Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zeker omdat Vlinder en de vriend van het betreffende meisje ook op dat moment de kamer binnenkwamen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
omg, ik hou stiekem echt van hyves
dank voor de acceptatie. heb even bij je gekeken. manuel fan ? ook live gezien ? nogal verschil tussen zijn cabaret en muziek optredens. mijn manuel hoogtepunt tot nu toe vorig oerol op camping de kooy, feestconcert met veel participatie. ik heb je werk bekeken. interessant. ik was getroffen door missend oog. je begrijpt dat misschien als je gaat naar eenoogkoning.hyves.nl. (of mijn blog daarover). ik zocht eigenlijk nog een passend logo en achtergrond. als jij dat ook leuk vind (of niet erg) zou ik deze dan daarvoor mogen gebruiken ? (het wordt een besloten hyve voor eenogigen) zo ja kan je hem mij dan mailen: knipperknipper en zo nee, dan begrijp ik dat ook. veel succes en een leuk leven, menno ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
OMG, veel te doen!
OMG, ik heb iemand ontdekt waar ik zowaar een normaal gesprek mee kan voeren, en ze zit nog bij me in de klas ook! OMG, ik voel me al sinds dinsdag gewoon goed! ![]() OMG, nog twee boeken van 300 blz. uitlezen voor maandag ![]() OMG, dat liedje van Lost is echt verslavend! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Omg, Lisa zat me te pesten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
gefelicit...ohnee, wacht. Vinden jullie het hier ook zo saai? #71 Verwijderd | 500 | 20-11-2007 00:13 | |
De Kantine |
Het OMG-topic 3 Dark Phoenix | 500 | 06-10-2007 23:20 | |
De Kantine |
OMG - topic 2 Verwijderd | 499 | 12-08-2007 01:47 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 |