Advertentie | |
|
![]() |
|
definitief gehoord dat mijn anderhalve maand rallyrijden in sahara en omstreken niet doorgaat vanwege enge terroristen en negatieve reisadviezen in Mauritanië. Nu wordt het pas november ipv 16 februari. En er zit al een half jaar voorbereiding in. En we zitten met 2 auto's waar we nu niks meek unnen. KUT
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik weet niet of dit ook kan bij de G15, want die heeft verlichting en ik weet niet hoe die aangestuurd wordt richting toetsen. En of ze er uberhaupt helemaal af te halen zijn. Balen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar een hand heeft mad regenerating skills, daar hoef je niet de vingers van af te schroeven om ze met heel veel moeite werkend te krijgen waarna je ze met hand en al voor lange tijd boven de verwarming moet hangen.
![]() Neemt niet weg dat het voor jukeboxxx ook kut is natuurlijk. (Want met behulp van verbrande koffiehandjes kun je net zo min typen als met behulp van een kapot toetsenbord. Ah!) |
![]() |
|
Ik geloof dat op het probleem is dat door de substantie kortsluiting binnen dat ding is veroorzaakt. (en je hem in de meeste gevallen weg kunt flikkeren) Wanneer er geen stroom opstaan kun je het idd openmaken en schoonmaken, water is gewoon laten drogen, maar van die zoete troep...
Mijn huisgenoot had dat toetsenbord ook, en hem overkwam het hetzelfde. Wel zonde als ie kapot is. Maarre, na 6 keer moet je het wel een beetje geleerd hebben. ;P
|
Verwijderd
|
maar ik dacht dat g15's schoonmaakbaar waren omdat er een soort van waterdichte laag onder je toetsen zit wat je kan reinigen, maar als jij zegt dat ie dood is, zonde
![]() ot: ik vrees dat ik volgend jaar opnieuw ga beginnen met deze opleiding omdat ik nou geen motivatie heb en een hoop teringzooi enzo |
![]() |
|
Ik moet nog tot morgen wachten om eindelijk mn lip piercing te laten zetten omdat die shop vandaag dicht is... T_T en ik moet ook nog vééééél te lang wachten voordat ik eindelijk op vakantie ga naar Zweden... nog 7 weken... dat is.. veel te veel dagen en veel te veel uren nog. .-. Ik wil weeeeg!
En ik verveel me.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de miraculeuze vondst van wat platgestampte pijnboompitjes / vóór de provisiekast Verwijderd | 13 | 06-04-2008 21:09 | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 |