Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind hem echt lomp en niet grappig, hij vond zichzelf ook koel en zo. Maar toch wel grappig dat ie dat gaat doen ![]()
||
Citaat:
koel btw dat je er doorheen bent!
|
Hebben jullie die man gezien die die walkman op zijn kop deed en begon te zingen als donald duck dat vond ik nou echt humor..
![]() ![]() ![]() ![]() Zij die ook nog dat hij had geschilderd en dat die verf op zijn stem was geslagen. ![]() en die jury moest echt keihard lachen opzich wel zielig maar het was ook *knap waardeloos* ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Die lui/jury-mensen vind ik echt lomp. Waar gaat het nu het meest om? Hoe 'mooi' je zingen kunt, hoe je het brengt, hoe je eruit ziet, of wat?
Alsof Nick Cave, Blixa Bargeld en Tom Waits zulke 'lekkertjes' zijn en zo briljant kunnen zingen. Of is dat een nare vergelijking? ![]()
||
Citaat:
![]() Als je weet dat je niet kan zingen, doe het dan ook niet op tv ![]()
||
Citaat:
![]() Dat vind ik wel afkapperij hoor, alsof ze niet genoeg tijd hebben in hun leven, om al die mensen te keuren.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
haha ik vind het een superprogramma! kan me doodlachen! maar ik denk dat ze toch wel enigzins kijken naar hoe iemand zingt, ik ben het tenminste over het algemeen wel aardig eens geweest met degenen die doorgelaten zijn (heb maar 2 afleveringen gezien hoor)... maar ze zullen inderdaad ook wel op uiterlijk letten jah, hoe je je presenteert en je uitstraling enzo...
|
![]() |
'ik denk ook niet dat er hele volksstammen te vinden zijn die een poster van jou boven je bed willen hebben hangen'
Geweldige opmerking. Toch vind ik het soms wel erg ver gaan. Maar goed, iedereen doet er vrijwillig aan mee, en als je idd goed kan zingen dan zijn ze gewoon eerlijk(zijn ze trouwens tegen iedereen). Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik onder de indruk was van die stotterende jongen die de engelse Idols gewonnen had....
|
![]() |
Zeg, ik wil niet vervelend zijn maar Idols da's toch helemaal niks. Het is alleen maar lachwekkend om naar te kijken en vernederend ook. Ze zoeken alleen maar jonge slanke mooie hippe trendy ophitsende Engels-talig zingende geile popsterretjes waar we toch al meer dan genoeg van hebben. En de jury is zo ontzettend onbeleefd dat het niet eerlijk meer is! Eerlijk zijn kan je ook zonder bot te zijn.
Ik zou niet blij zijn als ik jou was. Of je moet willen doorbreken met een cover van iemand anders. Orginaliteit komt er niet aan te pas. Bah. |
![]() |
|
Ze zoeken een pop ster (idool)
Dus moet je redelijk goed kunnen zingen en de voorkeur vaan top 40 nummers hebben om te zingen. Er goed uitzien en de juiste uitstraling hebben. Tsja lullig maar dat is waar ze op letten en waarvoor je d'r komt. Ik sta helemaal achter die Jurie. Ze zeggen gewoon waar het op slaat. Owja, en ze monteren het natuurlijk wel zo dat de jurie echt lekker lullig uit de hoek komt, dat is entertainment.
|
![]() |
mja, ze zoeken inderdaad een knappe kop dat een idol kan worden. maar ze selecteren ook heus wel op zang talent!
wel leuk dat je er door bent, die mensen die selecteerden hebben echt neus voor talent hoor. dat kan ik zien. maar schat jezelf nou niet te hoog in, laat gewoon zien wat je hebt. succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De uitstraling, en dat ze net zo 'goed' als Britney Spears kunnen zingen, alleen dan doet Britney het in samenwerking met aparatuur van 100.000-en Guldens. En zij [de Idols-mensen] moeten het dan maar even zonder geluidseffecten kunnen. :/
||
![]() |
Citaat:
als je haar zusje hoort, die heeft echt een mooie strot! het is juist vaker zo dat jongens worden genomen wanneer ze geen stem hebben ![]() |
|
|