Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2008, 22:35
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hehe, graag. *geeft*
Ik kan de 14e niet. Ik heb eerder die dag colleges en dan later op de avond een concert in Paradiso waar ik héél erg naar uit kijk.
Misschien dat ik achteraf nog kan komen, maar dan kom ik wel brak en uitgethrashed aan.
Laat jij mij ookal in de steek de 14e?! moet ik dan helemaal alleen naar Leeuwarden? Wat eng!

@metallica; Pff, wat stom! Carnaval is ook niet mijn ding, dus ik ben blij dat ik hier woon. Wel last van de carnavalswagens die even langssjeezen, maar dat is maar heel even.

ot; Bah, waar heb ik last van? Ik was toch altijd degene die anderen overtuigde dat het wel goed kwam, dat school niet alles is? En nu zit ik zelf met 3 vakken. 3 profíelvakken. En ik mag maar 1 van de 3 onvoldoende hebben. Moet ik dan de rest laten zitten en alleen werken aan 2 van de 3 vakken? Moet ik dan echt leuke dingen hiervoor op gaan geven? Want ik kan niet nóg een keer blijven zitten. Dan ben ik 2 jaar ouder! En dan duurt het nog ewer langer voor ik eindelijk van de middelbare school af ben. Oh, wat haat ik dit.

Solliciteren ging geloof ik wel goed, maar er waren nog meer gesprekken dus ik weet niet of ik wel aangenomen wordt. Dat hoor ik volgende week. Hoop dat ik het wel ben, maar ergens ook weer niet. HOop niet dat ze dat aan mij gemerkt hebben, want geld gaat toch wel even voor vriendjelief het hele weekend zien. Maar ik heb zoveel aan hem. Als ik hem weer even zie kan ik er weer even tegen. Hij helpt mij relativeren..

Volgens mij ben ik niet gemaakt voor dit leven. De storm buiten, waait ook in mijn hoofd. Alles loopt door elkaar, vroeger, vandaag, morgen, fantasieën. Alles lijkt echt, en toch zo ver weg. Gister werd ik wakker, en ik was zo in de war. Ik weet gewoon niet meer of vandaag nou vandaag is, of dat het een droom is over vroeger. Zo verzonken ben ik in gedachten en herinneringen. en nu heb ik ook nog stomme dingen gedaan. Stomme winter, ga eens even lekker weg ofzo!
Oud 01-02-2008, 22:38
kroot
kroot is offline
@ heksjuh: gefeliciteerd
Ik weet niet wat ik heb vandaag. Voel me zwak, verdrietig, niet blij. Ik heb gewoon tot 19.00 in mijn bed gelegen Ik word echt gek.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 22:42
Rob
Rob is offline
Citaat:
Laat jij mij ookal in de steek de 14e?! moet ik dan helemaal alleen naar Leeuwarden? Wat eng!
Haha, je zult er misschien wel alleen heen moeten. Als ik op tijd klaar ben wil ik nog wel langskomen mits de treinen het toestaan.

Citaat:
@metallica; Pff, wat stom! Carnaval is ook niet mijn ding, dus ik ben blij dat ik hier woon. Wel last van de carnavalswagens die even langssjeezen, maar dat is maar heel even.
Ik vind het ook 3x niets, hoor. Carenaval!

en ik ga het muziektopic misbruiken om het album te posten dat mij altijd helpt. <3 Gewoon, omdat.

Laatst gewijzigd op 01-02-2008 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 23:54
Verwijderd
nou, eten met vriendinnen was wel gezellig (op de carnavalsmuziek bij de italiaan na dan) daarna nog even in een carnaval-vrije pub gezeten en me daarna nog een uurtje in het feestgedruis gewaagd. Dit feest is echt niet voor mij gemaakt. Onderweg naar Limburg zat de trein natuurlijk stampvol en echt élk gesprek ging over carnaval, dus heb ik mijn koptelefoon opgezet, leuk muziekje en een boekje. Nu ben ik weer bij mijn ouders. Mijn pa heeft een laptop gekocht en die moet ik natuurlijk even uittesten... En ondertussen jammert het "mèh mun lepke" door mijn hoofd... *zucht* Morgen weer terug naar veilig Utrecht!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 09:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben verdrietig. En mijn zusje komt vannacht thuis na een half jaar Thailand en dat kan ik echt nog niet bevatten.
Oud 02-02-2008, 09:51
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik vind carnaval wel leuk...jeugdsentiment, ben in Limburg geboren dus dan ontkom je er niet aan. Ik doe er hier in het noorden alleen niet aan, omdat het gewoon heel anders is en ik het alleen associeer met 3 dagen zuipen.
Ik werd net wakker en hoorde allemaal muziek, werd er meteen heel vrolijk van. Denk dat ik straks even naar het centrum ga, zie ik misschien nog iets van de optocht. Eerst nog even proberen een artikel te lezen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 10:17
Pruts0r
Pruts0r is offline
Oh, had ik dus toch het hele verslag al gisteren erop gezet xD Van gisteren die dag dus.

Mja, je zou dus denken dat ik helemaal dood zou zijn, aangezien het die nacht daarvoor dus al 4 uur was en ik om half 7 eruit moest. Dat was dus echt gewoon niet het geval. Ik barst na die twee dagen gewoon van de positieve energie. Echt, hoe gaaf kunnen twee dagen wel niet zijn... Nouja, iig niet gaver dan de afgelopen twee dagen. ^^ Gisteren lag iedereen hier om half 11 ofzoiets al in bed en nouja, toen kwam er een nachtelijk gesprek met Rob op gang, waarna ik om kwart voor 2 toch maar naar bed ging, omdat een oom van mij me er via msn op wees dat ik wel erg laat online was. Ik dacht dat het net na 12en was, want ik had me dus voorgenomen om zo rond half 1 of kwart voor 1 naar bed toe te gaan, aangezien het al zo laat was de dag ervoor. Nouja, ik heb vannacht wel heerlijk geslapen, hoewel iets te vast (dat merk ik aan het feit dat ik koppijn heb), tot half 11 en het was het allemaal helemaal waard. <3
Oud 02-02-2008, 10:42
Verwijderd
KUTabnamro.
KUTkoppijn.

Ik wil een nieuwe bank en een nieuw hoofd wie helpt mij daaraan?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 10:49
ecrivaine
ecrivaine is offline
Volgens mij bereik ik zo'n punt waarop ik m'n ouderlijk huis ontgroeid ben. Ik ben het zat gewoon. Zo rond de donderdag kijk ik echt uit naar vrijdag, met het idee van 'fijn thuiskomen' en 's avonds op de bank met een wijntje en een toastje. Maar zodra het dan zaterdag is ben ik het zat. Het is saai, de gezelligheid die ik zoek is er niet, geen goede gesprekken of wat dan ook.
Daarnet probeerde ik gewoon een discussie te voeren, over die sluitingstijden van de horeca geloof ik. Ze leken het zich meteen persoonlijk aan te trekken of erger, ze denken dat ik het me persoonlijk aantrek en nemen me niet serieus. Ik hou gewoon van discussieren, that's all
Bah, ik vind thuis niet meer wat ik zoek, maar terug in de stad heb ik nog niet echt een vriendengroep bij wie ik het wel kan vinden. Ik neem me voor om in het weekend gewoon in de stad te blijven, maar op de een of andere manier zit ik vrijdag toch steeds weer in de trein.
Oud 02-02-2008, 10:59
Nienna*
Nienna* is offline
Poh verdomme, ik was weer bijna vergeten hoe mijn avond bepaald wordt als hij er ook is. Ik moet dan gewoon steeds aan hem denken. Maar ja, we hebben wat dingetjes uitgepraat, maar ik ben er nog niet over uit of ik hem geloof. Ik denk het niet, ik heb niet voor niets de "Don't believe his lies"-mascotte natuurlijk.
Hij gaat ook bij het leger. Ik kan daar niet tegen. Ik weet nog dat die soldaat van twintig was doodgeschoten daar en dat ik direct aan hem moest denken.

Maar verder was het superleuk. Ik heb echt veel gedanst. Wel een vervelende klasgenoot van me af moeten slaan, al lukte dat niet echt maar oké, dat met een korreltje zout genomen was het gewoon leuk. Toch ook wel om hem weer even te zien en vast te houden. Ik was bijna vergeten hoe dat voelde al doet het er natuurlijk niet meer toe.

Ik heb hem al eeuwen terug losgelaten, maar ja toch als ik hem zie is het weer kut. Maar ik vergeet het en ga verder, vanavond weer feesten en dan is het genoeg geweest voor deze carnaval!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 11:13
Verwijderd
Ik heb mezelf weer flink in de maling genomen.
Hoop dat dit een beetje fatsoenlijk uitpakt zonder ruzie of gezeur.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 11:47
Sens.
Sens. is offline
Gisteren was de harmonie gewoon een ramp...

De sfeer is sinds kort toch zo leuk en bovendien heb ik mijn vriend daar leren kennen... Maar de dirigent is een onbeschrijfelijke klootzak

Eerst gaf hij niet anders dan negatieve commentaar op de dwarsfluiten... Daar kan ik absoluut tegen, ook al was de toon en de manier waarop voor een volwassen man gewoon volledig ongepast... Hij was ronduit gemeen en heel erg kwetsend...

Na de pauze heb ik de volle laag gekregen... Het is niet wat hij zegt, het is de volledige manier waarop... Ik ben rechtgestaan en stond op het punt om het af te trappen... ik ben zelf beginnen wenen... en het enige wat ik eruit kreeg was: ik doe ook gewoon maar mijn best En direct onderbrak hij mij van ik weet dat wel... en toen heb ik mijn mond maar gehouden... en hij bleef maar zeggen ' zo bedoel ik het niet'... Maar ik vond het nog steeds onrespectvol en minachtend...
Dus uiteindelijk mij toch maar neergezet en mijn mond gehouden... En dan wou hij mij een hand geven en vroeg hij of alles was opgelost... Ik benniet het type dat boos kijkt, maar toen heb ik boos gekeken...
En voor onze dirigent was het daarmee opgelost na noge een opmerking hoe neig mijn handen zweten

Ik heb gemaakt dat ik weg was na de repetitie... en mijn vriend ( de drummer van de harmonie is met mij mee gegaan)... Hij heeft me getroost en toen voelde ik me al veel beter;.. Hij vertelde me dat toen ik rechtstond hij ook met me mee zou zijn gegaan... en dat vond ik heel erg lief
We zijn samen nog friet gaan eten en ik voelde me toen weer helemaal in orde...

Ik versta gewoon niet hoe een volwassen man 'zo' kan doen... En ik heb de neiging om gewoon uit de harmonie te stappen... In de eerste plaats wou ik niet bij een harmonie, maar de voorzitter bleef mij maar bellen... Zelfs als is ik nu een tijdje niet kom, belt hij toch om me te vragen of ik toch niet kom...

Ach ik zou geen verdriet mogen hebben om zo iemand...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 12:08
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik heb mezelf weer flink in de maling genomen.
Hoop dat dit een beetje fatsoenlijk uitpakt zonder ruzie of gezeur.

Je kan altijd PM'en als je het kwijt moet.
Oud 02-02-2008, 13:47
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb een kamer gehuurd voor de huwelijksnacht van mijn beste vriendin
aangezien ze het low-budget willen gingen ze hun huwelijksnacht thuis doen.. ja niet dus he..
hoop dat ze het leuk vinden.. het staat gelukkig nog niet helemaal vast
Oud 02-02-2008, 14:20
Neko*
Neko* is offline
Rare kwast, wat leuk! Echt super lief van je dat je dat voor haar doet!
Knuffel voor Sens.!
Oud 02-02-2008, 14:30
metallica
metallica is offline
@Neko: ik weet niet hoe bij jou de trein gaat. Maar ik heb eerst de trein richting Utrecht en moet daar dan overstappen op de trein richting Zwolle en daar overstappen op de trein richting Leeuwarden. Als jij ook eerst naar Utrecht moet kunnen we misschien daar samen de trein richting Zwolle nemen? Dat is iig al twee uur minder lang alleen in de trein Enja, verder... Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb hetzelfde momenteel. Niet leuk iig. *geeft een dikke knuffel*

Pff, ik moet nog zoveel doen en ik heb geen zin. Ik wil in bed liggen en slapen, dromen. Ik wil niet meer, ik ben op. Ik heb het echt even gehad met alles. Ik blijf het maar proberen, maar op een gegeven moment houd het gewoon op. Hoelang moet ik nog wachten voordat alles anders wordt?
Oud 02-02-2008, 15:30
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Neko: ik weet niet hoe bij jou de trein gaat. Maar ik heb eerst de trein richting Utrecht en moet daar dan overstappen op de trein richting Zwolle en daar overstappen op de trein richting Leeuwarden. Als jij ook eerst naar Utrecht moet kunnen we misschien daar samen de trein richting Zwolle nemen? Dat is iig al twee uur minder lang alleen in de trein Enja, verder... Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb hetzelfde momenteel. Niet leuk iig. *geeft een dikke knuffel*
Ik word eerst naar Zwolle gestuurd en dan rechtstreeks naar Leeuwarden. Ik kan wel via Utrecht reizen (wat volgens ns.nl 9 euro duurder is, ookal kunnen ze nooit controleren hoe en via wat ik reis...) maar dat duurt een uur langer. Maar vanaf Zwolle kunnen we denk ik dan wel samen reizen?
*knuffel terug* Ik heb al zin in de 14e.
Oud 02-02-2008, 16:41
Pruts0r
Pruts0r is offline
Offtopic: Wat is er de 14e in Leeuwarden? Als ik daar mee naartoe kan gaan, al is het maar voor de reis (A) dan wil ik wel meekomen. Weer lekker treinen en dan kan ik wat mensen vanaf Zwolle/Utrecht/whatever onder korting meenemen, mits dat qua reistijd voor mij mogelijk is.

De hele middag lekker zitten niksen. Voelt heerlijk. Mijn mp3-speler vanmorgen ineens weer gemaakt en ik ben er nu muziek op aan het luisteren, terwijl ik echt een shitload aan muziek op de laptop heb staan.
Ik voel me echt zo intens en diep gelukkig. <3
Oud 02-02-2008, 16:54
metallica
metallica is offline
Citaat:
Offtopic: Wat is er de 14e in Leeuwarden? Als ik daar mee naartoe kan gaan, al is het maar voor de reis (A) dan wil ik wel meekomen. Weer lekker treinen en dan kan ik wat mensen vanaf Zwolle/Utrecht/whatever onder korting meenemen, mits dat qua reistijd voor mij mogelijk is.

De hele middag lekker zitten niksen. Voelt heerlijk. Mijn mp3-speler vanmorgen ineens weer gemaakt en ik ben er nu muziek op aan het luisteren, terwijl ik echt een shitload aan muziek op de laptop heb staan.
Ik voel me echt zo intens en diep gelukkig. <3
Anti-Valentijnsmeeting bij spekkie
Oud 02-02-2008, 17:35
Verwijderd
Oei wat raar om weer in Holland te zijn. Grote mensen, hippe mensen, veel mensen. Koud, grijs, geen bladeren aan de bomen. Geen bergen, geen balkons met zon en geen plaza de Armas. Geen Spaans, geen kleurige rokken... heel erg raar. Ik moest meteen op shoppen met mijn zus en nou heb ik zo'n enge skinny jeans. Wat wel best fijn is, is dat ik na een jaar weer es een nieuwe bh heb. pleziertje van de dag

maar verdorie, t is vandaag wel zijn verjaardag en gaat Juan Carlos heen. En morgen zijn vriendin met hun kind...auw.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:52
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ja. Zat jij in die volle 6, of in de 6 die erachter aan kwam en ook rechtstreeks ging? Ik vond het wel lief van de buschauffeur, dat deden ze woensdag niet.

Maar ik zei toch dat het met jou vast goed ging. Als je de stof gewoon goed beheerst maakt je 'm goed en kunnen bij dingen die je niet weet toch wel iets wat logisch lijkt invullen. Top!
In de volle 6. Ik dacht dat jij tegenover me stond, maar ik weet het niet zeker Stond je ook in de volle, op dat draaigedeelte? Zou wel echt toevallig zijn!
Ik vind het raar dat de bushokjes die je normaal kan nemen allemaal afgesloten zijn. Voroige keer dat ik daar tentamen had, moesten we overstappen op een andere bus. Iedereen de weg overrennen

Ik ben echt nog nooit zo rustig geweest voor een tentamen! Terwijl iedereen om me heen nog een beetje zat te zenuwen en dingen doornemen enzo.

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties

Het is raar om nu 19 bij mijn naam te zien staan. Ik voelde me ook niet echt jarig gister. De dag ervoor een kaartje van mijn oma en tante gehad, gisteren een kaartje van een vriendin en mijn halfzus en haar vriend. van een studievriendinnetje kreeg ik bij het tentamen een kaartje, en van een ander oorbellen en een ketting. Ik vond het echt heel lief
Maar tentamen maken met mijn verjaardag vind ik maar niks. Ik was pas om zes uur weer thuis. Toen cadeautjes gedaan, want 's ochtends kon niet omdat mijn zus ook een tentamen had en mijn moeder moest werken. Twee boeken gehad (eigenlijk vijf, maar een 3 in 1), dvd van The Shining (niet de film, maar van de miniserie) en kaartjes voor Hans Klok (ga ik samen met mijn twee zussen en mijn moeder heen). En verjaardagsmailtjes en smsjes.
Ik voel me echt nog geen 19. Niet dat dat heel anders zou moeten zijn dan 18, maar het klinkt zo volwassen. En het lijkt ook niet echt of jarig was gister. Door tentamen, en doordat ik het eigenlijk niet vier. Mijn familie komt niet. Niet dat er normaal veel komen. Misschien komen mijn oom en tante en neefjes morgen, maar ik heb liever van niet want dan is zus er niet dus moet ik dan achter mijn neefjes aanrennen

Het mooiste cadeau voor dat jaar zou een kamer zijn. Maar ik denk niet dat dat er dit studiejaar nog inzit. Maar ik ga vanaf nu wel weer reageren op kamers die me leuk lijken.

Lekker niks gedaan vandaag. Elephant gekeken met zus. Vanavond The Shining kijken. Niet helemaal, want het duurt vier uur. En ik durf het vast niet helemaal te kijken. 'Vroeger' zou ik het wel durven, maar de laatste twee jaar ben ik achteraf wel bang na zulke films. Zus viert vanavond haar verjaardag, hopelijk heb ik er geen last van.

Morgen moet ik wel wat doen. Lijstje! want misschien helpt het
- kamer stoffen
- kamer opruimen (ook alles uit de laatjes en kastjes opruimen!)
- rooster in agenda
- alvast proberen planning te maken voor nieuwe vak
- kijken welke werkcolleges ik op andere tijden kan volgen (want mijn rooster zit echt vol gaten)
- iedereen terugmailen
- R. mailen (ik kan school echt niet met trainen combineren. Ligt deels aan mij, deels aan de hoeveelheid werk. Als ik nu goed zou plannen, zou het best lukken. Maar het geeft me veel meer rust als ik niet ga trainen. Ik vind het wel jammer om niet te trainen, maar het brengt ook echt extra stress met zich mee. Niet dat ik dat ga zeggen, want hij is straks mijn baas weer.)
- stemmen in de Wie is de Mol pool, want dat vergeet ik echt elke week. Ik moet het altijd even snel woensdag of donderdag doen
- uitzoeken tijden voor zaterdag (Ouderdag)
- uitzoeken voor de oudleerlingenavond, wanneer dat ookalweer is en hoe mijn rooster dan is (dat is pas 20 maart, maarja anders denk ik er 19 maart weer eens aan)
- shirt bestellen H&M
- liedjes Ipod
- nieuwe datum afspreken vrienden hier, en ook maar iets bedenken om te doen want anders komt daar een hele discussie over. Ik moet maar gewoon een plaats, tijd en datum bedenken en hopen dat in ieder geval drie mensen kunnen, dan kan het wel doorgaan. Met Kerst duurde het ook heel lang voor we een datum hadden. Gelukkig hadden we al een plaats.

Maandag gaat de nieuwe onderwijsindeling in. Ik ben echt blij dat ik mensen ken uit mijn groep. Ik hoop ook dat als we werkcollege-opdrachten hebben, we of zelf mogen kiezen of dat ik bij bekende zit ingedeeld. Waarom moesten ze het veranderen? Ik heb wel gekeken dat als ze het per zes, vijf of vier indelen, of ik dan nog bij een bekende zit. Ik kan niet zo goed tegen zulke veranderingen. Ik ken nu mensen die ik aardig vind, ik kan nu presenteren voor mijn werkgroep zonder rood te worden, waarom veranderen ze dat?
Maandag alleen nog hoorcolleges (4 met heel lang ertussen!), en een afspraak over WCO2 van blok 4. Dus dan zie ik gelukkig wel mijn studievriendinnetjes nog. En ik zal ze vast nog wel zien, al ben ik niet zo goed in contact onderhouden. Ik heb sommige van mijn vriendinnen echt lang niet gezien. Maar dat is ook wel hun schuld. Heb ik een heel weekend vrij, kan niemand afspreken. En terugmailen dat ze niet kunnen doen ze ook een week nadat ik hun heb gemaild (maar dat doe ik zelf ook altijd ). En ik kan niet op de korte termijn afspreken. Ik kan niet een dag van te voren afspreken (soms wel, maar meestal geeft dat te veel stress. Ik klink nu volgens mij heel labiel of autistisch).

Ik kan echt nog veel meer typen volgens mij. Ik moet maar eens weer een plan maken om te schrijven. Vroeger schreef ik wel veel. Ik weet niet waarom nu niet meer. Geen tijd, geen inspiratie. Geen hoop dat er iets goeds uitkomt. Ik heb ook geen tijd meer om te lezen. Maar nu ga ik elke week dagplanning maken, zodat ik niet een week voor het tentamen omkom van de zenuwen, en dan maak ik ook wel tijd om elke dag even te lezen.

Ik ben benieuwd wie de moeite heeft genomen om het hele verhaal te lezen

*knuffels uitdeelt*
Oud 02-02-2008, 18:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zucht, even een inkakker en een kutmoment. Tijd om even snel te eten, te badderen, even tranen laten gaan en morgen weer verder gaan. Misschien ook allemaal maar beter, maar toch. Nogmaals zucht.
Oud 02-02-2008, 18:28
Rob
Rob is offline
Citaat:
Je doet 't gewoon voor mij.
Oud 02-02-2008, 18:30
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd wie de moeite heeft genomen om het hele verhaal te lezen
Ik

Wat je zegt over de problemen met afspreken, herken ik helemaal... En ik denk ook wel dat dat erg normaal is...
Ik heb een fantastische vriendengroep, maar iedereen doet iets anders en meestal ook in een andere stad... en dan ook nog die verschilende collegeroosters, de verschillende examentijden en zelfs verschillende vakanties

Ik mail nu opvoorhand naar heel de groep samen ( soms kan het ook wel even duren voor ik antwoord heb) Maar degene die niet kunnen stellen meestal direct een andere datum en tijd voor en zo komt er uiteindleijk toch iets ( Al was het behalve deze week ook heel erg lang geleden dat het nog eens gelukt was )

@ Neko* Bedankt voor je knuffel Ik voel me al veel beter;.. Mijn vriend heeft me nog gesmst dat de voorzitter en zijn vrouw + de altsax ( waarvan ik altijd dacht dat het een echte professional was) aan mijn kant stonden...

En morgen ga ik met mijn vriend naar de zee Zodat ik (hopelijk) weer vol energie zit om aan mijn stage te beginnen...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 19:29
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Anti-Valentijnsmeeting bij spekkie
Mwoah, daar wil ik wel aan meedoen. Ik zie dat ik heel weinig lessen heb die dag, dus. Om kwart over 10 klaar, daarna helemaal niets meer. Hoelaat en waar? En waar kan ik eventueel mensen oppikken? Zeg het maar. Doe maar via pm.

Edit: Wat is de bedoeling die dag dan allemaal? Oh en volgens mij gaan hier heel veel mensen de griep krijgen. Nouja, ik niet op de een of andere manier. Maar mam is er slecht aan, mijn kleine broertje en mijn stiefvader...

Nog een edit: En ik wil dat bepaalde mensen online komen, omdat ik zin heb om lekker te praten. Anders maar eens eventjes kijken wat er vanavond op de tv komt en dan lekker een flesje bier (speciaalbier <3) op drinktemperatuur, want het staat op mijn kamer en daar is het, volgens mij, niet warmer dan 10-14 graden.
Oud 02-02-2008, 19:58
Redhair
Redhair is offline
Een van mijn huisgenoten doet echt heel erg tof. Met hem was ik nooit zo dik als met een paar anderen, maar we mogen elkaar wel gewoon graag. Alleen ik zat bijna nooit alleen bij hem, zoals ik wel bij anderen doe. Maar sinds dinsdagavond bekommert hij zich een beetje over mij. Donderdag belde hij me toen ik aan het werken was, of ik ook nog een hapje moest eten, terwijl we nooit samen eten. Hij stuurde woensdagavond een smsje dat ik moest genieten van underworld, komt een paar keer per dag even bij me binnen, om een biertje te drinken of peukje te roken. Hij begint vaak te praten over wat er dinsdag gebeurd is, zo laat hij zien dat hij open staat voor mijn verhalen, de herhaling. Hij vertelde dat hij ook eens in elkaar getrapt was en het eerste halfjaar daarna altijd met zijn vuisten gebald over straat liep. Dat het ook een figuurlijke klap geeft. Ik blijf maar tegen hem zeggen hoe ik schrok, hoe mijn hoofd na de eerste klap tegen K.'s bus knalde, wanneer ik merkte dat mijn benen zo veel pijn deden.
Iedereen luistert naar me, niemand vindt het erg dat ik steeds dingen herhaal, maar het is gewoon tof dat iemand waar je niet zo goed bevriend mee bent zo open staat voor je.

Vannacht niet geslapen, O. kwam nog, dus werd weer pep en ouwehoeren en de dingen die we elk weekend doen. Vanmiddag lekker mijn kamer helemaal schoongemaakt, mijn moeder is langsgeweest. Heb een wii van een vriend en mijn moeder was er helemaal gek op.
Mijn benen doen geen pijn meer, vannacht met D. ergens dansen. Ga misschien morgen met lui mee een kennis bezoeken op de detox waar ik zelf ook heb gezeten. Lijkt me heel raar om daar weer te zijn. Ben maar een week opgenomen geweest maar die plek heeft zo veel voor me betekend. Maargoed, kan er alleen heen als ik vannacht slaap, dus maar eens kijken of dat lukt.

Voel me gelukkig niet meer zo lusteloos als gister. Ik moet verder, niet hierdoor in de put komen. Dat is het niet waard.
Oud 02-02-2008, 19:59
Rob
Rob is offline
Offtopic:
Citaat:
*snip*
Zie L&R voor de anti-Valentijnsmeet topic.
Oud 02-02-2008, 20:13
Nienna*
Nienna* is offline
Aah en nou al die smsjes. Oké had ik kunnen verwachten... maar waarom trap ik er altijd in?!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 20:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
In de volle 6. Ik dacht dat jij tegenover me stond, maar ik weet het niet zeker Stond je ook in de volle, op dat draaigedeelte? Zou wel echt toevallig zijn!
Ik vind het raar dat de bushokjes die je normaal kan nemen allemaal afgesloten zijn. Voroige keer dat ik daar tentamen had, moesten we overstappen op een andere bus. Iedereen de weg overrennen
Ja, ik stond op het draaigedeelte. Omg! Ik zat er nog aan te denken: Het zou best goed kunnen dat Heksjuh ook in deze bus zit. Aagh!

Ja, de vorige keer moest ik ook overstappen. Maar ging iedereen toen over op bus 3 of 6? Wij namen toen met maar 2 mensen de 26, die veel sneller ging.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 23:02
Verwijderd
Ik ben echt graftyfustering chagrijnig en ik weet niet eens echt waardoor. Ik zat in de trein en dan komt al dat lallende carnavalsvolk langs en dat kan ik gewoon slecht hebben. Misschien is het gewoon jaloersheid dat zij allemaal vrolijk zijn en ik me kut voel, ik weet het niet. En toen ik op de bus stond te wachten waren er eerst twee jongens die bijna tegen me op knalde (ze liepen achteruit) en me vervolgens keihard begonnen uit te lachen en daarna twee meiden die achter me stonden in de rij voor de bus, die aan mijn tas trokken en me daarna keihard begonnen uit te lachen. Echt tyfuslijers laat me met rust! Zie ik er dan echt zo belachelijk slecht uit?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 00:02
Verwijderd
ik kan echt genieten, en ja ik ben raar, doch tevreden.
haha ik vind echt nooit liefde zo
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Zie ik er dan echt zo belachelijk slecht uit?
Nee, die mensen zijn zo belachelijk gek en/of dronken...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 02:48
Rob
Rob is offline
Citaat:
Echt tyfuslijers laat me met rust! Zie ik er dan echt zo belachelijk slecht uit?
Nee hoor. Ik vond je er wel leuk uitzien tijdens de meeting, eigenlijk.

ot: Ik doe mij best om eigenlijk geen contact met haar op te nemen. Ik wil gewoon dat ze het fijn heeft tijdens haar viering. Dat heeft ze verdiend na alles wat er gebeurd is. Dat snapt ze wel. =)

Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 04:08.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 08:51
Yana
Yana is offline
Dat tentamen van vrijdag.. ik had een 9.8 . Het was ook echt té makkelijk, en dat met één dag leren . Nu nog de overige cijfers..maar ik heb het vak sowieso al gehaald, want 65% van mn eindcijfer is al een 6.2

Ik heb me ook uitgeschreven voor een ander vak. Jammer ergens, maar ik weet dat het goed is zo. Nog meer stress, nog meer tijd weg is gewoon geen goed idee, zeker niet nu die andere 2 vakken al zoveel werk gaan zijn. Werken, school, psych, weekenden naar mn vriend, momenten dat ik uit moedeloosheid niets kan doen, dansen, zelfhulpgroep.. het is genoeg. Ik mag ook rust nemen.

Eten was de afgelopen 2 dagen echt weer helemaal niks. Ik probeerde het vrijdag overdag nog heel erg, maar toen ik ineens uit eten ging en daarna nog een verjaardag had, ging het echt niet meer. Helaas liep de zaterdag ook niet zoals ik wilde en vind ik eten vandaag echt weer heel moeilijk. Het is dat mn vriend erbij is, want eigenlijk wil ik niet .

En nu maar eens aan mn huiswerk. Wie was ik, wie ben ik en wie wil ik worden? Over levensdoelen, leerdoelen en de stapjes er naar toe. Bwuh .

Liefs voor jullie
Oud 03-02-2008, 08:54
Verwijderd
'k Had gisteren maar geprobeerd om te negeren hoe ik me voel, omdat ik zo bang ben om me erin te verliezen als ik het wel toe laat. En ook omdat ik domweg moet studeren, me moet concentreren.
Nou dat ging eigenlijk best goed. Tot het begin van de avond; toen kwam het er allemaal alsnog uit...
Crisisdienst gebeld, die legde op een gegeven moment neer, terwijl ik nog ontzettend overstuur was, met de mededeling 'als het niet gaat moet je morgen nog maar eens terugbellen' oid. Fijn.
Uiteindelijk wel gekalmeerd en gaan slapen (leve de oxazepam) en nu ben ik wel minder wanhopig enzo, maar ik weet echt niet hoe lang ik dit nog volhoud...

Vandaag naar de UB. Zolang het lukt om me te concentreren en niet overstuur te zijn moet ik daar gebruik van maken. Voor het geval ik over een paar dagen alsnog helemaal instort. Dan heb ik in ieder geval al een deel geleerd...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 09:16
metallica
metallica is offline
Ik ben blij als deze week weer voorbij is, weer rust in de tent.... En verdomme, ik mis hem zo ontzettend erg
Oud 03-02-2008, 10:44
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Ik heb eindelijk mijn weekend rust, heerlijk. Jammer dat ik vandaag weer keihard aan de slag moet, omdat ik met bijna elk vak achterloop, en jammer dat morgen de hele shit weer opnieuw begint, maargoed.. Moet superveel doen nu, en ik heb zo'n gevoel dat het er niet van gaat komen. Voel me in ieder geval nog steeds redelijk oké, beetje oppervlakkig maar goed. Hmz ik voel me een beetje 'puzzled' ik zit ergens mee maar ik weet niet zo goed met wat en waarom maar het zit me wel dwars.
Oud 03-02-2008, 11:06
Verwijderd
Yana, goede beslissing dat je een vak hebt laten vallen! Probeer vandaag ook even rust te nemen, luister maar even naar je vriend en probeer daarop te vertrouwen. Geef je hoofd ook even rust.
O, en een 9.8 is echt te goed! gefeliciteerd!

Vrijdagavond was fijn <3 met mn beste vriendinnetjes van 8u 's avonds tot 4u 's nachts sex and the city kijken met een pot thee tot 5u nog kletsen, om 10u weer opstaan en lekker de stad in. en ik heb teveel geshopt. paar hemdjes, 2 gewone vesten, 1 kort vestje en 2 paar schoenen. witte peeptoes in de opruiming <3 en zwarte sneakers met rose veters
eten was een ramp though. vrijdag veel te veel gegeten, en niet kunnen compenseren grr. gister min of meer hetzelfde verhaal. vandaag hopelijk niet. Echt, ik haat het, waarom is gezelligheid altijd met eten verbonden en kan ik daar niet meer gewoon van genieten?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 12:58
rare kwast
rare kwast is offline
damn hij blijft leuk.. hij blijft leuk en we draaine maar om elkaar heen (denk ik... hoop ik)
ooww ik moet toch eens stappen ondernemen, hij is zo leuk
Oud 03-02-2008, 13:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn zusje is weer thuis. Heel erg maf. In mijn hoofd ben ik alleen maar bezig met andere dingen, maar dit is wel de perfecte afleiding. Verhalen over Thailand
Oud 03-02-2008, 15:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vrijdagavond ben ik van de trap gevallen M'n schoonmoeder was jarig en we waren uit eten geweest en we gingen net allemaal naar bed. M'n vriend lag al in bed en ik wilde nog even snel naar de wc toen ik dus keihard van de trap viel. Heb een paar treden overgeslagen maar kwam gelukkig halverwege al tot stilstand en niet beneden op de tegelvloerl. Zijn moeder stond bij zijn zusje in haar kamer en schrok zich echt dood. M'n duim was echt gigantisch dik en blauw maar na een nacht ijs is die nu nog licht gekneusd en blauw en dik maar ik kan hem iig nog bewegen, mijn elleboog is geschaafd en m'n heup is heel erg blauw. Verder heb ik overal spierpijn en voel ik me echt gigantisch beurs. Schrale troost was dat ik niet de enige was en dat ze het zelf ook een rottrap vonden. Thuis heb ik echt een enge trap en iedereen is altijd bang dat ze er vanaf vallen, nee dan val ik hier van de trap af
Oud 03-02-2008, 15:48
rare kwast
rare kwast is offline
* een voorzichtige knuffel voor daantje*

here we go again ik ben zoo labiel bezig en voel me weer damn leeg en en dr zijn zoveel dingen te vertellen maar zo weinig woorden die ik kan vinden.

