Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat soort dingen onthou ik niet Daarvoor stap je een of andere brouwerij+restaurant in Duitsland en/of Belgie binnen en bestel je wat v/d kaart en hoop je dat het goed is. Meestal wel. Heb erg lekker bier gehad ergens in t noorden van Duitsland in de buurt van Lubeck en die-ene-plaats-die-bekend-staat-om-haar-glas Daar in de buurt in een klein gehucht was een brouwerij met hotel dr in. god-de-lijk bier. Plaatsnaam v/h gehucht toch echt vergeten.... En ergens in het centrum van Brussel was een of andere bierproeverij waar ik ook heerlijk bier heb gehad. Geen idee meer hoe t heette.
||
Verwijderd
|
Citaat:
al met al komt menig bier gewoon van dezelfde brouwerij.. het een is alleen net iets langer gegist dan het ander. Ik vind al het bier wel lekker m.u.v. heineken en amstel in mindere mate.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() tenzij je gemeentepils meerekent ;x
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als iemand begint te sputteren over dat er alleen verschil is tussen 'bier' en 'speciaal' getuigt dat niet van veel inzicht.
Overigens vind ik dit totaal geen discussie waard; het enige wat hier gebeurt is dat jij alles wat ik zeg teveel op jezelf betrekt enz. Dus ik laat het hier bij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|