Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() Wel grappig dat z'n zusje blijkbaar ook wel enthousiast is enzo, toch leuk om in de familie opgenomen te worden! ![]() Het was ook weer fijn om naar m'n oma toe te gaan. Ze waardeert het zo hè, dat ik langskom. Ik zou het eigenlijk vaker moeten doen, maar daar komt het dan niet van. Maar goed, vandaag weer ff geweest, daar gegeten en foto's gekeken. Helemaal trots te vertellen aan een vriendin die belde dat ik er was en ook gelijk vertellen dat ik net verkering had en dat ik helemaal verliefd ben ![]()
|
Gisteravond nog ff langs geweest en knuffelend samen voetbal gekeken. Echt, ik snap het echt niet hoe het leuk kan zijn om te kijken naar mannen die achter een bal aan rennen, maarja
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn Bolivia-medereizigers zijn tof! Dat komt goed uit
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot; Wat fijn, hij bleef zomaar onverwachts slapen. ![]() ![]() En ik mis m'n vriendinnetje. Pff. Naja, vandaag maar eens een mail doen. ![]()
||
Citaat:
![]() Op vrijdag tijdens de L&R meet? ![]() Verder maak ik echt heel veel leuke dingen mee en ik doe ook ontzettend leuke dingen ![]() ![]()
|
Goed, ik heb hem dus écht niet nodig. Dat is mooi. Kan ik dus toch een beetje zelfstandig zijn.
Zeker met een lief vriendinnetje dat sinds ze hier nu ook op kamers woont nog veel gezelliger wordt ![]() relationeel gebied, dat gaat ook over familierelaties toch? In dat geval is het wat dat betreft wat minder... Ik vrees dat mijn opa de kerstdagen niet meer gaat halen, en nou is mijn vader zo druk bezig met zijn eigen gevoelens dat ie onbewust op al mijn emo-knopjes drukt en daar word ik op zijn zachtst gezegd verdrietig van. Opa's horen gezond stokoud te overlijden ![]() Kutzooi.
||
Citaat:
![]() Sterkte met jouw opa!
|
Verwijderd
|
Sterkte, Qimm!
Vriendschappelijk gaat het redelijk (saaie vrienden die niet vrij zijn ![]() |
![]() |
|
@ Qimm: Sterkte ermee! What happend enzo?
OT: Nu gaat hij vanavond stappen in Amsterdam en zit ik me allerlei dingen in m'n hoofd te halen ![]() ![]() En damn, ineens een goed gesprek met een oude vriend ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Heel veel sterkte dit weekend!
|
Ze is dus met haar scooter tegen een auto aangeknald. Sleutelbeen gebroken. Hartstikke shit natuurlijk, ze is net druk met verhuizen. Want het is nog allemaal niet kut genoeg blijkbaar
![]() We zijn de schrik gelukkig weer helemaal te boven en door de pijnstillers voelt ze zich nu best goed. Alleen balen dus. Er zou net behangt gaan worden in haar nieuwe huisje. Pfff. Best wel niet leuk.
|
![]() |
Hij heeft het nog even zooo enorm druk en ik vind het echt heel kut voor hem dus ik probeer hem zo goed als ik kan te helpen en steunen en leuke dingen te doen met hem wanneer dat kan. Heel fijn dat hij zelfs wanneer hij zo gestresst is er ook nog eens voor mij kan zijn en nog zoveel aandacht aan me besteed. Ja, het gaat weer goed
![]()
||
Citaat:
![]() *knuffel en ijsthee geeft*
||
Citaat:
waarom metsel je een muurtje?
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik hem niet eens zo leuk vind, maar meer het feit dat we samen zijn geweest dus dat hij mij leuker vindt dan andere meisjes en dat ik gewoon niet wil stoppen met hopen dat het ooit nog goedkomt. Die kans is echt zo klein want over 2,5 maand ga ik gewoon terug naar Nederland en zie ik hem waarschijnlijk nooit meer.
Maar ooh elke keer als ik hem zie <33 |
![]() |
|
Vanavond ga ik weer naar hem toe
![]()
|
Hij zit ook op het forum dus ik kan er hier niet teveel over zeggen. Ik wil graag vrienden blijven/worden daarom vind ik het niet fair om daar te veel over uit te wijden. Laat ik het erop houden dat ik na 2 jaar waarvan we 1,5 jaar samen hebben gewoond gedumpt ben dmv een mailtje. Dat maakt het op dit moment alleen maar erger. Als mensen de reden willen weten kunnen ze me pmen. Ik vind het op het moment wel fijn om erover te praten.
Ik zit nu iig met 2 honden en een kat op de zolderkamer bij mijn ouders. Maar het zal uiteindelijk wel goed komen met mij ![]()
|
![]() |
|
|