Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2008, 11:21
Cartosa
Cartosa is offline
Bizar.

Met mijn huis- en klasgenoten is het dan weer heel chill.
Oud 20-02-2008, 11:58
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Bah bah bah bah. bluh. meneer heeft 'n vriendin al een paar jaar, we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken, wat wel fijn is, maar ook zo dubbel. Was gister bij hem, hij blijkt *tot mijn verbazing* niet samen te wonen met zn vriendin. We zaten samen gezellig op de bank enzo, en we hebben geknuffelt. Het is heel raar, want we strelen *wat een kutwoord* elkaar wel, veel lichamelijk contact, maar absoluut geen gekus of gezoen ofzo, is dit dan de typische manier van vreemdgaan van een man?
Ik vind hem leuk , en voel me fijn bij 'm. Toen ik dat gister zei tegen 'm reageerde hij met: 'Niet verliefd worden he?'.
Ik voel me stom omdat hij me aandacht geeft op n manier dat ik dat van niemand krijg, ik vind hem leuk en voel me fijn bij 'm. maar hij heeft 'n vriendin, en daardoor voel ik me zo rot. want ze hebben een goede relatie *volgens mij* gewoon nouja, ze passen geweldig bij elkaar, en ze gaan goed en lief met elkaar om enzo. Niemand van zn vrienden weet dat hij zo met mij omgaat, en ik denk dat als ze dat weten, ze zich erg zullen verbazen over hem.
heb geen idee wat ik moet, bah, ik heb er buikpijn van.
Oud 20-02-2008, 12:02
Verwijderd
vraag jezelf eens af..

Zou jij een vriendje willen hebbe die zo met andere meiden omgaat?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 12:05
Verwijderd
hoe gaat hij dan met andere meiden om volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 12:54
Verwijderd
Citaat:
We zaten samen gezellig op de bank enzo, en we hebben geknuffelt. Het is heel raar, want we strelen elkaar wel, veel lichamelijk contact, maar absoluut geen gekus of gezoen ofzo
Misschien dat ik het woord strelen verkeerd uitleg, maar als mijn vriend zo zou omgaan met een meisje waarvan hij weet dat ze hem leuk vindt..dan gaat hij dr lekker op in. Misschien doet hij feitelijk niets fout, maar toch minder
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 12:59
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
.., maar als mijn vriend zo zou omgaan met een meisje waarvan hij weet dat ze hem leuk vindt..dan gaat hij dr lekker op in. Misschien doet hij feitelijk niets fout, maar toch minder
ja maar ja .. jij hebt officieel geen vriend .. dus die vent van jou kan het gerust doen ..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 13:00
George
George is offline
Ooooh ik heb m'n pakketje vanuit Thailand binnen (L) wat een lieverd. En nu mis ik hem alleen maar meer, natuurlijk. Nog drie maanden vol weten te houden. Meh. Ik droom steeds dat ie even op bezoek komt hier om daarna weer verder te reizen, zo bizar.

En verder, bla. Ik moet echt even rustig aan doen, geen zin om weer verliefd te worden ofzo.
Oud 20-02-2008, 13:05
luchtballon
luchtballon is offline
Gister was hij me vergeten te bellen, en ik was daar heel verdrietig over, mede doordat ik al sliep, slechte droom had en door de gesprekken en colleges die over liegen en vreemdgaan e.d gingen. Was dus neit heel nodig, maar ik haalde even dingen in mn hoofd die niet zo goed waren.
Maar de laatste weken wordt ik wel zekerder Tis ook allemaal niet zo'n probleem en het is verder hartstikke leuk. We putten nog steeds onszelf uit, waardoor ik wat vaker onnodig moeilijk reageer, maar goed, dat komt wel goed
Oud 20-02-2008, 13:13
Verwijderd
Citaat:
ja maar ja .. jij hebt officieel geen vriend .. dus die vent van jou kan het gerust doen ..
haha true..maar het ging om het idee, dat snap je wel
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 13:54
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Ik weet het echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 15:15
tuttebel
tuttebel is offline
een beetje minder..geen ruzie, geen meningsverschil, maar iets wat we niet zo 1-2-3 kunnen oplossen, maar wat we wel beiden opgelost willen hebben. stom
Oud 20-02-2008, 15:40
Verwijderd
Ik heb zin in het weekend! <3
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Bah bah bah bah. bluh. meneer heeft 'n vriendin al een paar jaar, we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken, wat wel fijn is, maar ook zo dubbel. Was gister bij hem, hij blijkt *tot mijn verbazing* niet samen te wonen met zn vriendin. We zaten samen gezellig op de bank enzo, en we hebben geknuffelt. Het is heel raar, want we strelen *wat een kutwoord* elkaar wel, veel lichamelijk contact, maar absoluut geen gekus of gezoen ofzo, is dit dan de typische manier van vreemdgaan van een man?
Ik vind hem leuk , en voel me fijn bij 'm. Toen ik dat gister zei tegen 'm reageerde hij met: 'Niet verliefd worden he?'.
Ik voel me stom omdat hij me aandacht geeft op n manier dat ik dat van niemand krijg, ik vind hem leuk en voel me fijn bij 'm. maar hij heeft 'n vriendin, en daardoor voel ik me zo rot. want ze hebben een goede relatie *volgens mij* gewoon nouja, ze passen geweldig bij elkaar, en ze gaan goed en lief met elkaar om enzo. Niemand van zn vrienden weet dat hij zo met mij omgaat, en ik denk dat als ze dat weten, ze zich erg zullen verbazen over hem.
heb geen idee wat ik moet, bah, ik heb er buikpijn van.
klinkt bekend, buiten dat 'ie zegt dat je niet verliefd mag worden...

en dat "vraag jezelf eens af of je een vriend wil die zo omgaat met andere meiden" - slaat nergens op. of allee, toch niet als ie alleen zo omgaat met jou. hij heeft gevoelens voor jou, maar is daar zelf nog niet helemaal achter volgens mij.

ik duim voor je, waarschijnlijk komt hij relatief snel wel tot inzicht dat jij misschien toch beter bij hem past dan zijn vriendin.

ik kan weinig tips geven natuurlijk want ik ken niet de hele situatie, maar persoonlijk zou ik het niet onder stoelen of banken schuiven wat je voor hem voelt, daarmee is niemand geholpen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 17:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
en dat "vraag jezelf eens af of je een vriend wil die zo omgaat met andere meiden" - slaat nergens op. of allee, toch niet als ie alleen zo omgaat met jou. hij heeft gevoelens voor jou, maar is daar zelf nog niet helemaal achter volgens mij.
Owww .. zolang hij maar alleen bij haar zich zo gedraagt is er geen probleem?

Hij is er nog niet helemaal achter dat hij verliefd is op hmm-hmm? WTF? Dat soort dingen moet je jezelf *nooit* aan gaan praten. Daar word je alleen maar in teleurgesteld.

Hij heeft een vriendin en hij rommelt aan met een ander, zo zit het gewoon. Of je dan iets wilt beginnen met een jongen die zijn poten niet kan thuishouden is dan een hele goeie vraag.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 17:19
Verwijderd
ligt er maar net aan wat je definitie is van rommelen.. tegen elkaar aan op de bank liggen terwijl het een beetje vonkt kan ik nog geen rommelen noemen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 18:04
metallica
metallica is offline
Citaat:
ik vind het heel erg tof voor je meissiej, maar pas wel goed op jezelf ok?
ik vond hem namelijk nou niet bepaald aardig tegen je, en als ie met je aan het 'spelen' is dan kom ik hem een knal op zn bek verkopen zo!

ot: Mijn grote liefde zijn mijn katten momenteel <3
en vanmorgen lekker naast hem wakkeer worden weer.
Gisteravond een beetje een rotgesprek gehad
Of, nou ja, het was wel heel erg lief enzo, maar het kwam ff verkeerd aan.
En nu ben ik aan het denken...
Misschien moeten we ermee stoppen nu het nog kan.. dat zou denk ik beter zijn.. maar ik ben zo gek van hem... maar ik wil ook niet gekwetst worden en bah...
Haha, mn katten willen nog niks van hem weten
Maar lekker wel van mij <3 en dan vooral als ik alleen met een handdoek om door de kamer loop dan willen ze aandacht..
Anyway, ik heb een beetje een dilemma...
Citaat:
OMG! Wat een nieuws!
Je komt toch nog wel antivalentijnen he?

