| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat de reclame ten onrechte doet alsof 'vrouwelijke shampoo' iemand vrouwelijk maakt. Wat dus nergens op slaat. Ik zeg ook niet dat het per definitie vrouwelijk is. Ik heb zelf ook eens een tijdje lang haar gehad, dus ik zal wel de laatste zijn die dat beweert. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Die van de BankGiroLoterij. "Elk uur....elk uur wordt er iemand tienduizend euro rijker", ofzo. En dan zie je allemaal mensen die een soort vreugdekreet slaken. Jaja, ik ben euforisch omdat iemand anders op dat moment ergens in Nederland geld wint. Nou. Poepoe. Waar slaat dit op?? |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Er was zo'n reclame van die ene stofzuigers, dixon geloof ik. Die ging zo: "een normale stofzuiger verliest zo'n 80% van zijn zuigkracht. Waarom ga je niet voor de volle 100%?" <3
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Niet fout, maar wel stupide: keeper van de Sar die reclame maakt voor "een verfrissend snoepje voor de hele familie", dat de mond beschermt tegen de voetballertjes 'slechte adem', 'tandplak' en 'gaatjes' ofzo, wiens vrije trappen hij dan tegenhoudt met handschoenen waar "xylitol" op staat. Rrrrrrright. Ik mis het verband een beetje.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar het klinkt dan zo mooi he. daar trappen heus wel vrouwen in ![]()
|
|
|
Verwijderd
|
Pizza Ristorante van Dr. Oetker: smaakt altijd zoals bij de Italiaan.
(Even afgezien van het feit dat 'de Italiaan' niet inherent staat aan 'kwaliteit') Integendeel! Als er één diepvriespizza is die niet zoals een restaurantpizza smaakt, is het deze wel. Het ziet er niet eens uit als een restaurantpizza, de bodem is een raar soort deeg zonder fatsoenlijke korst en bovendien smaken de ingrediënten heel anders. |
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ooit pindakaas aan je gehemelte gehad? Niet weg te krijgen dat spul. Kevlar eat your heart out!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
die dude uit de grieksaai mythologie #1401 Verwijderd | 501 | 09-06-2011 14:37 | |
| De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 22:15 | |
| De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 05-04-2008 00:18 | |
| De Kantine |
Per slot van saaiheid #146 Verwijderd | 500 | 28-02-2008 16:30 | |
| De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 10-11-2007 16:43 | |
| De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #2. Uice | 500 | 16-10-2007 00:18 | |