Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2008, 19:36
EvilConduct
EvilConduct is offline
http://tattoocourant.nl

Een tamelijk nieuwe tattoo-krankt. Beetje jammer dat Brood op de 1e stond, maar a la.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2008, 22:32
Verwijderd
Donderdag weer prikken in mn arm lekkah
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 22:39
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Dat klinkt meer als een andere hobby dan een nieuwe prent laten prikken.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 13:36
Verwijderd
ik ben dan ook verslaafd.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
mwa ze zeggen dat het een schaafwond is, ja. Maar eerlijk gezegd bij het genezen ( nu dus ) voel ik geen geprik of gekriebel. Bij mij ging het genezen eigenlijk altijd wel voorspoedig ( goddank )

Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat er geen gaasje opzit, maar van die pleisterspray.

of was dit je vraag niet

ja ik vroeg me af of de pijn van het zetten vergelijkbaar was met die van een schaafwond. maar het genezen duurt natuurlijk langer dan het zetten, dus dan valt het mee als het ongeveer hetzelfde is.
Oud 22-01-2008, 18:10
Verwijderd
Het zetten van een tattoo doet meer pijn dan het krijgen van een schaafwond omdat een schaafwond krijgen maar een paar seconden duurt. Het genezen van een tattoo duurt ong. 2 weken maar zelf heb ik er gemiddeld 1 dag last van qua "napijn". En dan meer een branderig gevoel bij het wassen en als het op een plek zit dat veel beweegt, dan kan dat ook irritant zijn.
Het zetten van lijnen voelt als een soort snijdend mes, vind ik dan, en kleuren voelt meer als .. krassen ofzo, of branderig, maar minder pijn dan lijnen. Maar andere mensen die ik ken vinden kleuren bijv. zeerder doen.
Anyway, iedereen ervaart het anders.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:28
Verwijderd
Ach ja, pijn is fijn
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 21:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ik kan wel goed tegen pijn, hoewel ik liever kneuzingen heb dan sneetjes. maar tanden op elkaar en gaan met die banaan.

Zijn er hier mensen bekend met Bunker in Breda? want binnenkort ga ik er ook aan geloven
Oud 22-01-2008, 21:50
Verwijderd
Ik heb er wel goede dingen over gehoord.
Wat ga je laten zetten??
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 21:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
een eigen ontwerp, heb nog niks definitiefs maar in elk geval in de fantasy/spookjes/tim burtonrichting, met een your meat is mine-randje. Daar ga ik nog eens goed voor zitten in elk geval alleen zwart wit, veel contrast, weinig schaduw.
Oud 22-01-2008, 21:54
Verwijderd
hier reacties over bunker
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=22&t=999
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 21:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dankje
Oud 22-01-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
een eigen ontwerp, heb nog niks definitiefs maar in elk geval in de fantasy/spookjes/tim burtonrichting, met een your meat is mine-randje. Daar ga ik nog eens goed voor zitten in elk geval alleen zwart wit, veel contrast, weinig schaduw.

als je een soort your meat is mine wilt, lionel out of step tattoo (http://el.fahy.free.fr/) komt in juni een paar dagen werken in rotterdam bij http://www.25tolifetattoos.com/
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mm nouja het wordt zoveel mogelijk eigen ontwerp en het krijgt echt maar een vleugje your meat is mine, dus op zich wil ik me vooral op bunker gaan orienteren. hun zwart/witwerk spreekt me nogal aan
Oud 23-01-2008, 20:53
drezzz
drezzz is offline
Gaaf mandi!
Oud 24-01-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Geen arm, heb nu een chestpiece!

Laatst gewijzigd op 25-01-2008 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 12:06
Verwijderd
WTF! mooi getekend.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 14:10
metallica
metallica is offline
Mooi! Niet mijn stijl, maar ik ben benieuwd hoe t eruit ziet als het ingekleurd is
Oud 25-01-2008, 16:16
LOTTES
LOTTES is offline
Ik heb vorige week een tepelpiercing laten zetten..
heb verder enkel oorbellen..

Maar damn wat deed dat pijn :x
Oud 25-01-2008, 16:27
Lolita
Lolita is offline
Vandaag weer langs de shop geweest om een nieuwe tatoeage te laten tekenen. Ik laat helemala onderaan mijn rug een tekst zetten, maar omdat ik uiteindelijk heel mijn rug vol wil hebben gaat hij proberen om iets van bloemen in de tekst te verwerken. Even puzzelen dus, ofwel de bloemen komen echt in de leteers te staan of als schaduwen op de achtergrond. Uiteindelijk wil ik heel mijn rug vol hebben staan met schaduw werk, en dan voornamelijk bloemen. Er staat nu al een grote tribal dus die zal dan samen met de tekst op de voorgrond komen.
Heel project dus en het zal nog wel een paar jaar duren voor het af is.
Oud 25-01-2008, 16:47
EvilConduct
EvilConduct is offline
Leuk, maar dat preutse gedrag van der dames ivm tieten moet maar eens afgelopen zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
het zijn een heleboel prikjes in je huid, en op den duur begint dat wel vervelend te worden, maar echt pijn vind ik het niet. maar oké, je hebt gelijk, iedereen heeft een andere definitie van pijn.
persoonlijk vind ik hoofdpijn of tandpijn vééééééééél erger, en dat hou je toch ook een paar uurtjes vol voor je naar de pijnstillers grijpt? en bij een tattoo kies je ervoor om een heleboel venijnige prikjes te krijgen in je vel, dus tja, dan vind ik dat je dat maar voor lief moet nemen. maar of je het 'pijn' moet noemen of 'een vervelend gevoel', oké, laat ons het erop houden dat dat een keuze is die je zelf maakt.
IK vind het alleszins geen pijn.
maar jij dus wel.
fine by me
Ik dacht dat eerst ook, maar bij mn borststuk heb ik wel pijn geleden. Soms niet uit te houden. Wat heb jij eigenlijk voor tattoos? (en dit is gewoon interesse, geen steek onder water)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 22:28
Overpowered
Overpowered is offline
Nou ik heb dus maar geen surface piercing genomen, maar heb vandaag dus mijn eerste tattoo laten zetten. Ik wilde graag een ster, vandaag bij de tattooshop langsgeweest, en ik kon de tattoo al gelijk laten zetten. Ik was behoorlijk nerveus, vooral omdat ik geen idee had wat ik kon verwachten qua pijn etc. De omlijning van de ster was best pijnlijk, ik voelde me ook helemaal niet goed, dus na pauze en wat gegeten te hebben gingen we weer verder. Het inkleuren viel gelukkig wel erg mee. De ster is ingekleurd met roze en paars, maar de kleuren zijn helemaal nog niet zo erg duidelijk. Dit was normaal werd tegen mij gezegd, weet iemand toevallig na hoe lang de kleuren echt duidelijk beginnen te worden?? Ik ben er echt heel blij mee! Webcamfoto btw
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 23:04
Verwijderd
waarom willen zoveel mensen een ster?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 23:08
EvilConduct
EvilConduct is offline
Een ster op je pols was (/is?) een teken van homosexualiteit.

Verder lijkt 'ie scheef. Ik hoop voor je dat ik dat verkeerd zie.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 00:52
Verwijderd
Citaat:
ja ik kan wel goed tegen pijn, hoewel ik liever kneuzingen heb dan sneetjes. maar tanden op elkaar en gaan met die banaan.

Zijn er hier mensen bekend met Bunker in Breda? want binnenkort ga ik er ook aan geloven
Ik heb mijn tattoo er laten zetten en ik ben er erg tevreden over.
Super chille gasten die ook gewoon de tijd voor je nemen enzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 09:35
Verwijderd
Citaat:

ah, volgens mij zie je het verkeerd, maar heeft ze haar arm gewoon niet helemaal recht
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
een van de betere in omstreken
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 11:17
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Oud 27-01-2008, 11:44
hellebel
hellebel is offline
Citaat:

[afbeelding]
supercool!
Oud 27-01-2008, 11:56
Verwijderd
@Tonsillitis: ik weet niet of je al een afspraak hebt, maar de kans is redelijk aanwezig dat je langer dan een maand moet gaan wachten bij Bunker
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:05
Overpowered
Overpowered is offline
Citaat:
Je moet toch iets nemen dat je leuk vind.

Citaat:

Dan zouden heel veel hetero mensen 'homo' zijn. De tattoo staat iets meer naar de zijkant maar hij is niet scheef.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
Tja, ik kan ook niet helpen waar het allemaal symbool voor staat of stond...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:30
Piercing2008
Piercing2008 is offline
Citaat:

[afbeelding]
Mooi hoor!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Je moet toch iets nemen dat je leuk vind.

Ja lekker bijzonder is dat. Een ster die iedereen al heeft.
No offence hoor
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 21:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik heb mijn tattoo er laten zetten en ik ben er erg tevreden over.
Super chille gasten die ook gewoon de tijd voor je nemen enzo

zijn ze ook een beetje meegaand in eigen ontwerpen? ik snap dat niet alles haalbaar is ivm dikte van naalden misschien, maar ik wil niet mijn ontwerp helemaal gaan omgooien. Ik heb overigens nog geen uiteindelijk ontwerp en daarom nog geen afspraak, maar een maand wachten vind ik geen groot probleem. liever een half jaar wachten voor bunker dan meteen bij henk de tattooboer op de hoek aan de beurt te kunnen
Oud 27-01-2008, 21:52
Verwijderd
Nou ik denk wel dat ze uiteindelijk zoveel mogelijk proberen te maken wat jij wilt.
Het is uiteindelijk jouw lichaam en ze gaan der niet op tekenen voordat jij toestemming hebt gegeven.
Dus als je vind dat ze je ontwerp teveel hebben veranderd, dan kun je dat gewoon aangeven en dan zullen ze wel samen naar een goeie oplossing zoeken.
En mocht het niet lukken, dan kun je toch altijd langs die ene zaak op de haagdijk gaan
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 22:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe ja dat kan ook altijd nog maar dat is het andere uiterste
hmmm ik vind een paar veranderingen niet erg, maar ik heb een ontwerp met veel jugendstil-invloeden, daar komen dus best wat dunne lijnen in voor. de vraag is of het haalbaar is. Kan je daar gewoon eens een afspraak maken om wat dingen door te spreken zoals ontwerp en prijs, zonder meteen een definitieve afspraak te maken?
Oud 27-01-2008, 23:28
Verwijderd
ja zeker je krijgt sowieso eerst een tekenafspraak. En daarna maken ze pas de gewone afspraak. Zo weet iedereen waar die aan toe is.
En je kunt sowieso nu al binnen lopen om informatie te krijgen. En dan zullen ze vanzelf vragen of je een keer langs komt met je ontwerp ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 21:25
the*plastic*one
the*plastic*one is offline
altijd gelezen maar nooit gepost.
vorige week vrijdag mn onderarm aan de binnenkant vol laten kalken. is mn eerste

Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 21:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Zo dan. Goed eerste stuk!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 21:41
the*plastic*one
ja ik dacht...waarom een kleintje als je groot kan beginnen
Oud 28-01-2008, 21:49
botulismf
botulismf is offline
Erg tof.
Oud 28-01-2008, 22:12
Verwijderd
Ik vind het werk van Jelle niks, en eigenlijk vind ik je stuk ook weinig vrouwelijk. Dat komt denk ik door zijn kleurgebruik.

Laatst gewijzigd op 28-01-2008 om 22:18.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 22:13
Verwijderd
Citaat:
supercool!
dank je!

anderen ook dank.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 23:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik vind het werk van Jelle niks, en eigenlijk vind ik je stuk ook weinig vrouwelijk. Dat komt denk ik door zijn kleurgebruik.
Blaat.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 05:55
Verwijderd
ik vind hem erg gaaf
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Blaat.
Toen dat stuk op een ander forum gepost werd dacht ik dat het op een man was gezet. Ook de onderarm "sleeve" zie je vaker bij mannen. Kan er ook niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 08:58
metallica
metallica is offline
Citaat:
ik vind hem erg gaaf
Heel erg mooi ja
Oud 29-01-2008, 10:59
the*plastic*one
Citaat:
zo heeft ieder zijn mening. en dit is nog maar de eerste sessie.
komt meer kleur in en het wordt een gehele sleeve.
Reageren

Regels voor berichten