Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker niet met veel doelpunte, dat denk ik nu dus ook niet ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk 2-0 voor PSV. Feyenoord mag dan wel van Inter gewonnen hebben (over 2 wedstrijden), jullie hebben er ineens wel heel erg veel vertrouwen in. Van RKC en NAC kon Feyenoord thuis niet winnen, en ik denk dat PSV nu wel MOET winnen om dit seizoen nog een beetje goed te maken. 2-0 dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jammer voor Ajax want voor ajax was een gelijkspel beter, maar het gaat nu tussen Ajax en PSV voor het kampioenschap ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
jammer hoor, geen feyenoord maar psv als concurrent.
Ajax heeft kampioenschap nu in handen dus..... utrecht thuis moet lukken, utrecht uit is namelijk veel minder. den bosch thuis....tja altijd beter dan uit te hebben he dat 10man-op-lijn-team. nec uit.....moeilijkste denk ik maar daar moeten ze gewoon op strijden zou zonde zijn als laatste wedstrijd verliezen. |
![]() |
|
![]() |
Dat had ik dus mooi goed voorspeld
![]() Toevallig was ik er zelf bij in Eindhoven. Het was best een aardige wedstrijd om te zien. Vooral PSV heeft heel wat kansen verprutst. Feyenoord speelde de eerste 25 minuten sterk, maar daarna werd het allemaal een stuk minder. Gezien het aantal kansen heeft PSV terecht gewonnen.
|
![]() |
|
|