Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan is er nog de versie uit The Hollywood Bowl, een (of twee?) uit The Secret Policeman's Ball en nog wat anderen. Het is gewoon een superbekende sketch die heel vaak is uitgevoerd. En hoe bedoel je dat sketches overlappen? Heb je losse verzamel DVD's of echt die met de afleveringen? Voorbeelden pleez. edit: Het Origineel! http://www.youtube.com/watch?v=HSQeMBzHR0o
Laatst gewijzigd op 21-04-2008 om 20:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, de zon scheen vandaag en ik heb heel de dag op het gras gelegen ![]() lang leve school |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met 'overlappen' bedoel ik dat één sketch op meerdere DVD's voorkomt. En ik heb echt van alles door elkaar, maar hier is een duidelijk voorbeeld van die twee verschillende versies: In de sketch van Terry Gilliam, die ene over de prins die een zwarte vlek op zijn gezicht krijgt en vervolgens doodgaat aan kanker, waarbij de vlek blijft voortleven, een liefje ontmoet, trouwt en in rijtjeshuis gaat wonen. Op de 'And Now For Something Completely Different'-DVD eindigt die sketch met een conversatie tussen twee zeikvrouwtjes. (Die krijg je overigens niet te zien, je ziet alleen die wijk/buurt/dat huizenblok/ehh.) Die hebben dan een dialoog a la "Did you see who just moved in?" "Yeah.. Black as the night!" "Yes, yes, there goes the neighbourhood!" En vervolgens storten alle huizen in. ![]() Op een andere DVD gebeurt er wat anders, daarin zeggen die twee vrouwtjes iets a la 'ze fokken als konijnen' en vervolgens springen er heel veel van die vlekjes uit het ene huis waar die twee vlekken eerder zijn komen wonen. Bijvoorbeeld. Maar zo heb je er dus heel veel, van die nudge-nudge-wink-wink-say-no-more-sketch heb ik ook twee versies. Daarvan weet ik niet zo precies uit m'n hoofd wat er allemaal anders aan is, maar daar zijn sommige dialogen echt opeens heel anders. En dat is dus wel vaker zo met die Flying Circus-sketches, alsof ze er een aantal versies van hebben gefilmd die allemaal nét een beetje van elkaar verschillen. Heel vreemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarrr nu je ...And Now For Something Completely Different hebt genoemd snap ik je punt. Die is namelijk gemaakt voor de amerikaanse markt en voor die 'film' hebben ze hun populairste sketches nagespeeld. Vandaar dat ze er anders uitzien en anders aflopen. Ik ben er ook totaal geen fan van, want imo hebben ze de originele versies zwaar verneukt. Kut amerikanen... Wist je trouwens dat die sketch met die vlek die zich voortplant in de originele uitzending is aangepast? De prins zou eerst zijn doodgegaan aan kanker, maar dat werd als te grof gezien, dus hebben ze het last-minute gedubbed en hoor je een zware stem 'gangreen' zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu vind ik die DVD niet gaaf meer en wil ik dat ene uberboxje met alle Flying Circus-afleveringen des te harder. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 | |
De Kantine |
I just want your extra time and your, tugudugudugudugudugu... SAAI (# 196) Uice | 500 | 06-05-2008 10:09 | |
De Kantine |
Ja, we weten nu wel dat het saai is #189 Swlabr | 500 | 26-04-2008 10:29 | |
De Kantine |
Naar de saaien! #189 Verwijderd | 1 | 24-04-2008 22:00 | |
De Kantine |
Het regent, het regent, de pannetjes worden saai. #188 Cherry Springs | 3 | 23-04-2008 15:45 | |
De Kantine |
Zalig zijn de saaien! #187 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 15:41 |