Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2008, 19:58
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Ik kan ook echt niets onthouden of goed doen, hč? Verdomme.
We drinken teveel bier dude, dat is het
Oud 03-03-2008, 20:07
moon
moon is offline
Alsof ik een moord heb gepleegd , kom op man...ik heb alleen maar een verplichte cursus gemist!! En wat voor last had jij daarvan? ja dat je niemand kende omdat ik er niet was, nou zo te horen kon je me missen als kiespijn. Echt serieus, waar liep je nou zo over te zeiken? dit is toch mijn probleem en in de verste verte niet de jouwe?
Je hebt me een schuldgevoel aan zitten praten. Je valt me echt tegen. Waarom heb ik dit vanmiddag mezelf kwalijk genomen? dit lag volledig bij jou. Morgen zit ik weer samen met je in een projectgroepje ** dan kan je weer moelijk lopen te doen over de opdracht die ik niet helemaal begrepen heb.
Oud 03-03-2008, 20:15
Verwijderd
W. en ik hadden vandaag bijna ruzie met M. Wij waren even beneden tussen de lessen door, komt een klasgenootje van ons daar aanzetten met een heel vaag verhaal over M. Wij snapten er helemaal niks van en we wisten ook van niks. Dus wij vroegen aan M. wat er nou allemaal aan de hand is, zegt ze: ik weet ook niet waar ze het over heeft, maar verder draaide ze er een beetje omheen. W. zei later tegen mij dat ze M. tegen het klasgenootje hoorde zeggen: het is niet gek dat ze het niet snappen want ik heb ze niks verteld. Wij hadden echt zoiets van: . Als ze van ons afwil, oké. Maar moet dat dan zo?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 20:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
Dolce: hoe gaat het nu met Kyra?

Thoughtful: succes met je tentamen morgen!

Rare Kwast: niet vergeten telefonisch spreekuur te bellen!

Twee thema's ken ik niet zo goed (van de drie Nee, van de 14. Maar mijn zus vroeg hoe het leren ging, toen zei ik dat ik twee thema's niet zo goed kende. Zij: o, dat valt wel mee. Ik: twee van de drie. Ze keek me aan met grote ogen ). Ik vind die twee thema's wel belangrijk, maar ik krijg het er toch niet meer in.
Morgen nog even herhalen, het meeste heb ik vandaag en gister kunnen herhalen. In de trein nog een uur stofjes doorkijken. We moeten echt van veel stoffen weten wat ze doen. Dat is irritant want ik haal ze door elkaar en ik kan toch niet van al die stoffen onthouden waarom ze welk effect hebben? Maarja, we zien wel morgen wat ze vragen.
Ik ben nu niet zo gestresst of zenuwachtig, terwijl ik het niet geweldig geleerd heb. Wel voldoende (hoop ik). Misschien heb ik nu eindelijk door dat een 6 ook goed is en maak ik me niet onnodig druk.

Vandaag naar de huisarts geweest. Mijn rug ziet er netjes uit, vond ik zelf ook. Over mijn arm zei hij dat het vanzelf over moet gaan, binnen een maand. Ik hoop het, want vandaag deed het wel pijn.

Ik vind het irritant dat de tentamens steeds om de maand zijn (3 januari - 1 februari - 4 maart), want dit is nu al de derde keer dat ik ongesteld ben in de buurt van het tentamen en dan voel ik me niet lekker en dat leert ook niet lekker.

Nu nog even Grey's Anatomy kijken. Ik vond de Ghost Whisperer wel tranentrekkend gister

Knuffel voor Rare Kwast, Sens, Lienepien, Nattigheid, Nijn, Queasy, moon, darkfairy, indigo, Neko en iedereen die ik vergeet op te noemen (})
Oud 03-03-2008, 20:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben weer terug uit Oostenrijk en heb echt een super leuke wintersportvakantie gehad Alles is me zó ontzettend meegevallen. Het rijden en de eerste dag was nog wat onwennig en de eerste dag was ik echt misselijk van de zenuwen maar dat ging al heel snel over. Ik heb vier dagen skiles gehad en mijn vriend en zijn ouders zijn gewoon met me meegegaan om spullen te huren en skiles te regelen en van zijn moeder moest mijn vriend me elke dag halen en brengen, hihi Zijn vader heeft me wegwijs gemaakt met mijn schoenen en ski's en toen vier dagen in een skiklasje met nog een aantal Nederlanders. Was erg gezellig en leuk dat je ook andere mensen leert kennen en met enthousiaste verhalen thuis kunt komen. Zijn ouders vonden het ook wel tof dat ik het zo leuk vond volgens mij. Ik vond het skieen veel leuker dan ik verwacht had en ik heb ook veel meer geleerd dan ik dacht. Na vier dagen ben ik met de rest meegeweest en kon ik alle blauwe pistes en kleine stukjes rood wel doen, zeker als er mensen waren die zeiden waar ik heen moest enzo. Ik vond vier dagen les lang genoeg, toen was ik die oefeningen en het wachten op de rest wel zat en vond ik het wel leuk om met de rest mee te gaan maar dat ging prima. Was erg gezellig. Vrijdag nog een dagje wat aangerommeld in de buurt maar het skieen werkt echt verslavend. Ik ben nog heel maar wel bont en blauw, m'n knieen en heupen zijn helemaal blauw.

Tussen mij en mijn vriend ging het ook prima. Vooraf zat ik wel te vrezen wat het moest worden tussen ons en met onze relatie maar het was heerlijk om een week samen te zijn en hij vond het leuk om me zo blij en enthousiast te zien en ik heb echt m'n best gedaan om initiatief te tonen en actief te zijn. In zo'n huisje gaat dat blijkbaar toch makkelijker dan thuis. Ben maar tosti's gaan maken en thee gaan zetten enzo. En gister bij hun thuis ook koffie dus het komt allemaal wel. Heb zijn ouders nu ook wat beter leren kennen dus dat loopt ook wel wat lekkerder nu. Ik ben blij dat ik ondanks dat ik zo zenuwachtig en bang was toch meegegaan ben want ik vond het echt super leuk en het is me echt zo ontzettend meegevallen
Oud 03-03-2008, 21:03
Verwijderd
@ daantje: wat ontzettend tof! Echt cool dat het zo leuk was .

Ik ben op het moment echt kneitertrots op mezelf want ik heb zojuis eindelijk weer eens mijn viool uitgepakt. Hij was natuurlijk kraaievals, maar gelukkig is mijn gehoor nog goed dus ik had hem zo gestemd. Eerst the hungarian dance gespeeld en dat ging echt goed! Het zat nog helemaal in mijn vingers. Daarna toch maar even een oordopje ingedaan, om mijn oor niet nog verder te beschadigen. Daarna nog een conceert van vivaldi gespeeld en dat ging iets minder, maar daar ga ik de komende dagen aan oefenen. Als dat erin zit ga ik het nieuwe stuk oefenen wat ik laatst uit de bibliotheek van het conservatorium heb meegenomen. En ik ga denk ik toch maar bij broekmans & van Poppel dat boek met Ierse gigs halen, ookal is het reteduur. Ik denk dat mijn ouders dat wel willen sponsoren. Ik vond het echt heel leuk om weer te fiedelen. Ik heb me over de drempel heen gezet en nu ga ik door .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 21:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo, nu voel ik me wel even kut.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 21:47
coopergirl
coopergirl is offline
Omdat de opleiding op de schop gaat, is er voor dit jaar voor ieder vak drie keer de mogelijkheid een tentamen te doen Twee herkansen dit jaar Omg, ik heb gelukkig niets hoeven te herkansen maar die extra mogelijkheid is een fijne gedachte. Ik loop best een beetje achter, namelijk... MOet nog veel lezen, samenvatten, voorbereiden, projecten uitwerken... But not today.. Nee, nu ga ik nog even een toetje nemen en vervolgens op tijd naar bed.. Gisternacht slecht geslapen, eergisteren wezen stappen waardoor ik weinig heb geslapen.. Week ervoor ook een aantal nachten amper geslapen. Sja, en dan is ineens de slaapbehoefte groot.

@ wat is er, Duivelaartje?
Oud 03-03-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
@ daantje: wat ontzettend tof! Echt cool dat het zo leuk was .

Ik ben op het moment echt kneitertrots op mezelf want ik heb zojuis eindelijk weer eens mijn viool uitgepakt. Hij was natuurlijk kraaievals, maar gelukkig is mijn gehoor nog goed dus ik had hem zo gestemd. Eerst the hungarian dance gespeeld en dat ging echt goed! Het zat nog helemaal in mijn vingers. Daarna toch maar even een oordopje ingedaan, om mijn oor niet nog verder te beschadigen. Daarna nog een conceert van vivaldi gespeeld en dat ging iets minder, maar daar ga ik de komende dagen aan oefenen. Als dat erin zit ga ik het nieuwe stuk oefenen wat ik laatst uit de bibliotheek van het conservatorium heb meegenomen. En ik ga denk ik toch maar bij broekmans & van Poppel dat boek met Ierse gigs halen, ookal is het reteduur. Ik denk dat mijn ouders dat wel willen sponsoren. Ik vond het echt heel leuk om weer te fiedelen. Ik heb me over de drempel heen gezet en nu ga ik door .
Speel jij ook viool? Wat cool

Ot: Er valt zoveel te luchten dat het gewoon onmogelijk is om iets zinnigs op te schrijven. Ik ben doodmoe en ik ga slapen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 21:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
@ wat is er, Duivelaartje?
Ik hoorde net dat de jongen waarmee ik had gezoend, na een week op vakantie te zijn geweest, direct dit weekend met een ander meisje van mijn opleiding heeft gezoend. Nou weet ik toch dat het nooit wat zou worden en ik vind hem ook niet echt leuk, maar nu voel ik me nu helemaal niet 'bijzonder' ofzo. Ik dacht dat ik toch wel een béétje wist hoe hij was..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Speel jij ook viool? Wat cool

Ot: Er valt zoveel te luchten dat het gewoon onmogelijk is om iets zinnigs op te schrijven. Ik ben doodmoe en ik ga slapen.
Jups, ik heb van mijn 5de tot mijn 14de les gehad, daarna eigenlijk niet meer zo veel gespeeld, maar ik wil het weer oppakken. Binnenkort ga ik bij een Folkbandje kijken of het iets is en ik heb me aangemeld bij het USKO (utrechts studenten koor en orkest). Ik ga daar eerst maar eens in het koor (als ik word toegelaten, want ze zijn nu al bezig met een programma en ik ben momenteel geen student. Ze mogen wel een paar niet-studenten hebben maar niet te veel want dan lopen ze subsidies mis.) Later ga ik dan misschien wel viool spelen daar .

Ik las ergens dat jij al heel lang viool speelt . Speel je ook in een orkest oid? En wat zijn je verdere ambities? *just curious*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Nee, inderdaad niet...
was dat onaardig bedoeld?
onaardig? nee hoor. ik vond het serieus rot voor je, dat je zo positief zei dat een nieuwe week weer nieuwe kansen bracht, en dat het nu alweer verkeerd gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
onaardig? nee hoor. ik vond het serieus rot voor je, dat je zo positief zei dat een nieuwe week weer nieuwe kansen bracht, en dat het nu alweer verkeerd gaat.

Ok, sorry, ik wist even niet hoe ik het moest interpreteren.

Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:32
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, dit had ik even niet zien aankomen..
Oud 03-03-2008, 23:18
Nienna*
Nienna* is offline
@ Nijn*: What's wrong?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 02:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
We drinken teveel bier dude, dat is het
Ja.
Wanneer gaan we weer 's?
Oud 04-03-2008, 02:28
Redhair
Redhair is offline
Duivelaartje, bij de meeste mannen ligt lust, seks, zoenen, los van liefde, iets voor iemand voelen, hij kan jou nog steeds wel speciaal voelen. Heb ik ook wel gemerkt met N., hij hield nog van zijn vriendin, maar rotzooide wel met mij.

Dat was ook weer een weekend vol vaagheid. Donderdagavond kwam C. met wat lui hier. Leuk ouwehoeren, C. en ik waren weer in onze oude vorm. Ze gingen 's nachts naar huis en vroegen mij mee. Wonen nu in een pand wat ze al heel lang gekraakt hadden, maar nooit woonden. Loopafstand van mij, heel relax. Meegegaan, daar verder gehangen. Geen stroom en gas, met kaarsen aan in C.'s kelder op bed onder de deken gezeten. Op psp films gekeken, uiteindelijk waren we alleen over. Lopen rotzooien, ik weet niet eens meer hoe het begonnen is, had nooit gedacht dat ik iets met C. zou doen. Geen slimme zet, vanwege roddels en al het gedoe wat net voorbij is en K., die dit echt niet leuk zal vinden. Maargoed, heb wel een heel andere kant van C. leren kennen, lijkt zo'n onverschillige kutkraker met grote bek, maar kan ook lief zijn. Toen ik 's ochtends naar huis ging gezegd dat ik hoop dat we hierna nog wel normaal met elkaar om kunnen gaan. Hij zei dat het geen probleem was.

Vrijdagavond kwam hij samen met een gast, H., die sinds kort bij hun woont. Kent die hele groep al jaren, ik had hem al eens eerder gezien. Hij was erbij toen N.'s vriendin met mij bezig was. Zag hem daarna regelmatig maar kreeg niet echt hoogte van hem. Hij lachte wel vaak, maar meer dan een paar woorden werden er niet gewisseld. Met huisgenootje weer naar hun huis gegaan. Daar de hele nacht op C.'s bed gelegen, tussen huisgenootje en H. in, lekker warm onder de deken. C. was door de pep druk met klussen in huis. Echt relaxte nacht gehad, veel gelachen, vage spelletjes gedaan. In de ochtend gingen H. en ik naar de winkel, kan goed met hem overweg. Hij vroeg of ik het wel een chille nacht vond, omdat ik soms keek alsof ik me kut voelde. Toen ik zei dat ik het echt chill vond, was hij blij, want dat vond hij ook en hij zou zich een beetje kut voelen als ik het niet leuk vond. Dat was echt lief.
Weer met huisgenootje naar huis gegaan, voelde me echt goed. C. en ik deden normaal met elkaar, het was weer fijn om een nacht daar door te brengen. Die gasten om me heen, eind vorig jaar was ik er elke dag. Beetje snuiven en blowen en je leven verpesten, maar met een lach op je gezicht.
Zaterdagmiddag hingen C. en H. hier in huis rond. 's Nachts gingen we feesten. Zij zeiden op het laatst af, omdat ze gaar waren. Ik was net zo lang als hun wakker, ook gaar. Wilde eigenlijk maar thuisblijven, even bij hun chillen en daarna slapen, maar D. en K. haalden me over. Begon slecht, was toen we aankwamen even helemaal op. Toen het licht was en er nog maar honderd mensen ofzo waren, vond ik het feestje pas vet worden. Voor de speakers, bas dreunt door je lijf, verdoofd door de pep en muziek. Bewegenbewegenbewegen. Twee uur s 'middags weer thuis, hier vreselijk vaag zitten wezen. 's Avonds nog twee uurtjes naar C. en H. gegaan, toen gaan slapen, na 80 uur wakker zijn. Wat was ik vreselijk vaag.
Vanmiddag kwam C. me om vier uur wakker maken. Hij liet mijn hond even uit en ging er weer vandoor. Acht uur kwam hij samen met H., me ophalen. Weer daargehangen, tot drie uur. Oohja, de oude nachten komen weer terug. C. en ik doen alleen maar leuker met elkaar sinds donderdag, niemand lijkt wat te weten, ik ben niet meer para bij hun. Wat een zinloos leven toch, en dan zo'n lange post, heerlijk. Beetje drugs gebruiken, af en toe wat kraken, af en toe wat feesten, maar vooral hangen, doelloos zijn en ervan genieten. Alleen beetje opletten want dat nietdoordeweekssnuiven vergeet ik vaker. Maar alles is fucking relax en ik ben blij.
Oud 04-03-2008, 07:14
Nijn*
Nijn* is offline
Ik dacht ik skip het eerste uur. Vallen mijn 2e en 3e uit en heb ik ineens alleen nog maar het 4e uur les + jaarboek vergadering. Nou weet ik niet of ik nog naar school ga, heb er helemaal geen zin in om zo'n takke eind te fietsen voor die anderhalf uur. Komt wel mooi uit want m'n ogen zijn opgezwollen van het huilen + te weinig slaap en heb m'n huiswerk voor het 2e+3e niet gemaakt. Geez, ik denk dat ik maar gewoon weer m'n bed in kruip en het voor gezien houd voor vandaag. Nee, nee, dat is ook niet de goede instelling. Jezus waarom valt vandaag nou alles uit, als ik net behoefte heb aan mensen om me heen Verdorie.
Oud 04-03-2008, 07:45
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ik dacht ik skip het eerste uur. Vallen mijn 2e en 3e uit en heb ik ineens alleen nog maar het 4e uur les + jaarboek vergadering. Nou weet ik niet of ik nog naar school ga, heb er helemaal geen zin in om zo'n takke eind te fietsen voor die anderhalf uur. Komt wel mooi uit want m'n ogen zijn opgezwollen van het huilen + te weinig slaap en heb m'n huiswerk voor het 2e+3e niet gemaakt. Geez, ik denk dat ik maar gewoon weer m'n bed in kruip en het voor gezien houd voor vandaag. Nee, nee, dat is ook niet de goede instelling. Jezus waarom valt vandaag nou alles uit, als ik net behoefte heb aan mensen om me heen Verdorie.
Hee Nijntje, als je zo'n behoefte hebt aan mensen om je heen zou ik gewoon gaan. Kun je niet wat eerder gaan en met mensen daar afspreken? Die zijn waarschijnlijk gewoon op/rondom school toch, aangezien hun eerste uur niet geskipt hebben? Knuffel!

@OT:
Ik weet niet wat ik wil met vandaag.
Oud 04-03-2008, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Jezus waarom valt vandaag nou alles uit, als ik net behoefte heb aan mensen om me heen Verdorie.
Ga dan iig naar dat uur wat je wel les hebt en naar die vergadering, dan ben je iig niet de hele dag alleen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 08:30
Nijn*
Nijn* is offline
Thnx voor jullie reacties. Ik ga inderdaad zometeen maar gewoon naar school. Heb die vergadering tenslotte ook voorbereid en zonder mijn documenten kan de rest ook niets beginnen. Dan maar een roteind fietsen voor eventjes school maar ik heb geen zin om de hele tijd alleen thuis te zitten. Heb net met J. gebelt zij moet straks nog 3 uur wachten op mondeling tentamen dus dan ga ik nog even met haar chillen na de vergadering

All that I know is I'm breathing
All I can do is keep breathing
Oud 04-03-2008, 08:33
Verwijderd
@Rob: What's wrong?
@Neko*: *Knuff* Kop op meisje! Laat je niet op je kop zitten. Je gaat het redden, ik weet het gewoon. Kom op! *Doet aanmoedigingsdansje met pompoms en cheerleaderoutfit* (Nu kun je beter even je ogen dichtdoen, ik heb niet het figuur voor die outfits, ben ik bang. )
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 08:36
Rob
Rob is offline
SA: Ik ben een muts en ben een verjaardagskaartje vergeten te halen en op de bus te doen terwijl ik 't beloofd had. Ik vergeet dat soort dingen wel vaker en vind dat gewoon niet prettig. Als iemand het bij mij zou vergeten, zou 't mij niet boeien maar dat soort dingen valt mijn familie wel 's zwaar. :\
Ik bel 'm zo wel, in ieder geval.

ikkangewoonslechttegendatsoortdingen
Oud 04-03-2008, 08:45
Verwijderd
Citaat:
SA: Ik ben een muts en ben een verjaardagskaartje vergeten te halen en op de bus te doen terwijl ik 't beloofd had. Ik vergeet dat soort dingen wel vaker en vind dat gewoon niet prettig. Als iemand het bij mij zou vergeten, zou 't mij niet boeien maar dat soort dingen valt mijn familie wel 's zwaar. :\

Das idd niet zo slim, al helemaal nite als je weet dat er best zwaar aan getild word. Bellen en alsnog ene kaartje + bloemen sturen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 09:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou mensen, ik heb de nieuwe msn geďnstalleerd. Volgens mij werkt het nog ook.
En mijn oog doet pijn, maar verder gaat het wel oké.
Oud 04-03-2008, 10:03
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: je hebt PM (als het goed is, want de site deed een beetje raar met versturen)

@ Daantje: Fijn dat het zo leuk was! En het is ook wel vaker zo dat je wat losser wordt als je iedereen wat beter kent en daar is zo'n weekendje wel geschikt voor!

OT: Eigenlijk wat Rare kwast ook zegt "Ik wil niet meer nadenken en toekomstdromen horen" en ik wil ook niet meer nadenken óver toekomstdromen. Ik word er helemaal gestresst van. Ik moet me alleen maar op m'n scriptie storten en daarover nadenken en wat ik ga doen als ik die dan af is, komt dan wel.
Ik weet wel dat ik dan toe ben aan rust en een minder snel levenstempo en vooral dat er een einde komt aan dat eindeloze 'moeten' hier.

Nu moét ik verder met m'n samenvatting en dan moét ik artikelen lezen. Dat trek ik nog wel
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 10:27
Yana
Yana is offline
Zouden ze in een bibliotheek vakantiewerkers zoeken?

Of in een boekhandel?

Of uh.. waar zou ik nog meer leuk vakantiewerk kunnen vinden? Ben het schoonmaken/werken in de keuken in het ziekenhuis nu wel zat
Oud 04-03-2008, 10:33
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik hoorde net dat de jongen waarmee ik had gezoend, na een week op vakantie te zijn geweest, direct dit weekend met een ander meisje van mijn opleiding heeft gezoend. Nou weet ik toch dat het nooit wat zou worden en ik vind hem ook niet echt leuk, maar nu voel ik me nu helemaal niet 'bijzonder' ofzo. Ik dacht dat ik toch wel een béétje wist hoe hij was..
Kan me voorstellen dat je je dan niet echt serieus genomen voelt
Oud 04-03-2008, 10:38
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:

*stuurt een extern geheugen naar Rob * Ik vind het al knap dat je het je überhaupt voorneemt een kaartje te versturen
Oud 04-03-2008, 10:45
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik was vanochtend te lui, om op tijd naar het station te lopen. =| Soort van verslapen zeg maar, maar dan lag ik niet in bed. Nouja, toen ik net wilde vertrekken, kreeg ik een smsje van een goede vriendin, waar ik morgen na school heenga en nouja, toen miste ik nog een trein, omdat ik meteen eventjes goed wilde antwoorden. :')

Vervolgens, toen ik eventjes naar de bank ging, om te pinnen, kwam ik er ineens achter dat ik was vergeten te ontbijten en het was te laat om nog terug naar huis gegaan en daar boterhammen te smeren. Toen dus nog maar eventjes naar de winkel toe, daar zachte broodjes, een krentenbol, wat beleg (beetje salami <3) en een 6-pack Spa Rood kleine flesjes. Daar ging dus mijn laatste geld, want ik moest ook nog twee mensen op school wat teruggeven. Nouja, maar goed dat ik thuis woon. =/ Nu zit ik op school en nouja, het had nog niet eens echt zin meer om de les in te gaan, die was al like een kwartier bezig.

Nouja, toen ik naar de bank ging, kwam ik wel ook nog langs de ijswinkel in het dorp en ik zag dat ze daar mensen zochten. Daar ga ik z.s.a.m. heen, want in het zomerseizoen wil ik dat werk echt wel doen, lekker ijsjes maken enzo, goede sociale training voor mij ook. En nouja, dan heb ik nog wel een paar weken geen werk, maar dat werk lijkt me echt heel leuk. Hopelijk nemen ze daar ook mensen aan, voor ongeveer 15 uur per week, of de zaterdag en zondag, want die zou ik dan eventueel wel allebei willen werken, als ik zulk werk kan doen.

Ik heb nog geen ervaring in de horeca, maar dit spreekt me wel heel erg aan. Ik ben al vaker daar geweest met mijn ouders enzo, als we een ijsje gingen eten en de sfeer daar is heel fijn. Daar kan ik goed in werken. En nouja, het ligt ook weer dichtbij huis, wss fijne werktijden, dus niet te vroeg beginnen enzo. Hier ga ik achteraan.
Oud 04-03-2008, 12:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Zouden ze in een bibliotheek vakantiewerkers zoeken?

Of in een boekhandel?

Of uh.. waar zou ik nog meer leuk vakantiewerk kunnen vinden? Ben het schoonmaken/werken in de keuken in het ziekenhuis nu wel zat
Je kan het in elk geval proberen, toch? Anders eens kijken op www.studentenwerk.nl
Oud 04-03-2008, 12:59
Missy1234567890
Damn ik doe echt helemaal niks, nouja, een beetje internetten dan, maar aan de studie niet echt veel. Heb er vandaag niet zo'n zin in, maar het moet wel dus ik ga zo maar braaf verder met die samenvatting uittypen.

En het uitzendbureau belde net nog of ik vanmiddag kon werken, maar ik ben dus niet thuis..word ik eindelijk eens gebeld, kan ik weer niet. Zo wordt het nooit wat natuurlijk. Nouja, in principe moet ik morgenmiddag en donderdagochtend. Ik moet hier eigenlijk bij m'n vriend wat zoeken, maar ik heb al gekeken en het is moeilijk om iets voor +- 6uur p/week te vinden. Plus iets dat ik kan
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 12:59
Missy
Missy is offline
Van sommige dingen maak ik echt een puinhoop. Ook al doe ik mijn best, het wordt een puinhoop. Mijn moeder neemt het iedere keer voor mijn op. Dat is fijn. Geeft een goed gevoel.

Ik hoef hem echt even niet te zien. Ik had dit echt zo niet verwacht.
Oud 04-03-2008, 13:01
Verwijderd
Ik heb zo college over de Aeneďs maar ik heb hem nog niet uit. Oeps. Dan maar de extra artikelen lezen die erbij horen, ik ken het verhaal in principe toch wel. Enn de zon schijnt en ik heb vandaag een rokje aan, whoehoe!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 14:05
Verwijderd
Ik heb van mijn ex-vriendje de dvdbox van Kinderen voor Kinderen geleend. ZO leuk. En ook meteen janken bij 'meidengroep'. Want dat zong ik in Cusco met mn vriendinnetje de hele dag. Houdt dat verdriet dan nooit op? Zucht. En dan om alles in mn leven daar.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:18
Nijn*
Nijn* is offline
Heb nu toch wel een leuke dag eigenlijk Heb dus een uurtje les gehad, wat best nuttig was eigenlijk.. Heb daarna jaarboek-vergadering gehad waarin de enquęte nu helemaal klaar is (en morgen wordt rondgebracht!), de interview-vragen af zijn en allerlei kleine zaakjes zijn geregelt. Heb me ook meteen ingeschreven voor het gamma-programma van donderdag waar ik eigenlijk best wel zin in heb. Net gewoon bijna al m'n huiswerk gemaakt: duits, kunstgeschiedenis, wiskunde, nog wat jaarboek-dingen en moet nu alleen nog maar Frans maken (bah) en dan ben ik klaar voor morgen, dat overkomt me echt zelden
Heb op school nog even J. geholpen met haar mondeling van vandaag dus heb m'n goede daad ook weer verricht Vanavond bijles geven en donderdag oppassen (= centjes verdienen en leuk met de kindjes!). Morgen nog langs coördinator en decaan voor de meeloopdag/jaarboek. Pff en het SE-rooster staat op internet en ik heb gewoon twee dagen vrij !! Nu ben ik ineens vol energie, terwijl ik het een halfuur geleden helemaal had gehad met school en het leren en de examens en alles. Lang leve de stemmingswisselingen want over een halfuur kan het weer totaal anders zijn. Pfft.
Oud 04-03-2008, 15:36
Rob
Rob is offline
Citaat:
Das idd niet zo slim, al helemaal nite als je weet dat er best zwaar aan getild word. Bellen en alsnog ene kaartje + bloemen sturen.
Bloemen? Nah.
Nouja, mijn oom vond het dus niet erg en mijn ouders weten van niets.
Om mijzelf dus in te dekken vroeg ik gister zijn mobiele nummer aan mijn moeder met het idee van: Als ik 'm eerst bel en dan feliciteer en dan voorzichtig vertel dat ik 't vergeten ben, vindt ie 't niet erg.

En dat klopte. Ik heb wel mensenkennis, soms.

Citaat:
*stuurt een extern geheugen naar Rob * Ik vind het al knap dat je het je überhaupt voorneemt een kaartje te versturen
Wahah, dankje. Ik kan 't wel gebruiken af en toe want met dat soort dingen ben ik zo vergeetachtig als de pest.
Ach, ik doe de moeite alleen maar omdat ik 't beloofd heb en 250km verderop woon. Normaal doe ik 't echt niet. Niet lullig bedoelt, maar ik ben niet zo'n hallmark figuur.
Oud 04-03-2008, 15:40
IcedEarth
IcedEarth is offline
home sweet home?
hmmm.........het is heerlijk om weer thuis te zijn......je familie en vrienden enthousiast te zien.......
maar vier weken weg en mijn vrienden zetten een bord WELKOM THUIS in de tuin hahhahahaha. Beetje overdreven heheh.
Het leven is liefde.
Ondanks alle ellende, armoede etc. die ik zag......
Mensen met liefde in zich kom je altijd weer tegen....
En van alles kan je weer iets moois inzien...
ja......maar ik wil wel weg blijven gaan...naar santiago lopen......andere reizen......wandelingen blijven maken.......
Oud 04-03-2008, 15:56
Verwijderd
Vandaag was echt veel beter dan gisteren.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 16:01
Verwijderd
ugh, ik ben het lekker even helemaal zat. en de wereld snapt er geen hol van, maar ja ik leg het ook niet goed uit. Ik doe wel gewoon even lekker niet meer voor vandaag ofzo. [/negativiteit]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 16:17
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben net gevraagd voor een sollicitatiegesprek voor de baan die ik graag wil! A.s. dinsdag al!! OMG, ik hoop ZO dat ze me aannemen!!! Kan me overigens niet voorstellen met mijn minimale-CV haha
Maar het is wel HEEL erg vet en ben nu al zenuwachtig
Oud 04-03-2008, 16:25
Missy1234567890
@ Medúlla: wat studeer jij dan? (dat je een college over de Aeneďs hebt)
@ Nattigheid: die dvd-box heb ik een paar maanden geleden gekocht. Leuk
@ Nijn: Gewoon je best doen! Wat is het voor baan?

OT: Net even beetje geslapen op de bank en daarna koffie gedronken en nu ben ik weer wat wakkerder. Toch nog wel wat getypt, zo nog even verder totdat vriendje thuiskomt. Hij zou het rustig aan doen vandaag, beetje op tijd naar huis , het lijkt er nog niet veel op. Vroeg thuis is tussen 16-17u, nu wordt het alweer normale tijd. Nouja, het zal wel goed gaan dan en anders niet zeuren ook.

We gaan wel pizza eten zo omdat hij zijn jaarcontract in een vast contract omgezet is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 16:25
Verwijderd
Ik kan niet meer echt zitten. Vandaag gelukkig een dagje thuis, 'k heb nu maar m'n hoofdkussen (zo'n ding van traagschuim) op de stoel gelegd en ben daar op gaan zitten, want op een gewone stoel gaat echt niet meer. Wel balen, want ik moet van de week gewoon nog stage lopen en dat betekent dus lang zitten... Verder moet ik een hoop doen, maar er komt niet zo heel veel uit...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 16:30
punkstar
punkstar is offline
wtf...me op een maandagavond samen met een vriend bezatten en dan vandaag de hele dag school skippen en dan ook nog nutteloos niks zitten doen this ain't me..
Oud 04-03-2008, 17:17
Verwijderd
Met 2 kon ik leven, met 3 kan ik leven, waarom met 1 niet? Wat is dat voor iets achterlijks?
Lekker zometeen eten en dan vanavond even langs mijn schoonouders.
Gewoon zomaar.
En ja hoor.

*mopper* en dat kutinternet van ons de hele tijd*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 17:22
justhanna
justhanna is offline
Damn, ik heb last van m'n rug...

Vandaag trouwens wel goed bezig geweest. Heb op stage lekker 1,5 uur afgezonderd op een kantoortje gezeten, en gewerkt aan mijn evaluatieverslag wat ik uiterlijk morgen in moet leveren. En nu is hij af!
Oud 04-03-2008, 18:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

blegh, ik weet ongeveer hoe het voelt (denk ik)
knuffel voor jou.

daarnaast ook een knuffel voor leonoor, missy, sonho, en alle andere (ik ben nogal lui)
en nijntje... wat leuk van je sollicitatiegesprek hoop dat t wat worden gaat! en ook een knuffel voor jou

ow en heksjuh, bedankt voor het helpen herinneren ik heb gebeld hoor! hoofdpijn schijnt nogal vaak voor te komen bij depressieve klachten en angststoornissen..
hij vind het beter als ik in overleg met mn ggz behandelaar en zo een gast die arts speelt op de werkvloer minder uren ga werken..
i.p.100% -> 32 uur per 1 april 36 dus 80 of 75% ja ben ik mooi klaar mee..
ik wilde gewoon een betere pijnstiller
Oud 04-03-2008, 18:11
Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Het is een baantje in een boekwinkel. Ik wilde daar al heel lang werken, liever dan weer in de horeca en nu hebben ze eindelijk een vacature! Ben benieuwd!
@ rare kwast: dankjewel En: ik snap dat je het niet wilt horen maar een betere pijnstiller werkt voor de gevolgen, hij neemt je hoofdpijn wel weg maar niet de oorzaak. Als jij wat minder werkt en bijv. minder stress hebt dan neemt die hoofdpijn misschien wel in z'n geheel af en dat moet je hebben! *knuf!*

OT: Hmm, ik hou van mijn oppaskindjes, ik kan ze wel opeten <3 Net bijles gegeven dus, wat heel erg goed ging, ben zo trots op hem! Moet nog steeds m'n frans doen nu en heb zo'n gevoel dat het er niet van gaat komen terwijl het wel belangrijk is.. Heb een drukke week maar zit goed in m'n vel en dus is het wel prima! En nu even M. mailen of we nog gaan afspreken dit weekend,, hoop het zo!
Oud 04-03-2008, 18:18
Verwijderd
Met deze actie word ik natuurlijk wel schoondochter van het jaar.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 18:22
Nienna*
Nienna* is offline
G*#^@^#&@& Ik móet leren maar het lukt met niet. Morgen tentamen scheikunde en ik moet nog beginnen. Ik ben zo moe en ik wil slapen of spelletjes spelen, heb de puf niet om te leren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten