Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Muse heeft zich muzikaal wel ontwikkelt hoor. Absolution is daar het beginnende voorbeeld van. Geniale band.
Wat wel echt een beetje slechter is geworden zijn Smashing Pumpkins, Soulfly, Korn, Radiohead, Metallica, Marillion, Ministry, Van Halen, SOAD, Jamiroquai, Rolling Stones, Paul McCartney, Extreme, Diamond Head, Jewel en Incubus. |
![]() |
|
Absolution vind ik ook poep ja. Vooral dat gehypte butterflies gedoe. Irritant gewoon.
Showbizz was imo het best en Origin was ook nog wel te doen. Black Holes heb ik maar 1x gehoord en toen had ik er genoeg van. The Kooks horen er overigens ook bij. Dat eerste album is al niet echt wat, maar wat ze daarna gedaan hebben is beneden elk niveau. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Butterflies was idd juist 1 van de wel goeie nummers op absolution ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Showbiz was geniaal, Origin was dé uitkristallisering van de echte unieke Muse-sound. Absolution was weer iets meer van hetzelfde, met weinig spannende toegevoegde 'urgentie'. En Black Holes zit gewoon té vol met voorspelbare Muse-clichés en makkelijk oplossende schemaatjes die je van Muse kunt verwachten. M.a.w., aan plaat 1 en 2 heb je met Muse gewoon genoeg.
Daarom was ik ook zo blij het met concert in de HMH in 2001; Incubus zag ik bv. pas toen Morning View net uit was. Die plaat vind ik 'leuk', maar toch had ik voor elke MV-track live liever een van de eerdere gehad. Muse daarentegen speelde in 2001 praktisch de hele eerste twee platen, zonder hinderlijke ruis van die twee nageboorten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En over Bathory is gewoon onzin. Enige kut platen zijn die drie thrash albums, maar Nordland I en II zijn gewoon ijzersterk. Blind Guardian Helloween Slayer Trouble |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: