Advertentie | |
|
![]() |
|
Spaghetti met tomaten/ui/valess meditariné/bertolli saus, mie met tomaat/ui/wortel/Quorn stukjes/honig kruiden, zelfgemaakte Lasagne, pizza (vooral zelfgemaakt met kaas met fenegriek)
Stoofpeertjes, de noten/appeltaart van de V&D, slagroomtaart, muffins & kaas met fenegriek vind ik ook erg lekker ![]() Ik ben blij dat ik nu kan zeggen dat ik deze dingen echt lekker vind, vorig jaar durfde ik alleen maar 2 kleine gekookte aardappels/magere vleesvervanger/gekookte of rauwe groente te eten & fruit of een eierkoek tussendoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de curry's van m'n vriend, mijn keukenprins.
eigenlijk eender wat hij op tafel tovert, 't is altijd heerlijk. maar curry, daar ben ik gek op tegenwoordig. 't mag simpel, 't mag ingewikkeld, 't is àl-tijd lekker. zijn Thaise kip is ook ge-wel-dig, ben ik helemaal verzot op en kan ik dagen aan een stuk eten. en vorige week had hij iets gemaakt met Kip en tomatensaus met chocolade (à la Mexicaans hé), geweldig. ik begin te kwijlen als ik eraan denk... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ot: ik houd heel erg van spinazietaart. Gestoofde rode kool met appel e.d. en nieuwe aardappels zijn ook heerlijk. Gevulde pasta met kaassaus en witlofsalade met sinaasappel en walnoten e.d. is ook een favorieten. En wraps met een mexiaans prutje met veel kidneybonen ook. |
![]() |
|
Enchilada's, stoofpeertjes, lasagna, pasta met kip en champignons en roomkaas, biefstuk of peppersteak... ok nu krijg ik honger. Oh en knoflookbrood. En ik had me toch een keer iets lekkers in een pizza/kebab-restaurantje: kipkebab in een gigantisch pitabroodje, met sla en heel veel knoflooksaus. *drool* ik wil ik wil
![]()
|
Kip uit Bresse in roomsaus!! Het smelt op je tong...
Maar ik hou in het algemeen erg van eten. In de zomer hou ik van de Mediterrane keuken (ratatouille! couscous!) en nu in de winter van de Noordelijke, met lekkere stamppotten en erwtensoep. Van die dikke erwtensoep, yum! Verder lok je mij met stroop; ik houd erg van zoetigheid met chocola, honing, amandelen of walnoten.
|
Ik hou van Spaghetti met tomatenpesto saus en kip en champignons. En van Burritos met van die zure room mix erin. En shoarma met liters knoflooksaus. En echte Kip Kerrie (dus niet van Chicken Tonight, al vind ik die ook wel lekker). En die kip maaltijdsalade van de Appie. En alles met hele pure chocola. En kaneelrollen. En een Engels ontbijt met alles erop en eraan.... <3
|
Macaroni, pizza, pasta, enchilada salmone, Italiaans dus
![]() Fou yong hai, bami, nasi, saté... Escargot, struisvogelbiefstuk.. En veel veel meer. Fokit! Ik ben meer een soort vuilnisbak, geef mij maar alles! Maar als je amerikaanse biefstuk heb geproefd, rare and bloody, begrijp je natuurlijk wel dat dat niet vergelijkbaar is. Tis alsof je bijt in een mals sappig stukje genot, alsof die koe rechtstreeks is geimporteerd uit de hemel. ![]() Damn ik heb trek nu ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als jij een chocolade-reep hebt, hoeveel partjes eet jij dan per keer? Bob the Bear | 35 | 11-06-2008 10:59 | |
Eten & Drinken |
Wat is je favoriete eten (gerecht)? Love_Fulfilled | 4 | 16-09-2004 17:47 | |
De Kantine |
favoriete bezigheid Love_Fulfilled | 88 | 29-02-2004 13:18 | |
Eten & Drinken |
Wat is je favoriete Cup-A-Soup ? Menahem | 68 | 31-03-2003 18:43 | |
De Kantine |
Wat me nou opvalt he Verwijderd | 7 | 06-09-2002 17:02 | |
Lifestyle |
je favoriete....... #JumpDaFuckUp!# | 109 | 17-06-2002 08:52 |