|
|
Bekijk resultaten poll: In welk seizoen ben jij ontmaagd? | |||
Zomer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
82 | 29.08% |
Herfst |
41 | 14.54% |
Winter |
80 | 28.37% |
Lente |
79 | 28.01% |
Aantal stemmers: 282. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat weten mensen het allemaal nog precies..; Ik zou echt niet meer weten wat voor weer het was, en of het warm of koud was. Mei ongeveer denk ik, maar het had ook iets anders kunnen zijn.
||
Citaat:
|
Zomer 66 28.09%
Herfst 33 14.04% Winter 69 29.36% Lente 67 28.51% Best grappig dat de herfst als enige precies de helft is van alle anderen ![]()
|
Dit topic is vanmiddag op de geenstijl site gezet
![]()
|
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1103881.html
kun je ook wel aan het aantal views van dit topic zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ach, zijn we beroemd toch?
![]() ![]() Kom op zeg, wat boeit dat nou.. Als je hier toch zulke dingen post, ben je je er hopelijk toch wel bewust van dat er altijd lolbroeken zullen zijn die dit misschien verder openbaar maken. Laatst gewijzigd op 13-12-2007 om 11:18. |
![]() |
|
![]() |
Dit is gewoon niet te vergeten
....een zwoele zomernamiddag. Het is nu ongeveer al 1 jaar dat ik mijn vliegbrevet op zak heb. Ik kan de drang niet weerstaan en begeef me samen met haar naar mijn cockpit. Nietsvermoedend stijgen we op, tot in de wolken, met aan ons zijde een handjevol vogels die ons sierlijk begroeten (bekwaken ![]() Onder ons, een donkerblauwe glimmende zee, voor ons een open lichtblauwe hemel. De wereld hebben we achter ons gelaten. Geen mens kan ons nog prikkelen. Dag stad, dag dagelijkse zever, dag ellende... Eens we op aanzienlijk veilige hoogte zitten vind ik het welletjes. Ik controleer alle parameters, we vliegen veilig op automatische piloot. De tijd is aangebroken en ik begeef me naar achteren om het allemooist moment uit mijn leven te beleven... ...ik hou van u |
![]() |
|
|