Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2008, 23:15
darkfairy
darkfairy is offline
pfoe
Oud 03-01-2008, 23:56
rensd
rensd is offline
Yeah, gister een bed + TV in mijn nieuwe kamer geknald en vandaag voor 20 eu bij de kringloop een supervet bureau op de kop getikt. Komt helemaal goed denk ik zo!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 07:00
rare kwast
rare kwast is offline
meissiej GEFELICITEERD!!

Oud 04-01-2008, 10:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik werd vanochtend wakker en voelde me zo beroerd, dat ik na een ontbijtje van een halve boterham en een paracetamol maar weer terug in bed ben gaan liggen. Ik heb nog ruim 2 uur geslapen, en nu gaat het een heel klein ietsje beter. Dus ik heb mezelf toch maar mijn bed uitgesleept en ga proberen mijn to-do-lijstje af te werken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 10:26
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik baal zo van m'n eigen niet-discipline. Dat klote opstaan elke ochtend, elke keer neem ik me voor vroeg op te staan, maar elke keer is het weer even laat. M'n vriend probeert me te helpen daarmee, maar ik kan het gewoon niet. Nu voel ik me daar weer schuldig over, ik kan ook niet liegen tegen hem. Het is gewoon, ik moét niet hard genoeg op. Als ik om 7 uur moet werken en om 6 uur op moet, gaat het prima. En het is ook niet dat ik nog moe ben ofzo, want ik slaap echt meer en meer dan genoeg.

Nu tentamen leren. Anders krijg ik m'n planning wéér niet af.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 12:23
Roosje
Roosje is offline
He verdomme die stomme zus van me ook, nou loop ik al helemaal te twijfelen over wat ik wil studeren. -_- Echt weer wat voor mij hoor, heb ik me finally ergens ingeschreven, weet ik direct niet meer of dat nou wel is wat ik wil. Maar ik weet nooit wat ik wil.

Ofja ik weet precies wat ik wil maar zo'n studie bestaat dan weer niet. Aaaarrgh.
Oud 04-01-2008, 12:55
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

En nu is de vakantie alweer bijna afgelopen.
'k Heb natuurlijk weer veel minder gestudeerd dan ik van mezelf moest, maar daar is het ook vakantie voor. Maar ik ben wel weer enigzins tot rust gekomen, voor zover mogelijk, dus dat is er wel positief aan.

Ik stond 1 januari met een 'nieuwe ronde nieuwe kansen' gevoel op, was daarna ook weer vrij snel verdwenen, maar toch!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 12:57
Roosje
Roosje is offline
Oh ja en mijn mama en mijn zusjes zijn naar Corsica. Ik wil ook! (a) Ik heb wel weer behoefte aan zonzeestrand ook al is het daar geen dertig, maar toch algauw vijftien graden. <33 En vanaaf is mn vriendje er weer. Thank God.
Oud 04-01-2008, 13:14
Verwijderd
ik wil ook naar corsica of nog liever naar bonaire ofzo <3 naar zonzeewarmnatuur fijne mensen niet te moeilijk doen. dat wil ik.

berlijn was lief en fijn en besneeuwd en oud&nieuw viel tegen maar ik was met hem dus het was fijn. en ik ben met kerst en oud&nieuw 'maar' een kilo aangekomen, maar dat vind ik alsnog mega kut.

En pf ik ben jaloers op mensen die gelukkig zijn. Beste vriendinnetje (R.) zit nu met dr ouders op schier waar een andere vriendin (J.) van ons nu ook al een tijdje woont. Ik vroeg een R hoe het met J ging, en die smste terug dat ze overduidelijk enorm gelukkig is daar. Ik mis J wel want ik zie dr nooit meer, maar ik ben wel blij voor haar, blij dat ze gelukkig is. Maar ik zou het ook wel willen. Ik mis het gelukkig zijn, het onbezorgd zijn. Ik wil niet volwassen worden. Ik wil in een hoekje van de kamer bij een open haard onder een dekentje wachten tot het zomer wordt, dat helpt vast.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 13:27
Nonaj
Nonaj is offline
Ik moet nodig aan de slag voor mijn studie, maar ik ben mijn motivatie een beetje kwijt.

Wie helpt het terug vinden?

Ik zit al in de UB, ik ben al ingelogd op Nestor om de opdracht te bekijken...dat is in ieder geval al IETS
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 13:30
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben een beetje van slag af. Heb d'r net verteld over de gevoelens waarmee ik een hele tijd heb gezeten en toen viel het wel even stil. En zelf wist ik ook niet goed wat ik moest zeggen... Mja, komt wel goed.
Oud 04-01-2008, 15:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het gaat echt geweldig vandaag, not. Ik heb toch maar boodschappen gedaan, maar bedacht me pas toen ik net de parkeerplaats af was gereden dat ik geen tas bij me had, en op de terugweg had ik (hopelijk) oranje... Maar ik kon daar echt niet meer voor stoppen. Hopelijk wordt het geen bon.
En nu ben ik moe, alleen al van het boodschappen doen (met de auto!). Ik ga dus maar niet trainen vanavond, dat is niet verstandig.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 15:35
Yana
Yana is offline
Het ging heel goed, maar toen ging het weer fout.

/wanhoop.
Oud 04-01-2008, 15:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Daantje: bedankt voor de tip! Bij mee willen ze me wel helpen
Hey, toppie No problem Ben blij dat ik het gepost heb en dat ze iets voor je kunnen doen. Dat soort dingen zijn zo frustrerend als je er zelf niet uitkomt en niemand je kan/wil helpen
Oud 04-01-2008, 15:53
Heksjuh
Heksjuh is offline
Kruimel en Meissiej: gefeliciteerd!

Mijn herkansing ging zo slecht. Had ik het eerste tentamen maar goed geleerd, die was echt veel makkelijker. Ineens vroegen ze allemaal dingen over vogels en veel meer details, de vorige keer was het allemaal een beetje globaal. En voor mijn gevoel had ik dit keer echt goed geleerd, ik had echt gedacht dat ik het zou halen.

En vandaag heb ik ook nog niks gedaan. Ik heb veel te weinig gedaan deze vakantie. Ja, lezen en mijn herkansing leren.
En mijn mobiel doet ook stom, want het is een nieuw jaar dus komen de nieuwe smsjes helemaal onderaan, in plaats van bovenaan. Dat is op zich niet zo erg, maar die van 2 januari komen dan weer boven die van 3 enzo. Dus straks staan de nieuwe berichten ergens in het midden, dan kan ik ze niet zo snel vinden. Niet dat ik zoveel berichten krijg, maar het is gewoon irritant.

Ik ben nog steeds boos, door die stomme herkansing van gister.
Oud 04-01-2008, 16:06
rare kwast
rare kwast is offline
ik word helemaal misselijk van mijn eigen gedachten..
hou toch eens op

mijn goede daad van vandaag: bloed gegeven
Oud 04-01-2008, 16:55
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Waarom ben ik toch zo belachelijk lui. Kost het nou zoveel moeite om een paar uurtjes per week te gaan werken. Nu ben ik weer zo blut als het maar kan, en moet ik voor de zoveelste maand op rij mijn ouders om geld vragen, damn..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:18
Yana
Yana is offline
*geeft haarzelf een liefdevolle schop onder haar kont*

Ik ga gewoon (gewoon?) wat te eten maken nu. Lief zijn voor mezelf. Accepteren. Als dat mijn doel is, is dat wat ik moet (moet?) doen. Ik heb een keuze.
Oud 04-01-2008, 17:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb vandaag 4 uur lang hard m'n best gedaan bij het oefenen voor m'n tentamen bij dgnk. Maar nu zit ik weer niets te doen. Ik moét leren, nu, nu nu. Ik moet P5 en P6 vanavond doen. Ook al ben ik nog zo moe. Hup.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:46
darkfairy
darkfairy is offline
ik kwam er net achter dat ik een afspraak bij het ggz had vandaag.
maandag maar even bellen dan.
Oud 04-01-2008, 17:48
indigo
indigo is offline
@Heksjuh: Uit je posts krijg ik vaak het gevoel dat je soms zo veel te streng bent voor jezelf. Natúúrlijk is het fijn om goede cijfers te halen, niet te hoeven herkansen, alles bij te houden, enzovoort. Maar het geeft je zoveel rust als je niet zoveel van jezelf móet en tevreden kunt zijn als je het gewoon doet. (En ik weet hoe moeilijk dat is.) Mensen vinden jou nog steeds dezelfde lieve persoon als je niet extreem hoge cijfers haalt of je herkansingen verpest. Wees lief voor jezelf

OT: ik heb geleerd en ik ga het vanavond afmaken, zodat ik morgen met vriendinnetjes van middelbare school (echt heeeul lang geleden dat ik die heb gesproken) de stad in kan. En gesprekje met B. gister was grappig, lekker 25 minuten gebabbeld, voelde goed
Oud 04-01-2008, 20:00
Verwijderd
Ik heb jeuk, 24 uur per dag, 7 dagen per week, als je jeuk in de praktijk wilt zien ben je bij mij aan t goede adres, ook als ik slaap.
Ik zou er bijna onkostenvergoeding voor gaan vragen.

En er zijn 4 soorten jeuk, een muggenbult-jeuk, een schaafwondjes-jeuk, de stress-jeuk, en de je-word-geprikt-als-je-gaat-liggen-op-een-kussen-en-je-voelt-kippenveren-jeuk/pijn, en zoals die laatste voelt constitutioneel eczeem. Ik noem het Autistisch eczeem, past beter bij me, kan ik de jeuk niet gewoon wegpesten met cynistme? o wat zou dat heerlijk zijn.
*blaat*
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 20:07
coopergirl
coopergirl is offline
ik loop hopeloos achter wat studie betreft Moet voor 28 jan heel veel leren en verslagen in elkaar zetten.. Dat terwijl ik zin in leuke dingen heb en slapen. Veel slapen, want ik voel me erg moe. Vandaag een klote dag @ work.
Oud 04-01-2008, 20:40
Verwijderd
Ik ben een zonnemeisje verdorie, ik kan niet tegen winter. Echt niet. Ik ben vast in het geheim Italiaans en te vondeling gelegd als baby.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 20:48
Verwijderd
de situatie blijft maar veranderen. Nu blijkt dat ze opeens geen advocaat hebben, dat ze daarom nog vast zitten, vervolgens blijkt dat de eigenaar van de telefoon die ze gesloopt hebben andere diefstallen, die de mannen niet gepleegd hebben, ook op hen wil afschuiven, en tot overmaat van ramp gebeurt er dus helemaal niks en moeten ze daar in die kutgevangenis blijven zitten. Ik kan alleen maar janken. Janken janken en nog eens janken. Het is ongelofelijk. Godzijdank komt mijn schoonmoeder naar Cusco. Zij moet me helpen. Zij moet ze helpen. Ze moeten gewoon vrij. Kut. De mijne in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 21:41
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo in de war als ik vanochtend/vanmiddag was, zo geordend, rustig en gelukkig ben ik nu. De treinreis ging op zich vrij stroef. Eerst van Waddinxveen naar Gouda, met de Lightrail. Daar zag ik op spoor 5 een intercity aankomen en ik had zoiets van zal die richting Utrecht zijn? En toen dacht ik van mwoah, maakt niet uit. En toen dacht ik dus ineens dat ik die trein dus moest hebben (die trein hoefde ik normaal nooit te hebben), dus ik keihard rennen en tussen alle mensen doorslingeren, wonder boven wonder geen rare uitwijkmanoeuvres hoeven te maken, maar toen ik de laatste treden opging om naar het perron te gaan, ging het fluitje en gingen de deuren dicht.

