| Advertentie | |
|  | |
|  03-02-2008, 14:39 | |
| 

Lijkt me hartstikke gezellig (ondanks dat ik happy ben in de liefde   ), maar ik moet 14 en 15 feb. gewoon werken en Leewarden is dan écht te ver en te duur voor mij, aangezien ik vanuit Rotterdam moet komen     
	__________________ Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef. | |
|  08-02-2008, 19:23 | ||
| Citaat: 
  En anders moet de bak B&J in de vriezer van spekkie je toch wel lonken   
	__________________ "Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around" | ||
|  17-02-2008, 21:53 | ||
| Citaat: 

__________________ Nothing says "I love you" like fisting. Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen. | ||
|  18-02-2008, 06:26 | ||
| Citaat: 
  @snoopy Je kunt natuurlijk blijven slapen! De rest is er ook pas om half 8   
	__________________ <):o) | ||
|  18-02-2008, 08:02 | |
| 

Aanwezig in ieder geval: -Rob -neko* -metallica -x-spekkie-x Misschien: -crimson -snoopy Voor de duidelijkheid: rob, neko en metallica zijn er rond 19.30u. We gaan lekker film en series kijken met een hoop snacks, daarna uit in Leeuwarden (écht heel leuk  ) en na afloop bij mij slapen. Ik heb een eigen huis, dus dat is makkelijk  De volgende dag moet ik echter om 12.30u richting school, dus ik kick jullie allemaal om 12.00u mijn huisje uit   
	__________________ <):o) | |
|  18-02-2008, 08:46 | ||
| Citaat: 
  (Ik ben ook geen diehard stapper hoor, bovendien heb je in Leeuwarden meerdere manieren om uit te gaan  ) 
	__________________ <):o) | ||
|  18-02-2008, 09:45 | ||
| Citaat: 
  Ik kom dan sowieso, als ik tenminste niet hoef te werken (waar ze best eens over zouden kunnen mailen  )!   
	__________________ Tsja | ||
| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| 
 | 
 |