Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
t word me steeds weer duidelijk waarom wij geen relatie moeten hebben. Maar ach, waarom ook? fuck-buddies gaat goed voorlopig. Als ik dat ooit zat word zie ik het dan wel weer.
t leven roeleert op t moment. Sinds ik een eigen huis heb en vrijgezel ben gaat t een stuk beter met me. vooral huis doet t em. @Dott: heel veel plezier met je huis! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het kan zijn dat iets op een bepaald moment niet meer loopt omdat je teveel wil. En dan is het een kwestie van keuzes maken: Je vrienden/sport/bezigheid die je al hebt sinds het begin der tijden of een relatie waarvan je (laten we wel wezen) nog maar moet zien of 't 'm wordt.
In het begin heb je het ervoor over, maar later zul je toch een middenweg moeten kiezen of anders eh, nou ja, échte keuzes maken, het een of het ander. Maar tis niet altijd eerlijk (vind ik) om te zeggen dat het één waardevoller is dan het ander. OT: Zin in zondag, zin in volgende week vrijdagavond ennn de hele week erna ![]() En ah, arme jongen ![]()
||
Citaat:
Ik bedoel, even vanuit het perspectief van de partners. Vind je het eerlijk dat het uitgemaakt word omdat iemand geen tijd vrij kan maken omdat alle andere zaken, zoals scouting/sport, niet alleen voorrang krijgen, maar ook nog monopolie op diegene's vrije tijd heeft? En dan dat er gezegd word "Nee ik vind Scouting niet belangrijker dan jou .. maar .. toch .. " ? ![]() Als je niet meer verliefd bent omdat je teweinig tijd met elkaar spendeert, moet je het natuurlijk uitmaken. Maar als je verliefd bent en dan ga je zeggen dat je geen tijd vrij kan maken voor elkaar en dat je het daarom uit maakt .. is dat in mijn ogen, ook niet echt eerlijk/oprecht? Laatst gewijzigd op 31-01-2008 om 13:48. |
![]() |
||
Citaat:
Tis natuurlijk wel zo dat als het uitgaat o.a. vanwege tijd, dat er waarschijnlijk meer niet goed zit. Wat wil je van een relatie, waar wil je naartoe? Als dat niet gelijk oploopt, wordt het lastig. Ik vind kan tevreden zijn met een weekendrelatie, anderen kunnen dat niet. Tja. Wat wil je ervan? Waarom ik het niet eerlijk vind om te zeggen dat het een waardevoller is dan het ander, is omdat het nooit zo zwart-wit is. Helaas.
||
Citaat:
En stel je kan wel tijd vrij maken voor een persoon maar dat gaat alleen maar op tijden dat zij geen tijd vrij kan maken en andersom dan houdt het op een geven moment volgens mij wel op. Een relatie is leuk, maar een eigen leven naast je relatie waar je ook dingen doet die helemaal van jou ding zijn zonder je partner is volgens mij leuker en voor mij in elk geval heel erg belangrijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij gaat er blijkbaar vanuit dat je al een relatie hébt, een band die enorm de moeite waard is. Dat was niet het uitgangspunt ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Zie het als een deel van je sociale netwerk/vrienden. Die geef je niet zomaar op voor een relatie. Een relatie is in mijn ogen iets toevoegends, niet iets wat in de plaats komt van. Citaat:
||
Citaat:
Kan je met hele verhalen aan komen zetten over dat je een sociaal netwerk/vrienden hebt .. maar als jij een vriendschap kan onderhouden, lijkt me toch ook dat een relatie geen probleem is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind niet dat je je hobby's moet stoppen zodat je die tijd in een relatie kan stoppen waarvan je nog niet eens weet of dit een succesvolle relatie kan zijn.
|
Ik zou echt nooit mijn hobby's opgeven voor mijn vriend. Of potentiële vriend. Hij is niet mijn hele leven. Ik heb een leven, en hij hoort daarbij ja. Hij is er onderdeel van, niet het enige. Waar moet je op terugvallen als je al je vriendschappen/hobby's laat varen omdat hij toevallig in je leven komt, en het uitraakt?
||
Citaat:
Ik vind dat je geen relatie moet beginnen waar je niet vanuitgaat dat dit een succesvolle relatie kan worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Aaah vanavond waarschijnlijk beide uit in eindhoven, morgen samen koken, zondag samen carnavallen en blijven slapen en ontbijten en weer carnavallen <3 liefde!
|
Hmm, ik lees nu die hele discussie.. Ik snap beide 'partijen' wel, echter ik moet eerlijk zeggen dat als ik een leuk persoon tegen kwam en ik kwam er later achter dat ik er niet zoveel tijd voor had, ik de relatie ook beëindigde. Stiekem, diep in mijn hart, moest ik dan ook aan mezelf toegeven dat ik die persoon dan ook niet leuk genoeg vond achteraf gezien..Misschien had Wolter dat ook?
Wat Wolter is overkomen is mij namelijk ook een aantal keer overkomen. Later kwam ik een persoon tegen waarmee het gigantisch klikte, waarbij ik iets speciaals voelde wat ik bij die andere personen niet voelde. Ik wist van te voren dat het een weekendrelatie zou worden en dat we beide dingen af en toe moeten afzeggen om elkaar te kunnen zien. Daar hebben we het niet uitgebreid over gehad, maar we hebben los van elkaar de keuze gemaakt om voor elkaar te gaan en af en toe dan maar andere dingen af te zeggen. Want bij elkaar zijn maakt ons gelukkig ![]() Ik refereer naar wat Qimm zegt; "Ik vind niet dat je je hobby's moet stoppen zodat je die tijd in een relatie kan stoppen waarvan je nog niet eens weet of dit een succesvolle relatie kan zijn". Veel mensen hebben het over hobby's opgeven, maar je kunt toch ook gewoon af en toe iets afzeggen, je hoeft toch niet meteen drastisch dingen geheel op te zeggen? Maar dat heeft denk ik ook te maken met op welk punt je in je leven staat op dat moment, soms heb je niet de sterke drang om extra dingen af te zeggen voor anderen, ik had dat toevallig wel ![]() Ik snap Marcade dan ook wel in haar optiek..Ik wist van te voren ook niet of het een succesvolle relatie zou worden met mijn vriend, maar we wilden er ontzettend graag moeite in steken om er achter te komen ![]() ![]() Misschien leuk om nu weer verder te zwijmelen/dagdromen/kwijlen over onze liefdes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben wel van mening dat als je de relatie geen kans wilt geven, ondanks tijdgebrek en eventuele moeilijkheden/missen dat dit zal opleveren, je (nog) niet verliefd genoeg bent op iemand. Als je echt zeker bent van je zaak en die ander is dat ook, dan vind je gewoon een manier om alles met elkaar te combineren. Het één is dan niet persé belangrijker dan het ander, het is imho dan een verlies-verlies situatie. Je wordt niet gelukkig van de relatie zonder tijd te hebben voor elkaar, maar je wordt ook niet gelukkig van een relatie waarvoor je je hobby's hebt opgegeven.. dus kies je voor de weg waarin je nog het "meeste" overhoudt, namelijk geen relatie en wel hobby's (uit angst te eindigen zonder relatie en zonder hobby's). En, in die zin heb je dus helemaal gelijk Marcade, dat mensen geen relatie gaan beginnen als ze niet denken dat het een succesvolle relatie kan worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet dat we het 'zomaar' even hebben beeindigd. We hebben t gestopt voordat we niet meer elkaar konden luchten of zien. Overigens ga ik nu van 'het is beter zo' naar 'het hoort niet zo' naar 'het is beter zo' naar 'het hoort niet zo'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik heb heel het huis opgeruimd en schoongemaakt en gezellig en kaarsjes en een flesje wijn en zelf helemaal opgemaakt en gedingesd en een cadeautje en kaartje voor hem klaar staan en romantisch dineetjes ALS VERRASSING DUS en dan belt ie dat ie er over een half uurtje is en zijn broer dan even langskomt. EN DAT VERPEST HET DUS, maar ik kan ook niet zeggen dat dat niet kan want ik MOET en ZAL hem een keertje verrassen want dat lukt toch al bijna nooit. Hmpf :/ Now what? |
![]() |
|
![]() |
Het ging een tijdje steeds een beetje mwa mwa door de stress/drukte maar het lijkt alsnog we daar nu allebei wat beter mee om kunnen gaan? Of in ieder geval, het gaat de laatste 2 weken weer erg goed dus ik ben helemaal blij
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ah ik ben vandaag voor het eerst bij hem thuis geweest en ik hou van zijn dorpje en huis en zwembad en jacuzzi (jaaa) en ja ik kan niet zeggen dat ik van hem hou maar hij is zo lief en leuk en mooi en sexy en en en en
![]() En toen kreeg ik ineens een superlief cadeautje omdat we bijna een maandje samen zijn ahww. Het is zo fijn allemaal zo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, de broer gesmst (daar had ik dus echt niet aan gedacht, stom!) en die is uurtje later gekomen.. alleen het was echt 1 grote anti-climax.. eerst belde de vader van mn vriend en mn vriend besefte even niet dat ie beter niet kon opnemen en later terugbellen.. daarna moesten we die broer nog even bellen omdat ie dacht dat mijn vriend daarheen zou komen bleek, maar dat was niet de bedoeling.. en toen was er weer een telefoontje voor mij dat even heel belangrijk was. DOH! Haha. Nou ja, het idee was leuk, zijn reactie was leuk, en we genieten wel nog steeds van het sfeertje maar het werd niet helemaal zoals het bedoeld was
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Morgen naar mijn beste vriendinnetje die sinds kort in Antwerpen woont
![]() En het gaat duidelijk zoooooo gezellig worden en ik heb er miljard veel zin in en we gaan duidelijk los en vieren dat we 2 en 1 jaar vrijgezel zijn zaterdag. Want jasses wat hebben we dat verdiend ![]()
|
Ik had gisteren een internetdate wat op niets meer dan een gezellige uitliep. Ik kende haar al een tijdje via chat en we wisten dat we aardig op één lijn zaten. Maar van een romantische lijn was uiteindelijk geen sprake. Best jammer, maar 't goed dat we het allebei zo voelden. Ik heb wel het idee haar meer teleurgesteld te hebben in ons, dan zij mij. Maar ja, ik probeer in ieder geval voorlopig nog even contact te houden, maar of we ook contact blijven houden zonder die hoop op meer, dat weet ik niet.
