Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2008, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 15-04-2008, 23:05
Verwijderd
Hoi Daniel Jackson.

*Trimm Trabb aai*
Oud 16-04-2008, 11:08
geen punt :|
geen punt :| is offline
Hoi Katje.

psssst... en zoals gebruikelijk doodse stilte tijdens de nacht... in tegenstelling tot de vorige nachten valt me op.
Oud 16-04-2008, 14:57
Fantôme
Fantôme is offline
@ iemand die het vroeg. 2e spel. maar vorige keer waren er niet van dat soort rare dingen.
et en plus, ik was niet de enige die er een opmerking over maakte en ook niet de eerste!!
Oud 16-04-2008, 21:00
Ik wil eigenlijk wel weten of er al een tuin op m'n buik groeit...
Oud 16-04-2008, 21:09
Verwijderd
Oh ik dacht even dat er al een uitslag was Duurt inderdaad wel lang!
Oud 16-04-2008, 21:13
Spelleider
Spelleider is offline
Wat stonk het hier. Die lichten waren nog steeds niet terug gekomen, alleen explosies, maar nu begon het ook te stinken. Geur, licht, explosies, niks is leuk meer, zijn hoofd zit helemaal scheef van al die geluiden en rare uitbarstingen. Hij had in drie uren niet bewogen en de daaraan gepaarde stijfheid had zich helemaal over zijn lichaam verspreid, en hij voelde naalden zijn huid binnenkruipen. Maar dit was anders, het deed pijn, die geuren brandden in zijn neus, die explosies duwden zijn bewustzijn verder en verder, alles prikte zo hard. Het was alsof hij op hete kolen zat, met een ijskoude stukken metaal tussen de ribben. Uice kon niet wachten tot hij nog een injectie kon nemen.

*

“Ja Mr. Daboman, alles is opgenomen. Alle stukken film zijn digitaal op de harddrive overgenomen, en ik zal ze later plaatsen,” Rops liep gehaast door het kamer, gesprekken met zijn baas waren altijd moeilijk en dit keer had hij niet alleen goed nieuws, “Trouwens, ik heb slecht nieuws, Coolkast en Topdrop zijn dood.”
De lijn ging meteen dood.

*

Hanneke schuilde in de hoek. Hoe raar was dit: Eergisteren was ze nog in Australie, nu zat er een psychopaat achter haar en Lisaaah aan. Die ook nog Coolkast had vermoord. Ze kon Paranoide zien rondstampen en maakte zich nog kleiner. Lisaaah had weten te ontkomen en ze kon haar niet meer zien. Plotseling voelde ze priemende ogen op haar gericht. Paranoide had haar gevonden en kwam dreigend op haar af, haar mes dreigend vooruit. Algauw waren ze in een gevecht gewikkeld, van leven op dood waarbij Paranoide in het voordeel was.

*

Lisaaah was ondertussen verder gerend. Huilend riep ze om haar moeder en Sador. Had ze maar nooit gespijbeld van school om in het hypermoderne winkelcentrum met Sador een pizza te gaan eten. Hoe kon ze denken dat het grappig was toen ze die pizza gratis kon stelen? Lisaaah’s hart vulde zich plotseling met haat. Terroristen hadden een aanslag gedaan ja, maar Paranoide was in Lisaaah’s ogen de hoofdschuldige. Die had Sador gedood.

Ze liep verder. Plotseling zag ze een haveloze junkie in de hoek. Ze liep ernaar toe. Ze kon wel wat gebruiken voor ze Paranoide zou gaan afslachten. Toen ze dichtbij genaderd was sprong ze gillend achteruit. Die junk leek als 2 druppels water op Sador! “Sador?” fluisterde ze. Een harig onverzorgd hoofd, maar met een knap gezicht keek op. “Hoezo Sador? Mijn naam is Uice. Wat moet je?” Lisaaah legde de hele situatie uit. Uice zei smalend: “Denk maar niet dat je wat van me krijgt dame, ik heb het zelf nodig.” Lisaaah zette het op een gillen en brulde dat ze het MOEST hebben om haar nieuwe levensdoel te vervullen.

Algauw waren de twee in een gevecht gewikkeld. Uice was zo high/stoned/van de wereld dat hij dacht dat Lisaaah hem besprong en rukte zijn broek naar beneden. “Wat doe je smeerlap?!?!” krijste de arme Lisaaah. Ze verkocht hem een loeiharde dreun tegen zijn Sador-hoofd en holde weg. Uice was verzwakt van het jarenlang leven op straat en besloot om haar te laten gaan. Zijn kans kwam nog wel. Per slot van rekening had hij al zijn stuff nog, niets aan de hand dus. Rustig stak hij er nog eentje op.

Vandaag is er niemand opgegeten. Dat is dus een beetje jammer voor de wolven. De dorpelingen kunnen verdergaan en stemmen tot morgen half 9.

1. Cherry Springs (dorpeling)
2. Pippeloen
3. Katje
4. sterrenmeisje
5. Vlindertje (verrader)
6. TopDrop (dorpeling)
7. Krynn (ziener)
8. AllureV (heks)
9. Eye Of Sauron
10. Sador (weerwolf)
11. Fantome
12. Dun Hout (dorpeling)
13. Trimm Trabb (dorpeling + geliefde)
14. TRA
15. Paranoide
16. Coolkast (dorpeling + geliefde)
17. Röps
18. Lisaaah
19. zoemzoem (dorpeling)
20. Hanneke
21. Uice
22. x-spekkie-x (jager)

Opgegeten
Opgehangen
Doodgeschoten
Gestorven van liefdesverdriet
Oud 16-04-2008, 21:14
Verwijderd
w0000
Oud 16-04-2008, 21:19
Verwijderd
Goede uitslag En dat is de eerste keer dus dat kan tovenaarsbescherming én bane zijn geweest.
Oud 16-04-2008, 21:25
Hanneke
Hanneke is offline
Prima
Oud 16-04-2008, 21:39
Verwijderd
Ha, tovenaar/wolfsbane Netjes.

De komende stemronde wordt wel heel lastig, want we hebben erg weinig aanknopingspunten en de wolven zullen uiteraard uit alle macht proberen ons te misleiden en/of gelijkspel uit te lokken.
Oud 16-04-2008, 21:44
Verwijderd
Ik ga weer even spuien. Hanneke vond ik verdachter en verdachter worden. Ik bekeek al haar posts in dit topic, en er staat amper wat inhoudelijks in. Administratieve dingetjes en reacties zoals bovenstaande voornamelijk.

Maar. Ze heeft gisteren ALWEER geen stem doorgegeven, en daarbij komt deze post van een paar dagen terug:

Citaat:
Ik was gister in Utrecht, en vandaag was m'n neefje ook nog hier. Ik ben het wws toen een beetje vergeten Dus ik heb niet gestemd.

Ik heb ook ngo niet alles bijgelezen, maar ik zie iig een wolf dood
Ze geeft hier toe vergeten te zijn te stemmen, en niet alles bij te hebben gelezen. Dat is niet erg tactisch als je wolf bent. Dus nu ben ik confused.

Dus aan de ene kant vind ik haar nog steeds verdacht, en bovendien vind ik het jammer dat ze op deze manier 'speelt', want we hebben zo ook niks aan haar als ze geen wolf is. Ik ben dus erg geneigd morgen voor Hanneke te gaan.
Mijn verdenkingen richting sterrenmeisje zijn weer wat afgezwakt.
Oud 16-04-2008, 21:51
EXBO
EXBO is offline
Hoewel ik het weerwolfspel heel vaak gevolgd heb, heb ik eigenlijk nog nooit meegedaan Volgende keer dan maar!
Oud 16-04-2008, 21:58
Verwijderd
Verder begin ik nu ook mijn twijfels te krijgen bij Pippeloen. In deze post geeft ze voorzichtig aan Sador niet echt verdacht te vinden (wel dat hij wat vreemd post, maar dat hij dat elk spel zo doet): http://forum.scholieren.com/showthre...0#post27377860
En verder heeft ze niet veel gepost over wie ze wel of niet verdacht vindt. Het is niet veel, maar ik ben niet meer zo overtuigd van haar onschuld.
Dat zou wel weer sterrenmeisje iets meer vrijpleiten, omdat ze aangeeft dat die haar opvalt..
Oud 16-04-2008, 22:02
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vind Röps nog steeds verdacht, en dat is weer een beetje versterkt door deze post:
Citaat:
Ik wil eigenlijk wel weten of er al een tuin op m'n buik groeit...
Dit is natuurlijk weer zo'n typische ik-wil-even-laten-weten-dat-ik-geen-wolf-ben-post.
Gewoon even zeggen dat hij denkt dat ie best wel eens opgegeten kan zijn, omdat wolven natuurlijk niet opgegeten kunnen worden.

Daarom ga ik wederom voor Röps.
Oud 16-04-2008, 22:07
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik ga weer even spuien. Hanneke vond ik verdachter en verdachter worden. Ik bekeek al haar posts in dit topic, en er staat amper wat inhoudelijks in. Administratieve dingetjes en reacties zoals bovenstaande voornamelijk.

Maar. Ze heeft gisteren ALWEER geen stem doorgegeven, en daarbij komt deze post van een paar dagen terug:
Ik had gister gestemd op Sterrenmeisje. Dit heb ik ook gezegd dat ik dit zou doen. Ik heb alleen gezegd dat ik ging afwachten of ik er geen gelijkspel mee zou veroorzaken.

Waarom vind je Sterrenmeisje nu niet meer verdacht eigenlijk?
(Ik dacht juist dat je ziener was, omdat je de geliefde in je verdachtrijtje had, en hoopte dat Sterrenmeisje dan wolf zou zijn )
Oud 16-04-2008, 22:11
Verwijderd
Ik vind sterrenmeisje niet totaal niet meer verdacht, maar minder. Door de dingen die in mijn twee posts hierboven staan, en ik heb het hele topic nog eens gelezen en ze komt behoorlijk oprecht over. Ik ben wispelturig
Oud 16-04-2008, 22:17
Verwijderd
jeej, niemand dood! op zich goed natuurlijk, maar wel lastig, omdat we nu relatief weinig extra informatie hebben...
Oud 16-04-2008, 22:27
Geen dode vannacht, geen tuin vandaag! Dat is heel erg mooi. Ik vind het wel interessant wat er nu gebeurd is vannacht. De wolven hebben dus de beschermde of de wolfsbane op willen eten. En wie zouden de wolven willen eten vraag ik me af. Het meest voor de hand liggend zijn in ieder geval Fantôme (die dan dus beschermd zou zijn) en Paranoide (die vind ik in ieder geval niet verdacht en vormt met haar theorieen een zeker risico voor de wolven). Ach ja het boeit ook eigenlijk niet zo, maar toch.

Verder heb ik nog geen nieuwe theorieen weten te koken zoals eergisteren wel het geval was en zoals Katje nu doet. Ik denk dat ik daarom bij EoS blijf. Toch, als ik wat verder ga analyseren kom ik uit op een verdachte grijze zone waarin vooral de stillere mensen zitten:

1e Wolf - Ik blijf bij EoS dus. Ik vind het wel grappig dat hij mij verdacht vind trouwens.
2e Wolf - Dit vind ik dus al lastig. Het meest verdacht van de stilleren vind ik Hanneke. Misschien ga ik daarom nog wel met Katje mee.
3e Wolf - Het is nu meer een kwestie van wegstrepen en Pippeloen blijft over. En TRA eventueel, die is ook wel wat stil, maar niet echt verdacht. Die stond ook in Vlinders lijstje, maar die kwam niet uit de lucht vallen. Ze riep al de hele tijd TRA voordat ze haar lijstje daar neerzette.

Fantome, Katje, Paranoide en Lisaaah vind ik helemaal niet verdacht eigenlijk. En ja Uice en Sterrenmeisje eigenlijk ook niet.
Oud 16-04-2008, 22:31
Verwijderd
Tovenaar of bane, prima.

Ik ga morgen denk ik weer op Hanneke stemmen, net als de vorige ronde. Ze post weinig inhoudelijk en lijkt me een inactieve wolf, want ze 'vergeet' idd wel vaak te stemmen en precies tijdens de hangrondes.

Ik ben nu een beetje moe en gaar, maar zal morgen wel weer andere gegadigden zoals EoS, Katje en sterrenmeisje bekijken want die zijn ook behoorlijk verdacht voor me.
Oud 17-04-2008, 08:48
Nou om de discussie dan maar een beetje op gang te brengen even het overzicht. Ik geloof dat ik niemand vergeet zo.

Hanneke
Katje (?)
Pippeloen (?)

Röps
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Röps
Oud 17-04-2008, 09:13
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Verder vond ik EoS verdacht, omdat hij niet veel post, wat hij (volgens mij) vroeger wel deed. Maar hij heeft net wel veel gepost, dus daar wacht ik nog wel even mee.
Ik blijf erbij dat ik wel vind dat EoS 'anders' post dan vorige keren. Ik weet niet, het zou me iig niets verbazen als hij wolf is. Of misschien een andere functie, maar ik denk wolf.

2. Pippeloen
3. Katje
4. sterrenmeisje
9. Eye Of Sauron
11. Fantome
14. TRA
15. Paranoide
17. Röps
18. Lisaaah
20. Hanneke
21. Uice

Pippeloen vind ik iig niet verdacht. Katje dacht ik dat ze ziener zou zijn, maar misschien toch ook niet. Sterrenmeisje dacht ik eerst dat ze geliefde was, maar als ze dat niet is, dan is ze ook minder verdacht voor mij. EoS zou me niks verbazen als hij wolf is. Fantome is cupido. Tra weet ik echt niet wat 'ie kan zijn. Omdat 'ie zo stil is. Hoewel dit juist een reden is hem er uit te stemmen denk ik. Paranoide vind ik niet echt verdacht. Hoewel het wel zo is dat áls ze wolf is, ze het heel goed doet (en gevaarlijk is) Röps, mja, ik weet ook niet zo goed wat ik van hem moet denken. Het komt op mij een beetje over alsof die in het wilde weg wat namen noemt. En ook z'n eerdere discussies met EoS, mja. Uice geldt hetzelfde voor als voor Tra.

Ik ga denk ik toch voor Tra of Uice. En van Tra weet ik dat hij wel vaker stil speelt. Uice schijnt vorig spel erg fanatiek te zijn geweest. Dat lijkt mij genoeg reden op hem te stemmen.

Hanneke
Katje (?)
Pippeloen (?)

Röps
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Röps

Uice
Hanneke
Oud 17-04-2008, 09:24
Fantôme
Fantôme is offline
*moet eigenlijk aan huiswerk*
jeej! wat een goede uitslag
ik ga mee op Hanneke, om eerder genoemde redenen.

Paranoide vind ik tot nu toe niet verdacht.
Heel gek misschien, ik zou haar verdachter gaan vinden als Hanneke wolf blijkt. Want zowel Sador als Hanneke hebben dan iets gezegd van 'als ze wolf is, is ze wel een gevaarlijke' en zelfs een échte verdachtmaking van Sador's kant. Daardoor zou Para op zich vrij veilig staan, maar zowel Hanneke als Sador zijn niet de domste wolfjes natuurlijk (áls Hanneke wolf is).

pfft. anyway, jullie kunnen mij bijschrijven op Hanneke.
Oud 17-04-2008, 09:27
Verwijderd
Ik haal mijn vraagteken ook weg bij hanneke.

Hanneke
Katje (?)
Pippeloen
Fantome

Röps
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Röps

Juice
Hanneke
Oud 17-04-2008, 09:39
Verwijderd
@ Hanneke: Uice was de vorige keer wel wolfsbane he, dat verklaart wellicht waarom hij zo fanatiek was. Dan ben je toch minder bang voor de wolven, dus kun je meer theorieën spuien. Bovendien was hij een van de eerste Sador-stemmers.

Ik weet nog niet wie ik verdacht vind, maar ik vind het wel opvallend dat EoS en Röps het op elkaar gemunt hebben. Hanneke vind ik ook wel enigszins verdacht, omdat ze nu opeens wél uitgebreid post, na de post van Katje. Aan de andere kant weet ik nog steeds niet of ik wel op haar posts kan vertrouwen.. Mhh.
Oud 17-04-2008, 09:47
Verwijderd
Mijn vraagteken mag ook weg hoor.

Ik vind de EoS-Röps affaire ook erg apart. EoS verdenk ik eigenlijk niet, maar Röps ook niet echt TOch is daar iets niet in de haak ;x
Oud 17-04-2008, 10:59
Verwijderd
ik vind op dit moment hanneke erg verdacht, en rops, om al mijn bovengenoemde redenen én omdat hij discussies voor de eetronde aanmoedigt. natuurlijk ben ik voor activiteit, maar voor de wolven is het natuurlijk een extra voordeeltje. en TRA.. hmmm
Oud 17-04-2008, 11:12
Discussies voor de eetrondes heb ik nooit aangemoedigd. Ik merkte juist de vorige keren op dat er opvallend veel gezegd werd. Nu maakte ik deze opmerking omdat het opeens heel stil was. Maargoed, nevermind.
Oud 17-04-2008, 15:03
Wat is dit spel dood
Oud 17-04-2008, 15:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dit is natuurlijk weer zo'n typische ik-wil-even-laten-weten-dat-ik-geen-wolf-ben-post.
Gewoon even zeggen dat hij denkt dat ie best wel eens opgegeten kan zijn, omdat wolven natuurlijk niet opgegeten kunnen worden.
Drogreden, want ook dorpelingen willen niet voor wolf aangezien worden.

Verdachte post, maar niet zo verdacht als sterrenmeisje nog steeds is. Ik wilde eigenlijk voor haar gaan, maar het lijkt erop dat Hanneke nu een logischer keuze wordt. Ik wacht het even af.
Oud 17-04-2008, 16:48
Verwijderd
Eigenlijk vind ik EoS nu steeds verdachter doen, maar meer op gevoel. Hij post en speelt anders dan andere spellen. Ik heb ooit geloof ik nog wel eens samengespeeld met Hanneke en kan me niet veel bijzonders herinneren en wil eigenlijk niet op haar stemmen. Ik ga dus opnieuw voor EoS.
Oud 17-04-2008, 16:56
Verwijderd
Mm. Uit de dood van EoS valt meer af te leiden denk ik, door die uitgebreide post met namen, maar Hanneke vind ik verdachter. Ook omdat ik de speelstijl van EoS niet ken en daar dus sowieso weinig tot geen aanknopingspunten uit kan halen. Ik moet ook nu zo'n beetje gaan stemmen want ik ga zo slapen, dus ik kijk het nog even aan en ga dan waarschijnlijk voor Hanneke.

Hanneke
Katje
Pippeloen
Fantome
Paranoide (?)

Röps
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Röps

Juice
Hanneke
Oud 17-04-2008, 17:23
Verwijderd
ik heb net gestemd op EoS, omdat op de één of andere manier ik Rops verdacht vind spelen, maar niet gevaarlijk vind. en eigenlijk twijfel ik ook nog steeds of dat wel de goede keus is... maar ja, om nou in mijn eentje op pip te gaan stemmen of iets dergelijks. of mee te schapen op hanneke. poepzooi, ik weet het even helemaal niet meer

[edit] en ws kom ik hierna ook niet meer online om mijn stem nog te wisselen, want ik ben bij mijn papa en mama en ga zo eten en dat duurt altijd uren, dus ik moet het hier maar mee doen
Oud 17-04-2008, 17:42
Fantôme
Fantôme is offline
~~Fantôme~~ 37
Röps 35
Katje 31
sterrenmeisje 28
Paranoide 26
Uice 20
Trimm Trabb 12
Lisaaah 11
Pippeloen 10
coolkast 10
Hanneke 9
Cherry Springs 8
Eye of Sauron 7
TRA 7
Spelleider 6
AllureV 6
Sador 5
TopDrop 4
Dark Phoenix 3
Vlindertje 3
Daboman 1
***ailá*** 1
Dun Hout 1
Evilblue 1
EXBO 1

Doorgestreept zitten niet (meer) in dit spel (spelleider, gewoon zomaar gepost of al dood). en nu ga ik even koken. maar weet niet of er iets uit postaantals af te leiden valt...? maar volgens mij gaan wolven niet extreem veel en ook niet heel weinig posten. TRA bijv. valt wel onder die positie (niet veel, niet weinig) maar ik heb hem nooit verdacht gevonden. Straks even nalezen wat hij heeft gepost (en wat ik en anderen over hem hebben gepost). oja, en Hanneke valt er ook onder, eens kijken of de theorie op gaat, lol
Oud 17-04-2008, 17:54
Verwijderd
Hanneke
Katje
Pippeloen
Fantome
Paranoide (?)

Röps
Eye of Sauron
sterrenmeisje
Lisaaah

Eye of Sauron
Röps

Juice
Hanneke
Oud 17-04-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Hanneke
Katje
Pippeloen
Fantome
Paranoide (?)

Röps
Eye of Sauron
sterrenmeisje
Lisaaah

Eye of Sauron
Röps

Juice
Hanneke
Eh waarom sta ik in dat rijtje? Ik stem op EoS
Oud 17-04-2008, 18:06
Fantôme
Fantôme is offline
ik hoop niet dat het gelijkspel wordt
Oud 17-04-2008, 18:10
Verwijderd
Mm, er ontstaat een tweedeling, interessant. Uice en TRA moeten nog doorgeven wat ze definitief gaan stemmen, hoewel Uice aangeeft dat hij ook wel voor Hanneke wil gaan.

Hanneke stemt zelf wel heel convenient op Uice, dat vind ik ook wel wolvig, want zij is de enige en zo valt het niet op als je niet kan stemmen. Verder vertrouw ik het Hanneke-lijstje denk ik iets meer dan het Röps-lijstje, ook omdat Fantôme er in staat en zij waarschijnlijk cupido is. (Of een belachelijk goed ingedekte wolf, zoals al eerder aangekaart, maar dat lijkt wel vergezocht.) Ik heb op Hanneke gestemd en zoals het er nu voor staat blijf ik daar bij.

Het zou me overigens niks verbazen als Röps de volgende wolf is en dat er dan in één van de twee lijstjes nog een wolf staat. Hopelijk is dat de Röps-lijst, maar ik vrees dat het eerder de Hanneke-lijst is, want op die manier ontstaat er eerder gelijkspel en dat willen de wolfjes natuurlijk wel.

Wel jammer dat alle mensen van wie ik vermoed dat ze misschien leerlingziener kunnen zijn verspreid staan over beide lijsten.

[edit] Oh, Lisaaah gaat voor EoS. Daar gaat m'n tweedeling-theorietje

[edit2] Ah, de hele Röps-lijst klopte dus niet. Nja, dat verandert de zaak, maar daar ga ik (over)morgen wel over nadenken want ik ben nu wel zeker van m'n stem en bovendien moet ik slaaaaaaapen.

Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 18:16.
Oud 17-04-2008, 18:12
Verwijderd
Het Röpslijstje is fout, ik hoor er niet op en ik geloof anneke ook niet.

Edit:

Zo.

Hanneke
Katje
Pippeloen
Fantome
Paranoide (?)

Röps
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Röps
Lisaaah
sterrenmeisje

Juice
Hanneke

Het grappige is wel dat hanneke en EoS veel stemmen ontvangen maar alsnog niet op elkaar stemmen, het zou me niet verbazen wanneer ze dan beide weerwolf zijn.
Oud 17-04-2008, 18:18
Verwijderd
Oh sorry, ik had jullie onder de verkeerde naam gezet.
Oud 17-04-2008, 18:20
Uice
Uice is offline
Ik vind EoS denk ik verdachter dan Hanneke, maar ik wil natuurlijk geen gelijkspel hebben dus als het zo blijft ga ik voor Hanneke.
Oud 17-04-2008, 18:26
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Het grappige is wel dat hanneke en EoS veel stemmen ontvangen maar alsnog niet op elkaar stemmen, het zou me niet verbazen wanneer ze dan beide weerwolf zijn.
Ik kom net pas weer online, toen ik aangaf op Röps te stemmen waren er nog nauwelijks stemmen binnen. Maar uiteraard stem ik op Hanneke om mijn eigen hachie te redden.
En Paranoide heeft gezegd dat ze op hanneke ging stemmen, dus dat vraagteken kan weg.

Hanneke
Katje
Pippeloen
Fantome
Paranoide
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Röps
Lisaaah
sterrenmeisje

Juice
Hanneke
Oud 17-04-2008, 18:33
Hanneke
Hanneke is offline
Mja, wat EoS zegt geldt ook voor mij. Mijn stem gaat tohc naar EoS
Oud 17-04-2008, 18:43
In mijn theorie zijn er nu dus alleen stemmen op wolven. Dat is interessant, maar aan de andere kant is er op dit moment een gelijkspel. 3 dorpelingen voor Hanneke, 3 voor EoS. Ach ja mijn theorie zal vast niet helemaal kloppen. En waar is TRA... Die kan de beslissende stem nog geven in ieder geval.

Maargoed, ik ga dat gelijkspel niet voorkomen. Het lijkt me wel interessant wie de wolven gaan opofferen.
Oud 17-04-2008, 18:49
TRA
TRA is offline
Hmpz. Ik denk er nog even over na. Hanneke en EoS zijn op het moment de twee genomineerden voor het graf. Een andere optie is niet meer mogelijk. EoS vind ik 'meer' verdacht dan Hanneke, al is de mate van verdachtheid is natuurlijk lastig meetbaar.

Het resultaat wanneer ik op EoS stem is dat de kans op gelijkspel wordt vergroot, dit moet de spelleider mededelen. De wolven mogen vervolgens kiezen. Wellicht dat daar interessante en bruikbare informatie uit te halen valt.

Voorlopig zeg ik EoS.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"

Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 19:25.
Oud 17-04-2008, 18:58
Verwijderd
Nouja, ook juice en paranoide twijfelden over EoS, nu TRA ook nog dus ik weet niet of het dan misschien verstandiger is nog te wisselen, aangezien zoveel mensen hierover twijfelen.
Oud 17-04-2008, 19:25
En vervolgens maakt TRA dus zijn/haar definitieve stem niet bekend. Hij/zij kan nu ook vanalles beweren. Beetje flauw (en verdacht).
Oud 17-04-2008, 19:29
Uice
Uice is offline
Ik ga voor Hanneke. Irritant dat TRA voor gelijkspel dreigt te zorgen.
Oud 17-04-2008, 19:29
Dat doe jij nu.
Oud 17-04-2008, 19:30
Uice
Uice is offline
Nee hoor, ik stem op degene met de meeste stemmen.

Regels voor berichten