Bovenstaande is gelukkig niet op mij van toepassing. Ik zou het niet trekken om het nog een keer te proberen, dat hebben wij al te vaak gedaan. Het voelt wel raar nu het echt, helemaal, definitief voorbij is. Ik heb tenslotte wel vier jaar met hem gedeeld. Eerst maar eens even proberen de wirwar van gedachten in mijn hoofd te ordenen
Pff, twijfels hoor... Er eens goed over nagedacht en de kans is toch wel groot dat t gewoon niets was en dat ie met z'n zatte kop heeft besloten om maar eens bij mij langs te gaan en me lieve dingen te vertellen... Toen ik van huis wegging sliep hij half, dus heb ik niet die bevestiging kunnen krijgen van "ja, ik meende het echt..." We zullen elkaar dit weekend weer spreken over hoe en wat, maar wat als hij dan zegt dat ie gewoon zat was en het eigenlijk niet wil? Ik wordt gek... was eigenlijk vanplan gewoon tot zondag te wachten, maar ga zo toch even bellen want anders word ik gek
Oud 20-02-2008, 18:13
metallica
metallica is offline
Pff, ben blij dat ik toch even gebeld heb.... Hij was idd wel zat, maar meende t wel en had er geen spijt van, dus die twijfel is alweer de wereld uit. Ben benieuwd voor zondag, even uitpraten hoe we het nu gaan aanpakken, omdat hij al aangaf dat hij het wel heel rustig aan wilde doen. En dat ik ook even kwijt kan hoe en wat ik wil en dan zien we wel Het voelt echt heel gek hoor... Het vreemde is ook nog dat ik me er niet overgelukkig bij voel, terwijl ik dat wel verwacht had. Maar dat zal een soort van verdedigingsmechanisme zijn ofzo, ik weet het niet. Verdomme, waarom zijn de dingen zo ingewikkeld...
Oud 20-02-2008, 18:29
Blubje
Blubje is offline
Alles is weer mogelijk.
En hopelijk wordt het nu wel wat.
Oud 20-02-2008, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Owww .. zolang hij maar alleen bij haar zich zo gedraagt is er geen probleem?
idd als hij niet zo doet bij al z'n vriendinnen en vrouwelijke kennissen kan je er volgens mij veilig vanuitgaan dat hij gevoelens voor je heeft. en als je dan een relatie krijgt weet je ook dat hij dat alleen bij jou zo deed omdat hij verliefd op je is.

Citaat:
Hij heeft een vriendin en hij rommelt aan met een ander, zo zit het gewoon. Of je dan iets wilt beginnen met een jongen die zijn poten niet kan thuishouden is dan een hele goeie vraag.
hij kan toch wél zijn poten thuishouden? ze knuffelen alleen. hij heeft haar niet gekust, hij heeft haar niet 'onzedelijk aangeraakt', hij heeft haar niet met woorden verleid... hij heeft niks gedaan dat tegen de regels is. oké, ik zou het niet tof vinden als mijn vriend met een ander zou knuffelen op de manier waarop dingeskes het hierboven beschrijft, maar zelfs al zoù hij het doen zou ik het geen vreemdgaan noemen.
niemand kan die jongen iets verwijten, vind ik zo.
hoewel hij in mijn ogen duidelijk gevoelens heeft voor haar, en goed genoeg weet dat zij die voor hem ook heeft, heeft hij zijn huidige vriendin niét bedrogen. hij is blijkbaar hondstrouw, want jij ligt gewillig in zijn armen, je zou niet liever hebben dan dat hij je kust, hij weet dat als hij het zou doen dat je écht niet zou tegenspartelen, en ja, dat maakt dat ik persoonlijk zou zeggen dat je best veilig iets met hem zou kunnen beginnen.

ach kijk, ik herken in de situatie gewoon mezelf en m'n vriend (tien maanden geleden), en dat maakt dat ik wrschnlk bevooroordeeld naar de situatie kijk, en ze misschien zelfs rooskleuriger zie dan anderen, maar ik blijf wel bij m'n punt dat hij volgens mij te vertrouwen is als vriend. 't is niet omdat hij jou zo in z'n armen neemt dat hij dat bij eender welke chick zou doen die z'n pad kruist. best netjes.

hoop ik dus.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:13
Verwijderd
Ik heb lievere klasgenootjes dan ik denk <3

En ik bedacht me vanmiddag dat een vriendinnetje van me over 2 maanden al voor het hele seizoen (tot en met oktober) naar Kreta gaat. Ik ga in september pas die kant op, dus als we elkaar voor die tijd niet meer zien... (ze werkt zooo onregelmatig én woont 2.5 uur reizen hier vandaan)

Verder vind ik dat ik nu wel een reactie op mijn smsje heb verdiend. Gewoon, omdat ik lief was
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:21
I C U
I C U is offline
Jeetje, wat een chaos! Het is het bijna niet waard, zo'n vakantie buiten de reguliere vakanties. Maar goed, het komt wel goed, daar niet van. En ondertussen blijft die dude maar door m'n hoofd spoken... Puh.

Morgenavond weer op vakantie, dus dat is op zich ook wel weer leuk
Oud 20-02-2008, 19:29
Verwijderd
goed goed
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 20:35
cagie
cagie is offline
Hij is bij zijn ex in utrecht en ik ben jaloers of eigenlijk meer extreem onzeker momenteel. Blegh vind het echt niet leuk dat ik mij zo kut voel alleen maar omdat hij bij haar is...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 21:56
Verwijderd
Oh, ik ben zo lekker hopeloos.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 22:00
ST*R
ST*R is offline
Ik denk nog wel veel aan hem, maar steeds minder op een 'ik wil hem' manier. Ja het gaat helemaal de goede kant op, al ben ik heel erg benieuwd hoe het is als ik hem weer zie (en helemaal fout hoop ik dat dat morgen is). Nouja iig lekker uit morgen, heeel veel zin in.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 22:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mis hem en zie hem pas vrijdag weer. Dan ga ik een week met hem en zijn ouders mee op wintersport en ik ben zoooo zenuwachtig. Zij kunnen allemaal goed skieen enzo en ik moet het nog leren en ik vind het gewoon eng om een week met zijn ouders weg te gaan. Morgen m'n tas inpakken. Hoop dat ik steeds meer zin krijg naarmate het dichterbij komt (heb ik vaker) want ik heb nu buien waarin ik alleen maar loop te huilen en liever thuis blijf
Oud 21-02-2008, 07:03
Miek
Miek is offline
Niet zo goed
Oud 21-02-2008, 08:09
Verwijderd
Mijn ex is ook weer bezig. T ging best goed, toen vroeggie me ineens wanneer we weer seks gingen hebben. Echt... Tering. Dat bleeffie aan het einde van elk msngesprek aan t vragen, en toen heb ik gister maar gezegd: 'Nee is nee en afgelopen is afgelopen en eigen schuld had je je maar niet moeten gedragen als een achterlijke randdebiel en je mag blij zijn dat ik je niet kaal scheer en je aan je oren de brug af slinger.' En toen ben ik offline gegaan. En de volgende keer dattie zo'n dingen zegt, praat ik een maand niet meer met hem.

En oh, ik ben tering zenuwachtig voor maandag, dan ga ik naar mijn beste vriendje maar tis stom dat ik daar zenuwachtig voor ben want komop! Tis A.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 09:48
Dott
Dott is offline
Citaat:
Pff, ben blij dat ik toch even gebeld heb.... Hij was idd wel zat, maar meende t wel en had er geen spijt van, dus die twijfel is alweer de wereld uit. Ben benieuwd voor zondag, even uitpraten hoe we het nu gaan aanpakken, omdat hij al aangaf dat hij het wel heel rustig aan wilde doen. En dat ik ook even kwijt kan hoe en wat ik wil en dan zien we wel Het voelt echt heel gek hoor... Het vreemde is ook nog dat ik me er niet overgelukkig bij voel, terwijl ik dat wel verwacht had. Maar dat zal een soort van verdedigingsmechanisme zijn ofzo, ik weet het niet. Verdomme, waarom zijn de dingen zo ingewikkeld...
succes meissiej, ik gun het je!

Citaat:
Niet zo goed
hoezo??

Citaat:
Mijn ex is ook weer bezig. T ging best goed, toen vroeggie me ineens wanneer we weer seks gingen hebben. Echt... Tering. Dat bleeffie aan het einde van elk msngesprek aan t vragen, en toen heb ik gister maar gezegd: 'Nee is nee en afgelopen is afgelopen en eigen schuld had je je maar niet moeten gedragen als een achterlijke randdebiel en je mag blij zijn dat ik je niet kaal scheer en je aan je oren de brug af slinger.' En toen ben ik offline gegaan. En de volgende keer dattie zo'n dingen zegt, praat ik een maand niet meer met hem.

En oh, ik ben tering zenuwachtig voor maandag, dan ga ik naar mijn beste vriendje maar tis stom dat ik daar zenuwachtig voor ben want komop! Tis A.

ex-en

ot: Zucht, ik gedraag me weer als een randdebiel.
Smste gister hoe laat ie nou vanavond terug kwam enz.
Krijg ik terug: laat, ik heb nog iets (ja, iets, lekker duidelijk) afgesproken, en ik verlies dik met bowlen (kennelijk aan het bowlen)
en dan moet ik weer reageren: goed, veel plezier, ik zal je niet storen, ik hoop dat ze leuk is.

Zucht. wat is dit?
Waarom doe ik zo? ik bedoel, al neukt een een heel chearleadersteam schraal dan is dat nog niet mijn zaak.
Maar waarom voel ik me dan wel zo?
Ik heb zin om dit weekend iets leuks te doen, maar heb nog helemaal geen plannen.
Net als voor de vakantie trouwens.
En hij heeft er plenty..
Zal me verbazen als ie tijd over houd voor mij..
Ik heb echt ff een zeur bui geloof ik.. Zucht.. ok, this has got to stop
Oud 21-02-2008, 09:48
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Hij heeft me verlaten voor haar...
Ik kan het me amper beseffen...
Ik ga hem terugwinnen...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 09:58
Verwijderd
Waarom zou je dat in vredesnaam doen dauwdruppel?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 09:59
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik ga hem terugwinnen...
Valt er nog wat terug te winnen dan?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 10:33
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik ga hem terugwinnen...
Wat een eindeloze hufter zeg. Inderdaad, waarom zou je hem nog terug willen winnen? Hij is duidelijk niet echt wie jij dacht dat hij was.
Oud 21-02-2008, 10:54
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ga hem terugwinnen...
Niet doen. Als hij je zo behandelt is hij dat niet waard.
Oud 21-02-2008, 10:55
Neiu
Neiu is offline
Jezus, ik ben er wel een troep van aan het maken. Dat moet even anders
Ik ben wel een beetje gemeen geweest.
Oud 21-02-2008, 11:19
Miek
Miek is offline
Hij mag wel even wat van zich laten horen..
Oud 21-02-2008, 11:21
Neko*
Neko* is offline
Ik wil hier wel honderduizenddingen typen maar ze beschrijven allemaal toch niet wat ik voel. Hij is leukleukleuk. <3
Oud 21-02-2008, 11:22
WolterB
WolterB is offline
bahbahbah
Oud 21-02-2008, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Hij mag wel even wat van zich laten horen..
Dit wil ik niet horen miek watskeburt?!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 11:29
Miek
Miek is offline
Citaat:
Dit wil ik niet horen miek watskeburt?!
ach gedoetjes ;(
Oud 21-02-2008, 11:35
Verwijderd
Citaat:
ach gedoetjes ;(
;( *knuff*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 11:40
Verwijderd
Citaat:
ex-en

ot: Zucht, ik gedraag me weer als een randdebiel.
Smste gister hoe laat ie nou vanavond terug kwam enz.
Krijg ik terug: laat, ik heb nog iets (ja, iets, lekker duidelijk) afgesproken, en ik verlies dik met bowlen (kennelijk aan het bowlen)
en dan moet ik weer reageren: goed, veel plezier, ik zal je niet storen, ik hoop dat ze leuk is.

Zucht. wat is dit?
Waarom doe ik zo? ik bedoel, al neukt een een heel chearleadersteam schraal dan is dat nog niet mijn zaak.
Maar waarom voel ik me dan wel zo?
Ik heb zin om dit weekend iets leuks te doen, maar heb nog helemaal geen plannen.
Net als voor de vakantie trouwens.
En hij heeft er plenty..
Zal me verbazen als ie tijd over houd voor mij..
Ik heb echt ff een zeur bui geloof ik.. Zucht.. ok, this has got to stop
Ik weet het. Maar volgens mij is de boodschap aangekomen want hij houdt netjes z'n mond. Ik doe niet meer aan exen heb ik besloten. Mijn volgende vriendje wordt mijn echtgenoot.
Pfff.... Jij zit ook niet in een echt handige situatie.... Je voelt je zo omdat je hem leuk vindt en omdat je eigenlijk wil dat hij van jou is, maar dat gaat niet werken (zoals je zelf al eens hebt gezegd...). Daarom ga je je als een bitch gedragen, om klote gedrag bij hem uit te lokken zodat je een reden hebt om hem te haten. Tenminste, zo werkt het bij mij altijd.
Kop op meisje, laat je er niet onder krijgen. Als hij een heel chearleeder team schraal neukt, issie je simpelweg niet waard. Je verdient veel beter. Je verdient iemand die moeite en energie in jou steekt, zonder er moeilijk over te doen. Vriendje of niet. Als er iets is, pm! Je bent welkom.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 11:44
Miek
Miek is offline
Citaat:
;( *knuff*
dankje hopelijk komt het nog helemaal goed
Oud 21-02-2008, 12:05
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik weet het. Maar volgens mij is de boodschap aangekomen want hij houdt netjes z'n mond. Ik doe niet meer aan exen heb ik besloten. Mijn volgende vriendje wordt mijn echtgenoot.
Pfff.... Jij zit ook niet in een echt handige situatie.... Je voelt je zo omdat je hem leuk vindt en omdat je eigenlijk wil dat hij van jou is, maar dat gaat niet werken (zoals je zelf al eens hebt gezegd...). Daarom ga je je als een bitch gedragen, om klote gedrag bij hem uit te lokken zodat je een reden hebt om hem te haten. Tenminste, zo werkt het bij mij altijd.
Kop op meisje, laat je er niet onder krijgen. Als hij een heel chearleeder team schraal neukt, issie je simpelweg niet waard. Je verdient veel beter. Je verdient iemand die moeite en energie in jou steekt, zonder er moeilijk over te doen. Vriendje of niet. Als er iets is, pm! Je bent welkom.

neukte die maar een heel chearleaderteam schraal, dan had ik een reden om hem te haten.
Ik liep me weer gigantisch aan te stellen as always.
Want het stelt weer eens niks voor.
Ik ben gewoon een onzekere muts.
En ik wacht gewoon op het einde.. en wil het ergens gewoon forceren, in een situatie terecht komen dat ik zeg, nou dan donder je maar lekker op, en dan zijn we er klaar mee.
Zucht.
Ik ben een lastig geval.
Klotegedrag is niet uit te lokken bij hem, want hij heeft dan toch zoiets van, ja joh ik vergeef je wel. klaar.
Ik haat dit.
En ik mis hem en hou meer van hem dan van wie dan ook
Oud 21-02-2008, 12:41
Verwijderd
Haha, hij is echt heel heel heel leuk en hartstikke vrijgezel. Hoezee!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 13:19
ST*R
ST*R is offline
De tijd gaat echt te snel En het n het buitenland studeren wordt ook steeds duidelijker, zooo veel zin in!! Ow en weer over hem gedroomd maar het doet me niet zo veel dus dat is mooi. Vanavond uit en ik ga een leuke jongen versieren (ownee laat me versieren).
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 13:26
Verwijderd
blegh, ik zit vanavond alleen thuis omdat ie naar z'n ex moet voor papier-gedoe, en ik heb daar een klotehekel aan.
aan alleen thuis zitten dus.
en morgen zit ik ook al alleen omdat ie moet gaan trainen. blegh blegh blegh.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 13:42
Miek
Miek is offline
vanavond praten hihahoe
Oud 21-02-2008, 13:44
Dott
Dott is offline
Citaat:
vanavond praten hihahoe
Good luck
Oud 21-02-2008, 14:00
Verwijderd
Oh morgen is het weer weekend!<3
Ik heb er zoveel zin in, gewoon lekker niksdoen samen, dat ik al bij het idee alleen al een gat in de lucht spring. En dan nog 'n weekje vrij dus maandag neem ik 'm gewoon mee hierheen, haha.

Oh en nu ga ik dus even voor de laatste dag heeeeel hard leren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten