![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerste aflevering was gisteren. http://www.bnn.nl/page/babytehuur/ |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb me helemaal slap gelachen om die Nico. Hoe hij met z'n flesje bier quasi-nonchalant tegen de deurpost aan leunt, die manier van praten tegen z'n vriendin... geweldig. Hij is echt duidelijk tof aan het doen voor de camera. De screening had beter gekund, dat met die meisjes ging echt nergens over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou ik vond het een schandelijke vertoning. Ze waren beide 17 en hadden elkaar nog nooit langer dan een weekend of een middagje gezien. Wat voor zin heeft het dan om ze mee te laten doen aan zo'n programma? Sowieso zijn die stelletjes allemaal wel erg jong.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het dolkomisch dat half Nederland over dat programma heen valt, terwijl het dus realiteit is dat zulke jonge stelletjes al een kind krijgen en denken dit ook echt aan te kunnen. Iedereen gilt "Oooh maar hoe kun je je kind uitlenen, onveeeiliiig" waarmee het programma dus precies de spijker op zijn kop slaat. In dit programma duurt de boel maar een paar weken en is er constant toezicht, stel je voor dat dergelijke stelletjes echt al een kind zouden krijgen? Dat kind wordt niet in de gaten gehouden en gaat niet na een paar dagen weer terug naar andere ouders en van wat ik begrijp is dat precies wat het programma wil laten zien. Laten we met z'n allen krijsen om de veiligheid van de kinderen die echt ouders hebben die niet weten hoe of wat, in plaats van om de kinderen in dit programma..? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ah lees net via geenstijl dat die screening echt een grap moet zijn geweest: http://expreszo.nl/forum/viewtopic.p...68343#p1169091
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
omg die twee meisjes, wat een idioten. maar wie stopt nou zulke jonge kinderen in een programma... overigens waren zij wel juist het vermakelijkst, jammer dat het nep is ( of niet natuurlijk)
|
nouja, ik snap het format prima, maar neem dan mensen van rond de twintig/vijfentwintig die nog niet met hun relatie samenwonen, in plaats van een stel bakvissen. nu zit er geen enkele diepere laag in het programma. alleen maar kakkergeouwehoer en een kneusje uit de goot met een spraakgebrek en omgangsprobleem en meisjes die achter hun vriendje aanhobbelen en hun bek niet open trekken.
|||
Citaat:
Citaat:
En verder vind ik het grappig. Serieus al gezeik in de supermarkt, wat voor relatie heb je dan. Zeker als je na één dag al gek van elkaar wordt, jeetje. Oh en ik vind die ongeinteresseerde gamende jongen ook heel irritant trouwens. Maar die Nico, echt. ![]() Grappig ook dat die moeders die kinderen allemaal aarslui vinden en dat ze allemaal niet weten hoe de was moet enzo. ![]()
|
ja echt wat een kutopvoeding heb je dan gehad. en hebben die kinderen nooit les daarin gehad op school? op de middelbare krijg je toch gewoon verzorging? of ben ik de enige?
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik zou het ook nooit doen hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast, ook met mama aan de zij-lijn (of wie dan ook) kan zat fout gaan. Want moeders kan bijvoorbeeld niet op tijd van de zijkant komen rennen als zo'n puber vergeet de baby vast te houden als het op de commode ligt en de baby er af rolt.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
ik heb op de middelbare wel leren wassen en strijken, ook koken en dergelijke. moesten we zelfs nog kleine overhoringen over maken. maarja, op zich verwacht ik van een goede ouder dat zij hun kinderen zelf hun kleren laten wassen en strijken, je ouderlijk huis is geen hotel zoals die mooie oudhollandse uitdrukking luidt.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het programma is wel erg leuk om naar te kijken hoor! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze zullen er ook wel geld voor krijgen ![]() ![]() En misschien kennen ze de stellen ook wel, zijn het neefjes of nichtjes ofzo; ook wel anders dan een compleet vreemde baby. |
![]() |
|
Nico stal weer duidelijk de show met zijn kraag omhoog en z'n "gast" tegen de camera
![]()
|
Verwijderd
|
Mja, ze konden vast niet veel baby's van 3 maanden vinden
![]() Ik vind dat ze het nog best goed doen, alleen slepen ze telkens met die kinderen ipv ze even in de box te laten spelen of rond te laten kruipen/waggelen. Ik zou ook gaan huilen als iemand me de hele tijd zou vast houden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainn was jarig. #1157 Dark Phoenix | 500 | 10-10-2010 15:04 | |
De Kantine |
De DB meet was alles behalve saai! #1050 Sherlock | 500 | 18-07-2010 21:15 | |
De Kantine |
Hot town, summer in the saaity.. #663 Verwijderd | 501 | 02-08-2009 13:05 | |