Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2008, 13:30
Uice
Uice is offline
Dat was nog eens een gaaf topic.

Okee, nieuwe waardeloze dingen:

Op mijn fles shampoo staat 'Original shampoo' en dat ie voor een 'multi-dimensionele' glans zorgt.

De aanprijzingen van Jambaringtones zijn ook debiel: bij de 'dubieuze Joran-ringtone' wordt gezegd dat 'niemand je meer zal vertrouwen!'. En bij 'poep op je mobiel', sowieso het meest pessimistischmakende product dat er is, 'iedereen zal walgen van jóuw mobiel!'.

En, de ergste, die achterlijke opdracht op de posters van een nieuw dropje: "PROEF DE SMAAK".

WTF

Laatst gewijzigd op 27-02-2008 om 14:46.
Advertentie
Oud 27-02-2008, 14:38
Verwijderd
Klaarblijkelijk zijn er pedofielen werkzaam bij Robijn, want achterop een fles wasmiddel staat hoe fijn knuffelen met een kindje en de geur van een babyhuidje zijn.
Oud 27-02-2008, 16:02
Verwijderd
Tegenwoordig hangen er in de Super de Boer bij sommige producten van die kaartjes met een foto van ons aller Sonja Bakker en de tekst "Aanbevolen door Sonja!!!!112@1" Ook bij de biologische eieren, wtf echt.
Oud 29-02-2008, 09:42
Verwijderd
Bij de Jamba-reclames zeggen ze ook heel vaak;'Iedereen zal denken dat...' ik zie dan echt al voor me hoe iemand meteen gaat sms'en omdat hij wil dat iedereen iets van zijn mobiel denkt. Irritant
Oud 29-02-2008, 09:43
PixelDansje
PixelDansje is offline
tvp
Oud 03-03-2008, 00:19
Magican
Magican is offline
Het beste gewicht is evenwicht.
Nee niet.
Oud 03-03-2008, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Bij de Jamba-reclames zeggen ze ook heel vaak;'Iedereen zal denken dat...' ik zie dan echt al voor me hoe iemand meteen gaat sms'en omdat hij wil dat iedereen iets van zijn mobiel denkt. Irritant
Ik weet wel wat iedereen zal denken, namelijk dat je een mongool bent omdat je een ringtone/wallpaper bij Jamba hebt gekocht.
Oud 03-03-2008, 12:19
Sherco
Sherco is offline
Het is geen waardeloze promotie, maar het was wel goed waardeloos geregeld...
Gisteren (zondag dus) was ik met een groep mensen zwemmen bij een groot zwemding wat bij een CenterParks hoorde. Om de mongolistische reden dat we niet op het park zelf stonden mochten we pas om 15:00 naar binnen. Omdat de mensen bij het parkeren idioot deden, waren we uiteindelijk pas om 15:30 bij het zwembad. Daar vertelden ze ons dat we voor 14 Euro naar binnen konden, tenzij we nog een halfuur zouden wachten, dan was het 16:00, en dan konden we voor 9 Euro naar binnen.
Wij legden uit dat we laat waren door hun eigen personeel, vroeg weer weg moesten en dat we dus niet een halfuur konden wachten, want dan konden we nog maar kort zwemmen, en of ze ons dan nu voor 9 Euro naar binnen lieten, want zo lang waren we er toch niet. Dat meisje keek ons echt aan alsof klantvriendelijkheid een begrip was waar ze nog nooit van gehoord had, en liet ons niet voor minder dan 14 Euro binnen.
Ik was al geen fan van CenterParks, maar nu kom ik er helemaal nooit meer...
Oud 03-03-2008, 17:50
Verwijderd
Ik zou je ook niet voor 9 euro naar binnen hebben gelaten, denk ik.
Oud 03-03-2008, 22:41
Verwijderd
In een nieuwe reclamespotje van Vanish Oxi Action oid, hebben ze het over 'overnieuw wassen'. Ook een beetje jammer.
Oud 03-03-2008, 23:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zou je ook niet voor 9 euro naar binnen hebben gelaten, denk ik.
Ik wel. Klantvriendelijkheid > bedrijfsbelangen bij mij.
Oud 03-03-2008, 23:31
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ohw ik haat dat soort dingen...

"Mag ik dat menu, maar dan met dat ipv dat en dat ipv dat en dat ipv dat en dan wil ik dat er bij"
"blablabla nee dus"
"Ja maar je bent toch klantvriendelijk"
Oud 03-03-2008, 23:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ohw ik haat dat soort dingen...

"Mag ik dat menu, maar dan met dat ipv dat en dat ipv dat en dat ipv dat en dan wil ik dat er bij"
"blablabla nee dus"
"Ja maar je bent toch klantvriendelijk"
Ik weet niet waar je werkt, maar in een normaal restaurant moet dat tot op zekere hoogte kunnen, vind ik.