Ik wil schreeuwen wat er in mijn hoofd vastzit maar ik kan niet verder dan een zacht gefluister.. en er is toch niemand die luistert
Oud 03-02-2008, 16:17
coopergirl
coopergirl is offline
Morgen tentamens... Heb zin in maandagavond, dan heb ik ze namelijk weer gehad + ga ik wat drinken met 'n vriendin. Net gewerkt.. Nu zeurende hoofdpijn. Niet handig, aangezien ik nog 't één en ander moet leren. Net een boel chips gegeten, maar helaas is dat geen vervanging van leren

......Zin in leuke dingen! Ga deze maand naar sara kroos, met een vriendin naar scheveningen en heb kaartjes gekocht voor een cabaretvoorstelling in mei. Ouders vroegen of ik mee wilde naar de musicul Siske de rat.. Nou nee, ik haat musicals.
Oud 03-02-2008, 16:40
Verwijderd
Ik voel me goed. Heb zin in weer studeren, maar ben er ook een klein beetje bang voor. Ik wil hard aan de slag, goed m'n best doen, trots op mezelf zijn, maar ik mag de lat niet te hoog gaan leggen. Ik denk dat ik het wel kan
Ik moet echt een gesprek met een studentdecaan plannen, want ik wil een soort hulp van de universiteit. Ik wil dat ze weten dat ik problemen heb (gehad) en ik wil weten wat ik aan ze kan hebben. Ik heb extra stufi nodig, maar daar ben ik eigenlijk te laat mee, maar goed; niet geschoten is altijd mis. Ik ga er gewoon m'n best voor doen. En ik wil een beetje studiebegeleiding, zodat ik niet weer te snel opgeef wanneer het me een keer niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 16:59
Lautitia
Lautitia is offline
- Mijn verjaardag is pas volgende week, maar is nu alweer vertieft.
- Hij denkt echt alleen maar met z'n lul. Ik hoop dat zij zich erin verslikt.
- Er is waarschijnlijk iemand hopeloos verliefd op me. Hoe red ik me hier weer uit?

Kortom: .
Oud 03-02-2008, 17:05
Verwijderd
Terug uit de UB. Studeren ging redelijk.
Maar intussen gieren de gedachten in hoog tempo door m'n hoofd, het is geen moment even rustig. Ik twijfel of ik morgen het ggz zal bellen met de vraag of ik 2x per week een gesprek kan krijgen, ipv 1. Tot het wat minder crisis-achtig is.
Eigenlijk durf ik het niet. Weet niet eens of het wel zou helpen. Of ik uberhaupt wel durf te praten. Maar het zou wel wat meer vastigheid geven...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:01
Verwijderd
Ik heb mijn omaatje weer gezien. Wat was ze blij zeg, dat ik er weer ben. En mijn oom en tante met de koters ook. En op dat moment kon ik alleen maar denken: ik zit alweer hier, twee maanden te vroeg, en ik ben boos dat mijn ouders nu niet naar peru komen. En toen heb ik op de terugweg in de auto weer zitten huilen om alles. Het doet zo'n pijn. Ik hou mezelf maar voor dat het allemaal goedkomt. Maar ondertussen denk ik wel steeds: hij zit daar wel, aan de andere kant van de wereld, met de moeder van zijn kind waar ie wel voor moest kiezen. Ik gaf/geef om hem.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:09
Verwijderd
Ik snap =)

ot: Jeujjeujjeujjeujeuj! Tis fucking carnaval en ik vermaak me echt uitstekend en in een keer wee ik ook weer waarom ik zo graag carnaval vier want je kunt tegen iedereen aan ouwehoeren en iedereen doet dat trug en tis gezellig en feesje en alcohol en leuke jongens en feesje en schmink en verkleden en en en en en nog veeeeeeeel meer.
Maar nou ben ik wel een beetje in de war van gisteravond want blijkbaar is het wederzijds, wat ik al die jaren gevoeld heb. Juh, lekker handig enzo. Hij zit er al de hele dag en ik weet niet of ik dat hier kan vertellen (sorry ) maar ik moet t kwijt en tis niet handig wanttienjaarouderenverweg maar hij is wel heul erg leuk en nou moet ik ophouden...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn kamertje wordt leeuk.. <3 Het voelt al een beetje van mezelf tussen al die nieuwe spullen. Ik heb al wat dingen van thuis erin gezet. Ik heb een heerlijk groot bed van 140, waarop ik echt lekker zal gaan slapen. Dinsdag ga ik er voor het eerst écht in! Wooej, ik heb er zo'n zin in!!

Alleen ik heb nu weer pijn aan m'n rug. Misschien heb ik vandaag teveel gebukt enzo, maar toch voelt het niet echt fijn.

Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:54
Missy
Missy is offline
Ik blijf tegen de lamp lopen. Ik heb zo erg het gevoel dat hij met iedereen zo is, zoals hij met mij is.
Reageren

Regels voor berichten