Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2008, 00:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja, zeg, ik wil ook weer verliefd worden
Want verliefd zijn is veel leuker
En makkelijker dan!

Schoot mij net te binnen. ;x

@Snoopy: Sterkte!
Oud 07-04-2008, 00:43
Verwijderd
Waar ik me het meeste zorgen om maak is dat ik me afvraag of ik wel mij kan zijn bij hem. Als het een andere jongen was en ik kreeg nu geen duidelijkheid, zou ik het gewoon vragen. Ik durf nu niet eens een smsje te sturen van 'hee, je licht brandt, ben je thuis?' omdat hij niet reageert op de rest. Ik ben zo afwachtend en ben bang dat het daar uiteindelijk op mis gaat.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 01:05
Verwijderd
Ik ben een eersteklas muts. Twee dagen op rij. Maar hij kent me in elk geval, zegt hoi uit zichzelf e.d. En als er eens niet duizend mensen met hem in gesprek zijn, lukt het vast wel met hem te praten. Ach ja, van een afstandje is ook leuk.
Wie heeft er nou een hangertje/kraal van de Tigerente, te schattig *zwijmel*.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 08:32
Verwijderd
knuf @ Snoopy

ot: ik zie hem graag
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 09:59
Verwijderd
Ik heb een nieuwe liefde, en het toffe is nog wel dat deze de hele dag bij me is, niet zeurt (alleen de komende week nog veel aandacht nodig heeft), en me nooit zal laten zitten als ik een rotdag heb

En mijn oude liefde is geweldig. Een leuk, lekker weekend gehad, wezen stappen, gezellig wat gedronken. Wel gek, heb ooit 'iets' gehad met de beste vriend van mijn broertje en steeds als ik hem zie moet ik daar aan denken, maar het stelde niets voor, beetje dom. Maar goed, het was gezellig en mijn vriendje is de liefste
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt niet zo goed?
't Is nog maar kort hè, niet te veel van me verwachten. En we zijn weer een stapje dichterbij want ik heb maar es iets verteld over exlief en dat was goed. Maar hmm hij is leuk. De Duitser dus. We hebben bedacht dat 29 februari ons jubileum is, hihi. Zo praktisch.

Edit: @Snoopy: jezus zeg, kutzooi. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 12:04
Miek
Miek is offline
Yes zo tentamen maar eerst even half ruzie maken met mijn vriendje, niet zo prima
Oud 07-04-2008, 14:07
__
__ is offline
Afgezien van het hele 'nieuwe vriendin' gebeuren dat ik even heel nodig heel snel moet zien te verwerken, voel ik me eigenlijk zo fijn als ik aan hem (ehh, ex dus) denk. Ik word zo gelukkig als ik denk aan alle fijne herinneringen, fijne tijden etc. Maar ik heb verder ook helemaal niet de behoefte om dat terug te hebben ofzo. Het is goed zo, het is goed dat het uit is. En we blijven gewoon de beste vrienden.

Maar dat dan allemaal nadat het 'nieuwe vriendin gebeuren' verwerkt is, want zo'n irrationele jankerd ben ik dan ook wel weer.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:17
metallica
metallica is offline
Hij is echt zo lief! Ondanks mijn ontzettende kutbui van vrijdagavond (wat vind ik toch ook wel zijn schuld was, maar ik had niet zo ontzettend heftig moeten reageren...) hebben we echt een heel fijn weekend gehad. Het gaat echt goed nu, hij is met momenten echt super lief en knuffelbaar, laat uit zichzelf merken dat hij het fijn vindt dat ik bij hem blijf en zulke dingetjes allemaal. Op deze manier hou ik het nog wel 20 jaar uit
Oud 07-04-2008, 14:54
Nienna*
Nienna* is offline
@ Snoopy: Sterkte!

OT: Hm, ik weet het niet. In ieder geval een leuk dingetje gepland voor zondag met mijn oude buurmeisje, dat wordt echt superleuk!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 16:06
Verwijderd
@ Shining: heb je ondertussen iets van hem gehoord?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 16:17
Panacea
Panacea is offline
ik voel me erg Sex & the City op dit gebied, in een fase van random flings met no strings attached, maar wel een leuke tijd hebbende.
Enige nadeel is dat onder deze omstandigheden mijn aandachts spanne ongeveer een maand blijkt te zijn en ik me daarna weer begin te vervelen (in die fase zit ik dus nu).

Laatst gewijzigd op 07-04-2008 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 17:27
cagie
cagie is offline
Begin mei gaan we met mijn familie een half weekje weg. Mijn moeder wordt 55 en wil dit graag op deze manier vieren met mijn broers, mij en onze "aanhang". Iedereen is enthousaist en we hebben er allemaal zin in behalve hij. Hij loopt al maanden te zeggen dat hij niet zeker weet of hij mee wil. Nu hoor ik op eens via een vriend van hem dat hij van plan is om precies dan iemand op te gaan zoeken in Helsinki.
Ik vond het al niet zo leuk dat hij zo moeilijk loopt te doen daarover. Als het andersom zou zijn geweest dan was ik zonder twijfel mee geweest ook al heb ik het niet zo heel erg op mijn schoonfamilie. Maar nu blijkt dat hij al weken met plannen loopt om dan naar Helsinki te gaan en hij mij dat dus niet vertelt...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 17:28
Lilium
Lilium is offline
Ik had vanmorgen allemaal sms'jes gestuurd om mijn laatste restje beltegoed op te maken. Hartstikke leuk om allemaal van die vrolijke en positieve dingen terug te krijgen.
Oud 07-04-2008, 17:32
I C U
I C U is offline
Ik kan echt weinig toevoegen aan m'n andere posts: hij blijft gewoon leuk en als ik aan 'm denk word ik blij.
Oud 07-04-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
@ Shining: heb je ondertussen iets van hem gehoord?
Ja.. rond 5 uur 's avonds. Hij had zijn telefoon de dag daarvoor van 3 hoog naar beneden laten vallen dus die was kapot. Ook had hij mijn nummer niet.
Verder besloot hij 's nachts bij iemand anders te slapen ipv bij mij omdat hij geen fiets had en zo bij iemand achterop kon.
Ik was best wel boos daarover maar hij snapt dan niet zo goed waar ik me zo druk over heb gemaakt..
De dag daarna is hij gelukkig wel mee gegaan naar de doop van mijn (nu) peetekind waar hij eigenlijk niet naartoe wilde. Dus dat maakte al een hoop goed .
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ja.. rond 5 uur 's avonds. Hij had zijn telefoon de dag daarvoor van 3 hoog naar beneden laten vallen dus die was kapot. Ook had hij mijn nummer niet.
Verder besloot hij 's nachts bij iemand anders te slapen ipv bij mij omdat hij geen fiets had en zo bij iemand achterop kon.
Ik was best wel boos daarover maar hij snapt dan niet zo goed waar ik me zo druk over heb gemaakt..
De dag daarna is hij gelukkig wel mee gegaan naar de doop van mijn (nu) peetekind waar hij eigenlijk niet naartoe wilde. Dus dat maakte al een hoop goed .
allee, eind goed al goed, zullen we maar zeggen dan?
maar hij snapt dus echt niet dat jij wrschnlk ziek was van ongerustheid? amai hé, als mijne vent mij dat moest lappen, ... het zou zijne beste dag niet zijn!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 19:22
I C U
I C U is offline
Citaat:
Uh... Nah, ik vind het geen fraaie actie van 'm. Eind goed al goed inderdaad, maar toch Raar verhaal. Dat hij het niet snapt... Mannen...
Oud 07-04-2008, 19:43
Verwijderd
Ja...
Alles had uiteindelijk natuurlijk wel een reden maar hij denkt ook zo nuchter wat dat betreft.
Ik had het gewoon anders aangepakt of er iig heel veel spijt van gehad.
Vooral omdat ik me zoveel zorgen heb gemaakt baal ik er van dat hij niet in ziet waarom ik het zo erg vond.
Toch weet ik ook niet goed wat ik er verder aan kan doen. Zo is hij. En ik ben al blij dat er uiteindelijk niks aan de hand bleek te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 20:17
I C U
I C U is offline
Mjah, ook een duidelijk verhaal. Je kan er uiteindelijk weinig aan doen. Accepteren enzo. Jammer maar helaasch.
Oud 07-04-2008, 21:08
Qimm
Qimm is offline
<3 zomaar leuke kaartjes in mijn brievenbus!
Oud 07-04-2008, 21:16
snoopy
snoopy is offline
@ iedereen: bedankt Het is zeker zuur, ook al is hij al wat ouder.

en OT: onveranderd goed
Oud 08-04-2008, 00:31
George
George is offline
Ging ik erheen omdat ik dacht bij hem wel van m'n chagrijnigheid af te komen, was het juist alleen maar erger op het moment dat ik wegging. Blegh, sukkel. Misschien een idee om er een keer mee te kappen, fiasco dat het is.
Verder ietsteveel zin in morgenavond. <3 En en, nog maar een maand en twee weken voordat m'n beste vriend terugkomt.
Oud 08-04-2008, 07:42
Verwijderd
En ik hoop dat we dr nu klaar mee zijn. Verder wel fijn, alleen ik moet maar weer eens aan de slag. Heb nu zo'n 3 weken genikst en dat pakt niet goed uit.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 08:01
ST*R
ST*R is offline
Ik ben echt zo blij met m'n leven
En hij is eigenlijk ook wel heel lief, misschien moet ik ook niet te veel van hem verwachten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:09
Verwijderd
I fucked up. Again. En ik weet niet of het nog goed komt en hoe en er is een sprankje hoop maar het is bijna onmogelijk en ik weet het niet, ik weet het niet. maar ik wil niet zonder hem.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:30
Verwijderd
Het is zo fijnnn! En al bijna 21 maanden
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:38
Verwijderd
Nou goed, dan verhuis je toch gewoon naar Amsterdam? Ligt het in elk geval niet aan mij dat we elkaar nooit zullen leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 11:33
stout!
stout! is offline
Citaat:
I fucked up. Again. En ik weet niet of het nog goed komt en hoe en er is een sprankje hoop maar het is bijna onmogelijk en ik weet het niet, ik weet het niet. maar ik wil niet zonder hem.
Wat is er gebeurd?
Oud 08-04-2008, 14:24
zeep007
zeep007 is offline
Gosteren lekker naar Portishead geweest, was gaaf!! en hotelletje geboekt, lekker gegeten gebadderd, zoooo relaxed.. Gaat goed dus!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:08
Idunarara
Idunarara is offline
Rotzooi
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:28
Yana
Yana is offline
Op dit moment mis ik hem zo fucking hard. Ik wil echt met hem praten, dit gevoel is killing.
Oud 08-04-2008, 16:30
Verwijderd
^mag ik me weer eens volledig bij je aansluiten? hoewel de situatie wat anders is enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:37
Yana
Yana is offline
Dat mag, als ik een knuffel voor je mag achterlaten
Oud 08-04-2008, 20:58
I C U
I C U is offline
*deelt choco uit*

Anyway, vandaag ook weer overleefd. Op 't werk was het wel weer gezellig, ook nog wat voor school kunnen doen. Hij is nog steeds schattig en leuk en lief. Damned, ik zou hier zo goed aan kunnen wennen, het is raar hoe snel ik nu gewend ben aan het idee van een relatie hebben... Apart.
Oud 08-04-2008, 21:56
Nienna*
Nienna* is offline
Mijn beste-vriend-met-de-stomme-sletterige-jaloerse-vriendin smst niet terug.
En dan ga ik mezelf gek maken, want hij smst áltijd terug. Ligt het aan mijn telefoon? Ligt het eraan dat zij loopt te zaniken? Is hij boos op mij?
AARGH.
Als hij morgen niet heeft teruggesmst, gooi ik er nog maar een (neutraal) smsje tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 22:00
Changshan
Changshan is offline
Ik ben blij dat ik zo spontaan overal bij uitgenodigd word. Al die studiegenootjes zijn immers nog relatief kersvers.
Oud 08-04-2008, 22:11
Verwijderd
Hmja en nu wil ik 'm wel graag zien maarrrr hij heeft vriendenavond en bovendien moet ik nu slapen want het is tentamenweek en hij is elke dag bezet en ik elke avond (en hij trouwens ook elke avond en ik eigenlijk ook elke dag) en dat is stom. Maar. Ik heb zin om hem te zien! Olee. 't Komt nog wel goed. \o/
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 22:12
ST*R
ST*R is offline
Ik word een beetje gek van m'n ex, hij komt nog steeds met z'n problemen bij mij terwijl het al meer dan een jaar uit is. En normaal kan ik goed naar andermansproblemen luisteren, maar hij is zooo negatief en doet zo zielig dat het me irriteert.
Ow en hij stuurt echt lieve smsjes! Wel mooi dat hij van 1 smsje in de 2 weken naar veel lieve smsjes is gegaan. Nu hem nog vaker zien en ik heb 'm helemaal waar ik 'm hebben wil!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 22:43
Verwijderd
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer het duidelijk wordt; ik ben nooit voorzichtig geweest met mn hart. Ik werd altijd maar verliefd en probeerde er dan nog een beetje rationeel over na te denken (is dit wel slim, je weet toch hoe hij is) en uiteindelijk was ik aan t einde weer even ver als aan het einde van de vorige.

En dat is niet slim.
Nu moet ik t alleen nog oplossen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 23:06
Verwijderd
Tsja, niet zo best. Ik kreeg vandaag niet zulk leuk nieuws en heb er serieus lang over na moeten denken wie ik in godsnaam kon gaan bellen om het mee te delen. Een aantal van m'n vrienden denkt de laatste weken zoveel aan zichzelf en zijn/haar eigen relatie dat ze vergeten dat ik misschien ook nog wat te vertellen heb, al is het misschien minder leuk dan al die blije verhalen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag ging het in een gesprek ineens over m'n ex en ik verkondigde dat liefde blind maakt en dat ik er om die reden nooit meer aan ga beginnen.
Het is nu 2 jaar en 2 maanden geleden, dus ik ben goed op weg. De mensen die ik enigszins interessant vind zijn toch maar lastige gevallen, dus liever forever single dan nog eens een gebroken hart. Tenzij ik aankomend weekend een liefdesverklaring krijg van 1 bepaald persoon, maar dat zit er niet in, dus ik word maar een 'old spinster' (geen ouwe vrijster, want dat klinkt vies) en ga mijn dagen slijten met alcohol en muziek. En vrienden natuurlijk, want die zal ik nooit afzweren.
Ik 'ken' een vrouw via een ander forum, ze is nu 45, en is vrijwel altijd alleen geweest. Ze slijt haar dagen ook met muziek en reizen en is een zeer gelukkig mens. Het is ook meteen de coolste 40+ vrouw die ik ken. Rolemodel fo sho.
Oud 09-04-2008, 00:30
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Het is gewoon bijna zeker. Ze hebben iets. Het is een maand uit godverdomme Elke keer weer denk ik deze jongen is het waard, en elke keer word ik weer zwaar teleurgesteld.
Oud 09-04-2008, 01:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Oh, ik ken dat gevoel.
Probeer het gewoon in je koppie te prenten dat hij het echt NIET waard is. Maak desnoods een lijst met alles wat stom is aan hem. Praat met vriendinnen over watvoor eikel het is etc. Op een geven moment ben je blij dat je er vanaf bent en boeit het je niks meer. Het kan mss even duren, maar dan heb je ook wat. Sterkte meid.
Oud 09-04-2008, 07:22
Verwijderd
gaat eigenlijk wel prima, lekker relaxed en geen verplichtingen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 08:12
I C U
I C U is offline
Ach gossiej, baalt ie ervan dat ie me verkeerd begrepen heeft en nu donderdag dus al wat anders heeft staan. Zo lief dat hij rekening met me houdt, of dat probeert... Ben ik eigenlijk niet gewend
Oud 09-04-2008, 08:55
Verwijderd
ik heb het gevoel dat het vast nog wel goed gaat komen met mij en de liefde. ooit.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 09:15
Verwijderd
Lieve smsjes <3 En hij is lief voor me, heeft geduld en gewoon, lekker om samen te zijn

Maandag was ouderwets gezellig, for old times' sake.. Hoop eigenlijk dat we elkaar vaker gaan zien, want besefte me dat ik hem best een beetje 'mis' in mijn leven. Maar het begin is er, evenals de afspraak om elkaar snel nog een keer te zien.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 09:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hij is veel te lief!

Laatst gingen we elkaar belachelijke voorwaarden stellen voordat we zouden willen samenwonen, daar moet nog maar even aan geschaafd worden Niet dat dat er zo binnenkort inzit, ik moet binnenkort beslissen waar ik volgend jaar zou willen studeren, maar ik wil helemaal niet weer ver weg wonen, grmbl
Hoezo ga je dan ergens anders studeren?

OT: Studies kosten teveel tijd.
Oud 09-04-2008, 10:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Omdat dat moet!
Waarom?! (Utrecht?)
Reageren

Regels voor berichten