Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verder begin ik nu ook mijn twijfels te krijgen bij Pippeloen. In deze post geeft ze voorzichtig aan Sador niet echt verdacht te vinden (wel dat hij wat vreemd post, maar dat hij dat elk spel zo doet): http://forum.scholieren.com/showthre...0#post27377860
En verder heeft ze niet veel gepost over wie ze wel of niet verdacht vindt. Het is niet veel, maar ik ben niet meer zo overtuigd van haar onschuld. Dat zou wel weer sterrenmeisje iets meer vrijpleiten, omdat ze aangeeft dat die haar opvalt.. |
![]() |
||
Ik vind Röps nog steeds verdacht, en dat is weer een beetje versterkt door deze post:
Citaat:
Gewoon even zeggen dat hij denkt dat ie best wel eens opgegeten kan zijn, omdat wolven natuurlijk niet opgegeten kunnen worden. Daarom ga ik wederom voor Röps.
||
Citaat:
Waarom vind je Sterrenmeisje nu niet meer verdacht eigenlijk? (Ik dacht juist dat je ziener was, omdat je de geliefde in je verdachtrijtje had, en hoopte dat Sterrenmeisje dan wolf zou zijn ![]()
|
Geen dode vannacht, geen tuin vandaag! Dat is heel erg mooi. Ik vind het wel interessant wat er nu gebeurd is vannacht. De wolven hebben dus de beschermde of de wolfsbane op willen eten. En wie zouden de wolven willen eten vraag ik me af. Het meest voor de hand liggend zijn in ieder geval Fantôme (die dan dus beschermd zou zijn) en Paranoide (die vind ik in ieder geval niet verdacht en vormt met haar theorieen een zeker risico voor de wolven). Ach ja het boeit ook eigenlijk niet zo, maar toch.
Verder heb ik nog geen nieuwe theorieen weten te koken zoals eergisteren wel het geval was en zoals Katje nu doet. Ik denk dat ik daarom bij EoS blijf. Toch, als ik wat verder ga analyseren kom ik uit op een verdachte grijze zone waarin vooral de stillere mensen zitten: 1e Wolf - Ik blijf bij EoS dus. Ik vind het wel grappig dat hij mij verdacht vind trouwens. 2e Wolf - Dit vind ik dus al lastig. Het meest verdacht van de stilleren vind ik Hanneke. Misschien ga ik daarom nog wel met Katje mee. 3e Wolf - Het is nu meer een kwestie van wegstrepen en Pippeloen blijft over. En TRA eventueel, die is ook wel wat stil, maar niet echt verdacht. Die stond ook in Vlinders lijstje, maar die kwam niet uit de lucht vallen. Ze riep al de hele tijd TRA voordat ze haar lijstje daar neerzette. Fantome, Katje, Paranoide en Lisaaah vind ik helemaal niet verdacht eigenlijk. En ja Uice en Sterrenmeisje eigenlijk ook niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tovenaar of bane, prima.
Ik ga morgen denk ik weer op Hanneke stemmen, net als de vorige ronde. Ze post weinig inhoudelijk en lijkt me een inactieve wolf, want ze 'vergeet' idd wel vaak te stemmen en precies tijdens de hangrondes. Ik ben nu een beetje moe en gaar, maar zal morgen wel weer andere gegadigden zoals EoS, Katje en sterrenmeisje bekijken want die zijn ook behoorlijk verdacht voor me. |
![]() |
||
Citaat:
2. Pippeloen 3. Katje 4. sterrenmeisje 9. Eye Of Sauron 11. Fantome 14. TRA 15. Paranoide 17. Röps 18. Lisaaah 20. Hanneke 21. Uice Pippeloen vind ik iig niet verdacht. Katje dacht ik dat ze ziener zou zijn, maar misschien toch ook niet. Sterrenmeisje dacht ik eerst dat ze geliefde was, maar als ze dat niet is, dan is ze ook minder verdacht voor mij. EoS zou me niks verbazen als hij wolf is. Fantome is cupido. Tra weet ik echt niet wat 'ie kan zijn. Omdat 'ie zo stil is. Hoewel dit juist een reden is hem er uit te stemmen denk ik. Paranoide vind ik niet echt verdacht. Hoewel het wel zo is dat áls ze wolf is, ze het heel goed doet (en gevaarlijk is) ![]() Ik ga denk ik toch voor Tra of Uice. En van Tra weet ik dat hij wel vaker stil speelt. Uice schijnt vorig spel erg fanatiek te zijn geweest. Dat lijkt mij genoeg reden op hem te stemmen. Hanneke Katje (?) Pippeloen (?) Röps Eye of Sauron Eye of Sauron Röps Uice Hanneke
|
*moet eigenlijk aan huiswerk*
jeej! wat een goede uitslag ![]() ik ga mee op Hanneke, om eerder genoemde redenen. Paranoide vind ik tot nu toe niet verdacht. Heel gek misschien, ik zou haar verdachter gaan vinden als Hanneke wolf blijkt. Want zowel Sador als Hanneke hebben dan iets gezegd van 'als ze wolf is, is ze wel een gevaarlijke' en zelfs een échte verdachtmaking van Sador's kant. Daardoor zou Para op zich vrij veilig staan, maar zowel Hanneke als Sador zijn niet de domste wolfjes natuurlijk (áls Hanneke wolf is). pfft. anyway, jullie kunnen mij bijschrijven op Hanneke.
|
Verwijderd
|
@ Hanneke: Uice was de vorige keer wel wolfsbane he, dat verklaart wellicht waarom hij zo fanatiek was. Dan ben je toch minder bang voor de wolven, dus kun je meer theorieën spuien. Bovendien was hij een van de eerste Sador-stemmers.
Ik weet nog niet wie ik verdacht vind, maar ik vind het wel opvallend dat EoS en Röps het op elkaar gemunt hebben. Hanneke vind ik ook wel enigszins verdacht, omdat ze nu opeens wél uitgebreid post, na de post van Katje. Aan de andere kant weet ik nog steeds niet of ik wel op haar posts kan vertrouwen.. Mhh. |
![]() |
||
Citaat:
Verdachte post, maar niet zo verdacht als sterrenmeisje nog steeds is. Ik wilde eigenlijk voor haar gaan, maar het lijkt erop dat Hanneke nu een logischer keuze wordt. Ik wacht het even af.
|
Verwijderd
|
Eigenlijk vind ik EoS nu steeds verdachter doen, maar meer op gevoel. Hij post en speelt anders dan andere spellen. Ik heb ooit geloof ik nog wel eens samengespeeld met Hanneke en kan me niet veel bijzonders herinneren en wil eigenlijk niet op haar stemmen. Ik ga dus opnieuw voor EoS.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mm. Uit de dood van EoS valt meer af te leiden denk ik, door die uitgebreide post met namen, maar Hanneke vind ik verdachter. Ook omdat ik de speelstijl van EoS niet ken en daar dus sowieso weinig tot geen aanknopingspunten uit kan halen. Ik moet ook nu zo'n beetje gaan stemmen want ik ga zo slapen, dus ik kijk het nog even aan en ga dan waarschijnlijk voor Hanneke.
Hanneke Katje Pippeloen Fantome Paranoide (?) Röps Eye of Sauron Eye of Sauron Röps Juice Hanneke |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb net gestemd op EoS, omdat op de één of andere manier ik Rops verdacht vind spelen, maar niet gevaarlijk vind. en eigenlijk twijfel ik ook nog steeds of dat wel de goede keus is... maar ja, om nou in mijn eentje op pip te gaan stemmen of iets dergelijks. of mee te schapen op hanneke. poepzooi, ik weet het even helemaal niet meer
![]() [edit] en ws kom ik hierna ook niet meer online om mijn stem nog te wisselen, want ik ben bij mijn papa en mama en ga zo eten en dat duurt altijd uren, dus ik moet het hier maar mee doen ![]() |
![]() |
|
~~Fantôme~~ 37
Röps 35 Katje 31 sterrenmeisje 28 Paranoide 26 Uice 20 Lisaaah 11 Pippeloen 10 Hanneke 9 Eye of Sauron 7 TRA 7 Doorgestreept zitten niet (meer) in dit spel (spelleider, gewoon zomaar gepost of al dood). en nu ga ik even koken. maar weet niet of er iets uit postaantals af te leiden valt...? maar volgens mij gaan wolven niet extreem veel en ook niet heel weinig posten. TRA bijv. valt wel onder die positie (niet veel, niet weinig) maar ik heb hem nooit verdacht gevonden. Straks even nalezen wat hij heeft gepost (en wat ik en anderen over hem hebben gepost). oja, en Hanneke valt er ook onder, eens kijken of de theorie op gaat, lol ![]()
|
Verwijderd
|
Mm, er ontstaat een tweedeling, interessant. Uice en TRA moeten nog doorgeven wat ze definitief gaan stemmen, hoewel Uice aangeeft dat hij ook wel voor Hanneke wil gaan.
Hanneke stemt zelf wel heel convenient op Uice, dat vind ik ook wel wolvig, want zij is de enige en zo valt het niet op als je niet kan stemmen. Verder vertrouw ik het Hanneke-lijstje denk ik iets meer dan het Röps-lijstje, ook omdat Fantôme er in staat en zij waarschijnlijk cupido is. (Of een belachelijk goed ingedekte wolf, zoals al eerder aangekaart, maar dat lijkt wel vergezocht.) Ik heb op Hanneke gestemd en zoals het er nu voor staat blijf ik daar bij. Het zou me overigens niks verbazen als Röps de volgende wolf is en dat er dan in één van de twee lijstjes nog een wolf staat. Hopelijk is dat de Röps-lijst, maar ik vrees dat het eerder de Hanneke-lijst is, want op die manier ontstaat er eerder gelijkspel en dat willen de wolfjes natuurlijk wel. Wel jammer dat alle mensen van wie ik vermoed dat ze misschien leerlingziener kunnen zijn verspreid staan over beide lijsten. [edit] Oh, Lisaaah gaat voor EoS. Daar gaat m'n tweedeling-theorietje ![]() [edit2] Ah, de hele Röps-lijst klopte dus niet. Nja, dat verandert de zaak, maar daar ga ik (over)morgen wel over nadenken want ik ben nu wel zeker van m'n stem en bovendien moet ik slaaaaaaapen. Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 18:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het Röpslijstje is fout, ik hoor er niet op en ik geloof anneke ook niet.
Edit: Zo. Hanneke Katje Pippeloen Fantome Paranoide (?) Röps Eye of Sauron Eye of Sauron Röps Lisaaah sterrenmeisje Juice Hanneke Het grappige is wel dat hanneke en EoS veel stemmen ontvangen maar alsnog niet op elkaar stemmen, het zou me niet verbazen wanneer ze dan beide weerwolf zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En Paranoide heeft gezegd dat ze op hanneke ging stemmen, dus dat vraagteken kan weg. Hanneke Katje Pippeloen Fantome Paranoide Eye of Sauron Eye of Sauron Röps Lisaaah sterrenmeisje Juice Hanneke
|
In mijn theorie zijn er nu dus alleen stemmen op wolven. Dat is interessant, maar aan de andere kant is er op dit moment een gelijkspel. 3 dorpelingen voor Hanneke, 3 voor EoS. Ach ja mijn theorie zal vast niet helemaal kloppen. En waar is TRA... Die kan de beslissende stem nog geven in ieder geval.
Maargoed, ik ga dat gelijkspel niet voorkomen. Het lijkt me wel interessant wie de wolven gaan opofferen. |
![]() |
|
Hmpz. Ik denk er nog even over na. Hanneke en EoS zijn op het moment de twee genomineerden voor het graf. Een andere optie is niet meer mogelijk. EoS vind ik 'meer' verdacht dan Hanneke, al is de mate van verdachtheid is natuurlijk lastig meetbaar.
![]() Het resultaat wanneer ik op EoS stem is dat de kans op gelijkspel wordt vergroot, dit moet de spelleider mededelen. De wolven mogen vervolgens kiezen. Wellicht dat daar interessante en bruikbare informatie uit te halen valt. Voorlopig zeg ik EoS.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 19:25. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel#46 Cherry Springs | 500 | 11-04-2008 16:41 |