| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Nee ik kan die dingen inderdaad niet zelf installeren.. dus ben helemaal geen nerd ja   Maar ik heb wel iemand nodig die het wel kan ![]() Laatste aanwinst: - heel veel infoboekjes van de Erasmus Uni.. Jaja Roos is (lekker nerdy  ) naar een open dag geweest.

Ach meid, hij komt heus wel over je heen..! 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Vandaag 3 kledingstukken bij Cyberdog in Amsterdam, puur om in uit te gaan: 

Hemd 1: ![]() ![]() Hemd 2: ![]() Broek: ![]() ![]() Alle ritsen, afbeeldingen etc zijn allemaal fluoriserend, altijd leuk in t donker ![]() En ja ik weet dat ik redelijk dun ben, maar daar heb ik eerlijk gezegd altijd schijt aan   Je moet durven dragen wat je mooi vind.

biertje 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Wat ik als laatst heb gekocht? Fotorolletje en nog wat te eten.  | 
	||
| 

| 

|
| 

Vandaag in Adam geweest  

-zwarte rugtas (waterlooplein) -koeienrugtas(waterlooplein) -wollen streepjessokken(waterlooplein) -broodje falafel (jajaa) en toen was ik op de dam, toen hoorde ik ineens iemand "Manon!" roepen. Bleek het Aisa te zijn  )          -mckroket -knalroze muts 

The truth changes colour, depending on the light 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() - Christina Aguilera - Stripped, Craig David - Slicker than your average, N*E*R*D album, Michelle Branch & Santana - Game Of Love single (MP3s heb ik ervan geripped, dus als iemand de 300kbps versie wil hebben hoor ik het wel  ), zo, meteen van die cd-bonnen af - Een geweldige kater, en half gare herinnerigen van gisteren. - Lekker rommelig huis die aan de buitenkant ingepakt is met page soft toilet papier - Verontwaardigde buren... Al dit bewijst maar weer dat Ninh prima met de vrijheid om kan gaan, als gevolg van geen ouders in de omgeving.  | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

- 4 x 4 Fireball Jawbreakers 

- 4 x 6 Salmiakballen (likken mag dames) - Zwarte Armani Jeans figure hugging longsleeve - Zwarte boss beanie, voor deze koude winterdagen dat mijn bol warm gehouden moet worden. en wanneer ik geen wax meer heb ofzo ![]() - Vergeven van al m'n zonden  
	Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 17:39.  | 

| 

| 

|
| 

- een knalroze brede armband met glitterdingessen [cadeautje] 

-hele lekkere wierrook [cadeautje] -halve (de andere helft heeft een vriendin gekocht) supergrote puntzak patat speciaal [geen cadeautje  ]-afbakpizza ding [fungi ofzo, met champignons en ZONDER ui -van die froggle's ofzo   kaaspiramide ships dingen iig-paprika pringles  

_love is gonna save us 
	Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 18:07.  | 
	|
![]()  | 

| 

|