Advertentie | |
|
![]() |
|
Ooooh ik heb m'n pakketje vanuit Thailand binnen (L) wat een lieverd. En nu mis ik hem alleen maar meer, natuurlijk.
![]() ![]() En verder, bla. Ik moet echt even rustig aan doen, geen zin om weer verliefd te worden ofzo. ![]()
|
Gister was hij me vergeten te bellen, en ik was daar heel verdrietig over, mede doordat ik al sliep, slechte droom had en door de gesprekken en colleges die over liegen en vreemdgaan e.d gingen. Was dus neit heel nodig, maar ik haalde even dingen in mn hoofd die niet zo goed waren.
Maar de laatste weken wordt ik wel zekerder ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat "vraag jezelf eens af of je een vriend wil die zo omgaat met andere meiden" - slaat nergens op. of allee, toch niet als ie alleen zo omgaat met jou. hij heeft gevoelens voor jou, maar is daar zelf nog niet helemaal achter volgens mij. ik duim voor je, waarschijnlijk komt hij relatief snel wel tot inzicht dat jij misschien toch beter bij hem past dan zijn vriendin. ik kan weinig tips geven natuurlijk want ik ken niet de hele situatie, maar persoonlijk zou ik het niet onder stoelen of banken schuiven wat je voor hem voelt, daarmee is niemand geholpen. |
![]() |
||
Citaat:
Hij is er nog niet helemaal achter dat hij verliefd is op hmm-hmm? WTF? Dat soort dingen moet je jezelf *nooit* aan gaan praten. ![]() Hij heeft een vriendin en hij rommelt aan met een ander, zo zit het gewoon. Of je dan iets wilt beginnen met een jongen die zijn poten niet kan thuishouden is dan een hele goeie vraag. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Pff, ben blij dat ik toch even gebeld heb.... Hij was idd wel zat, maar meende t wel en had er geen spijt van, dus die twijfel is alweer de wereld uit. Ben benieuwd voor zondag, even uitpraten hoe we het nu gaan aanpakken, omdat hij al aangaf dat hij het wel heel rustig aan wilde doen. En dat ik ook even kwijt kan hoe en wat ik wil en dan zien we wel
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
niemand kan die jongen iets verwijten, vind ik zo. hoewel hij in mijn ogen duidelijk gevoelens heeft voor haar, en goed genoeg weet dat zij die voor hem ook heeft, heeft hij zijn huidige vriendin niét bedrogen. hij is blijkbaar hondstrouw, want jij ligt gewillig in zijn armen, je zou niet liever hebben dan dat hij je kust, hij weet dat als hij het zou doen dat je écht niet zou tegenspartelen, en ja, dat maakt dat ik persoonlijk zou zeggen dat je best veilig iets met hem zou kunnen beginnen. ach kijk, ik herken in de situatie gewoon mezelf en m'n vriend (tien maanden geleden), en dat maakt dat ik wrschnlk bevooroordeeld naar de situatie kijk, en ze misschien zelfs rooskleuriger zie dan anderen, maar ik blijf wel bij m'n punt dat hij volgens mij te vertrouwen is als vriend. 't is niet omdat hij jou zo in z'n armen neemt dat hij dat bij eender welke chick zou doen die z'n pad kruist. best netjes. hoop ik dus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb lievere klasgenootjes dan ik denk <3
En ik bedacht me vanmiddag dat een vriendinnetje van me over 2 maanden al voor het hele seizoen (tot en met oktober) naar Kreta gaat. Ik ga in september pas die kant op, dus als we elkaar voor die tijd niet meer zien... (ze werkt zooo onregelmatig én woont 2.5 uur reizen hier vandaan) Verder vind ik dat ik nu wel een reactie op mijn smsje heb verdiend. Gewoon, omdat ik lief was ![]() |
![]() |
|
Jeetje, wat een chaos! Het is het bijna niet waard, zo'n vakantie buiten de reguliere vakanties. Maar goed, het komt wel goed, daar niet van. En ondertussen blijft die dude maar door m'n hoofd spoken... Puh.
Morgenavond weer op vakantie, dus dat is op zich ook wel weer leuk ![]()
|
Ik mis hem en zie hem pas vrijdag weer. Dan ga ik een week met hem en zijn ouders mee op wintersport en ik ben zoooo zenuwachtig. Zij kunnen allemaal goed skieen enzo en ik moet het nog leren en ik vind het gewoon eng om een week met zijn ouders weg te gaan. Morgen m'n tas inpakken. Hoop dat ik steeds meer zin krijg naarmate het dichterbij komt (heb ik vaker) want ik heb nu buien waarin ik alleen maar loop te huilen en liever thuis blijf
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn ex is ook weer bezig. T ging best goed, toen vroeggie me ineens wanneer we weer seks gingen hebben. Echt...
![]() ![]() En oh, ik ben tering zenuwachtig voor maandag, dan ga ik naar mijn beste vriendje maar tis stom dat ik daar zenuwachtig voor ben want komop! Tis A. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
ex-en ![]() ot: Zucht, ik gedraag me weer als een randdebiel. Smste gister hoe laat ie nou vanavond terug kwam enz. Krijg ik terug: laat, ik heb nog iets (ja, iets, lekker duidelijk) afgesproken, en ik verlies dik met bowlen (kennelijk aan het bowlen) en dan moet ik weer reageren: goed, veel plezier, ik zal je niet storen, ik hoop dat ze leuk is. Zucht. wat is dit? Waarom doe ik zo? ik bedoel, al neukt een een heel chearleadersteam schraal dan is dat nog niet mijn zaak. Maar waarom voel ik me dan wel zo? Ik heb zin om dit weekend iets leuks te doen, maar heb nog helemaal geen plannen. Net als voor de vakantie trouwens. En hij heeft er plenty.. Zal me verbazen als ie tijd over houd voor mij.. Ik heb echt ff een zeur bui geloof ik.. Zucht.. ok, this has got to stop ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pfff.... Jij zit ook niet in een echt handige situatie.... Je voelt je zo omdat je hem leuk vindt en omdat je eigenlijk wil dat hij van jou is, maar dat gaat niet werken (zoals je zelf al eens hebt gezegd...). Daarom ga je je als een bitch gedragen, om klote gedrag bij hem uit te lokken zodat je een reden hebt om hem te haten. Tenminste, zo werkt het bij mij altijd. ![]() Kop op meisje, laat je er niet onder krijgen. Als hij een heel chearleeder team schraal neukt, issie je simpelweg niet waard. Je verdient veel beter. Je verdient iemand die moeite en energie in jou steekt, zonder er moeilijk over te doen. Vriendje of niet. Als er iets is, pm! Je bent welkom. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
neukte die maar een heel chearleaderteam schraal, dan had ik een reden om hem te haten. Ik liep me weer gigantisch aan te stellen as always. Want het stelt weer eens niks voor. Ik ben gewoon een onzekere muts. En ik wacht gewoon op het einde.. en wil het ergens gewoon forceren, in een situatie terecht komen dat ik zeg, nou dan donder je maar lekker op, en dan zijn we er klaar mee. Zucht. Ik ben een lastig geval. Klotegedrag is niet uit te lokken bij hem, want hij heeft dan toch zoiets van, ja joh ik vergeef je wel. klaar. Ik haat dit. En ik mis hem en hou meer van hem dan van wie dan ook ![]()
|
Verwijderd
|
Oh morgen is het weer weekend!<3
Ik heb er zoveel zin in, gewoon lekker niksdoen samen, dat ik al bij het idee alleen al een gat in de lucht spring. En dan nog 'n weekje vrij dus maandag neem ik 'm gewoon mee hierheen, haha. ![]() Oh en nu ga ik dus even voor de laatste dag heeeeel hard leren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|