Advertentie | |
|
![]() |
|
Oké, volgens mij zit ik helemaal fout met mn verdenkingen
![]() Dunya stemt op Patrick en gaat eruit. Regina zit op Dunya en blijft erin, net als Patrick ![]() Blijven Edo en Dennis ook nog over, maar die heb ik totnutoe niet verdacht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Regina en Patrick stemmen op Dunya, en blijven er allebei in, Patrick omdat hij een vrijstelling had, en Regina omdat ze de mol is. Ik weet niet meer wie het zei, maar ik vond het een briljante opmerking. Regina was de enige die met (ik ben de naam van de presentator even vergeten ![]() Maar eigenlijk wil ik graag dat Edo de mol is. En dan ben ik heel benieuwd naar zijn acties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik wil dat Edo de mol is want ik heb hem al lang op nummer 1 staan en ik zou het zó cool vinden. En hij blijft soms raar doen, heel sneaky. Maar ik denk toch dat Dennis het is. Met die pinata's: 'JA laten we alles in het patroon van een g hangen, dan is het heel duidelijk dat we het geld in Georgina hebben gestopt!' ![]() ![]() Maar toch wil ik dat het Edo is. ![]()
||
Citaat:
ehhhh, wat zou een wereldkaart in hemelsnaam met de mol te maken hebben? dat is net zoiets als nucleaire wapens in verband brengen met kittens ofzo.
||
Citaat:
![]() Ja, Dennis is de mol, ik weet het vrijwel zeker. Wat zat hij inderdaad met die pinata's te kloten! Het was wel Dunya's idee, maar in plaats van even kritisch te zijn ging hij wel erg makkelijk mee in haar (belachelijk vergezochte) idee. Maar Edo zat ook wel te mollen hoor.
||
Citaat:
maar ik hoop dat het niks betekent eigenlijk.
|
dat het lastig was kwam niet omdat ze niet wisten waar bijvoorbeeld breda was, maar omdat ze van de vorige bestemming uit gingen terwijl dit niet de bedoeling was. ik denk dat een wereldkaart op je shirt niet perse handiger is, je weet toch uit je hoofd wel hoe een wereldkaart eruit ziet.
|
Bovendien zouden Patrick en Regina dan ook verdacht zijn, die zaten immers naast Edo en konden z'n buik waarschijnlijk beter bekijken dan hijzelf
![]() Hahaha en die Dennis met z'n "ja sorry jongens, maar ik had jullie toch echt beter ingeschat!" Ennn m'n tv is verplaatst en nu kan ik ned. 1 en 2 niet meer vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De mol schijnt uitgelekt te zijn (http://zappen.blog.nl/avro/2008/02/2...-mol-uitgelekt) .. NIET op de link klikken als je niet wil weten wie het is!! Ik heb het niet gelezen, maar toch zonde! Als het waar is, is de pool ook niet echt leuk meer
![]() Oja, graag niet in dit topic gaan verklappen wie het is! |
![]() |
|
ach vorig jaar is ook een keer of drie, vier gezegd dat het uitgelekt was, maar dat bleek ook niet juist. wat ik tot nu toe over de eventuele mol heb gelezen en de eventuele onomstotelijke bewijzen, hoeft niet perse op de mol te slaan maar kan ook op de winnaar slaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '12 WolterB | 268 | 12-03-2012 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol, 2011! Signy | 483 | 07-07-2011 14:57 | |
De Kantine |