Advertentie | |
|
![]() |
|
Schijt aan hebben, is toch mijn keuze of ik dat doe. Heb tenslotte ook al een relatie met 'm.
Wat doe je als je alles al in de pan hebt gedaan, behalve het ene ingredient wat je nog nodig hebt en het echt twee uur bereidingswerk was en je er dan achter komt dat dat ene ingredient niet in huis is? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kopen.
Hoe lang zit je al achter de computer? Edit: wegwezen. Edit II: Fuck, dit is niet wat wil je weten van de forumer onder je. wat zou je doen als je vriendje/vriendinnetje ieder weekend maar twee uur slaapt en de rest achter de computer zit? Laatst gewijzigd op 16-04-2008 om 17:53. |
![]() |
||
Citaat:
blablabla als je wakker wordt in een ziekenhuis en de zuster je komt vertellen dat de operatie: het amputeren van je been met suc6 is gegaan?
|
Dan zou ik eerst kijken of ze het wel echt tegen mij heeft en of ik aan het ijlen ben.
Wat zou jij doen wanneer het 10 voor 2 in de nacht is en le lichaam geen spoortje van vermoeidheid vertoont?
|
Betalen zeker? Veel andere opties zie ik niet.
Wat als de persoon naast jou een stille maar dodelijk stinkende wind laat? Beschuldig je hem of haar ervan? Probeer je enkel de tranen te onderdrukken? Wat?
|
als die persoon de enige is naast mij dan mag het duidelijk zijn dat hij dat heeft gedaan en laat ik het wel even weten
![]() WZJDA je de mogelijkheid hebt voor studie naar het buitenland te gaan voor 10 maanden?
|
uit ervaring weet ik dat ik zou gaan
![]() ![]() WZJDA je een tentamen hebt en je het antwoord op een vraag niet weet. Je schat je kans in dat je met het antwoord op die vraag wél een vold. hebt en anders de toets niet hebt gehaald. Afkijken bij buurman/buurvrouw is mogelijk. Zou je dit doen of niet?
|
walgen, de hele dag en nacht handschoenen dragen en maandagochtend meteen naar de dokter.
Wat zou je doen als je vreselijke jeuk had, echt ondraaglijk, zo erg dat je MOET krabben omdat je anders gek wordt, maar als je krabt weet je dat je lichaam vreselijk slijt en je zelfs in een rolstoel terecht kan komen? Krabben en lichamelijk ziek worden of niet krabben en geestelijk ziek worden? |
![]() |
|
Krabben en lichamelijk ziek worden, want niet krabben hou ik toch nooit vol.
Wat zou je doen als je oliebollen kon kopen voor 0,60 euro per stuk of 5,00 euro per 12 stuks en je wilt er maar 6 hebben? 12 Stuks kopen en 6 bewaren voor later of gewoon 3,60 euro betalen voor 6 stuks?
|
De tv aandoen en het nieuws blijven volgen
![]() blabla als je opstaat en ziet dat er een kippenei tussen je benen ligt. En niemand het schijnt te hebben gezet (wat de waarheid is)
|
Uitzoeken waardoor dat komt. Proberen dat te verbeteren in de hoop dat diegene meer plezier krijgt in de relatie. Als dat allemaal niet helpt, waarschijnlijk in overleg uit maken.
Wat zou je doen als je zusje een ongeluk gehad heeft en je stomdronken op een feest zit?
|
Verwijderd
|
Ja, dáág. Straks ben ik wereldberoemd regisseur en dan duiken er opeens allemaal naaktfoto's van mij op, omdat drie internetnerds ze tien jaar geleden hebben opgeslagen ofzo.
Wat zou je doen als het 11 uur 's avonds is, je net begonnen bent met leren voor een tentamen dat je morgen hebt, je hebt geen kaarsen in huis en opeens is er een stroomstoring waardoor alle lichten uitvallen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
Studeren |
Verloskunde Laura220 | 169 | 23-01-2012 18:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Psychologie |
Pdd-nos Verwijderd | 44 | 27-12-2009 10:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |