Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik las ergens dat jij al heel lang viool speelt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Duivelaartje, bij de meeste mannen ligt lust, seks, zoenen, los van liefde, iets voor iemand voelen, hij kan jou nog steeds wel speciaal voelen. Heb ik ook wel gemerkt met N., hij hield nog van zijn vriendin, maar rotzooide wel met mij.
Dat was ook weer een weekend vol vaagheid. Donderdagavond kwam C. met wat lui hier. Leuk ouwehoeren, C. en ik waren weer in onze oude vorm. Ze gingen 's nachts naar huis en vroegen mij mee. Wonen nu in een pand wat ze al heel lang gekraakt hadden, maar nooit woonden. Loopafstand van mij, heel relax. Meegegaan, daar verder gehangen. Geen stroom en gas, met kaarsen aan in C.'s kelder op bed onder de deken gezeten. Op psp films gekeken, uiteindelijk waren we alleen over. Lopen rotzooien, ik weet niet eens meer hoe het begonnen is, had nooit gedacht dat ik iets met C. zou doen. Geen slimme zet, vanwege roddels en al het gedoe wat net voorbij is en K., die dit echt niet leuk zal vinden. Maargoed, heb wel een heel andere kant van C. leren kennen, lijkt zo'n onverschillige kutkraker met grote bek, maar kan ook lief zijn. Toen ik 's ochtends naar huis ging gezegd dat ik hoop dat we hierna nog wel normaal met elkaar om kunnen gaan. Hij zei dat het geen probleem was. Vrijdagavond kwam hij samen met een gast, H., die sinds kort bij hun woont. Kent die hele groep al jaren, ik had hem al eens eerder gezien. Hij was erbij toen N.'s vriendin met mij bezig was. Zag hem daarna regelmatig maar kreeg niet echt hoogte van hem. Hij lachte wel vaak, maar meer dan een paar woorden werden er niet gewisseld. Met huisgenootje weer naar hun huis gegaan. Daar de hele nacht op C.'s bed gelegen, tussen huisgenootje en H. in, lekker warm onder de deken. C. was door de pep druk met klussen in huis. Echt relaxte nacht gehad, veel gelachen, vage spelletjes gedaan. In de ochtend gingen H. en ik naar de winkel, kan goed met hem overweg. Hij vroeg of ik het wel een chille nacht vond, omdat ik soms keek alsof ik me kut voelde. Toen ik zei dat ik het echt chill vond, was hij blij, want dat vond hij ook en hij zou zich een beetje kut voelen als ik het niet leuk vond. Dat was echt lief. Weer met huisgenootje naar huis gegaan, voelde me echt goed. C. en ik deden normaal met elkaar, het was weer fijn om een nacht daar door te brengen. Die gasten om me heen, eind vorig jaar was ik er elke dag. Beetje snuiven en blowen en je leven verpesten, maar met een lach op je gezicht. Zaterdagmiddag hingen C. en H. hier in huis rond. 's Nachts gingen we feesten. Zij zeiden op het laatst af, omdat ze gaar waren. Ik was net zo lang als hun wakker, ook gaar. Wilde eigenlijk maar thuisblijven, even bij hun chillen en daarna slapen, maar D. en K. haalden me over. Begon slecht, was toen we aankwamen even helemaal op. Toen het licht was en er nog maar honderd mensen ofzo waren, vond ik het feestje pas vet worden. Voor de speakers, bas dreunt door je lijf, verdoofd door de pep en muziek. Bewegenbewegenbewegen. Twee uur s 'middags weer thuis, hier vreselijk vaag zitten wezen. 's Avonds nog twee uurtjes naar C. en H. gegaan, toen gaan slapen, na 80 uur wakker zijn. Wat was ik vreselijk vaag. Vanmiddag kwam C. me om vier uur wakker maken. Hij liet mijn hond even uit en ging er weer vandoor. Acht uur kwam hij samen met H., me ophalen. Weer daargehangen, tot drie uur. Oohja, de oude nachten komen weer terug. C. en ik doen alleen maar leuker met elkaar sinds donderdag, niemand lijkt wat te weten, ik ben niet meer para bij hun. Wat een zinloos leven toch, en dan zo'n lange post, heerlijk. Beetje drugs gebruiken, af en toe wat kraken, af en toe wat feesten, maar vooral hangen, doelloos zijn en ervan genieten. Alleen beetje opletten want dat nietdoordeweekssnuiven vergeet ik vaker. Maar alles is fucking relax en ik ben blij.
|
Ik dacht ik skip het eerste uur. Vallen mijn 2e en 3e uit en heb ik ineens alleen nog maar het 4e uur les + jaarboek vergadering. Nou weet ik niet of ik nog naar school ga, heb er helemaal geen zin in om zo'n takke eind te fietsen voor die anderhalf uur. Komt wel mooi uit want m'n ogen zijn opgezwollen van het huilen + te weinig slaap en heb m'n huiswerk voor het 2e+3e niet gemaakt. Geez, ik denk dat ik maar gewoon weer m'n bed in kruip en het voor gezien houd voor vandaag. Nee, nee, dat is ook niet de goede instelling. Jezus waarom valt vandaag nou alles uit, als ik net behoefte heb aan mensen om me heen
![]()
||
Citaat:
@OT: Ik weet niet wat ik wil met vandaag.
|
Thnx voor jullie reacties. Ik ga inderdaad zometeen maar gewoon naar school. Heb die vergadering tenslotte ook voorbereid en zonder mijn documenten kan de rest ook niets beginnen. Dan maar een roteind fietsen voor eventjes school maar ik heb geen zin om de hele tijd alleen thuis te zitten. Heb net met J. gebelt zij moet straks nog 3 uur wachten op mondeling tentamen dus dan ga ik nog even met haar chillen na de vergadering
![]() All that I know is I'm breathing All I can do is keep breathing
|
Verwijderd
|
@Rob: What's wrong?
@Neko*: *Knuff* Kop op meisje! Laat je niet op je kop zitten. Je gaat het redden, ik weet het gewoon. Kom op! *Doet aanmoedigingsdansje met pompoms en cheerleaderoutfit* (Nu kun je beter even je ogen dichtdoen, ik heb niet het figuur voor die outfits, ben ik bang. ![]() |
![]() |
|
SA: Ik ben een muts en ben een verjaardagskaartje vergeten te halen en op de bus te doen terwijl ik 't beloofd had. Ik vergeet dat soort dingen wel vaker en vind dat gewoon niet prettig. Als iemand het bij mij zou vergeten, zou 't mij niet boeien maar dat soort dingen valt mijn familie wel 's zwaar. :\
Ik bel 'm zo wel, in ieder geval. ikkangewoonslechttegendatsoortdingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Darkfairy: je hebt PM (als het goed is, want de site deed een beetje raar met versturen)
@ Daantje: Fijn dat het zo leuk was! En het is ook wel vaker zo dat je wat losser wordt als je iedereen wat beter kent en daar is zo'n weekendje wel geschikt voor! OT: Eigenlijk wat Rare kwast ook zegt "Ik wil niet meer nadenken en toekomstdromen horen" en ik wil ook niet meer nadenken óver toekomstdromen. Ik word er helemaal gestresst van. Ik moet me alleen maar op m'n scriptie storten en daarover nadenken en wat ik ga doen als ik die dan af is, komt dan wel. Ik weet wel dat ik dan toe ben aan rust en een minder snel levenstempo en vooral dat er een einde komt aan dat eindeloze 'moeten' hier. Nu moét ik verder met m'n samenvatting en dan moét ik artikelen lezen. Dat trek ik nog wel ![]() |
![]() |
|
Zouden ze in een bibliotheek vakantiewerkers zoeken?
Of in een boekhandel? Of uh.. waar zou ik nog meer leuk vakantiewerk kunnen vinden? Ben het schoonmaken/werken in de keuken in het ziekenhuis nu wel zat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik was vanochtend te lui, om op tijd naar het station te lopen. =| Soort van verslapen zeg maar, maar dan lag ik niet in bed. Nouja, toen ik net wilde vertrekken, kreeg ik een smsje van een goede vriendin, waar ik morgen na school heenga en nouja, toen miste ik nog een trein, omdat ik meteen eventjes goed wilde antwoorden. :')
Vervolgens, toen ik eventjes naar de bank ging, om te pinnen, kwam ik er ineens achter dat ik was vergeten te ontbijten en het was te laat om nog terug naar huis gegaan en daar boterhammen te smeren. Toen dus nog maar eventjes naar de winkel toe, daar zachte broodjes, een krentenbol, wat beleg (beetje salami <3) en een 6-pack Spa Rood kleine flesjes. Daar ging dus mijn laatste geld, want ik moest ook nog twee mensen op school wat teruggeven. Nouja, maar goed dat ik thuis woon. =/ Nu zit ik op school en nouja, het had nog niet eens echt zin meer om de les in te gaan, die was al like een kwartier bezig. ![]() Nouja, toen ik naar de bank ging, kwam ik wel ook nog langs de ijswinkel in het dorp en ik zag dat ze daar mensen zochten. Daar ga ik z.s.a.m. heen, want in het zomerseizoen wil ik dat werk echt wel doen, lekker ijsjes maken enzo, goede sociale training voor mij ook. ![]() ![]() Ik heb nog geen ervaring in de horeca, maar dit spreekt me wel heel erg aan. Ik ben al vaker daar geweest met mijn ouders enzo, als we een ijsje gingen eten en de sfeer daar is heel fijn. Daar kan ik goed in werken. En nouja, het ligt ook weer dichtbij huis, wss fijne werktijden, dus niet te vroeg beginnen enzo. Hier ga ik achteraan. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Damn ik doe echt helemaal niks, nouja, een beetje internetten dan, maar aan de studie niet echt veel. Heb er vandaag niet zo'n zin in, maar het moet wel dus ik ga zo maar braaf verder met die samenvatting uittypen.
En het uitzendbureau belde net nog of ik vanmiddag kon werken, maar ik ben dus niet thuis..word ik eindelijk eens gebeld, kan ik weer niet. Zo wordt het nooit wat natuurlijk. Nouja, in principe moet ik morgenmiddag en donderdagochtend. Ik moet hier eigenlijk bij m'n vriend wat zoeken, maar ik heb al gekeken en het is moeilijk om iets voor +- 6uur p/week te vinden. ![]() |
![]() |
|
Van sommige dingen maak ik echt een puinhoop. Ook al doe ik mijn best, het wordt een puinhoop. Mijn moeder neemt het iedere keer voor mijn op. Dat is fijn. Geeft een goed gevoel.
Ik hoef hem echt even niet te zien. Ik had dit echt zo niet verwacht.
|
Heb nu toch wel een leuke dag eigenlijk
![]() ![]() Heb op school nog even J. geholpen met haar mondeling van vandaag dus heb m'n goede daad ook weer verricht ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Nouja, mijn oom vond het dus niet erg en mijn ouders weten van niets. Om mijzelf dus in te dekken vroeg ik gister zijn mobiele nummer aan mijn moeder met het idee van: Als ik 'm eerst bel en dan feliciteer en dan voorzichtig vertel dat ik 't vergeten ben, vindt ie 't niet erg. En dat klopte. Ik heb wel mensenkennis, soms. ![]() Citaat:
![]() ![]() Ach, ik doe de moeite alleen maar omdat ik 't beloofd heb en 250km verderop woon. ![]() ![]()
|
home sweet home?
hmmm.........het is heerlijk om weer thuis te zijn......je familie en vrienden enthousiast te zien....... maar vier weken weg en mijn vrienden zetten een bord WELKOM THUIS in de tuin hahhahahaha. Beetje overdreven heheh. Het leven is liefde. Ondanks alle ellende, armoede etc. die ik zag...... Mensen met liefde in zich kom je altijd weer tegen.... En van alles kan je weer iets moois inzien... ja......maar ik wil wel weg blijven gaan...naar santiago lopen......andere reizen......wandelingen blijven maken.......
|
![]() ![]() Maar het is wel HEEL erg vet en ben nu al zenuwachtig ![]()
|
@ Medúlla: wat studeer jij dan? (dat je een college over de Aeneďs hebt)
@ Nattigheid: die dvd-box heb ik een paar maanden geleden gekocht. Leuk ![]() ![]() @ Nijn: ![]() OT: Net even beetje geslapen op de bank en daarna koffie gedronken en nu ben ik weer wat wakkerder. Toch nog wel wat getypt, zo nog even verder totdat vriendje thuiskomt. Hij zou het rustig aan doen vandaag, beetje op tijd naar huis ![]() We gaan wel pizza eten zo omdat hij zijn jaarcontract in een vast contract omgezet is. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan niet meer echt zitten. Vandaag gelukkig een dagje thuis, 'k heb nu maar m'n hoofdkussen (zo'n ding van traagschuim) op de stoel gelegd en ben daar op gaan zitten, want op een gewone stoel gaat echt niet meer.
![]() ![]() |
![]() |
|
Damn, ik heb last van m'n rug...
Vandaag trouwens wel goed bezig geweest. Heb op stage lekker 1,5 uur afgezonderd op een kantoortje gezeten, en gewerkt aan mijn evaluatieverslag wat ik uiterlijk morgen in moet leveren. En nu is hij af! ![]()
||
Citaat:
blegh, ik weet ongeveer hoe het voelt (denk ik) knuffel voor jou. daarnaast ook een knuffel voor leonoor, missy, sonho, en alle andere (ik ben nogal lui) en nijntje... wat leuk van je sollicitatiegesprek ![]() ![]() ow en heksjuh, bedankt voor het helpen herinneren ![]() hij vind het beter als ik in overleg met mn ggz behandelaar en zo een gast die arts speelt op de werkvloer minder uren ga werken.. i.p.100% -> 32 uur per 1 april 36 dus 80 of 75% ja ben ik mooi klaar mee.. ik wilde gewoon een betere pijnstiller ![]()
|
@ Missy1234567890: Het is een baantje in een boekwinkel. Ik wilde daar al heel lang werken, liever dan weer in de horeca en nu hebben ze eindelijk een vacature! Ben benieuwd!
![]() @ rare kwast: dankjewel ![]() OT: Hmm, ik hou van mijn oppaskindjes, ik kan ze wel opeten <3 ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |