 13:48
kuik
kuik is offline
ik heb ook genoeg skinny jeans. ik heb één van strech in spijkerstof van h&m en die zit echt (L) en nog 2 waarvan één baggy en die andere heeft een gat bij mn bil dat was mijn lievelings. voor de rest heb ik ook nog een grijze die ik nooit aan heb en een hele mooie van cheap monday, maar die heb ik ook nooit aan omdat ik er eigenlijk iets te dik voor ben geworden. en gister kreeg ik een zwarte van een vriendinnetje die m nooit meer aanheeft. ik draag ze met laarzen, allstars en DC's met ruitjes.
Oud 08-12-2007, 19:04
Luna
Luna is offline
ja ik zie veel mensen in cheap monday lopen waar die vind ik dus niet zo mooi. bij mij zitten ze iig niet
Oud 08-12-2007, 19:12
Verwijderd
ik vind cheap monday ook niet lekker zitten,
tenminste de broeken die ik heb gepast, het kruis zat echt heel raar
en de kont ook.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 19:57
kuik
kuik is offline
die van mij zit ook niet lekker eigenlijk en hij is ook nog een beetje met een hoge taille, dus waarom ik m ooit gekocht heb
Oud 08-12-2007, 22:18
Luna
Luna is offline
ja die hoge taille vind ik dus echt afzichtelijk.

ohja, ik heb eergister bij chillout bij de bijenkorf DE skinny gekocht. lage taille, grijs, ritsjes, hij is echt ideaal<3
Oud 08-12-2007, 22:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind hoge tailles wel handig en eigenlijk ook wel mooi. handig in de zin van als ze van stevige spijker zijnhebben ze een lichte corsetwerking en bij paardrijden zijn ze hanig omdat je dan geen bouwvakkersdecollete hebt.
Oud 08-12-2007, 23:09
Vice
Vice is offline
Mijn voorkeur gaat nog altijd naar een taille op normale hoogte. Bij die hoge krijg je achter een kiertje en bij die lage heb ik het idee dat wanneer ik zit, mijn onderbroek zichtbaar is.
Oud 09-12-2007, 09:09
Verwijderd
Ik heb 1 paar baggy (van overzeas ) en 2 paar gewone skinnies.. En eigenlijk vind ik mijn heupen net te breed ervoor maar dat schijnt juist sexey te zijn.. de baggy heeft een lage taille wat met mijn kont zekerweten een bouwvakkersdecolete oplevert dus die draag ik niet zo vaak, die andere zitten wel goed.
Ik draag ze met Nike blazer of court force high, of in de zomer met slippers of ballerina's want ik heb geen geschikte pumps voor eronder
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 10:38
JanDeVries
JanDeVries is offline
Doet Overzeas nu ook al skinnies?
Oud 09-12-2007, 11:05
Kaps
Kaps is offline
Sommige jongens staat het leuk bij, maar als ik zulks aan doe zie ik er uit als een heroïneprostitutiehoertje met die lange dunne stelten van me.
Reageren

Regels voor berichten