Ik ben weer terug bij af.
|
Verwijderd
|
Ik voel me kut, zonder dat dat specifiek iets relationeels is. Ja, m'n relatie met de rest van de wereld. Hij had blijkbaar niet door dat ik sommige dingen NU pas lees en deed hardstikke lief en gewoon terug, waardoor het gemener lijkt. Hij irriteerde zich allang aan me, maar ik was de enige die 't niet wist. En dat ie in de tussentijd gewoon lief deed doet pijn.
Maar dat maakt niet uit, dat is gebeurd. T enige wat ik nu wil is even tegen 'm aan liggen. Maar dat kanniet, want druk. Verjaardag van m'n broertje, gister taarten maken, dinsdagavond moesten we weg.. Ik ben doodop, hoest de longen uit mn lijf en t doet me pijn. Ik heb slaap maar kan niet slapen. En ik heb veel werk te doen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik deed de hoofdredactie van iets, maar dat heb ik plots opgezegd en dat is niet zo netjes. Morgen een reunie, maar ik heb helemaal geen zin. En dan weekend, maar daar voer ik toch niks uit. En dat kan dus eigenlijk niet want in het weekend moet ik me voorbereiden op de week daarop. Terwijl ik alleen even in zn armen wil liggen, als een soort "op pepper". Vakantie plz? Laatst gewijzigd op 31-01-2008 om 21:25. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Soms moeten dingen nou eenmaal ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ot: het verhaal waar jullie allemaal op zitten te wachten ![]() Nou ja goed, vanmorgen de sleutel gekregen.. ik stap de slaapkamer binnen, schok nr 1: ligt gewoon een gasleiding.. ![]() Schok nr 2: Er zat ooit een gashaard in de muur van mn slaapkamer, (vandaar de gasleiding *knipoog*) en dat gat hebben ze gewoon met gips dichtgegooit, zowel van binnen en van buiten.. je kunt ook gewoon de verhuurder bellen?? die maakt het ![]() ![]() ![]() Schok 3: trek het behang van de muur, blijkt er een oud stopcontact achter te zitten, dat eerst nog dichtgemetselt moet worden. Schok 4: het halve plafond scheurt. Al met al, ik kan dus niet zo heel veel doen als ik gehoopt had. Gelukkig word morgen mn plafond verholpen door er iets van glasvezel ofzo overheen te doen?? ![]() ![]() En maandag komen 'de jongens' zoals mn moeder ze zo leuk noemt (de vaklieden van het onderhoud service bedrijf) om alle dingetjes te verhelpen ^^ Dus na maandag kan ik ook gaan schilderen enzo ![]() Vandaag de vensterbank gesloopt xD lol, was een vet lelijke plank die erop lag ![]() ![]() ![]() En het plafond behandeld met amoniak/water verhouding, zodat alle vettigheid eraf is (ik ging bijna onderuit van de lucht) en dat morgen gedaan kan worden. Nadeel is alleen wel, dat die lui al vanaf kwart voor 8 kunnen komen ![]() ![]() Lulligste vind ik nog dat morgen 2 vriendinnen komen helpen, en het enigste dat ik eigenlijk voor ze te doen heb is een beetje deuren schilderen.. Maandag komt de wasmachine trouwens ook ^^ vet tof ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het is druk op relationeel gebied
![]() Vriendlief is ziek. Werd vanochtend wakker naast een gillend hete Menahem van de koorts. Heel zielig eigenlijk, want ik moest werken en het was nog veel te vroeg om iemand te kunnen bereiken (5 uur 's ochtends) Maar gelukkig heeft hij het overleeft ![]() ![]() ![]() Verder belde gisteren mijn vriendinnetje uit Bonaire op. Dat het zo vreselijk goed met haar ging. Ik hoorde in haar stem de pret. Dacht eerst dat ze verloofd was ofzo... Maar nee, ze belde me vanuit Nederland!! ![]() ![]() Ook net heen en weer gesms't naar het vriendinnetje in Ambon. Ik ben trots op haar, vind het zo stoer wat ze doet en de tijd vliegt. Gelukkig is ze over 3 maanden weer terug! En verder vanavond met vrienden de vakantie een beetje gepland. Wordt helemaal super! Alleen al het plannen was gezellig, dus heb onwijs zin in de vakantie ![]() Helaas niet alles helemaal okee: Vriendinnetje van me is nu al voor de 5de keer in een jaar opgenomen en het gaat slecht met haar. Hoe kan ik haar nou overtuigen van het feit dat het alleen al fijn is dat ze leeft, dat ze niet persé een hoger doel hoeft te hebben. Ik hoop dat haar gedachtes niet de overhand krijgen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|