Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het even getest met de site van lachvandedag.com, hun ip-adres is 80.84.229.168
Als je wilt dat alleen deze pagina het niet meer doet, kan dat met een firewall. Ik weet niet of het met alle kan, maar met Tiny Personal Firewall is het geen probleem. Hoe doe je dat? - Je dubbelklikt op het icoontje van je firewall onderin de taakbalk. - Klik op de knop Advanced - Je ziet hier nu allemaal regels staan enzo. Dubbelklik dan op de regel van Internet Explorer, waarbij staat TCP (out). - In het midden staat in zo'n pulldown menu Any Adres, kies daar nu Single Adres. - Vul in het venster eronder nu het IP-adres in, in dit geval 80.84.229.168 - Als laatste moet je dan onderaan bij action Deny kiezen. - Druk op toepassen, en voila, http://www.lachvandedag.com/ werkt niet meer! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is het trouwens een gewone site, of is het JOUW eigen site?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
bij win95 en win98 tik je dan 'command' en bij win2k 'cmd' (bij andere windhoos weet ik niet) en in die 'dos-box' die je dan krijgt tik je 'ping www.scholieren.com'. that's all
||
Citaat:
Stel dat je niet wilt dat je ouders s.com zien, dan ga je naar een andere site toe. Klik je op geschiedenis, en dan het mapje met s.com verwijderen ![]() Is wel n btje irri om telkens te doen..
||
Citaat:
Wat jij zegt kan wel, maar om nou steeds je firewall aan te zetten en weer uit als je stopt met internetten is best vervelend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PHP] Het ontwikkelen van een forum Enlightenment | 81 | 09-03-2005 12:30 | |
Software & Hardware |
Wachtwoord? Verwijderd | 6 | 24-09-2004 12:19 | |
Software & Hardware |