Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2007, 23:31
crazy88
crazy88 is offline
Wat is jullie favoriete eten?
De smaak is super breed de laaste tijd heb ik opgemerkt.
Ikzelf hou erg van lasagne en rijst hmm heerlijk daar mag je me voor wakker maken
Patat blijft ook in trek en de laaste tijd krijg ik vaak zin in durum döner of hoe je het ook schrijft..
Ben benieuwd...
Oud 30-12-2007, 00:01
Big Boi
Big Boi is offline
Mijn moeder maakt heerlijke mie met een saus gebaseerd op rijstewijn en witte wijn met kipfilet en appel.
Oud 30-12-2007, 00:03
crazy88
crazy88 is offline
klinkt ook heerlijk
Oud 30-12-2007, 10:48
drukknoopje
drukknoopje is offline
Pilav, bruine bonen filosoof, alle stamppotten, patat (vooral raspatat), döner, schnitsels, tosti's, etc.
Oud 30-12-2007, 11:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Tortellini met spinazie, roomkaas en stukjes varkensvlees of cashewnoten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 12:45
mertentjee
mertentjee is offline
- Lasagna
- Spinazie (à la creme) met puree en kippen drumsticks. Kippenboutjes/drumsticks is toch echt mijn lievelings eten. En patat natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:04
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Iets met vegetarisch opgevulde pasta (met spinazie en ricola bijvoorbeeld), en dan een kaassausje erover, vind ik echt heerlijk. Gebakken courgette, paprika's, ratatouille... ik hou gewoon van groenten en kaas!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:09
Bloem
Bloem is offline
Verse pasta met ricotta en spinazie met pesto en pijnboompitten. Of couscous met courgette en doperwten en veel feta en kruiden. Of pitabroodjes met falafel. Of een patatje met mayo en pindasaus. Of quorn tandoori met rijst en broccoli. Of pizza met champignons en mais en extra kaas. Of meergranen bolletjes met buffelmozzarella en pesto en tomaat. Of meergranen pannenkoeken met kaas.

Eten in het algemeen is wel favoriet, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb niet echt favoriet eten. Ik vind heel veel dingen lekker. Ik vind pannenkoeken lekker, kip tandoori-achtige gerechten, tortellini, pasta met carbonarasaus, rosti, pizza maar ook gewone hollandse pot zoals aardappels, groente en vlees en boerenkool.
Oud 30-12-2007, 15:04
AzN
AzN is offline
'Pink Lady' appels
Oud 01-01-2008, 16:36
Nona
Nona is offline
Pasta, met alle mogelijke ingrediënten. Pizza, alles waar kaas bij kan, stoofperen, de biefstuk die mijn vriendje maakt. De hachee van mijn oma, chili con carne (niet geheel volgens recept natuurlijk) en ik heb trek in de tomatensoep die we zo gaan eten, maar misschien komt dat omdat mijn lichaam wat in de war is.

Ik geloof dat ik in een winterse bui ben.
Oud 02-01-2008, 18:19
Verwijderd
Boerenkool
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 18:46
Larry Flint
Larry Flint is offline
Oh ik hou van eten. Ik hou van witte puntjes met vega knakworst met mayo en ketchup, broodje groentekroket met veel mosterd. Boerenkool met mosterd en vega wordt. Pasta met veel groente en rode saus en geraspte kaas. Druipkaasjes op stokbrood. Kaasfondue met broccoli. Donkerbruin pittenbrood met geitenkaas, honing, rucola, zongedroogde tomaatjes. Pasta salade met alles wat er lekker in is. Notencruesli met yoghurt. Oven schotel met vega gehakt, aardappels, kaas, lof, paprika, champignons en ui. Aardappelkroketjes met veel mayo. Tortelini met kaas, champignons/ui en kaassaus. Roergebakken peultjes met venkel/pijnboompitjes/grana padanokaas.

En zo kan ik nog wel even heel heel lang door blijven gaan, ik zou echt niet 1 ding kunnen kiezen..

Jammmmmmm (L)(L)
Oud 02-01-2008, 19:06
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Oh ik hou van eten. Ik hou van witte puntjes met vega knakworst met mayo en ketchup, broodje groentekroket met veel mosterd. Boerenkool met mosterd en vega wordt. Pasta met veel groente en rode saus en geraspte kaas. Druipkaasjes op stokbrood. Kaasfondue met broccoli. Donkerbruin pittenbrood met geitenkaas, honing, rucola, zongedroogde tomaatjes. Pasta salade met alles wat er lekker in is. Notencruesli met yoghurt. Oven schotel met vega gehakt, aardappels, kaas, lof, paprika, champignons en ui. Aardappelkroketjes met veel mayo. Tortelini met kaas, champignons/ui en kaassaus. Roergebakken peultjes met venkel/pijnboompitjes/grana padanokaas.

En zo kan ik nog wel even heel heel lang door blijven gaan, ik zou echt niet 1 ding kunnen kiezen..

Jammmmmmm (L)(L)
dit dus
Oud 02-01-2008, 19:07
Kleedje
Kleedje is offline
Spaghetti met tomaten/ui/valess meditariné/bertolli saus, mie met tomaat/ui/wortel/Quorn stukjes/honig kruiden, zelfgemaakte Lasagne, pizza (vooral zelfgemaakt met kaas met fenegriek)
Stoofpeertjes, de noten/appeltaart van de V&D, slagroomtaart, muffins & kaas met fenegriek vind ik ook erg lekker

Ik ben blij dat ik nu kan zeggen dat ik deze dingen echt lekker vind, vorig jaar durfde ik alleen maar 2 kleine gekookte aardappels/magere vleesvervanger/gekookte of rauwe groente te eten & fruit of een eierkoek tussendoor
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 11:45
Verwijderd
de curry's van m'n vriend, mijn keukenprins.
eigenlijk eender wat hij op tafel tovert, 't is altijd heerlijk. maar curry, daar ben ik gek op tegenwoordig. 't mag simpel, 't mag ingewikkeld, 't is àl-tijd lekker.

zijn Thaise kip is ook ge-wel-dig, ben ik helemaal verzot op en kan ik dagen aan een stuk eten.
en vorige week had hij iets gemaakt met Kip en tomatensaus met chocolade (à la Mexicaans hé), geweldig.

ik begin te kwijlen als ik eraan denk...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 13:54
ikkuh15
ikkuh15 is offline
stoofpeertjes.
kaasfondue met broccoli enz.
oude kaas (roquefort, brie, stinkaas enz) op roggebrood.
Dit vooral
Oud 03-01-2008, 22:40
Verwijderd
sushi.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 08:30
Verwijderd
Citaat:

Jammmmmmm (L)(L)
Maar kaasfondue kan je me voor wakker maken
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 09:50
Lilium
Lilium is offline
Echt favoriet eten heb ik niet, ik vind een boel lekker. Zoals de macaroni zoals mijn moeder die maakt, en stamppot met zuurkool of andijvie.
Oud 04-01-2008, 10:33
Mark2
Mark2 is offline
http://forum.scholieren.com
Kunnen jullie svp klikken, dan wordt ik beter bij een spel

Laatst gewijzigd op 04-01-2008 om 11:41. Reden: mag niet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 11:25
Verwijderd
Lasagna, hoewel ramen d'r ookwel goed in gaan ^^
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 20:04
Verwijderd
sushi/sashimi!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 10:17
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Lasagna, hoewel ramen d'r ookwel goed in gaan ^^
Ramen? Is dat serieus een gerecht?
Oud 07-01-2008, 10:59
ogendicht
ogendicht is offline
ja soort van noedels zijn dat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2008, 12:21
Verwijderd
Voor een lekker biefstukje mag je me wakker maken
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ramen? Is dat serieus een gerecht?
Het lijkt op noedels idd, alleen zijn ramen veel dikker en eet je het in een soort soep met wat meer inhoud (vaak met zeevruchten).

Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 07:18
Cartosa
Cartosa is offline
Sushi, lasagne, kalfsbrood van mijn oma (of gewoon gehaktballen), gemarineerde steak, gebakken zeetong, mmm
Oud 09-01-2008, 09:36
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Het lijkt op noedels idd, alleen zijn ramen veel dikker en eet je het in een soort soep met wat meer inhoud (vaak met zeevruchten).

[afbeelding]
Het ziet er op het plaatje heel lekker uit. Maak je dat ook wel eens zelf?
Oud 09-01-2008, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Het ziet er op het plaatje heel lekker uit. Maak je dat ook wel eens zelf?
Nops, ik eet het regelmatig bij de wagamamma. Maar het is volgens mij niet eens zo heel moeilijk klaar te maken, ik ga het binnekort ook maar eens zelf proberen ^^
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Spaghetti met tomaten/ui/valess meditariné/bertolli saus, mie met tomaat/ui/wortel/Quorn stukjes/honig kruiden, zelfgemaakte Lasagne, pizza (vooral zelfgemaakt met kaas met fenegriek)
Stoofpeertjes, de noten/appeltaart van de V&D, slagroomtaart, muffins & kaas met fenegriek vind ik ook erg lekker

Ik ben blij dat ik nu kan zeggen dat ik deze dingen echt lekker vind, vorig jaar durfde ik alleen maar 2 kleine gekookte aardappels/magere vleesvervanger/gekookte of rauwe groente te eten & fruit of een eierkoek tussendoor
Goed van je!

Ot: ik houd heel erg van spinazietaart. Gestoofde rode kool met appel e.d. en nieuwe aardappels zijn ook heerlijk. Gevulde pasta met kaassaus en witlofsalade met sinaasappel en walnoten e.d. is ook een favorieten. En wraps met een mexiaans prutje met veel kidneybonen ook.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 06:57
Curly*Nan
Curly*Nan is offline
Pasta (en dan vooral tortellini) & spinazietaart.

@Kleedje: Goedzo! Heb ik ook, durf nu eindelijk ook eten weer lekker te vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 13:55
Il_Principe
Il_Principe is offline
gyrosssssssssss
Oud 18-01-2008, 20:25
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Pannenkoeken!!!
Oud 19-01-2008, 09:53
Verwijderd
Boerenkool met worst
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 23:58
Lynne
Lynne is offline
Enchilada's, stoofpeertjes, lasagna, pasta met kip en champignons en roomkaas, biefstuk of peppersteak... ok nu krijg ik honger. Oh en knoflookbrood. En ik had me toch een keer iets lekkers in een pizza/kebab-restaurantje: kipkebab in een gigantisch pitabroodje, met sla en heel veel knoflooksaus. *drool* ik wil ik wil
Oud 21-01-2008, 15:33
Verwijderd
Lasagne vind ik vooral erg lekker. Maar echt favoriete eten heb ik niet. Ik lust vrijwel alles.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 21:01
orcarin
orcarin is offline
Citaat:
Boerenkool met worst
Helemaal 100% mee eens
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 13:05
T.M
T.M is offline
Lasagne,,,
Bolgenese chips
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 13:29
Kryptonite
Kryptonite is offline
Kip uit Bresse in roomsaus!! Het smelt op je tong...
Maar ik hou in het algemeen erg van eten. In de zomer hou ik van de Mediterrane keuken (ratatouille! couscous!) en nu in de winter van de Noordelijke, met lekkere stamppotten en erwtensoep. Van die dikke erwtensoep, yum!
Verder lok je mij met stroop; ik houd erg van zoetigheid met chocola, honing, amandelen of walnoten.
Oud 24-01-2008, 19:30
Verwijderd
oeh, boterhammen met siroop en spek
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 23:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hou van Spaghetti met tomatenpesto saus en kip en champignons. En van Burritos met van die zure room mix erin. En shoarma met liters knoflooksaus. En echte Kip Kerrie (dus niet van Chicken Tonight, al vind ik die ook wel lekker). En die kip maaltijdsalade van de Appie. En alles met hele pure chocola. En kaneelrollen. En een Engels ontbijt met alles erop en eraan.... <3
Oud 25-01-2008, 13:55
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Sushi <3

Edit: Al is het wel heel gemeen als de wasabi niet 'constant' is zeg maar. Dan lijkt ie heel flauw en ga je er meer op doen, maar dan ontploft je hoofd ineens
Oud 25-01-2008, 18:30
Luki
Luki is offline
Macaroni, pizza, pasta, enchilada salmone, Italiaans dus
Fou yong hai, bami, nasi, saté...
Escargot, struisvogelbiefstuk..
En veel veel meer. Fokit! Ik ben meer een soort vuilnisbak, geef mij maar alles!

Maar als je amerikaanse biefstuk heb geproefd, rare and bloody, begrijp je natuurlijk wel dat dat niet vergelijkbaar is. Tis alsof je bijt in een mals sappig stukje genot, alsof die koe rechtstreeks is geimporteerd uit de hemel.

Damn ik heb trek nu Tnqverymuch MEP
Oud 25-01-2008, 18:33
Luki
Luki is offline
En als nageregt, chocolade ijs met bosbessen in rode wijn en vanille

T word erger
Reageren

Regels voor berichten