Het was toen 18:41. De eerstvolgende IC richting Utrecht vertrok op Gouda om 18:52. Ik was er toen over aan het nadenken, om ipv via Roermond via Nijmegen te reizen. Ergens halverwege tussen Utrecht en Gouda kwam ik daar toch weer op terug, om vervolgens op Utrecht heel snel te beslissen om toch via Nijmegen te gaan. De IC naar Eindhoven vertrok namelijk net op het spoor naast me en de IC naar Nijmegen kwam net aanrijden. Tussen Gouda en Utrecht een paar minuten vertraging opgelopen, waardoor ik dus zeg maar nog maar net de aansluiting naar Nijmegen kon halen. De rest van de reis ging wel goed. De reden dat ik niet via Roermond ging, was dat ik met een beetje pech 31 minuten zou moeten wachten op de stoptrein naar huis toe en ik voelde me rot en had geen zin om in de kou te zitten.

Mja, ik ben toch op de geplande tijd aangekomen en ik ben weer rustig en voel me fijn. Morgen de eerste dag werken bij de Jan Linders. Op zich vind ik dat best wel spannend, maar ik maak me er niet teveel zorgen om.

En over 20 minuutjes ga ik slapen. Nachtrust van 7 uur. Vrij weinig, aangezien ik de afgelopen dagen ook niet echt veel heb geslapen, maar ik wil nog eventjes wat spelen op mijn laptop.
Oud 04-01-2008, 22:02
Verwijderd
Ja jeetje, en dan in ene weer zo'n giga stemmingswisseling en duisend negatieve gedachten. Maar ik geloof het echt, ik geloof echt dat ik als persoon niet goed ben en dat iedereen me haat. Ookal zeggen mensen van niet, ik geloof het nog steeds. Waarom toch?
Ik ga m'n bed in, dit wordt anders niks meer.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 00:30
gewoonik
gewoonik is offline
ik wil het wel, maar toch lukt het me niet om gewoon te leven. gewoon een normale dagindeling, voor me zelf zorgen, genoeg slapen, gezond eten, studeren, vrienden zien en plezier hebben. ik kan het niet. en ik weet niet meer wat ik kan doen om het weer goed te laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 09:09
Verwijderd
Citaat:
hoe herkenbaar...
Ontopic:
Grrr, koop ik voor het hele weekend de boodschappen in, eet huisgenoot MIJN fruit op!!! terwijl we eigenlijk nooit ergens samen mee doen, maar gewoon alles voor onszlf kopen
Zucht, kan ik vanmiddag toch weer boodschappen gaan doen!! En fruit is al zo duur

Stuur je huisgenoot dan naar de supermarkt...

OT:
Vandaag: presentatie oefenen. Jeuj.
En ik heb maar tot 4 uur, en voor die tijd moet ik ook boodschappen gedaan hebben.
*binnen een uur na opstaan alweer spanninghoofdpijn*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 09:25
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een rotzooi. Straks naar mijn opa toe, het zou heel goed de laatste keer kunnen zijn. Ik durf niet, maar wil hem nog wel een keer zien. Zeggen dat ik nog steeds van hem houd. Ik wil hem niet verliezen

Moet nog zoveel voor school doen, jezus het lijkt wel alsof ik de afgelopen dagen minder dan niets heb gedaan. Maar het schiet gewoon niet op, ik begin overal wel aan maar maak niets af, of raffel het af. Hmpf, nog twee dagen en dan begint alles weer, dan komen de examens nog dichterbij. Ik wil niet meer, ik wil zo graag stoppen met school maar dat kan niet..
De chaos in mijn kop is veel te groot om ook maar iets mee te beginnen. Hoe kan ik me ooit nog ergens op concentereren? Ik raak constant in paniek, denk dat ik het niet meer aankan, dat dit leven niet voor mij bestemd is. Nog even volhouden, blijven doorgaan, dat kan ik wel. Kom op..
Oud 05-01-2008, 09:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, mijn leven is in elk geval niet saai En argh, die stomme presentatie, dat komt nooit goed Of vast uiteindelijk toch wel maar dan heb ik natuurlijk alweer veel te veel gestrest en zo.
Oud 05-01-2008, 09:59
Verwijderd
Wat een chaos in m'n kop. M'n ouders willen iets aan me vragen maar deden dit niet, héél vaag en nu denk ik dat ik iets verschrikkelijks fout heb gedaan en durf ik mijn ouders niet meer onder ogen te komen. Ik heb al braaf mijn ontbijtspullen opgeruimd en de gang leeg gehaald, wat dat is het enige wat ik kan bedenken dat ik fout doe. Maar misschien bedoelen ze wel wat anders. Oh gatver waarom zei mijn vader alleen maar "kan je iets aan haar vragen" en keek mijn moeder met zo'n blik van "waarom zeg je dit nu" en hield ze vervolgens d'r mond dicht. Wat is er aan de hand, wat willen ze weten. Aaaaargh!!!!!!
En ik moet mega veel studeren, maar met deze chaos lukt het niet en m'n kamer is een zooi en ik moet nog een rijles afspreken en nog vioolspelen. Help, ik kan het allemaal niet aan. Ik kan dit niet, ik kan het leven niet aan.
Ik ga eerst maar even opruimen, want met deze zooi wordt de chaos nooit minder.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 12:11
Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, ik was vanmorgen echt té zenuwachtig toen ik ging beginnen met werken, want ik moest dus voor het eerst in mijn hele leven in een supermarkt werken en dan moet ik ook allemaal vreemde mensen helpen enzo. En daarbij komt ook nog eens dat ik bijna niets in die winkel weet te staan.

Maar het ging dus heel goed. Heb heel veel mensen geholpen, die naar bepaalde dingen vroegen, die onder mijn afdeling vielen. Een keer zelfs Duits moeten praten tegen een oude man. En er was een vrouw, die wilde heel graag biologische kersenyoghurt hebben en die stond daar echt zo van whoootwootwoot toen ik aankwam met die kersenyoghurt. Die had ik niet op de kar voor het bijvullen staan, maar die stond wel op de andere kar, in de koeling (althans, dat zou kunnen) en jawel hoor, het stond er inderdaad. Was echt superleuk om te zien en ook allemaal mensen die ineens met mij begonnen te praten. Ben zelfs nog mijn mentor uit 5-HAVO tegen gekomen, waar ik eventjes een praatje mee heb gemaakt.

Achja, het werken was dus een stuk minder moeilijk dan ik dacht. Heb ik weer iets waarmee ik pap kan bewijzen dat ik meer kan dan hij/mijn stiefmoeder denkt. Want volgens hun zou ik niet fatsoenlijk kunnen communiceren met mensen als die een vraag hadden, maar ik heb met sommige mensen dus echt een praatje gemaakt. Oh en die vrouw waar ik de kersenyoghurt voor ging halen, die zat dus midden in een verhuizing en toen ik aankwam met de kersenyoghurt ging ze een heel verhaal vertellen over dat ze nu eindelijk naar een seniorenwoning mocht enzo.

Dit werk is het leukste dat ik tot nu toe gedaan heb. Hoewel, het werk in het magazijn bij Pearl was mss nog wel leuker, maar hier kan ik meer uren werken.
Oud 05-01-2008, 12:15
Verwijderd
Hmz, dacht ik dat ik alle boodschappen had, blijk ik de quorn-stukjes vergeten te zijn.
Nu twijfel ik. Nog een keer naar de supermarkt gaan (maar: fiets staat al binnen, super druk in de winkel, moet eigenlijk nog heel veel doen) of niet.

Ik wou maken: pasta met broccoli, pesto, champignons, pijnboompitten, quorn stukjes. Ik heb nog wel quorn gehakt in huis, maar heb geen idee of dat er lekker door is.

*zucht*
luxeprobleem
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 12:20
Yana
Yana is offline
Citaat:
Hmz, dacht ik dat ik alle boodschappen had, blijk ik de quorn-stukjes vergeten te zijn.
Nu twijfel ik. Nog een keer naar de supermarkt gaan (maar: fiets staat al binnen, super druk in de winkel, moet eigenlijk nog heel veel doen) of niet.

Ik wou maken: pasta met broccoli, pesto, champignons, pijnboompitten, quorn stukjes. Ik heb nog wel quorn gehakt in huis, maar heb geen idee of dat er lekker door is.

*zucht*
luxeprobleem
haha, stresskip. Natuurlijk kan dat prima met quorn gehakt
Oud 05-01-2008, 12:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, een 8,4 voor m'n tentamen van voor de vakantie.

Nu zit ik hard te leren voor m'n toets maandag, maar ik vind het zo kut. Rot anatomie. Het kan me helemaal niets meer schelen en ik ben bang dat ik alles door elkaar ga halen en namen ga vergeten en de structuren helemaal niet ga herkennen. Bah.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 12:46
Verwijderd
Citaat:
haha, stresskip. Natuurlijk kan dat prima met quorn gehakt
Haha, 'stresskip' is wel een aardige omschrijving van de situatie.
Ik ga het maar gewoon proberen. Twijfel een beetje of gehakt-pesto een lekkere combi is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ofja ik weet precies wat ik wil maar zo'n studie bestaat dan weer niet. Aaaarrgh.
Dat! Ik vind het trouwens wel heel tof dat je je hebt ingeschreven!

En verder loop ik achter, áchter! Er is zoveel te doen. Maandag is het alweer allemaal voorbij, deze vakantie snel gegaan. Maar al deze stomme clichés zullen echt niks voor me doen, dus werken! *kick*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 14:58
Pruts0r
Pruts0r is offline
Wat het horen van iemands stem die je mist wel met je kan doen. Heb net even, nouja een kwartier lang, met een heel goede vriendin van mij gebeld. Ze had het heel erg lang heel druk en ik besloot even met d'r te bellen. Ik was echt zo blij dat ik eindelijk weer even haar stem hoorde.

Echt raar. Maar het vrolijkte me echt heel erg op. Zit nu ook echt met een brede glimlach. Net even bijgepraat, nog een klein beetje lopen roddelen over oud-klasgenoten en of een van ons wist wat er allemaal van "die anderen" is gekomen, maar we hebben beiden nog maar met een paar mensen contact. En we vonden precies dezelfde mensen maar eikels. Mja, dat voelde echt goed om weer een keer eventjes met haar te praten. Wel jammer dat ik d'r niet kan knuffelen via de telefoon. Achja, ik zie d'r wel weer een keer. Ben allang blij dat ik haar eventjes weer gesproken heb.
Oud 05-01-2008, 15:15
GeleBloem
GeleBloem is offline
Eetbuien zijn kut. Evenals het koud hebben. Evenals liegen dat het goed gaat en je weer back in de maatschappij bent terwijl er een opname zit aan te komen. Maar de waarheid vertellen in drukke supermarkt sucks ook. Evenals de neiging tot am.

Maar ook al was het in een eetbui, de Ben & Jerry's waren lekker!
Oud 05-01-2008, 15:48
Verwijderd
Het gaat niet, het loopt niet.
hup terug naar je afdeling*
fack
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 16:06
Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, ik zou het liefst iedereen helemaal platknuffelen.

*knuffels over het hele forum gooit om iedereen wat beter te laten voelen* Ik heb eigenlijk trouwens nog duisent dingen voor school te doen, maar daarom ga ik maandag ook naar school toe, wss als allerenige van de klas, maar goed, dadelijk nog even wat groepsgenoten mailen dat ze maandagochtend om 9 uur op school moeten zijn. We hebben het 9e uur alleen maar statistiek (waar toch niemand heengaat wss), maar ik ga daar dan wel heen. Dan leg ik die leraar meteen uit waarom ik de afgelopen weken niet in de lessen was, hopelijk begrijptie het en wil hij het me allemaal uitleggen.

Mja, als niemand iets van zich laat horen in de vakantie, dan moeten ze maar meteen in de laatste (twee) weken keihard werken aan het project.
Oud 05-01-2008, 16:19
Pruts0r
Pruts0r is offline
Het werken lukt voor geen meter, omdat ik veelste hyper ben XD En dan te bedenken dat ik vandaag nauwelijks suikers heb gehad en de afgelopen dagen (vanaf de nacht van maandag op dinsdag) geen druppel cafeïne heb gehad Moet je je voorstellen als ik nu chocola en suikers en cola enzo ophad. Dat wil ik niet weten xD

Maar echt, ik voel me nu echt ineens zo gelukkig he. Een soort van gevoel alsof ik bijna moet huilen van geluk. Heb ik echt al zo lang niet meer gehad. Nouja, dinsdagavond en woensdagochtend nog, maar daarvoor maanden, misschien wel jaren niet meer gehad. Echt, het begon met de kerst, die gewoon ineens stukken meer ontspannen dan de afgelopen jaren verliep, toen 28 december de treinreis, die gewoon te mooi en te gezellig voor woorden was, vervolgens nieuwjaar, wat echt te gaaf was, met een paar flesjes heerlijk bier, een paar racespellen, aangeschotenheid, meligheid en onzin, toen ik pas om 8 uur 's ochtends anderhalf uur had geslapen. Toen de fokking meligheid toen ik terug naar huis reed diezelfde ochtend om 11 uur ongeveer en toen ik halfdood aan tafel zat als een zombie en toch wel melig was enzo. En dan diezelfde avond nog lezen dat het meisje dat je ziet als je beste vriendin jou ziet als haar beste vriend en dan denken dat ze gewoon ineens melig is ofzo, terwijl je daarvoor een heel serieus gesprek had en zij zich rotvoelde en dan denken dus dat ze melig is, omdat je je dat niet voor kunt stellen en dan de ochtend erna, vlak voor je weggaat van d'r te horen krijgen dat ze serieus was en erachter komen dat zij totaal niet verwacht had dat zij mijn beste vriendin was en dan vervolgens drie geweldige dagen mee te maken en dan dat alles goed gaat en omg, het kan gewoon niet beter op het moment, ik kan me echt niet bedenken op wat voor manier. Ohja en dan was ik nog vergeten in deze post weer erbij te vermelden dat ik net nog met een heel goede vriendin van mij had gebeld enzo en lekker zitten roddelen over oud-klasgenoten, wat nogal lachwekkend was, vooral over één jongen die echt te stom voor woorden was en ohja, het had nog wel beter gekund, dat zij dus dit weekend tijd zou hebben gehad, maar goed, ik ben allang heel blij dat ik d'r heb gesproken en echt, stel dat ze ineens wel tijd zou hebben dit weekend, dan zou ik dus echt gaan zitten janken van geluk volgens mij, dan kan het écht niet meer beter. Ohja en sorry dat deze post zo onleesbaar is, maar ik ben gewoon fuckinghypervrolijkgelukkigknuffelig.
Oud 05-01-2008, 16:40
gewoonik
gewoonik is offline
leven is echt te zwaar voor me ofzo. en ik verpest alles.
ik ben boos op mijn vriendje, vawwege dingen die ik niet van he mag verwachten maar toch wil en ik sluit me op op mijn kamer.
Ik wou dat alles makkelijker was. Dat ik ook gewoon kon leven en een beetje glukkig zijn. Nu lijkt t meer op dat ik mijn tijd aant doorkomen ben, maar tot wat en op welke manier? pfff bluh
en ik wil dat niemand het weet en tegelijk wil ik dat mensen het wel weten en er met me over gaan praten en me helpen. Maar zelfs bij de therapie wil ik niet zeggen dat het niet goed gaat en het lijkt alsof ze me nog gelooft ook...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, ik ga vanavond voor het eerst uit.
Oud 05-01-2008, 18:56
Pruts0r
Pruts0r is offline
En ik ben er best wel zenuwachtig voor. Btw, ik kreeg net telefoon van pap. Opa ligt met een hartinfarct in het ziekenhuis en omdat de huisartsenpost ofzoiets, dacht dat er geen ambulance nodig was, kunnen ze nu niet meer dotteren en blijven die propjes er dus inzitten.

Waarom volgen die mensen dan zo'n lange opleiding om vervolgens, voor de zoveelste keer (want bij opa én bij oma hadden ze al vaker gezegd dat een ambulance niet nodig was, om dan vervolgens later in de week op de Intensive Care te liggen), zo'n domme fout te maken?

Achja, laat ik hem ook maar volspammen ook.
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik hoop dat het vanavond met het uitgaan wel gezellig is.
Pruts0r
Pruts0r is offline
Dan doe ik tenminste nog iets met mijn avond.
Reageren

Regels voor berichten