Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp dat je het graag zou willen weten. Het is dan ook niet raar dat je er nieuwsgierig naar bent. Je moet echter haar grenzen respecteren en als zij je al verschillende keren heeft gezegd dat ze het er niet over wil hebben kun je er beter over ophouden. Het zou voor haar wel eens erg vervelend kunnen zijn als jij steeds doorvraagt naar iets wat zij duidelijk niet wil vertellen. Misschien kun je het haar over een hele tijd nog eens vragen en is ze er dan wel klaar voor om het erover te hebben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, opzich kan ik het me wel voorstellen. Ik weet ook wel wat er in grote lijnen gebeurt is in het verleden van mijn man. Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat je wilt weten wat er in het leven van de ander gebeurt is. Ook over dit soort dingen. Ik hoef echt geen details, maar ik weet wel wat er zo'n beetje gebeurt is, wie het waren, hoe lang, dat soort dingen. Dat weet hij ook over mij. Als ik het alleen maar omdat op familiefeestjes wel eens namen van exen vallen, je komt ergens een foto tegen, dat soort dingen. Dan raak je toch aan de praat.
En natuurlijk hoeft ze geen details te vertellen, is ook nergens voor nodig, maar als ze er echt echt niet over wil praten ga je je natuurlijk wel afvragen wat er dan (voor een vreselijk iets) voorgevallen is. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is het probleem met mensen, ze zoeken meteen overal iets achter. Een relatie kan ook gewoon uit gaan en misschien heeft ze gewoon geen zin om in haar nieuwe relatie over haar exen te praten... Zou me er niet druk om maken, als je er echt iets over moet weten zal ze het je heus wel vertellen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat Mara18 zegt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet uitgebreid voor gaat zitten en er tot in de details over gaat kletsen, maar zoals ik al zei: Een naam van een ex komt wel eens voorbij, een foto enz. En als iemand dan hardnekkig niet daarover wil praten (dus niet van 'ik heb daar nu geen zin in' maar het echt weigeren), dan krijg ik toch mijn vragen daarbij ja.
|
![]() |
|
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar voor mij is dat een levensfase geweest van zo'n 2 jaar dat ik wilde weten van mijn vriendinnen welke exen ze hebben gehad, hoe het in elkaar zat en waarom het niet meer werkte, maar nu ben ik in een fase terecht gekomen dat ik het niet meer per definitie wil weten.
Als ze het wil vertellen vertelt ze het toch wel. En dat ze het niet wilt vertellen hoeft niet negatief te zijn. OK, misschien is zij vreemd gegaan oid maar het kan natuurlijk gewoon zijn geweest dat ze het voor haar een nare ervaring was (de verkeerde gast tegen is gekomen) en ze geen zijn heeft om het weer op te gaan halen. Haar verleden moet voor jou geen reden zijn om al dan niet samen te zijn of te blijven, en ook geen dooddoener (ik weet dat ze vroeger dat en dat gedaan heeft dus gaat ze het vast weer doen en gaat het weer mis.. Mensen veranderen en leren ervan, okay meestal dan..). Als jij je gewoon goed voelt bij haar en vice versa, maak er dan geen circus van en laat het gewoon lekker flowen. Niet forceren, want dat levert helemaal niets op en door overal iets achter te zoeken maak je jezelf alleen maar fucking gek.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Suspense: schrijven in verleden of in tegenwoordige tijd? Verwijderd | 8 | 06-04-2010 16:54 | |
Liefde & Relatie |
Verleden MoonFairy | 14 | 08-05-2005 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
toekomstig verleden freggelfreak | 4 | 01-08-2004 14:22 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
vragen over breuk met verleden Trudydewit | 0 | 18-11-2002 10:05 | |
ARTistiek |
De verleden tijd (mini-verhaaltje) Line | 2 | 22-11-2001 05:51 | |
Verhalen & Gedichten |
het verleden,de schepper van vandaag en morgen de wijze jodokus | 10 | 10-08-2001 13:18 |