Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2008, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Tsja, deze jongen is een beetje een apart geval. Dat is het probleem ook, ik kan niet echt hoogte van 'm krijgen. Aan de ene kant doet 'ie dingen die superlief zijn en krijg ik een sprankje hoop, maar aan de andere kant kan 'ie ook een ontzettend botte lul zijn en denk ik dat het toch nooit wat wordt. Waarom wat zeggen als je toch denkt dat het antwoord Nee is...
Ik ben ook heel erg 'one of the guys' en dat speelt ook mee met het dilemma. Ik doe me altijd stoerder voor dan ik eigenlijk ben en hij volgens mij ook dus dit soort dingen zeggen is een beetje een nono. *zucht*
Ik word altijd een beetje van je gejank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2008, 19:59
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Echt serieus, hou jij eens op met je negatieve commentaar steeds. Hou het voor je ofzo, het heeft geen nut.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sorry, en jij bent?

Ik zie trouwens niet hoe mijn post jankeriger zijn dan die van sommige anderen hier. Ok, ik heb geen mega relatie drama, of juicy scharrel verhalen, maar heb net zo goed recht om hier te posten.

edit: Heb net even gekeken of ik mss weet wie je bent, maar je bent me niet bijgebleven. Wel kom je over als een enge bal, dus jouw mening boeit me echt niet.

Laatst gewijzigd op 13-04-2008 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 20:14
Verwijderd
Hij is gewoon jaloers.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 20:41
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
pluchen

Daten is prima en ik sta open voor vanalles, maar ik geef een relatie momenteel weinig kans. Maar alles kan...
Oud 13-04-2008, 21:06
Verwijderd
Al dat gemiep om niets. Als je geen gezeur/drama wil lezen, blijf dan weg. *headdesk*

Ja goeooeoeoeoeoed nog steeds wtf. Al vier maanden En ontbijt op bed en seks in de douche en hij is bezorgd en lief en woot.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:37
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline

Weet ik veel
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:41
Verwijderd
Hey Trimm Trabb, volgende keer wel hallo zeggen als ik weer een broodje kom halen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:51
Verwijderd
ik voel me een stuk beter, zie weer duidelijk hoe heerlijk ik mijn vrijheid eigenlijk vind.. plusss eindelijk die date met dat ene meisje komende week en een scharrel waarmee alles wel leuk is.. prima allemaal
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 22:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hey Trimm Trabb, volgende keer wel hallo zeggen als ik weer een broodje kom halen.
Nou, zeg jij maar Hallo, want ik ben niet zo goed in mensen herkennen.
Oud 14-04-2008, 01:54
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Het is weer aan!

Een ontzettend goed gesprek gehad vanavond. Eigenlijk om te bespreken welke spullen ik wou hebben en om te kijken of we vrienden konden blijven. Ik heb al mijn twijfels en onzekerheden uitgesproken en hij ook.
Sommige mensen hier weten waarom het uit ging maar ik wil daar hier op een openbaar forum niet teveel over zeggen. Omdat het gewoon iets heel persoonlijks is.
Samenwonen laten we voorlopig even. Zeker totdat het weer goed gaat met mij. Want dat is op het moment het allerbelangrijkste. En dat kan niet als we samenwonen want dan gaat het zo weer mis.

Maar ik ga er hulp voor zoeken. En het komt goed met mij. En met ons zeker! Het is net alsof we opnieuw verliefd zijn ofzo.

Voor alle mensen die mij een pm hebben gestuurd dank je wel. Ik heb er ongelofelijk veel aan gehad. Het voelde heel prettig om aan mensen die ik niet ken mijn verhaal kwijt te kunnen. Echt hardstikke bedankt!
Oud 14-04-2008, 03:20
Verwijderd
Citaat:
Dit topic is voor janken, en zeuren, en debiel doen... sim-pel.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Het is weer aan!

Succes.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 04:48
Magican
Magican is offline
Ik voel me elke keer weer een giechelig klein meisje als m'n meisje weer eens langskomt. En dat na bijna een half jaar verkering.
Oud 14-04-2008, 05:10
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Dit is echt heel lastig.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 06:28
Neko*
Neko* is offline
<3
Oud 14-04-2008, 06:34
Verwijderd
Dit weekend was superformiweldigeindefantacolozachtigfijn ! en ik had 'n allergische reactie op 'n huidcreme waardoor we amper konden vrijen dat was stom. En vrijdag komt ie na 'n voorstelling hierheen om hier te slapen enzo. En dan zaterdag weer naar zandvoort enzo, ik ben verliefd en gelukkig
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 08:22
Verwijderd
@ stoepkrijtje; wow, gefeliciteerd. Succes met alles.

OT: Goed! Samen met hem slapen blijft toch het leukste wat er is, lekker tegen elkaar aankruipen en stiekum lachen hoe hij zachtjes snurkt en tanden knarst. <3
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 09:33
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik voel me elke keer weer een giechelig klein meisje als m'n meisje weer eens langskomt. En dat na bijna een half jaar verkering.
Schattig

@ Stoepkrijt: Hip! Altijd leuk

OT: Aii, gisteravond groot mismoment. Majah. Morgen zie ik 'm weer. Vandaag nog ff leren voor tentamen, beetje werken (hopelijk met een leuke collega, in die ene heb ik echt geen zin vandaag...) en dan morgenochtend knallen! Yeah!
Oud 14-04-2008, 09:47
zeep007
zeep007 is offline
Het gaat te goed gewoon! Maar ik post hier weinig anders
We hebben vakantie geboekt, en zijn helemaal in een zomerkriebel bui. Vandaag alletwee vrij,
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 09:56
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Het is weer aan!

*knip*
Fijn Ben echt blij voor jullie
Oud 14-04-2008, 10:29
ST*R
ST*R is offline
Omg dit is echt niet meer gezond, ik denk echt te veel aan hem. En hij smste dat hij me deze week weer wil zien dus ik zie 'm binnenkort al weer! Hij is echt veranderd geloof/hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 10:48
Verwijderd
Gaaf, stoepkrijtje!

Hihihihihihihi. Ik wil weer daar zijn, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 12:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Aandacht van 2 knappe vrouwen, dingen kunnen snel veranderen
Lekker in de stress voor school nog steeds, financieel voor het eerst sinds 8 jaar o.i.d. moet ik op de centen gaan letten en kan ik dingen niet gaan doen en dat is jammer
Oud 14-04-2008, 12:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben echt erg lastig blijkt maar weer...gelukkig begin ik t steeds vaker door te hebben wanneer t naar boven komt. Nu nog bedenken hoe ik er wat aan ga doen .
Oud 14-04-2008, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom wat zeggen als je toch denkt dat het antwoord Nee is...
Heel cliché enzo, maar eh: nee heb je, ja kun je krijgen?

ik heb twee weken vakantie en dat is leuk enzo maar nou zie ik hem dus niet
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 13:20
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Fijn Ben echt blij voor jullie
Dank je wel

En bedankt dat jij hem een beetje wegwijs maakt in Twente Het is heel belangrijk dat hij hier mensen leert kennen. Ik ben blij dat je dat wilt doen

Oud 14-04-2008, 13:25
Verwijderd
Joo stoepkrijtje, fijn!

OT: Ik ben, dare I say it, blij met hem Maar dat kan ook zijn omdat hij zo fokking goed is in bed.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:02
Straciatella*
Straciatella* is offline
Muhahaha, dat iemand goed is in bed, draagt altijd bij aan de blijdschap
Ik spreek uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:15
Fleurop
Fleurop is offline
Steeds beter. Ik moet hem weer leren vertrouwen en soms is dat moeilijk (ik ben argwanend over de kleinste dingen). Maar we doen beiden ons best en het lijkt allemaal alleen maar sterker de worden. onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:21
metallica
metallica is offline
Het is echt een schatje en ik ben echt blij met hem, maar soms is hij niet zo subtiel...
Oud 14-04-2008, 15:48
tuttebel
tuttebel is offline
jaaa goed! tis zo fijn hoe we dingen "apart but together" kunnen doen. zaterdag naar een concert geweest, hij staat vooral in de pit, ik af en toe, we komen elkaar daar af en toe tegen en geven een zoentje en kletsen even. en op t einde zien we elkaar weer. ik kan me echt niet voorstellen dat ik zo'n relatie heb als zo'n stelletje op het perron die ik zag, zoenen en knuffelen alsof ze elkaar weken niet meer zien en dan samen de trein instappen.
Oud 14-04-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
jaaa goed! tis zo fijn hoe we dingen "apart but together" kunnen doen. zaterdag naar een concert geweest, hij staat vooral in de pit, ik af en toe, we komen elkaar daar af en toe tegen en geven een zoentje en kletsen even. en op t einde zien we elkaar weer. ik kan me echt niet voorstellen dat ik zo'n relatie heb als zo'n stelletje op het perron die ik zag, zoenen en knuffelen alsof ze elkaar weken niet meer zien en dan samen de trein instappen.
Oh die zag ik ook, twee zulke paartjes zelfs. En het zal best schattig zijn maar ik vind dat gesmak walgelijk. Behalve als je het zelf doet natuurlijk maar brrrr.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 18:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het is weer aan!

Een ontzettend goed gesprek gehad vanavond. Eigenlijk om te bespreken welke spullen ik wou hebben en om te kijken of we vrienden konden blijven. Ik heb al mijn twijfels en onzekerheden uitgesproken en hij ook.
Sommige mensen hier weten waarom het uit ging maar ik wil daar hier op een openbaar forum niet teveel over zeggen. Omdat het gewoon iets heel persoonlijks is.
Samenwonen laten we voorlopig even. Zeker totdat het weer goed gaat met mij. Want dat is op het moment het allerbelangrijkste. En dat kan niet als we samenwonen want dan gaat het zo weer mis.

Maar ik ga er hulp voor zoeken. En het komt goed met mij. En met ons zeker! Het is net alsof we opnieuw verliefd zijn ofzo.

Voor alle mensen die mij een pm hebben gestuurd dank je wel. Ik heb er ongelofelijk veel aan gehad. Het voelde heel prettig om aan mensen die ik niet ken mijn verhaal kwijt te kunnen. Echt hardstikke bedankt!
Fijn dat er een nieuwe kans is en ik hoop voor jullie dat het nu wél goed gaat komen!
Oud 14-04-2008, 19:05
Verwijderd
Ik hoor net via een wederzijdse vriendin dat ie stiekem (hij heeft het mij nog niet verteld) (al) verliefd op me is. Dat is natuurlijk aan de ene kant heeeeeeeel fijn en vleiend, maar nu ga ik wel weer nadenken en rekening houden met en moeilijk doen en wat-alsen, zucht. Gelukkig claimt ie me nog niet, dus ik blijf gewoon bij mijn eigen credo: ik zie wel.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 20:23
zomer
zomer is offline
Dat is lang geleden zeg, en raar.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 20:32
Verwijderd
Het is werkelijk een bende, en dat niet eens op liefdesgebied. Want de ene helft van m'n vriendengroep is bezet en denkt alleen nog maar aan zichzelf en/of het vriend(innet)je, en het kleine deel wat dat niet is, is tegenwoordig alleen maar bezig met roken en blowen En ik hoor bij geen van beiden, want ik kan niet meepraten over het seksleven na 2 jaar relatie of het geweldige effect van die ene soort wiet. Dus het suckt allemaal behoorlijk hard op het moment
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Elkaar vorige week heel weinig gezien doordat we allebei druk waren. En dat vond ik niet leuk maar elkaar missen is eigenlijk wel ergens goed voor want toen ik dit weekend bij hem was, wist ik ineens weer waarom ik zoveel van hem houd. En hij was zo lief en knuffelig en we vonden het gewoon zo fijn samen <3
Oud 14-04-2008, 20:48
I C U
I C U is offline
Mijn nuchtere ik wil heel hard weg rennen. Het is eng, het komt allemaal zo dichtbij en het gaat zo snel, dat gevoel... Mijn andere, gevoelige ik wil dat ik blijf staan en dat ik het over me heen laat komen en geniet.

Ik luister naar die laatste, gewoon omdat ik daar gelukkiger van word
Oud 14-04-2008, 21:11
Verwijderd
lekker rustig zonder verplichtingen, yay
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 21:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik kan me echt niet voorstellen dat ik zo'n relatie heb als zo'n stelletje op het perron die ik zag, zoenen en knuffelen alsof ze elkaar weken niet meer zien en dan samen de trein instappen.
Oei, dat waren wij denk ik

Maw: het gaat nog steeds lekker. Gisteren heeft ie m'n familie voor t eerst ontmoet en ze vonden m allemaal helemaal leuk. Echt tof om te zien hoe makkelijk hij met mensen praat.
Oud 14-04-2008, 22:29
Miek
Miek is offline
supahdupah
Oud 15-04-2008, 00:02
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Haha, gek hoeveel beter ik me voel nu ik weet dat hij me zo voorgelogen heeft. Ik voel me duizend beter. Alleen jammer dat ik weet op welke feesten ik ze tegen kom
Oud 15-04-2008, 08:35
stout!
stout! is offline
Ik ben in één dag wintersport zo gruwelijk verbrand dat ik bijna de straat niet op durf. Afgezien van de witte zonnebril heb ik een enorm opgezwollen hoofd en zelfs blaren in mijn gezicht. O ja, en het begint nu te vervellen. Ik heb brandwondencrème gekregen in Frankrijk .
Maar toch was hij vannacht blij me te zien en had zin om vanavond lekker samen te zijn. Hij zei dat hij me altijd mooi vindt en ik geloof hem bijna. Maar hij vroeg wel wanneer ik deze week weer representatief moest zijn .

Auuuuuu.
Oud 15-04-2008, 09:06
Verwijderd
Hij is de allerallerallerliefste. Het is nog niet 'goed', het is nog allemaal onzeker, maar er is iig nog iets.
Ik hou van hem om hoe hij met me mee langs zee wil rennen, zoenen op de dijk en bijna naar beneden rollen omdat het zo steil is, om hoe hij me vasthoudt als ik er even doorheen zit, om hoe hij me kan plagen en soms zo lief naar me kijkt zonder dat ik het in eerste instantie doorheb.

Nu is ie een paar dagen in duitsland. En ik mag niet zeuren want hij komt snel terug, maar ik ben gewend aan samen slapen. En ik had gehoopt dat hij me iig een beetje jarig zou kunnen laten voelen; ik denk dat ik mn verjaardag maar ga skippen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 09:26
Verwijderd
Piekertijd.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:28
Neko*
Neko* is offline
Het is fijn om samen wakker te worden en nog niet meteen uit bed te hoeven. Fijn dat ik morgen met hem Enschede in ga, en lekker uit eten ga. Het is fijn dat alles zo fijn en bijna perfect is.
Oud 15-04-2008, 11:18
Orpheo
Orpheo is offline
ik heb nog steeds belachelijk veel spierpijn van dit weekend. Effe met haar pa een duin afgraven. was leuk hoor, daar niet van, effe weer wat trainen, maar ik moet nu echt rust houden, omdat anders d'r gewoon niks wil helen. heel kut, maar is nie anders. Nog maar 9 weekjes, dan ga ik weer naar israel! yes! ik heb d'r megaveel zin in. lekker effe weg, weg uit dit druilerige land. en volgende week zijn we 16 maanden samen!
Oud 15-04-2008, 12:41
Verwijderd
Hmmmm, dit is onverwacht, een vriend is mij heel erg leuk aan het vinden.
Aan de ene kant lief, aan de andere kant schattig en leuk maar onverwacht eigenlijk. Hij is ook behoorlijk, eh, aanhalig zal ik zeggen? Dat ben ik ook totaal niet gewend eigenlijk dus mischien dat ik er ook daardoor eigenlijk een beetje vreemd verwonderd tegen aan zit te kijken.

Ik heb ook gisteren met mijn ex lekker zitten kletsen, het is fijn dat onze relatie eigenlijk nu terug is naar wat het was voor we verkering kregen, gewoon vrienden weer. Hij heeft nog even gif af zitten geven over zijn vangst onlangs, en ik merkte ook aan mezelf dat er bij mij geen jaloezie e.d. was... en dat het gewoon over is, voorbij. Fijn is dat.

Voor de rest heb ik het gevoel dat het met mij en mijn vriendengroep gewoon steeds leuker word, ik leer telkens nieuwe mensen kennen, leuke mensen en er is ook veel te doen... ik blijf bezig! Wat een verandering met deze tijd vorig jaar... ik ben zelf ook veranderd denk ik... zeker 10x minder verlegen.

Al met all; woei!

Laatst gewijzigd op 15-04-2008 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 13:42
I C U
I C U is offline
Mjah, ik ben gewoon een stom wijf afentoe, teveel nadenken. Lastig hoor, hersens enzo. Maar buiten dat: top

En m'n eerste tentamen overleefd, daz ook wat waard
Reageren

Regels voor berichten