Maar goed, ik werk in een kiosk in de ArenA, dus daar heb ik niet zoveel last van. Ik ben ook niet vriendelijk tegen alle klanten hoor; bij vervelende mensen vergeet ik altijd het servetje. Maar bij lieve klanten die twintig cent te weinig hebben voor een veel te duur drankje, hallo. Bijvoorbeeld.
Oud 03-03-2008, 23:43
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik weet niet waar je werkt, maar in een normaal restaurant moet dat tot op zekere hoogte kunnen, vind ik.

Maar goed, ik werk in een kiosk in de ArenA, dus daar heb ik niet zoveel last van. Ik ben ook niet vriendelijk tegen alle klanten hoor; bij vervelende mensen vergeet ik altijd het servetje. Maar bij lieve klanten die twintig cent te weinig hebben voor een veel te duur drankje, hallo. Bijvoorbeeld.
Ik werk in een normaal restaurant,
maar als mensen van de 5 gerechten er 4 willen veranderen, mogen ze dat best bestellen maar dan is het geen menu meer.
ALs je van kip gamba's maakt en van gewoon met kokosvulling
scheelt dat gewoon heel veel geld en de menu's zijn juist samengesteld op dat ze bij elkaar passen, het mogelijk is op voor één of personen 5 of 6 gerechten te maken en ook op prijs..
Oud 05-03-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Neuh, ik hou me aan de regels.
Oud 05-03-2008, 17:42
Verwijderd
Dat zeiden de Kapos ook.
Oud 05-03-2008, 20:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ontopic blijven, graag.
Oud 09-03-2008, 00:56
Verwijderd
Kom heren, laten we even heerlijk zijn, wat een heerlijke meiden toch! Dit is echt zo'n moment van, niet denken maar doen! Dus sms de naam van je schatje naar ****
Makkelijk he, want weg is weg, en voor je het weet heeft de buurman contact met het meisje dat jíj leuk vind!
Heren ik geef jullie een unieke kans! Ben jij het alleen zijn zat, of wil je een spannende nacht?

Ze willen allemaal, anders hadden ze zichzelf nooit opgegeven. Op een kroeg of straat gaat het nooit zo snel! We hebben ook filmpjes van de mannen, maar die mag ik niet laten zien van de redactie.

Daar gaan we weer, wil jij vannacht nog een topmeid?
Een aantal meiden willen ver gaan vannacht! Dus sla je slag, en gebruik ze!

Nachtreclame
Oud 09-03-2008, 04:26
Verwijderd
2Babes?
Oud 09-03-2008, 11:00
Skilly
Skilly is offline
Dat van Jamba troep

Poep op je mobiel

Dit is wat je altijd had willen hebben op je mobiel de openhaard!! SMS nu naar **** de openhaard!!
Oud 10-03-2008, 01:14
Verwijderd
Ja al die dingen waar je energie van krijgt, waarbij ze dat gebruiken als het pluspunt Mars enzo, en laatst nog iets anders.
Oud 10-03-2008, 15:15
Verwijderd
''Côte d'Or selecteert met grootste zorg nobele cacaobonen uit Zuid-Amerika en cacaobonen uit Afrika en andere continenten.''

Nobele cacaobonen? En die uit Afrika zijn niet nobel?
Oud 10-03-2008, 16:41
strontkind
strontkind is offline
ja man cacaobonen zijn fokking nobel man.
ze zijn altijd relaxed en ze hebbe me nog nooit wat geflikt.
respect voor die gaste.
Oud 11-03-2008, 18:05
Verwijderd
Toen The Beatles met Hey Jude kwamen, vonden een aantal platenwinkels het een goed idee om met grote witte letters 'JUDE' op de ramen te kalken, om de mensen te informeren dat ze de single hadden. Niet iedereen vatte het zo op.
Oud 11-03-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Toen The Beatles met Hey Jude kwamen, vonden een aantal platenwinkels het een goed idee om met grote witte letters 'JUDE' op de ramen te kalken, om de mensen te informeren dat ze de single hadden. Niet iedereen vatte het zo op.
Omg.
Advertentie
Oud 11-03-2008, 18:47
Verwijderd
Haha.
Oud 11-03-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
OMG

Maar ik vind de reclame op de sigarettenpakjes toch de nummer een.
Oud 11-03-2008, 21:15
Martiño
Martiño is offline
Reclame op sigarettenpakjes? Bedoel je misschien de waarschuwingen, omdat jullie door te roken mijn toekomst qua werkgelegenheid veiligstellen?
Oud 11-03-2008, 21:31
Verwijderd
Wat die waarschuwingen betreft moet ik altijd wel lachen om die waarschuwingen om niet te beginnen met roken op de pakjes zware shag.
Oud 11-03-2008, 21:41
Verwijderd
Begonnen ze maar met zware shag! Dan raken ze waarschijnlijk nooit meer peuken aan.
Oud 18-03-2008, 18:30
Verwijderd
Tijdens een groentenreclame: "Hoe meer kleur iets heeft, hoe gezonder het is!"

Oh, gelukkig eet ik veel Redband-snoep, ben ik toch gezond bezig!
Oud 18-03-2008, 18:41
Verwijderd
ik eet erg graag zwarte groenten

die shampoo reclames met opmerkingen dat het niet 'verzwarend' werkt ofzo, what's up with that?
Oud 18-03-2008, 18:50
Verwijderd
"Wie vind jij een ei?" Jamba weer. :')
Oud 19-03-2008, 18:08
Verwijderd
Citaat:
ik eet erg graag zwarte groenten
BEN JE EEN GOTHIC OFZO

Ik krijg tegenwoordig amper waardeloze promotie mee want ik heb geen tv, maar op zich bevalt dat me wel
Oud 19-03-2008, 19:15
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Tijdens een groentenreclame: "Hoe meer kleur iets heeft, hoe gezonder het is!"
en dan verkopen ze WITTE soep
Oud 19-03-2008, 19:29
Verwijderd
Citaat:
en dan verkopen ze WITTE soep
Wit is alle kleuren bij elkaar he.
Oud 20-03-2008, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Wit is alle kleuren bij elkaar he.
Nee, dat is te simpel gezegd.
Oud 20-03-2008, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is te simpel gezegd.
Ja, ik had ook kunnen zeggen van 'wit stimuleert alle drie de typen kegeltjes in onze ogen in gelijke mate he ' maar dat is ook weer zoiets.
Oud 20-03-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had ook kunnen zeggen van 'wit stimuleert alle drie de typen kegeltjes in onze ogen in gelijke mate he ' maar dat is ook weer zoiets.
Ook dat zou veel te simpel gezegd zijn.
Oud 20-03-2008, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ook dat zou veel te simpel gezegd zijn.
In dat geval weet ik niet wat wit is en had ik m'n mond moeten houden.
Oud 20-03-2008, 16:02
geen punt :|
geen punt :| is offline
"De lekkere reep om van te genieten"

Staat op de mueslibars van de Aldi. Als er na een driejarige opleiding tot marketinggoeroe zo'n slogan uit je pen komt ben je wel echt de bom.
Oud 20-03-2008, 16:39
Verwijderd
Ik denk dat 'de ranzige reep om uit te kotsen' een veel groter commerciëel succes zou zijn. (Srsly. Ik zou 'm kopen )
Oud 20-03-2008, 16:47
Uice
Uice is offline
Volgens mij staat op de helft van alle voedselproducten tegenwoordig dat ze 'om van te genieten' zijn. Op veel pakken sap staan ook van die vreemde combinaties van bijvoeglijke naamwoorden als 'sappig fris'. Wat, fris op een sappige manier?
Oud 20-03-2008, 17:31
Verwijderd
Op een fles Nivea-shampoo die ik heb staat: "Voelbare schoonheid."

Da kannie hè.
Oud 20-03-2008, 17:42
Verwijderd
Die mueslirepen van de Aldi zijn sowieso walgelijk.

Dingen als 'sappig fris' en 'voelbare schoonheid' kunnen allemaal gewoon hoor. Poëtisch verantwoord.
Oud 20-03-2008, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Die mueslirepen van de Aldi zijn sowieso walgelijk.

Dingen als 'sappig fris' en 'voelbare schoonheid' kunnen allemaal gewoon hoor. Poëtisch verantwoord.
Poëzie op kleuterniveau dan wel.

Ik word zo gek van al die dingen die nu nóg lekkerder/beter/frisser/gemakkelijk/sneller zijn. Er komt ooit een einde aan verbetermogeljkheden!
Oud 20-03-2008, 18:01
Verwijderd
Offtopic: Ach ja, gewone beeldspraak.
Oud 20-03-2008, 18:19
BendeBen
BendeBen is offline
chupachups met 0% vet

wij van wc eend adviseren wc eend
Oud 20-03-2008, 18:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind die van WC-eend eigenlijk wel grappig.
Oud 20-03-2008, 18:53
Verwijderd
Ik stoor me nog steeds aan die reclames met schoonmaakmiddelen die dan echt de goorste wc's en badkamers laten zien met van die huisvrouwen erbij die zeggen dat ze het nu zo goed schoon krijgen. Wat dóen die mensen in hun badkamers?! Ik hoef echt niet op tv te zien hoe goor ze een wc-pot kunnen krijgen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten