Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2008, 18:57
rare kwast
rare kwast is offline
@ sonho...
meissie ik ben zooooo trots op jou *dikke knuffel*

@ moon

*ik weet niet zoveel veel meer te zeggen maar ook voor jou een hele hel grote knuffel
Oud 20-03-2008, 19:12
darkfairy
darkfairy is offline
gisteren had ik nog genoeg seroquel.
dus 2 voor gisterochtend van 25mg.
en 2 voor gisterenavond van 25mg.
bel ik gisteren via het werk naar het ggz.
voor een nieuw recept sturen ze me van de balie.
naar de receptie.
en zeggen ze bij de receptie dat ik bij de receptie moest zijn.
dus ik zeggen aan de telefoon.
dat de receptie me door had verbonden met de balie.
zeggen ze dat ze het recept of naar thuis zouden sturen.
of naar de apotheek.
bel ik naar huis thuis geen recept.
ga ik naar de apotheek.
hebben ze daar ook geen recept ontvangen.
ik had voor vanmorgen dus nog 1 seroquel.
dus een te weinig.
bel ik vanmiddag naar de huisarts.
die zouden het recept naar de apotheek faxen.
kom ik bij de apotheek aan dus hun gaan het zoeken.
blijkt dat de huisarts het recept pas had gefaxt.
toen ik bij de apotheek aankwam.
en ik moest vandaag beginnen met als ik opsta 1seroquel van 50mg.
en als ik naar bed ga een seroquel van 50mg.
omdat dat makkelijker is dan s'morgens 2 seroquel's van 25mg.
en s'avonds 2 seroquel's.
hebben ze die dus niet op voorraad.
zeggen ze kom morgenavond maar terug.
dan staat het klaar.
en sinds vanmorgen.
heb ik dus helemaal geen seroquel's meer.
fijn is dat :@.
nou zit ik dus helemaal zonder.
tot morgenavond.
dat kan dus nog heel leuk worden.
*grom*.
Oud 20-03-2008, 19:19
Verwijderd
Citaat:
seroquel verhaal
Jeej dat is wel stom zeg! Bij mijn apotheek zorgen ze altijd dat ze nog een paar pilletjes hebben liggen. Als de voorraad op is kun je dan in ieder geval nog pillen krijgen tot de volgende dag wanneer de nieuwe voorraad komt.
Probeer een beetje rustig te blijven. Andere manieren zoeken om de rust te bewaren in je hoofd. Bijvoorbeeld een bad nemen, afleiding zoeken enzo. Niet op voorhand al denken dat het mis gaat. Beetje vertrouwen in jezelf
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 19:27
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Jeej dat is wel stom zeg! Bij mijn apotheek zorgen ze altijd dat ze nog een paar pilletjes hebben liggen. Als de voorraad op is kun je dan in ieder geval nog pillen krijgen tot de volgende dag wanneer de nieuwe voorraad komt.
Probeer een beetje rustig te blijven. Andere manieren zoeken om de rust te bewaren in je hoofd. Bijvoorbeeld een bad nemen, afleiding zoeken enzo. Niet op voorhand al denken dat het mis gaat. Beetje vertrouwen in jezelf
oh dat is handig ja.
dat hebben ze hier niet zo ver ik weet.
en ik probeer ook afleiding te zoeken.
en mezelf rustig te houden ja.
en ja je hebt gelijk.
Oud 20-03-2008, 19:42
Verwijderd
Citaat:
oh dat is handig ja.
dat hebben ze hier niet zo ver ik weet.
en ik probeer ook afleiding te zoeken.
en mezelf rustig te houden ja.
en ja je hebt gelijk.
Bij mij werd altijd gezegd dat je tijdig je recept moet laten verlengen, omdat je anders inderdaad dit soort problemen kan krijgen... misschien een ideetje voor de volgende keer?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 19:44
Verwijderd
Een grote knuffel terug voor moon.

OT: Ik weet niet hoe ik me vandaag voelde. Eerst was ik echt heel neerslachtig en daarna schoot ik het ene moment in de lach en het volgende moment zat ik bijna te huilen. Ik heb zoiets van: dat kan toch helemaal niet? Zij is gewoon zwánger en hij (A.) wordt váder. Maar ja, ik ben zelf zo stom geweest om verliefd te worden op iemand die 10 jaar ouder is en die hartstikke bezet is. Ik weet altijd al dat het niet kan en dat het geen toekomst heeft maar nu is het zo definitief. Ik word met m'n neus op de feiten gedrukt om het maar zo te zeggen. Ik deed altijd maar net of zij niet bestond, ik weet het, dat is niet goed. Maar nu kan ik er gewoon niet onderuit, het wordt gewoon nooit wat. En het is zo dubbel, ik gun hun een gezond kind maar aan de andere kant: ik wou dat A. 'van mij was'. M'n vriendinnen snappen me geloof ik niet. Maar het zit veel dieper dan ik dacht en hoopte. A. is degene die me heeft laten huilen, die me topmomenten heeft bezorgd, die me keihard heeft laten lachen, die me slapeloze nachten heeft bezorgd en die me ook veel depri-momenten heeft bezorgd. Ik las pas ergens: het ergste wat er is, is degene waar je van houdt van een ander zien houden. En dat is zo waar, terwijl ik ze nog niet eens samen heb gezien. Maar in mijn hoofd is het al 'erg' als ik het me realiseer. Hij houdt van iemand anders. Dinsdag zie ik hem weer, ik weet niet hoe ik me moet gedragen. Ja, misschien net zoals anders, maar ja. Ik wil hem gewoon niet meer zien, hem niet meer leuk vinden. Maar ik weet nu al dat als ik hem zie dat het dan weer raak is.

Ik haal gewoon zulke goede cijfers nu. Ik had een 10 voor m'n idioom-overhoring van Engels. Volgend jaar kan dit toch nooit zo doorgaan? Wat betreft cijfers vind ik dat het een beetje te goed gaat. School was wel leuk. Ik was wel behoorlijk depri, maar opzich was les wel een goede afleiding.

Dit is een beetje een lang en warrig verhaal en misschien stel ik me aan, maar ik moest gewoon m'n hart luchten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 20:10
Verwijderd
brrr.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 20:44
metallica
metallica is offline
Citaat:
brrr.
Jah, en dan moet ik zo naar buiten
Oud 20-03-2008, 20:53
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*geeft warme jas mee*

ik mag slapen... jeej!
Oud 20-03-2008, 21:31
Verwijderd
Kleine hobbel in de weg: ik moet nog stééds een afspraak maken me een studentdecaan over m'n studievertraging, dat is echt een van de dingen waar ik onwijs veel moeite mee heb. Ik vind het eng, ik wil niet, ik ben bang om afgewezen te worden.
Is het heel stom om een afspraak per e-mail proberen te maken of móet ik per sé bellen? Per e-mail is wat makkelijker, dan druk ik gewoon op send en klaar...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Is het heel stom om een afspraak per e-mail proberen te maken of móet ik per sé bellen? Per e-mail is wat makkelijker, dan druk ik gewoon op send en klaar...
Als dat bellen is waarvoor je bang bent en het daarom niet wilt doen, dan moet je het juist doen, toch? Maar dat zul je ook wel weten...

En hoezo, afgewezen? Voor een afspraak? Wat kan je nou gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 22:21
Ivoor
Ivoor is offline
ik voel me zo superkak, ik ben zo fucking onzeker he.
zit hier te grienen erom.

mooie vrouwen met rondingen, een oude vlam van mijn vriend, het feit dat hij vergeet tegen me te praten, het doet me allemaal zo'n pijn vanbinnen, ik voel me niks waard, ben bang dat hij me beu is, maar ik kan er niet over praten, hij heeft zijn maag al vol van mijn droefheid en onzekerheid altijd

ik haat mezelf zo hard op deze momenten he

dit is trouwens een schreeuw om aandacht

Laatst gewijzigd op 20-03-2008 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 22:38
ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
[...]
ik haat mezelf zo hard op deze momenten he
Niet doen hoor! *knuffel uitdeelt*

Ah, en weer even een onderdompeling in vroeger. 'De ex' (of hoe je het noemen wil) van twee jaar terug begon tegen me te praten. Gaat van de medicijnen af en herleeft alles weer. En ik trek me meteen weer alles aan.. Geen psycho's meer, nooit, nooit.. alsjeblieft?
Oud 20-03-2008, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Als dat bellen is waarvoor je bang bent en het daarom niet wilt doen, dan moet je het juist doen, toch? Maar dat zul je ook wel weten...

En hoezo, afgewezen? Voor een afspraak? Wat kan je nou gebeuren?
Mja, als ik moet bellen, dan weet ik dat ik dat gewoon niet doe. Ik doe het al een half jaar niet
Dus ik mail liever, want dat gebeurt er in ieder geval iets...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Mja, als ik moet bellen, dan weet ik dat ik dat gewoon niet doe. Ik doe het al een half jaar niet
Dus ik mail liever, want dat gebeurt er in ieder geval iets...
Gewoon mailen hoor, is helemaal niet gek. Ik doe zelf ook alles via de mail wat via de mail kan. Alleen als mijn mails niet worden beantwoord verzamel ik mijn moed en ga bellen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Tssk Hoe doe je dat?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 00:16
Nonaj
Nonaj is offline
21 maart
begin van de lente

mooie dag om aan mijn goede voornemens te beginnen
ik ga mezelf dus langzaamaan transformeren in een slanke, rijke, hardwerkende student

(eens kijken hoe lang ik het nu vol houd....)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 07:52
Redhair
Redhair is offline
Ik ben wakker gebleven en nu sneeuwt het, terwijl het lente is. Gister C. weer niet gezien of gesproken, er komt opeens ook niets meer van zijn kant. Zou hij mijn jaloezie gemerkt hebben? Nee, lijkt me niet. Daarbij is hij ook al een paar dagen niet meer online geweest, waarschijnlijk is hij gewoon de stad uit. Ik loop straks maar even langs zijn pandje. De dagen zonder hem gingen goed. Was bang dat ik me weer leeg zou voelen, omdat ik niet bij hem zat. Maar ik heb me vermaakt en had geen last van verveling of moeite om mijn dag in te vullen, wat ik eerder had.

Straks naar een horeca uitzendbureau. Had me laast via internet ingescheven en een vrouw belde eergister om een afspraak te maken. Ze heeft waarschijnlijk werk voor me. Hoop ondertussen om nog wat te horen van mijn moeders werk. Het lijkt me raar als ze me niet uitnodigen voor een gesprek. Is in de bibliotheek, beetje bij de uitleenbalie staan en boeken opruimen enzo. Ik ben jong en mijn sollicitatiebrief was enthousiast, ik vertelde dat ik met boeken en de bieb ben groot gebracht. Lijkt me dat ze jonge werknemers zeer waarderen en voor deze vrij simpele functie had ik een behoorlijk gemotiveerde brief. Wil dat werk zo graag, dat twaalf uur per week, daarnaast een beetje in de horeca, het lijkt me echt super.

Heb wel weer geluk, kreeg een brief van de ibg, dat ze vanaf januari geen inschrijfgegevens van mijn school hadden. Als ik vier weken na dagtekening van die brief geen inschrijfgegevens had laten zien, werd mijn stufi ingetrokken. Morgen zijn die vier weken om maar dankzij pasen was het gisteren payday, dus ik heb nog een maandje geld.
Oud 21-03-2008, 08:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
21 maart
begin van de lente

mooie dag om aan mijn goede voornemens te beginnen
ik ga mezelf dus langzaamaan transformeren in een slanke, rijke, hardwerkende student

(eens kijken hoe lang ik het nu vol houd....)
*zeikmodus aan*
20 maart begint de lente
8zeikmodus uit*
Oud 21-03-2008, 09:05
Dott
Dott is offline
Zo maar ff met mama gaan sporten.
Lekker afreageren
Eigenlijk heb ik geen zin, maar toch ga ik
En vanavond concert.. tja ach, zie wel hoe dat is..
Meestal gaan gesprekken in de auto bij ons mis, dus ik hou me wel gedeist en zing mee met de muziek.
*zucht*

Mijn mams heeft gisteren mn haar geverft en we hebben een heel goed gesprek gehad.
Soms mis ik dat wel.
maar ach ze is er altijd voor me.

Verder nog wat gesmst met leuke mensen (hint hint, Metallica )
En tja.. ik voel me nog altijd niks beter.. al was ik gisteravond wel heel erg melig
Ik zie allemaal wel.. ik zie geen uitweg meer..
Oud 21-03-2008, 09:44
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
*zeikmodus aan*
20 maart begint de lente
8zeikmodus uit*
vanwege de schrikkeldag?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 09:47
Nijn*
Nijn* is offline
@ kwast: nee hoor, volgens mij heeft Nonaj gelijk, de herfst begint toch ook op 21 september en de winter op 21 december dus lijkt me raar als de lente dan op de 20e begint.

OT: Gisteren feestje was leuk! Grappig heb ineens weer een paar mensen gesproken die ik echt superlang niet had gezien en het was heel erg gezellig met iedereen. Was overigens wel blij dat ik samen met L. wat eerder wegging want ik was/ben moe en anders was ik vanochtend helemaal niet mijn bed uitgekomen. Om 1 uur heb ik bijles, heb net even alles doorgenomen en opzich snap ik wel een hoop en is het voor de meeste dingen gewoon een kwestie van herhalen. Maar toch, er zijn dingen die ik nooit heb gesnapt en die ik ook elke keer weer fout zal doen, het voelt alleen zooo kneuzig om over zoiets voor de 3e keer uitleg te vragen. Als ik dit weekend een groot deel leer en volgende week nog een keer bijles dan moet ik dat tentamen echt wel halen!! 's Middags ook nog naar therapie en 's avonds komt L. hier eten en dan boeken we de vakantie definitief (hoop ik) en kan ik gaan sparen voor het andere deel: spanje met twee vriendinnen!! Maar goed, moet nog wel even een aantal dingen doen vandaag:
- Kafka t/m 75 lezen
- Geschiedenis hs. 4 samenvatten
- Frans literatuur samenvatting beginnen
- alle oude aantekeningen/samenvattingen van aardrijkskunde/wiskunde opzoeken
- Franse mapje helemaal verbeteren.
As if..
Oud 21-03-2008, 09:53
Verwijderd
Citaat:
@ kwast: nee hoor, volgens mij heeft Nonaj gelijk, de herfst begint toch ook op 21 september en de winter op 21 december dus lijkt me raar als de lente dan op de 20e begint.
Bij conventie begint de lente inderdaad ook op de 21ste, maar astronomisch gezien begint hij al op de 20ste (dan is de lentenachtevening). Meteorologisch gezien begint de lente zelfs al op 1 maart.
Maar astronomisch gezien begon de lente gisteren om 6.48 uur
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 09:54
Calyx
Calyx is offline
Begin van de seizoenen in 2008 (Bron: KNMI)

Seizoen Meteorologisch begin Astronomisch begin
Lente 1 maart 20 maart 6.48 MET
Zomer 1 juni 20 juni 23.59 MEZT
Herfst 1 september 22 september 17.44 MEZT
Winter 1 december 21 december 13.04 MET
Oud 21-03-2008, 09:57
Neko*
Neko* is offline
GOD, waarom moeten die dingen altijd 's nachts, laat, en met drank op? Ik ben zo'n in de war doos momenteel. Te emotioneel, en dan praat ik over vroeger.. Niet handig, nooit doen. Maar hij vroeg ernaar. Alleen jammer dat hij dan van die ongewenste reacties geeft. Kan hij niks aan doen, dat weet ik wel, want het is gewoon niet wat ik wil horen. En ik weet wel dat ik door moet vechten, en dat het dan wel over gaat. Maar het lijkt zo zinloos. Ooit was hij alles, mijn hele leven bestond uit hem. Hij liet me zien dat de wereld ook mooi kon zijn. En het maakte me kapot.

Vechten tegen onzekerheid, tegen het verlangen in bed te blijven liggen en de dag door te slapen in de hoop dat het morgen ineens zoveel jaar later is zodat ik het misschien nog een keer wil proberen, dit leven. Het is niet iets wat je zomaar wint. Hij weet zoveel nog niet van mij.. Ik durf, en ik kán het hem ook gewoon niet vertellen. Ik denk niet dat hij het zou begrijpen. En ik zou het ook niet willen weten of het zo is. Ik vermijd liever, dan kan ik het makkelijker opzij schuiven.

Nu heeft hij rijles, en ga ik eens zorgen dat ik bij kom met huiswerk. Misschien vanmiddag al naar hem toe, en anders vanavond. Ik ben bang voor nog zo'n gesprek, ik denk dat ik dan inelkaar stort. Flarden van gesprekken vliegen door mijn hoofd. "Je kan niet zomaar opgeven, alleen omdat jij denkt dat het zinloos is." En ergens heeft hij gelijk. Maar ik kan dit vechten niet meer, ik kan niet meer tegen mezelf vechten, tegen alles in mijn hoofd. Tegen het destructieve in mijn leven. Het is gewoon allemaal teveel, en ik ben op. Voor het eerst in m'n leven vind ik het kút dat het weekend is. Anders had ik school als afleiding, nu heb ik niks. Ik kan nergens heenvluchten, want ik kom toch alleen mezelf tegen. Help, iemand?
Oud 21-03-2008, 10:02
Verwijderd
*knuff* voor Neko*! Kom op meisje! IK neem aan dat dat over je vriendje gaat? Ergens kun je al heel blij zijn met zo'n vriendje, iemand die bij je blijft, ondanks je rare gewoontes en onverwachte huilbuien. Koester hem, maar geef zelf vooral niet op!

ot: Pap gaat komend weekend de Kennedymars lopen en ik hoop dat het goed weer is. Verder ga ik weer ontzettend de verkeerde kant op, klotezooi.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 10:11
Neko*
Neko* is offline
Ja, klopt. Alleen het schuingedrukte gaat over iemand anders.. En ik weet wel dat ik niet op mag geven, maar dit gevecht, elke dag weer, breekt me op. Ik ben ook echt heel blij met hem. En het is fijn dat hij echt meerdere keren benadrukte dat hij niet wegging, en ook niet weg zou gaan, want hij hoorde bij mij. Vooral op de momenten dat ik me af wou sluiten van hem, het wegdrukken en er niet meer over nadenken. Maar het is zo veel. Ik ben echt bang voor wat er komt, bang dat ik het kapot maak door alles in mijn hoofd..
Oud 21-03-2008, 10:49
Missy
Missy is offline
Nog even doorzetten. Het leren gaat niet zo snel als ik wil. Met pasen zal ik waarschijnlijk ook nog wat uurtjes er aan zitten. En nu ben ik alweer aan het soggen, terwijl het dagen goed achter elkaar ging. Nog even doorzetten!

Ik heb zin in Pasen. We gaan samen pasen vieren.
Oud 21-03-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
@ Sonho: een heel jaar! Jeetje meis, dat is echt ZO knap!
Citaat:
@ sonho...
meissie ik ben zooooo trots op jou *dikke knuffel*
Dank jullie wel meiden, lief. *knuf* terug.

OT: lekker uitgeslapen, wel veel gedroomd. En nu weet ik het niet meer. De psych was gister boos op me volgens mij. Ze had kritiek op me en nu durf ik helemaal niks meer te zeggen. Ik zei gister dat ik misschien maar beter weg kon gaan. Misschien zei ze het alleen maar om mij inzicht te geven en zodat ik anders kan doen, maar nu durf ik helemaal niks meer en al helemaal niet eerlijk te zijn. Ik weet het even niet meer.
Vanavond enge afspraak, ik weet niet wat ik moet doen, wil ik dit wel? Misschien R maar even bellen vanmiddag...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 11:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, het feest gister was echt tof! De housewarming was gezellig, en daarna gingen we net zo hard door op het feest. Ik ben echt wel 4 keer gevraagd of waar ik hém had gelaten, maar hallo, we hebben niets! We hebben dinsdag voor het eerst weer met elkaar gepraat. Wtf. Maar z'n opa was dood gegaan, dus dat was wel zielig..

Nu voel ik me net een uufje, ben helemaal schoor.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 11:05
Verwijderd
Hoe kan ik nou zeggen dat ik dat goed vind, terwijl ik dat helemaal niet goed vind. Zelfs onacceptabel vind. (...) Ik voel me nog meer alleen dan ik me al voelde. Bah.

ik-wil-nu-alleen-maar-even-iemand-die-me-een-knuffel-kan-geven-en-zeggen-dat-het-goed-komt. Waar-is-die-persoon??

I told you, I was trouble, you know that I'm no good...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 11:58
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Bij conventie begint de lente inderdaad ook op de 21ste, maar astronomisch gezien begint hij al op de 20ste (dan is de lentenachtevening). Meteorologisch gezien begint de lente zelfs al op 1 maart.
Maar astronomisch gezien begon de lente gisteren om 6.48 uur
Nou ja, om al mijn goede voornemens dan gelijk maar weer overboord te gooien omdat ik op de verkeerde datum zou zijn begonnen.....

*gaat weer verder met zoeken naar artikel*
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 12:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vanochtend hagelde het en toen gingen we zomerkleren kopen Maar een jas heb ik nog niet kunnen vinden, pfff, wat ik mooi vind kraakte mijn moeder meteen af en toen raakte ik chagrijnig en ik durf toch al nooit te zeggen wat ik wil en blabla. Maar wel een bloesje en morgen Kunstbende
Oud 21-03-2008, 13:04
Verwijderd
Citaat:
nee, het was niet om het weer
*toch sjaaltje toewerp*
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 14:04
Ivoor
Ivoor is offline
heb me gisteren voor het eerst gesneden, zucht. Ik ben iemand die normaal zichzelf niet eens een speldenprikje kan geven. Ze zijn niet diep hoor, ze zien er niet erg uit en zullen snel genezen. Maar het voelt alsof ik een stukje van mezelf heb kapotgemaakt vanbinnen. Alleen daarom hoop ikdat ik kan zeggen: nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 14:31
rare kwast
rare kwast is offline
volhouden dat het goed gaat en gewoon doorgaan.
lachen en leuk doen
volhouden en doorgaan
Oud 21-03-2008, 14:32
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
het is fijn dat A. er weer is. de gesprekken zijn goed en vertrouwd. Ik kwam N. weer 2x tegen. damn ik heb het tegen A. vertelt en dat was goed.
verder wilde ze me gewicht enzo weten en nu moet ik bloed laten prikken. Het spijt me echt, ik doe me best wel.

En ik ben vandaag begonnen met die antidepressiva 's ochtends nemen en ik voel me beter.. wel wisselt het veel meer, maar dat geeft niet.
Nu ben ik alleen bang dat ze die pillen weer afpakken omdat ik er dus weinig eetlust van heb. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 15:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Buh, ik zie drie puistjes. Ik denk dat ze toch echt door de pil komen, ook al zitten ze een beetje bij m'n mond dus zou het ook van de paaseitjes kunnen komen, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Ook is m'n huid gewoon een beetje onrustig en ik vind het lelijk. Ik voel me nu lelijk. Gister hebben toch wel aardig wat jongens gezegd dat ze me mooi vonden , maar toen had ik die puistjes nog niet, alleen wat vlekjes.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 16:23
Eend
Eend is offline
Het gaat kut. En niet zo'n beetje ook. Vorige week weer weggelopen. Op straat werd ik uitgescholden voor mongool, omdat ik zo de weg kwijt was. Gelukkig kwam de politie snel. Ze hebben me zo lief opgevangen. Mij mee naar het bureau genomen en me niet opgesloten, maar ze zijn bij me blijven zitten en gaven me lekker warme choco.
Maar afgelopen week gaat het steeds slechter. Ik wil geen pillen meer, omdat ze niet werken. Mijn nozinan en zo wel, maar mijn risperdal niet. Ik heb al een week geleden een gesprek bij de arts aangevraagd maar heb er nog steeds geen duidelijkheid over. En dan komt Pasen er ook nog aan... Weer een dag langer wachten...
En dan heb ik ook nog constant ruzie met de verpleging. Ze separeren mij om het minste geringste, omdat ik mijn risperdal niet neem. Ik weet niet hoe ik het trek, maar ik weet dat ik het trek en dat is belangrijker...
Oud 21-03-2008, 17:50
Nienna*
Nienna* is offline
I'm obsessed. En dat heb ik altijd als ik hem weer heb gezien!
Waarom kan ik het niet zo zien zoals hij? Zo van, leuke jongen, but that's it? En af en toe seks is prima? Waarom kan ik dat niet ik vind hem gewoon zozozo leuk. Ik ken niemand zoals hij.
Maar wat nou als hij duizendverweg woont en niet dezelfde gevoelens voor mij heeft? Ja vergeten, geen contact blabla, maar het is fijn om vrienden met hem te zijn (en een slaapplaatsje daar te hebben )
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:55
Verwijderd
pfff, ik ben nog steeds in pyjama en het liefst zou ik weer terug mijn bed in kruipen. Maargoed, zo maar eens even aankleden, spullen pakken en dan naar het station. Kijken of ik een kortingskaart kan regelen want ik kreeg gister een boete omdat hij schijnbaar al lang verlopen was... Ik wist het echt niet. Op het pasje staat dat ie tot 2012 geldig is, maar dat geldt alleen voor het pasje en niet voor de korting of zoiets... Nouja, ik kon een brief sturen naar de klachtencommissie en waarschijnlijk zou ik dan mijn geld wel terug krijgen... Ik hoop het maar. En dan op naar Limburg.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 18:08
metallica
metallica is offline
@Dott: jaha, leuk dat smsen
@Neko: *knuft* het komt echt wel allemaal goed meis, echt waar. En SA heeft gelijk over je vriendje; hij klinkt echt heel lief

Oke, er werd me gisteren voorzichtig gehint dat ik beter niets meer tegen mijn huisgenote kon vertellen omdat ze zeer persoonlijke dingen van alles en iedereen inclusief mij door lult. Fijn is dat, ja echt fijn is dat. Nou weet ik nog niet helemaal zeker of de bron betroiuwbaar was, maar mijn vriend knikte ook toen ik hem vertelde wat ik had gehoord. Maar dat vraag ik hem de eerst volgende keer nogeens wat duidelijker. Ofwel of zij hem ook dingen over mij verteld. Als dat waar is is het echt een kutwijf. Waarom trek ik altijd dat soort mensen aan? Waarom gebeurd het me steeds weer opnieuw dat ik de verkeerde mensen vertrouw. Bleh, ik hoop dat ze me ooit vraagt wat ik echt van haar vind, maar dat zal ze waarschijnlijk niet durven omdat ze weet wat ik van bijv het rondneuken dat ze doet vind. Maarja, eerst ff nog navragen...

Het was echt een rare avond gisteren, maar wel fijn. En, en, en hij belde nog om te vragen of ik met pasen mee naar z'n moeder ga en dat vind ik echt heel lief. Alleen haat ik het zo dat ik zoveel bevestiging nodig heb...
Oud 21-03-2008, 18:36
Verwijderd
ik ben mijn laatste beetjes gruis aan het roken omdat ik vandaag zelfs te lui was om naar de winkel aan de overkant te kruipen om nieuwe shag te halen... Nou dan is het wel ernstig als je zo verslaafd bent als ik... Ik voel me zo rot momenteel... Het liefst zou ik terug mijn bed inkruipen. Slapen... Alles vergeten... Pfff. En ik voel me opeens zo eenzaam. Er is echt helemaal niemand meer in huis. We wonen hier met zijn 15e en er is fucking helemaal niemand. En ze hebben mij ook op afwezig gezet. Waarschijnlijk dachten ze dat ik al weg was aangezien ik de hele dag niet van mijn kamer ben geweest. Ik heb maar wat muziek opgezet om de stilte te breken, maar pfoe... Ik heb echt geen zin meer. Ik ga zo maar mijn spullen pakken en naar Limburg, dan ben ik er maar wat eerder dan mijn ouders mij kunnen ophalen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:10
darkfairy
darkfairy is offline
ik doe een poging om een glas sinasappel binnen te houden.
blegh al 2 keer over moeten geven.
wat een dag.
en me seroquel die ik sinds vanavond weer heb.
ligt er ook al uit.
en hoe het komt geen idee.

Laatst gewijzigd op 21-03-2008 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 20:40
moon
moon is offline
Ik ben trots op mezelf! Oké ik ben niet helemaal ongeschonden uit deze 2 weken gekomen, ik heb wel wat destructief gedrag vertoond (vooral geconcentreed op afgelopen woensdag eigenlijk, dus zonder die dag had ik het er nog beter vanaf gebracht). Ik had ook niet van mezelf kunnen verwachten dat ik plotseling volledig destructiefloos deze weken door kon komen. In vergelijking met het verleden heb ik dit bijna absurt goed aangepakt allemaal. Ik heb zelfs voor mezelf gevochten! Ik ben assertief geweest, ik ben boos geweest...het is echt uitzonderlijk! Ik zit vol kracht en vechtlust na afgelopen woensdag omdat ik weet dat ik mijn recht sta wat dat betreft. Ik voel me zekerder van mezelf dan ik me misschien wel ooit gevoelt heb. Wat fijn is dat, kon ik me maar altijd zo voelen.
Als er nou meer mensen zo onrechtvaardig en oneerlijk tegen me waren, dan kon ik vaker boos zijn en dan had ik vaker kracht en zelfvertrouwen .
Oud 21-03-2008, 20:43
darkfairy
darkfairy is offline
@moon .
Oud 21-03-2008, 20:43
Verwijderd
Ik heb wel een goede dag vandaag. Mijn huis begint steeds meer een thuis te worden. Ik heb genoeg, gezond en normaal gegeten vandaag. Ik ben best vrolijk. Ik durf het alleen nog niet zo goed te voelen, omdat ik weet dat het zo weer om kan slaan, dat het zo weer anders kan voelen. En dan is het veiliger om ook maar niet te hopen, niet te vertrouwen dat ik het kan. Maar goed, iedere dag is er één, toch? Morgen wordt wel lastig. 's avonds een verjaardag en daar gaan we ook eten. Wordt nog leuk, als vegetariër. Daar houden ze meestal geen rekening mee. Scheelt wel dat er dan minder keus is. En verder natuurlijk allerlei hapjes enzo. En dan daarna twee paasdagen vol met spijsbrood en paaseitjes. Oh, excuses: twee paasdagen vol gezelligheid Nou ja, dat zie ik dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 20:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hahaha, ik heb hyves sinds net. Iedereen is verbaasd.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 21:50
Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet niet wat er aan de hand is met me.. ik begrijp het helemaal niet. Tijdens therapie was ik ineens 'weg', ik was ineens helemaal verdwaasd, ik was niet meer in die kamer, ik was niet meer aan het praten met haar. Hoorde het wel als ze iets zei maar ik hoorde niet wat. Het was heel raar, ik kon me niets meer herinneren van wat ik daarvoor zei, ik wist even een moment zelfs niet waar ik was. En ik wilde dood.
Ik dacht, ik loop gewoon naar buiten en ik loop onder een bus. Ik wilde alleen maar dood, weg zijn daar. Weg van mezelf, weg van alles, van haar van het gesprek. Ik snap het niet, nog steeds voel ik me verdoofd, verdwaasd, de doodswens is nog steeds sterk aanwezig. En het gekke is dat hoe meer ik er over nadenk, hoe rustiger ik word. De gedachte aan die rust, het feit dat dan alles over is. Voorgoed voorbij. Mijn therapie liep driekwartier uit bedenk ik me net, ze wilde me niet zo verdwaasd de straat op laten gaan, maar goed ook denk ik. Ik had me bijna het hele circus van de crisisdienst enzovoort op de hals gehad, maar bij de gedachte ook maar iets aan mijn ouders te moeten vertellen werd ik helemaal gek. Dus nu is het een kwestie van overleven, mezelf tegen mij beschermen. Ik wou dat ik hulp had nu, ik wou dat ik nu naar de crisisdienst toe kon, dat iemand de controle voor me over nam. Ik kan niet voor mezelf zorgen nu, ik kan niet zorgen dat alles goed gaat en goed komt. Ik heb hulp nodig maar ik kan het niet vragen..
Oud 21-03-2008, 22:47
darkfairy
darkfairy is offline
blegh hmm.
en de gedachten dat ik morgen bij me vriend ga slapen.
voor het eerst dat maakt me angstig.
heel angstig zelfs.
Reageren

Regels voor berichten