Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ot: OMG Wat een kutframerate. OMG Er komt zo een vriend met b&j's ijs ![]() OMG Ik heb nog chocola.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 23-01-2008 om 18:52. |
![]() |
|
OMG. Ik ging vandaag heel vrolijk aan een lijstje beginnen, wat ik nog allemaal moet doen voor mijn eindexamens, profielwerkstuk en tentamens. Ik had de hoop dat het met een half A4tje wel te doen was. Ik heb twee volle A4'tjes met wat ik nog allemaal moet doen voor mijn examen. Oh dear, niet zo'n goede schatting. Maar een lichtpuntje; ik heb al één ding kunnen doorstrepen!
|
![]() |
||
Citaat:
en OMG De bestandsoverdracht is klaar hoor! ![]()
|
Verwijderd
|
omg wat een achterlijk gedoe bij het uitzendbureau. Hallo! ik wil werken hoor, nodig me eens uit, gvd ik hang nu voor de 6e keer aan de telefoon om iemand te pakken te krijgen die me ook steeds maar niet terugbelt. Ja, zo kom je wel aan een tekort in de zorg he
![]() ![]() ![]() Ik hang al 7 minuten in de wacht ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
gefelicit...ohnee, wacht. Vinden jullie het hier ook zo saai? #71 Verwijderd | 500 | 20-11-2007 00:13 | |
De Kantine |
Het OMG-topic 3 Dark Phoenix | 500 | 06-10-2007 23:20 | |
De Kantine |
OMG - topic 2 Verwijderd | 499 | 12-08-2007 01:47 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 |