Advertentie | |
|
![]() |
|
Een sushi-pakket met: zeewiervellen (nori heet dat meen ik), speciale azijn, rijst, gemberdingetjes, een oprolmatje (voor de sushi) en een kookboekje voor sushi.
Oh, en daarnaast nog een eindejaarsuitkering Jeej, de RuG is leuk :-).
|
Een trolly reistas
Een groot dienblad waar je foto's in kan stoppen DVD: The holliday Fles wijn heeeeeeeel veel eten, want ja die reistas moet toch opgevuld worden ![]() En volgens mij vergeet ik vast nog wel iets maar het was iig een pakket om blij van te worden
|
Ik heb een Douglas-pakket gerkregen met badschuim, bodylotion, slipper/pantoffel-achtige dingen en een cadeaubon, erg leuk! (al is 'smaak' in bad en doucheproducten natuurlijk erg persoonlijk, maar goed.)
En met sinterklaas kreeg ik ook al zo'n heel mooi opgemaakte chocoladeletter van de Bijenkorf met persoonlijk gedicht! ![]() Oh, en bij mijn salaris van deze maand zat een eindejaarsuitkering van enkele honderden euro's omdat alle bedrijfsdoelen dit jaar zijn behaald ![]() Jaja, ik heb het goed dit jaar ![]()
|
Hihi ik heb een scala aan kerstpakketten gekregen dit jaar.
Van mijn ene werk (theater): -Kerstborrel met gratis drank en gezelligheid -Een hartjespan met pannenkoekenmix, bosvruchtenspul en slagroom \o/ -Een fles hele dure bubbeltjeswijn in een fles die uit een ridderfilm ontsnapt is -Een irischeque van 30 euro Van mijn andere werk (zorghotel): -Tinteling (ik vind het helemaal geen leuke cadeautjes eigenlijk ![]() -Eindejaarsuitkering Van een bewoonster van het zorghotel: -Kistje met tucjes, kaarsje in glaasje, twixjes, nootjes En van een vrijwilligers'baantje' ![]() |
![]() |
|
Een italiaans kerstpakket:
- schort - kookboekje - schaal - pastaset - pasta - pesto - foccacia - polpabella - peperkorrels en molen - olijven - fles rode wijn - fles mineraalwater - karaf en 4 glaasjes en als extraatje nog een doos bonbons en een zak werther's original.
||
Verwijderd
|
Op stage 1 een boek, op stage 2 een chocoladefonduegebeuren, een fles wijn en een boek met allemaal chocoladerecepten.
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 18:27. |
![]() |
|
ja, ik heb mn kerstpakket nu een paar dagen in huis staan, maar eigenlijk nog helemaal niet uitgepakt
![]() maar mn moeder blijkbaar wel, want ze vroeg of ze de chocolaatjes mocht inpakken als cadeautje voor mn oom ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had een standaardpakket, met toastjes, kaasjes, bonbons, koekjes enzovoort. En het leukste en grootste was een trappistpakketje, met 4 verschillende soort (gewoon, dubbel, tripple en quadripple ofzo) trappist en een glas. Jammer dat ik het niet lust
![]() Maar ach, de borrel was gezellig en het is iets, sommigen hebben / krijgen niets.Al mogen ze van mij ook het bedrag van de pakketten aan een goed doel schenken |
![]() |
|
Ik had hem al redelijk vroeg. Had onder andere 2 flessen rode wijn, een heleboel heeeeele lekkere chocolaatjes, en nog een paar dingen. Verder kreeg ik via vertegenwoordigers 2 flessen merlot (rode wijn) en een spaanse wijn.
Via het uitzendbureau kreeg ik een cadeaubon van € 25,- die ik heb ingewisseld voor 2 flessen passoã ![]() |
![]() |
|
Vandaag op m'n stage dan alsnog m'n kerstpakket gehad. Ik heb een pokerset gehad (maar kan niet pokeren
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, ik heb dus van mijn broers kerstpakket mogen meegenieten. Zelf geen werk = geen kerstpakket ![]() |
![]() |
|
Op mijn werk was het ieder jaar gezeik om iets leuks te verzinnen om als pakket uit te delen. Twee jaar geleden hadden we een pakket met ikea prutjes, wat wel leuk was. Vorig jaar een standaard sligro pakket met vies eten en drinken. Dit jaar wilden ze dat fiasco niet herhalen en was er weinig tijd dus hebben ze mensen een bon laten kiezen van een aantal bedrijven: h&m, douglas, etos, free recordshop, vvv etc.
Daarnaast heb ik ook een kerstpakket gekregen op de stal waar ik mn paard heb staan, beetje ongebruikelijk maar wel lief. Dat was een rieten emmerding gevuld met eten en drinken en spulletjes voor het paard.
|
|
|