Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De hoeveelheid uren die je op school door moet brengen ligt inderdaad aan de regels van je school.
Ik mag op het HBO per vak maximaal een keer afwezig zijn, per blok. Ben ik er vaker niet, dan zak ik voor dat vak. Dat heeft niets met de wet te maken en alles met wat de school acceptabel en belangrijk vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@nilssiej
Dan is hij vast ook verantwoordelijk genoeg om zelf te bepalen of hij lessen zinvol vind of niet eh? Beetje jammer als je school er in de 6e nog moeilijk over doet trouwens als het er wel naar uit ziet dat je het gaat halen. Kon ze bji mij werkelijk vrij weinig schelen of ik er was
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ben blij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ik erg dankbaar ben voor de leerplicht en de mogelijkheid om naar school te kunnen gaan. Betekent dat niet dat ik al mijn lessen nodig heb. De mensen die zeiden dat ik beter van school af kon gaan om gewoon thuis te studeren is ook niet echt reeel. School is niet alleen belangrijk voor educatieve ontwikkeling maar ook voor sociale ontwikkeling. Deze reactie is zo laat omdat ik nadat ik mijn antwoord gevonden had niet meer naar deze topic heb gekeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je kan wel 18 zijn en dus bij de wet volwassen zijn, maar dat houdt nog niet in dat je je niet aan de regels van de school hoeft te houden.
Jij mag daar naar school, omdat de school van je verwacht dat jij je netjes aan de regels zult houden. Als je volwassen bij de wet bent, betekent dat nog niet dat je alle regels mag overtreden. Die regels hebben een functie. Dat zou net zoiets zijn als dat ik ga roken in een openbaar gebouw met het argument dat ik volwassen ben en dus kan doen wat ik wil. Aan regels heb je je gewoon te houden, hoe oud je ook bent. Maar goed, dat zal misschien wel vaker gezegd zijn. En over de strafmaat heb ik eigenlijk niets te zeggen, omdat ik daar geen idee van heb. |
![]() |
|
![]() |
Hoi Elmar enzo,
Ik stuur jullie een berichtje omdat ik iedereen wil waarschuwen voor de gevolgen van spijbelen ![]() ![]() Laterzzzz |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoeveel uur mag je spijbelen? Tunechi'Ye274 | 16 | 09-06-2012 11:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Debat Nederlands mikdelamik | 3 | 18-11-2008 18:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Oplossingen graag juno | 501 | 09-01-2007 23:02 | |