Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind skinnyjeans geen porum bij een man, (sorry Haligh!) Ik heb wel een aantal broeken met rechte pijpen en zelfs 1 die volgens mij wat schuiner afloopt. Misschien dus toch wel skinny maar dat zijn slechts observaties tijdens mijn strijkkunsten. Het valt niet op als je het draagt.
|
![]() |
|
![]() |
De skinny jeans is cool en mannelijk!
Wat er namelijk gebeurd is dat de mannelijke bouw extra wordt geaccentueerd, namelijk een bredere torso met smallere heupen, de befaamde V-Vorm komt tot ze recht! Maar ik snap jullie punt van kritiek, omdat de meeste mannen het helemaal verkeerd combineren. Wat doet de "skinny jeans andy warhole like overgevoelige man", die draagt op het bovenlichaam een veelste dun leer jasje met een fucking sjaaltje om ze nek en dat is PUSSY ASS PUNANI! Je moet juist een stoerdere bredere jas dragen, zodat je schouders worden benadrukt en vooral geen sneakers dragen onder een skinny jeans, dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Nee kies juist voor stoere roffe leren schoenen met een opvallende punt, een sneaker heeft meestal een ronde punt en dit doet af aan onze natuurlijke bouw en benadrukt het verschil voet en been minder. Kijk zo kan het namelijk ook (let op de vorm niet de kleur enzo, en dat hij geen gay-ass haar heeft): ![]() ^ Dit is pimp en je weet het! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar in principe kan het allemaal (op die 2de na) het hangt echt van de bovenkleding af. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ikzelf heb nu zo'n 3 paar baggy skinny jeans, van die echte strakke jeans hoef ik niet, dat gaat me ook weer te ver. Heb ze ook alleen van Kr3w en Ezekiel, en er zit ook spandex doorheen, dus die jeans rekken lekker mee. Enige minpunt is de kritiek van een paar van m'n homies, die me hierdoor de bijnaam 'Boy' hebben gegeven, maar dat rammen we er gvd nog wel uit. Bij vrouwen vind ik het er meestal ook wel hot uit zien.
|
ik heb alleen maar skinny jeans in me kast hangen. Laatste aankoop was een lichtblauwe, maar ben nu op zoek naar een baggy skinny jeans maar kan nergens ene vinden. Skinny jeans bij mannen vind ik zeker kunnen, maar wat al eerder gezegd is gezegd het moet gewoon staan. Totaalplaatje moet kloppen
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
lijkt sprekend ( voor zover je dat van schuinachter kunt zien) iemand van m'n school, maar ik mag toch hopen dat ie dat zichzelf niet aandoet... waarom god, ik vraag het u, waarom.
|
ik heb ook genoeg skinny jeans. ik heb één van strech in spijkerstof van h&m en die zit echt (L) en nog 2 waarvan één baggy en die andere heeft een gat bij mn bil
![]() ![]()
|
ik vind hoge tailles wel handig en eigenlijk ook wel mooi. handig in de zin van als ze van stevige spijker zijnhebben ze een lichte corsetwerking en bij paardrijden zijn ze hanig omdat je dan geen bouwvakkersdecollete hebt.
|
Verwijderd
|
Ik heb 1 paar baggy (van overzeas
![]() Ik draag ze met Nike blazer of court force high, of in de zomer met slippers of ballerina's want ik heb geen geschikte pumps voor eronder |
![]() |
|
|