Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is geen waardeloze promotie, maar het was wel goed waardeloos geregeld...
Gisteren (zondag dus) was ik met een groep mensen zwemmen bij een groot zwemding wat bij een CenterParks hoorde. Om de mongolistische reden dat we niet op het park zelf stonden mochten we pas om 15:00 naar binnen. Omdat de mensen bij het parkeren idioot deden, waren we uiteindelijk pas om 15:30 bij het zwembad. Daar vertelden ze ons dat we voor 14 Euro naar binnen konden, tenzij we nog een halfuur zouden wachten, dan was het 16:00, en dan konden we voor 9 Euro naar binnen. Wij legden uit dat we laat waren door hun eigen personeel, vroeg weer weg moesten en dat we dus niet een halfuur konden wachten, want dan konden we nog maar kort zwemmen, en of ze ons dan nu voor 9 Euro naar binnen lieten, want zo lang waren we er toch niet. Dat meisje keek ons echt aan alsof klantvriendelijkheid een begrip was waar ze nog nooit van gehoord had, en liet ons niet voor minder dan 14 Euro binnen. Ik was al geen fan van CenterParks, maar nu kom ik er helemaal nooit meer... ![]()
||
Citaat:
"Mag ik dat menu, maar dan met dat ipv dat en dat ipv dat en dat ipv dat en dan wil ik dat er bij" "blablabla nee dus" "Ja maar je bent toch klantvriendelijk"
||
Citaat:
Maar goed, ik werk in een kiosk in de ArenA, dus daar heb ik niet zoveel last van. Ik ben ook niet vriendelijk tegen alle klanten hoor; bij vervelende mensen vergeet ik altijd het servetje. Maar bij lieve klanten die twintig cent te weinig hebben voor een veel te duur drankje, hallo. Bijvoorbeeld.
||
Citaat:
maar als mensen van de 5 gerechten er 4 willen veranderen, mogen ze dat best bestellen maar dan is het geen menu meer. ALs je van kip gamba's maakt en van gewoon met kokosvulling scheelt dat gewoon heel veel geld en de menu's zijn juist samengesteld op dat ze bij elkaar passen, het mogelijk is op voor één of personen 5 of 6 gerechten te maken en ook op prijs..
|
Verwijderd
|
Kom heren, laten we even heerlijk zijn, wat een heerlijke meiden toch! Dit is echt zo'n moment van, niet denken maar doen! Dus sms de naam van je schatje naar ****
Makkelijk he, want weg is weg, en voor je het weet heeft de buurman contact met het meisje dat jíj leuk vind! Heren ik geef jullie een unieke kans! Ben jij het alleen zijn zat, of wil je een spannende nacht? Ze willen allemaal, anders hadden ze zichzelf nooit opgegeven. Op een kroeg of straat gaat het nooit zo snel! We hebben ook filmpjes van de mannen, maar die mag ik niet laten zien van de redactie. Daar gaan we weer, wil jij vannacht nog een topmeid? Een aantal meiden willen ver gaan vannacht! Dus sla je slag, en gebruik ze! Nachtreclame |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind de reclame op de sigarettenpakjes toch de nummer een. |
![]() |
|
Volgens mij staat op de helft van alle voedselproducten tegenwoordig dat ze 'om van te genieten' zijn. Op veel pakken sap staan ook van die vreemde combinaties van bijvoeglijke naamwoorden als 'sappig fris'. Wat, fris op een sappige manier?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik word zo gek van al die dingen die nu nóg lekkerder/beter/frisser/gemakkelijk/sneller zijn. Er komt ooit een einde aan verbetermogeljkheden! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stoor me nog steeds aan die reclames met schoonmaakmiddelen die dan echt de goorste wc's en badkamers laten zien met van die huisvrouwen erbij die zeggen dat ze het nu zo goed schoon krijgen. Wat dóen die mensen in hun badkamers?! Ik hoef echt niet op tv te zien hoe goor ze een wc-pot kunnen krijgen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
die dude uit de grieksaai mythologie #1401 Verwijderd | 501 | 09-06-2011 13:37 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Per slot van saaiheid #146 Verwijderd | 500 | 28-02-2008 15:30 | |
De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 10-11-2007 15:43 | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #2. Uice | 500 | 15-10-2007 23:18 |