![]() |
|
![]() |
http://tattoocourant.nl
Een tamelijk nieuwe tattoo-krankt. Beetje jammer dat Brood op de 1e stond, maar a la. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zetten van een tattoo doet meer pijn dan het krijgen van een schaafwond omdat een schaafwond krijgen maar een paar seconden duurt. Het genezen van een tattoo duurt ong. 2 weken maar zelf heb ik er gemiddeld 1 dag last van qua "napijn". En dan meer een branderig gevoel bij het wassen en als het op een plek zit dat veel beweegt, dan kan dat ook irritant zijn.
Het zetten van lijnen voelt als een soort snijdend mes, vind ik dan, en kleuren voelt meer als .. krassen ofzo, of branderig, maar minder pijn dan lijnen. Maar andere mensen die ik ken vinden kleuren bijv. zeerder doen. Anyway, iedereen ervaart het anders. |
![]() |
|
ja ik kan wel goed tegen pijn, hoewel ik liever kneuzingen heb dan sneetjes. maar tanden op elkaar en gaan met die banaan.
Zijn er hier mensen bekend met Bunker in Breda? want binnenkort ga ik er ook aan geloven ![]()
|
een eigen ontwerp, heb nog niks definitiefs maar in elk geval in de fantasy/spookjes/tim burtonrichting, met een your meat is mine-randje. Daar ga ik nog eens goed voor zitten
![]()
|
Verwijderd
|
hier reacties over bunker
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=22&t=999 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je een soort your meat is mine wilt, lionel out of step tattoo (http://el.fahy.free.fr/) komt in juni een paar dagen werken in rotterdam bij http://www.25tolifetattoos.com/ |
![]() |
|
mm nouja het wordt zoveel mogelijk eigen ontwerp en het krijgt echt maar een vleugje your meat is mine, dus op zich wil ik me vooral op bunker gaan orienteren. hun zwart/witwerk spreekt me nogal aan
![]()
|
Vandaag weer langs de shop geweest om een nieuwe tatoeage te laten tekenen. Ik laat helemala onderaan mijn rug een tekst zetten, maar omdat ik uiteindelijk heel mijn rug vol wil hebben gaat hij proberen om iets van bloemen in de tekst te verwerken. Even puzzelen dus, ofwel de bloemen komen echt in de leteers te staan of als schaduwen op de achtergrond. Uiteindelijk wil ik heel mijn rug vol hebben staan met schaduw werk, en dan voornamelijk bloemen. Er staat nu al een grote tribal dus die zal dan samen met de tekst op de voorgrond komen.
Heel project dus en het zal nog wel een paar jaar duren voor het af is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ik heb dus maar geen surface piercing genomen, maar heb vandaag dus mijn eerste tattoo laten zetten. Ik wilde graag een ster, vandaag bij de tattooshop langsgeweest, en ik kon de tattoo al gelijk laten zetten. Ik was behoorlijk nerveus, vooral omdat ik geen idee had wat ik kon verwachten qua pijn etc. De omlijning van de ster was best pijnlijk, ik voelde me ook helemaal niet goed, dus na pauze en wat gegeten te hebben gingen we weer verder. Het inkleuren viel gelukkig wel erg mee. De ster is ingekleurd met roze en paars, maar de kleuren zijn helemaal nog niet zo erg duidelijk. Dit was normaal werd tegen mij gezegd, weet iemand toevallig na hoe lang de kleuren echt duidelijk beginnen te worden?? Ik ben er echt heel blij mee! Webcamfoto btw
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Super chille gasten die ook gewoon de tijd voor je nemen enzo ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zijn ze ook een beetje meegaand in eigen ontwerpen? ik snap dat niet alles haalbaar is ivm dikte van naalden misschien, maar ik wil niet mijn ontwerp helemaal gaan omgooien. Ik heb overigens nog geen uiteindelijk ontwerp en daarom nog geen afspraak, maar een maand wachten vind ik geen groot probleem. liever een half jaar wachten voor bunker dan meteen bij henk de tattooboer op de hoek aan de beurt te kunnen ![]()
|
Verwijderd
|
Nou ik denk wel dat ze uiteindelijk zoveel mogelijk proberen te maken wat jij wilt.
Het is uiteindelijk jouw lichaam en ze gaan der niet op tekenen voordat jij toestemming hebt gegeven. Dus als je vind dat ze je ontwerp teveel hebben veranderd, dan kun je dat gewoon aangeven en dan zullen ze wel samen naar een goeie oplossing zoeken. En mocht het niet lukken, dan kun je toch altijd langs die ene zaak op de haagdijk gaan ![]() |
![]() |
|
hehehe ja dat kan ook altijd nog maar dat is het andere uiterste
![]() hmmm ik vind een paar veranderingen niet erg, maar ik heb een ontwerp met veel jugendstil-invloeden, daar komen dus best wat dunne lijnen in voor. de vraag is of het haalbaar is. Kan je daar gewoon eens een afspraak maken om wat dingen door te spreken zoals ontwerp en prijs, zonder meteen een definitieve afspraak te maken?
|
Verwijderd
|
ja zeker je krijgt sowieso eerst een tekenafspraak. En daarna maken ze pas de gewone afspraak. Zo weet iedereen waar die aan toe is.
En je kunt sowieso nu al binnen lopen om informatie te krijgen. En dan zullen ze vanzelf vragen of je een keer langs komt met je ontwerp ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
komt meer kleur in en het wordt een gehele sleeve.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |