Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2008, 15:19
Verwijderd
Shoulda woulda coulda...
......

Mijn mama is lief, ze komt me vertroetelen terwijl ik ziek op de bank lig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2008, 18:25
Pluis
Pluis is offline
Gezien het feit dat ik de laatste 10 weken vooral een relatie had met mijn studieboeken mag dit ook in dit topic vind ik. Mijn harde werken is beloond: ik heb mijn propedeuse!
Oud 15-04-2008, 18:37
EXBO
EXBO is offline
Ik heb een beetje behoefte aan een reeële verliefdheid.
Oud 15-04-2008, 19:06
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gezien het feit dat ik de laatste 10 weken vooral een relatie had met mijn studieboeken mag dit ook in dit topic vind ik. Mijn harde werken is beloond: ik heb mijn propedeuse!
Gefeliciteerd

Ik heb nog steeds totaal geen behoefte aan een relatie, tsja
Oud 15-04-2008, 19:19
handschoen
handschoen is offline
Ik mis hem en ik wil aandacht! Zijn aandacht.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 20:47
Lilium
Lilium is offline
Het is alweer bijna donderdag en dan zie ik hem weer! *ongeduld*
Oud 15-04-2008, 21:17
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ontzettend verliefd!
Oud 15-04-2008, 21:49
Verwijderd
Hmm, hoe verontrustend is hij als hij op mijn vader lijkt? In de zin van, nu leuk hoor, maar later zit ie natuurlijk de hele dag in de kelder te bassen en wil hij niet mee wandelen?

Nah, hij's leuk hoor Maar ik vind het toch enigszins verontrustend.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 22:06
Verwijderd
Ik heb zó'n zin in dit weekend, en hij is nog steeds geweldig
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 23:46
ST*R
ST*R is offline
'Ik wil je deze week weer zien' ja wanneer dan, ik wil een dag horen! Volgens mij gaat het helemaal niet meer gebeuren want heb al tijdje niks meer van hem gehoord, maarja ik laat ook niks van me horen duss. Ik ben ongduldig en maak het veel te ingewikkeld. Gelukkig al weer bijna uit!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 03:41
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Hmm, hoe verontrustend is hij als hij op mijn vader lijkt? In de zin van, nu leuk hoor, maar later zit ie natuurlijk de hele dag in de kelder te bassen en wil hij niet mee wandelen?

Nah, hij's leuk hoor Maar ik vind het toch enigszins verontrustend.

Freud?

met ons alles goed, maar ik wil wat meer reëel contact, we bellen op zijn minst een keer per dag, en we zien elkaar wel regelmatig eens met de webcam, maar ik wil hem kunnen knuffelen...

stome incompatible uren
Oud 16-04-2008, 03:53
Verwijderd
Goed. Dat is duidelijk. Nu weet ik ook weer waarom ik nooit verliefd word. Waarom ik nooit iemand binnenlaat. Waarom ik me nooit laat gaan. Waarom het nooit wil lukken. Omdat, áls het dan eens goed voelt, het toch weer fout gaat. GODVERDOMME hóe fout kan je intuïtie zijn? Hoe ver kun je er naast zitten?
Zat ik me een beetje druk te maken dat hij mij wel eens leuker zou kunnen vinden dan ik hem, dat het te snel ging, dat ik nog niks definitiefs wilde, dat ik het eerst nog even wilde aanzien... Intussen vond ik hem dus ontzéttend interessant en leuk, begon ik hem wél toe te laten, kriebels te krijgen, een beetje verliefd te raken. Hopend op meer.

Om half negen vanavond hem ik nog met hem gezoend.... De hele avond heb ik mijn beste vriendin in zitten lichten of hoe en wat. Om een uur 's nachts fiets ik met die vriendin terug van de bioscoop, langs hem, in de armen van I. de achterlijkste trut ooit. Net niet zoenend... Maar, wacht even, toen ik dinsdag zo met hem stond, zoende ik 30 seconden later wél met hem. We zijn even teruggefietst, vroeger waar ze in helemsnaam mee bezig waren, en zijn toen weer verdergefietst.
En nu zit ik hier, zat en weer een ilusie armer. Hoe kán iemand zó goed toneelspelen dat zelfs al míjn reserves wegvallen. Hoe krijgt iemand het voor elkaar binnen letterlijk no time door mijn muur heen te breken, me in te palmen en me dan zó hard laten vallen?

Nee, het is geen vreemdgaan, we hadden immers nog niets. Maar hoe gevoelloos ben je als je aan de ene kant allerlei verwachtingen schept, mij op het hart drukt echt niet nummer 1001 te zijn, etc etc, en aan de andere kant zó makkelijk valt voor een beetje aandacht van een blondine? Waar gaat het dan nog om?

En dan. Een lullig smsje van haar aan mijn vriendin, of ze wilde zeggen dat het haar speet, dat het niet de bedoeling was, dat ze hem écht leuk vind. Ja hoor, de grootste slet van de stad vind écht iemand leuk. Héél geloofwaardig. En
waarom belt ze mij niet persoonlijk als het haar echt zo dwars zit? Een sorry-mail zou ik krijgen, ja doei, dáár heb ik wat aan.

En hij smste uiteindelijk ook. Dat ie niet wist wat ie me moest vertellen. Dat is zichzelf niet snapte. Of we nog konden praten. Nee dus. Bin there, done that. Wat dit betreft heb ik mijn lesje al lang en breed geleerd. Jongens die zichzelf niet snappen hoef ik niet meer, nu niet, nooit niet. Flikker maar lekker op.

En toch. Waarom? Waarom voelde het voor het eerst in fucking twee jaar alsof dit wel eens iets zou kunnen worden? Waarom voelde ik me vanaf de eerste minuut dat ik dinsdsag weer met hem praatte zo op mijn gemak? Waarom voelde het meer dan natuurlijk om met hem te flirten, hem te versieren waar iedereen bij was? Waarom maakte het me deze keer helemaal niet uit dat we elkaar niet goed kenden? Waarom bood ik voor de verandering géén weerstand, waarom vond ik het spannend op een leuke manier, waarom liet ik mij meevoeren? Waarom wilde ik juist HEM wél???
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 09:32
WolterB
WolterB is offline
Damn, wat naar Quis
Mensen die op die manier verkeerde verwachtingen scheppen moeten ze afschaffen
Oud 16-04-2008, 10:02
stout!
stout! is offline
Ik word helemaal ziek van die brandwonden in mijn gezicht (ook letterlijk) en ik zie er afschuwelijk uit. En hij blijft maar lief, zegt dat het allemaal wel goed komt.

Dat komt het ook, maar ik voel me zo kut nu.
Oud 16-04-2008, 10:31
Verwijderd
Godverdomme, dit kán toch niet waar zijn. Hij heeft blijkbaar tegen een wederzijdse vriendin gezegd dat ie verliefd op me is. Hij vond me al leuk op toneelkamp (half jaar geleden). Hij moest niks hebben van al het geslet van de rest van de vereniging, net als ik. We hebben met zijn tweeën nog al die mensen zitten uitlachen.
En allerlei zinnetjes, snel even tussendoor, zodat ik ze bijna niet verstond, maar die intussen aangevan dat hij ook meer in mij zag dan een ''leuke avond''. En zo veel gelachen, elkaar zo vaak gezien, uren bij elkaar gelegen, alleen maar pratend en zoenend... in één week. Het was gewoon letterlijk te mooi om waar te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 10:34
Verwijderd
Rotsituatie Quis. Weet je zeker dat je hem niet een kans wil geven om je te overtuigen?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 11:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga vanavond lekker naar hem toe, tis maar heel kort maar vind het gewoon fijn om hem te zien en een nachtje tegen hem aan te slapen <3 Ik houd wel van die spontane acties. Hopelijk vindt hij het echt tof en is ie net zo lief als het weekend
Oud 16-04-2008, 11:29
I C U
I C U is offline
@ Quis: idd, knap kut allemaal. En verder wat Ave zegt, je weet zeker dat je hem niet wil laten praten?

OT: Gisteravond was fijn, mooi, goed... En verdomd lekker Dat ook. Hij is leuk en helemaal van mij.
Oud 16-04-2008, 11:46
Verwijderd
Hele grote knuffel voor Quis! Wat klote Heb helaas ongeveer hetzelfde gehad, alleen wist hij toen prima wat hij wilde: het andere meisje Maar zou je het er dus in dit geval niet met hem over kunnen hebben, want bij hem is dat blijkbaar niet het geval?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 12:21
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Godverdomme, dit kán toch niet waar zijn. Hij heeft blijkbaar tegen een wederzijdse vriendin gezegd dat ie verliefd op me is. Hij vond me al leuk op toneelkamp (half jaar geleden). Hij moest niks hebben van al het geslet van de rest van de vereniging, net als ik. We hebben met zijn tweeën nog al die mensen zitten uitlachen.
En allerlei zinnetjes, snel even tussendoor, zodat ik ze bijna niet verstond, maar die intussen aangevan dat hij ook meer in mij zag dan een ''leuke avond''. En zo veel gelachen, elkaar zo vaak gezien, uren bij elkaar gelegen, alleen maar pratend en zoenend... in één week. Het was gewoon letterlijk te mooi om waar te zijn.
Het lijkt net alsof als er iets echt sprookjesachtig mooi uitziet en helemaal perfect er iets toch niet klopt ofzo. Dus moet je wel nuchter en kritisch blijven inplaats van je mee te laten slepen door je emoties, iets wat je juist de hele tijd proberen te doorbreken in een relatie.

Kut Quis, maar als je niet weet of hij nou wel of niet verliefd op je is en wat hij met die blonde troela deed, dan moet je misschien via een omweg of via een vriendin er maar achter zien proberen te komen. Ik kan me voorstellen dat direct praten een beetje te pijnlijk is op het moment.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 12:25
Verwijderd
Klote voor je, Quis. Wat een rotsituatie..

Ik zie vriendje gelukkig elke week en het is héérlijk samen, maar zo in mn eentje thuis mis ik m wel. Kon ik daar maar wonen, grom.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 13:15
Verwijderd
Quis: hmmmm, niet leuk... maar goed voor hem tien anderen...

Hier: GVD hij is leuk.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 14:03
zeep007
zeep007 is offline
we zijn een kluitje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 15:33
Verwijderd
aaaah hijs lief! Ik heb lekker tóch een kaartje voor mn verjaardag ook al zit ie in duitsland <3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 15:40
Verwijderd
Bedankt allemaal.
Inmiddels ook een belachelijk excuus mailtje van die blonde troela gehad. ''Het was niet de bedoeling! Ik wil je niet kwetsen!'' bla bla, het zal wel...
En hmm, hem laten praten, misschien. Als hij aanbelt zal ik voor hem opendoen, maar zelf neem ik geen contact op. Geen behoefte aan. Mijn vertrouwen is weg, voorlopig in elk geval. Ook al hebben ze misschien niet eens echt gezoend, hij liet zich wel volledig inpakken en iemand met zo'n zwak karakter wil ik gewoon niet. Wat mij betreft is het dus over, er moet héél wat gebeuren wil ik dit nog een kans geven. En wat Simoen zegt is ook waar, wie weet was/is hij wel he-le-maal niet verliefd op mij en was het één groot theaterstuk. Blij dat ik er achter ben, liever dit dan een vriendje hebben dat vanaf week een al niet te vertrouwen is.

Edit: ik bén trouwens heel kritisch en nuchter dus wat dat betreft zit het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 16:28
Verwijderd
Ondanks het 2.5 uur reizen om elkaar te kunnen zien, zien we elkaar wel dus mooi 4 dagen in de week. Wie zei dat een lange afstandsrelatie niet werkte is gek. (en nee, ik wil het tegendeel dus nu ook niet horen).
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 16:32
I C U
I C U is offline
@ Quis: ook een duidelijk verhaal Ik snap je punt.

OT: Ik krijg 'm vandaag niet uit m'n hoofd. Ik ga vanavond pole fitness doen! Muhahaha!
Oud 16-04-2008, 17:21
Verwijderd
Haha ik snap er niets meer van.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 17:51
snoopy
snoopy is offline
Yiiiiihaaaaaa! Een 7 voor mijn eindstage! Ik ben nu dus (officieus) afgestudeerd!
(oke, ik moet nog een dossier inleveren, maar das bijna af )

En we hebben ook de pasjes van onze gezamelijke rekening ( ) binnen
Het gaat gooeeed!
Oud 16-04-2008, 18:04
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
En wat Simoen zegt is ook waar, wie weet was/is hij wel he-le-maal niet verliefd op mij en was het één groot theaterstuk. Blij dat ik er achter ben, liever dit dan een vriendje hebben dat vanaf week een al niet te vertrouwen is.

Edit: ik bén trouwens heel kritisch en nuchter dus wat dat betreft zit het wel goed.
Ik probeerde niet te zeggen dat hij niet verliefd op je zou zijn hoor . Ik doelde meer op dat het nooit echt perfect kan zijn en als het dat is, dan gaat het toch wel weer fout. Zo lijkt het althans

Ja ik ben 18 en verbitterd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:38
Verwijderd
"Je bent echt zo'n vrouw", mompelde hij van de week verward toen ik zei dat ik het hilarisch vond dat ik eerder die dag tegen een vriendinnetje zei dat ik hem echt even niet hoefde te zien omdat hij zo raar gedaan had zaterdag, en dat hij dan opeens voorbij loopt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Yiiiiihaaaaaa! Een 7 voor mijn eindstage! Ik ben nu dus (officieus) afgestudeerd!
(oke, ik moet nog een dossier inleveren, maar das bijna af )

En we hebben ook de pasjes van onze gezamelijke rekening ( ) binnen
Het gaat gooeeed!

Gefeliciteerd..

en Wow, dat is al rap.. Begreep ik nu dat jullie gaan samenwonen of niet? Leuk dat het nu zo goed gaat hoor!

OT: Ik schiet zijn broer nog eens af. Nog maar twee weken, dan is hij uit huis, gelukkig. Sodemieter maar een eind op, en neem die graftak van je maar lekker mee. BAH! Onvriendelijk, asociaal en gewoon, ongeloofelijk.
Toch erg jammer dat m'n vriend de frustratie niet snapt en er niets van zegt tegen zijn broer, al is het alleen maar om te laten zien aan mij dat hij door heeft dat hij míj wel raakt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 20:23
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Heb een beetje mijn twijfels..Mijn vriend, waarmee ik nog niet zolang heb, vroeg of hij geld van me kon lenen. 350 euro. Best wel een hele klap geld, dat zei ik ook tegen mn vriend, maar hij zei "Je hebt toch gespaard voor je rijbewijs? krijgt het heel snel terug, je loon komt rond de 20e toch binnen". Ik zei dat ik erover na zou denken, en toen was hij geërgerd. Toen toch maar dat geld overgemaakt.. Ik voelde me niet echt op mn gemak. Daarna heeft ie wel zijn excuses aangeboden, en toen was alles weer goed
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 20:25
ST*R
ST*R is offline
@ Quis: oww wat kut! dat een jongen je zo kan voorliegen dat hij je leuk vindt. maar miss moet je idd nog met hem praten? dan krijg je hopelijk voor jezelf ook wat duidelijkheid
ik ben echt bang dat bij mij hetzelfde gaat gebeuren.. hij zegt en smst wel lieve dingen, maar dat later blijkt dat hij er niks van meende. eigenlijk zou ik niet eens verbaasd zijn. en aan de ene kant wil ik hem smsen en aan de andere kant vind ik dat hij moet smsen. bah.
gelukkig zie ik morgen mn beste vriendin weer en ga ik uit! en vanavond even lekker niks

Laatst gewijzigd op 16-04-2008 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 20:38
Straciatella*
Straciatella* is offline
Citaat:
Heb een beetje mijn twijfels..Mijn vriend, waarmee ik nog niet zolang heb, vroeg of hij geld van me kon lenen. 350 euro. Best wel een hele klap geld, dat zei ik ook tegen mn vriend, maar hij zei "Je hebt toch gespaard voor je rijbewijs? krijgt het heel snel terug, je loon komt rond de 20e toch binnen". Ik zei dat ik erover na zou denken, en toen was hij geërgerd. Toen toch maar dat geld overgemaakt.. Ik voelde me niet echt op mn gemak. Daarna heeft ie wel zijn excuses aangeboden, en toen was alles weer goed
Hij heeft je dus eigenlijk onder druk gezet. Ik vind het echt niet kunnen dat jij hard werkt om je centjes te sparen voor je rijbewijs, en dat hij daar nu misbruik van maakt. Hoop voor jou dat je het nog terug krijgt.

Heb je hem eigenlijk wel gevraagd waarvoor het is? En hoe het kan dat al zijn vorige salarissen er dan al doorheen gejaagd zijn?!

En dat jij erover na wil denken is iets heel normaals hoor. Het is niet normaal dat hij dan meteen geërgerd is. Ik vind dat echt manipuleren op een smerige wijze.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet netjes van hem.. in plaats van te gaan bitchen, zou hij het volledig aan jou moeten overlaten en het accepteren als jij je er niet prettig bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 21:30
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@dauwdruppel: ik mag dan misschien een echte hollander zijn, maar ik zou persoonlijk zeker niet aan mijn vriend 350 euro uitlenen. Zeker niet als je pas zo kort hebt en al helemaal niet als hij druk gaat uitoefenen.

Eigenlijk zou ik alleen zo'n bedrag aan mijn ouders of broer/zus uitlenen en niemand anders. (daargelaten dat ik zoveel geld niet eens heb )
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Hoezo "je krijgt het snel terug want jóuw loon komt rond de 20e toch binnen"? Bedoelt hij niet "míjn loon"? Waarom heeft hij dat geld nodig en wanneer denkt hij dat terug te betalen? Ik zou dat echt niet zomaar doen, en al helemáál niet als hij geërgerd wordt. En, misschien flauw, maar hem eventueel zwart op wit laten zetten dat hij het terugbetaalt en wanneer, als je elkaar nog niet zo goed kent..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 21:39
Verwijderd
ik vind het vooral dubieus omdat hij een geirriteerde reactie geeft op de eerste weigering
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 21:40
Verwijderd
morgen leuke date trouwens, vette shit
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Hoezo "je krijgt het snel terug want jóuw loon komt rond de 20e toch binnen"? Bedoelt hij niet "míjn loon"? Waarom heeft hij dat geld nodig en wanneer denkt hij dat terug te betalen? Ik zou dat echt niet zomaar doen, en al helemáál niet als hij geërgerd wordt. En, misschien flauw, maar hem eventueel zwart op wit laten zetten dat hij het terugbetaalt en wanneer, als je elkaar nog niet zo goed kent..
Precies dit ja. Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk niet 'in zou trappen', maar goed, ik ken hem niet. Ben benieuwd of je het krijgt en waarom je je zo onder druk laat zetten door hem.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 22:20
Pluis
Pluis is offline
Waarom heb ik hem nou weer gebeld dan? Rare gewoonte ofzo... En nu hebben we afgesproken voor vrijdag. Zo kom ik dus noooooit van hem af. Scharrels zijn lastig om los te laten, of iig de mijne.
*zucht*
Oud 16-04-2008, 22:30
I C U
I C U is offline
Citaat:
Zoals jij het hier neerzet, heb ik er een slecht gevoel bij. Maar goed, dat zegt verder niets.

OT: Oeh, Pole Fitness overleefd en het was/is echt supervet! Typen doet wel pijn aan m'n spieren en ik ben morgen écht blauw en heb spierpijn en weet ik wat, maar leuk is het zeker! Yeah!

Alleen... We hadden gisteravond/nacht een heel goed gesprek, alleen nu ben ik bang dat hij zich misschien daardoor terug trekt, zo van: hé, komt het niet te dichtbij? Hmmm... Nah, gewoon laten gaan en m'n ding doen, we komen er wel. Hij is een scheetje
Oud 16-04-2008, 22:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
OT: Oeh, Pole Fitness overleefd en het was/is echt supervet! Typen doet wel pijn aan m'n spieren en ik ben morgen écht blauw en heb spierpijn en weet ik wat, maar leuk is het zeker! Yeah!
Ooooh dat lijkt mij ook zó gaaf! Maar helaas kan dat hier in de buurt nergens
Oud 16-04-2008, 23:10
niña
niña is offline
Ik ga ook nog wel eens pole fitnessen ja

O, ik ben zo blij met 'm. Ik kan gewoon naar 'm kijken, bezig met wat ie ook doet en dat ik merk dat ik begin te grijnzen. We dansen samen op het bed, bakken pannenkoeken voor elkaar, merken als we omstebeurt naar elkaar kijken, het is allemaal zo zalig en corny en yeah ^_^
Oud 16-04-2008, 23:47
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Ik bedoelde ook "míjn" loon. Waar hij het voor nodig had, er waren mensen die nog geld van hem kregen, en die zetten hem nogal onder druk.. Maar ik vertrouw hem wel
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 01:03
Verwijderd
Jezus wat een situatie. Het hele bestuur is laaiend op I (het meisje) en bemoeit zich er mee. Hij schijnt aan de schuldgevoelens onderdoor te gaan (en terecht) en is geen player maar heel erg naïef en onervaren, of zo. Vage verhalen allemaal. Morgen wordt ie door een wederzijdse vriendin flink aan de tand gevoeld. Maar op de vraag of zou nou ook gezoend hebben gaf hij aan haar geen antwoord, dus dat zal wel zo zijn.
En ik voel me er veel kutter over dan ik ooit had verwacht. Echt damn, waar komt zoiets vandaan? En hm ja, ik houd van mijn vrienden, laat ik het daar maar op houden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 02:58
Rob
Rob is offline
Vriendschappelijk relationeel gaat alles prima! De mensen met wie ik optrek (omdat het moet, meestal), kan ik zowaar mee opschieten, zijn niet strontvervelend en kan ik om lachen en gewoon mijzelf bij zijn.
Ik merk ook dat ik met bepaalde mensen wat makkelijker word MBT het uiten van bepaalde gevoelens en da's wel een voordeel. Ik merk vooral dat ik makkelijker praat over dingen waar ik op dat moment mee zit... Mits ze niet te diep gaan en mij tevee; dwarszitten.
There might be hope for me, yet!

Op liefdesgebied? Ach. Big deal. Áf en toe mis ik het maar zo heel erg is het nou ook weer niet. Tot zover ben ik tevreden en ik zie wel hoe het afloopt.
Oud 17-04-2008, 09:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond zou ik bij hem blijven slapen maar de reden waarom viel ineens weg. Toch maar gegaan omdat ik hem graag wilde zien en graag een nachtje naast hem wilde slapen. Hij liet niet direct merken dat hij het leuk vond dat ik kwam al kreeg ik gistermiddag wel een smsje dat hij het leuk vond en toen ik 's avonds heel even op msn zat thuis zei hij 'nou zit jij daar en ik hier ' Toen ik bij hem aankwam en zijn ouders opendeden en ik met hun thee zat te drinken bleek dat hij de bel niet gehoord had en dus nog boven zat Heb hem daar lekker om lopen pesten. Maar vannacht in bed lag hij met zo'n brede lach op zijn gezicht tegen me aan dat ik echt wel weet dat het goed zit. En hij kon niet slapen en toen vroeg ik 'verveel je je', waarop hij antwoordde 'nee, ik lig aan jou te denken' ik: 'wat dan?' hij: 'die leuke tijd met jou' <3 Dan breekt m'n hart toch wel
Oud 17-04-2008, 10:04
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ooooh dat lijkt mij ook zó gaaf! Maar helaas kan dat hier in de buurt nergens
Het is ook erg leuk Zijn er geen dansscholen of sportscholen in de buurt waar ze het aanbieden? Volgens mij is het iets wat flink in opkomst is.
Maar het is echt leuk! De spierpijn valt tot nu toe nog mee, maar vermoed dat dat morgen wel anders is.

OT: Ik ben afentoe zo'n doos. Echt hé. *schopt zichzelf*
Reageren

Regels voor berichten