Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2008, 14:41
Ieke
Ieke is offline
Het gevecht met Ganondorf aan het einde van Zelda WW Vast heel stom, maar heb het eindeloos geprobeerd maar nadat Zelda bewusteloos is lukt het gewoon absoluut niet meer. ARG, bijna uitgespeelt en dan lukt het niet en dan hoor je dat andere mensen het teleurstellend vinden als eindgevecht.
Oud 20-03-2008, 14:58
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Turtles op de NES.
Oud 20-03-2008, 20:01
Mobius
Mobius is offline
Alien vs. Predator 1, dat was een moeilijk spel.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 09:30
Verwijderd
Ja geweldig.

Ik had laatst TMNT uitgespeeld m.b.v. een emulator. Save points. Anders is t echt niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 11:01
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja geweldig.

Ik had laatst TMNT uitgespeeld m.b.v. een emulator. Save points. Anders is t echt niet te doen.
Respect .
Oud 21-03-2008, 14:44
Verwijderd
ja bij ninja gaiden mis ik een of andere potion wat mij verhindert een boss te verslaan, en in sudeki zat een of andere kleredraak die ik maar niet neer kreeg!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:10
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja geweldig.

Vreemd genoeg kon ik die game als kind al uitspelen. :\ Op de NES.
Oud 21-03-2008, 23:45
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Ik ook!

Hebben jullie ooit FFX gespeeld? (stom vraag, weet ik)
Maar eh, als je bahamut je sterkste summon had gemaakt dan waren die laatste battles heel moeilijk
Oud 22-03-2008, 22:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja maar jij bent sowieso ziek goed in veel games .
Oud 30-03-2008, 19:34
Daboman
Daboman is offline
warcraft II: beyond de dark portal (expansion set), met name de human campaign heb ik veel problemen gehad. Met de orcs kwam ik niet voorbij level 11, met de humans bleef ik al steken bij level 3 of 4. Maar goed ik heb nu wel zoveel RTS ervaring dat ik het nu misschien een lachertje vind.

Ik vond het laatste level van warcraft III: the frozen throne ook wel lekker uitdagend. Duurde even voordat ik het juiste type ventjes in de juiste mix had om aan te vallen.

Super mario: the lost levels (voor de SNES) was ook aardig uitdagend. En megaman X duurde ook even voordat ik dat goed door had. Bij de eindbaas was ik dan eindelijk bij z'n 3e vorm, maar had ik er al zoveel hp er doorheen gejaagd dat ik al bijna dood was voordat ik goed en wel kon beginnen
Oud 30-03-2008, 23:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar eh, als je bahamut je sterkste summon had gemaakt dan waren die laatste battles heel moeilijk
uh ja, was niet bijster moeilijk als ik het me kan herinneren.
Oud 30-03-2008, 23:03
Carn
Carn is offline
haha damn, ik kwam zelden verder dan die Dam-missie, met dat zwemmen.
Oud 31-03-2008, 03:33
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
uh ja, was niet bijster moeilijk als ik het me kan herinneren.
De Dark Aeons waren wel vrij pittig anders .
Oud 31-03-2008, 12:42
Carn
Carn is offline
gelukkig waren dat ook maar 'sidequests'!
Oud 03-04-2008, 07:34
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik ook!

Jamaar je kon absoluut niet dood in die battles? Je werd iedere keer gerevived als je de dood ging. xD

De Dark Aeons waren pushovers. ;x Maar de battles duurde gewoon te lang.
Oud 03-04-2008, 13:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Jamaar je kon absoluut niet dood in die battles? Je werd iedere keer gerevived als je de dood ging. xD

De Dark Aeons waren pushovers. ;x Maar de battles duurde gewoon te lang.
Niet als je niet had gepowerleveld .
Oud 03-04-2008, 14:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het gevecht met Ganondorf aan het einde van Zelda WW Vast heel stom, maar heb het eindeloos geprobeerd maar nadat Zelda bewusteloos is lukt het gewoon absoluut niet meer. ARG, bijna uitgespeelt en dan lukt het niet en dan hoor je dat andere mensen het teleurstellend vinden als eindgevecht.
Ik vind eigenlijk bij alle Zeldaspellen de eindbaas behoorlijk tegenvallen. Alleen bij OoT vond ik hem echt geniaal en best pittig, verder stelde het niet zoveel voor, vond ik. Maar goed OoT > sowieso alle andere zelda-spellen.
Oud 05-04-2008, 11:37
Rob
Rob is offline
Citaat:
Niet als je niet had gepowerleveld .
Dude, Penance duurde bij mij alsnog 2 uur en ik had AL mijn stats op 255 met constante 100k damage.
Da's gewoon fout.
Oud 05-04-2008, 16:36
Verwijderd
De Flying school van gta san andreas
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 18:45
Verwijderd
Ik heb Viewtiful Joe op kids mode uitgespeeld.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 14:39
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Eigenlijk is ie goed te doen. Je moet gewoon goed gebruik maken de de parry-technieken. Om hem heen draaien en hem dan van achter raken en zo.
Plus, je kan hem afleiden met je vishengel. Als je die uitwerpt gaat hij de dobber volgen en laat ie zijn verdediging zakken
Maar dat is toch een beetje cheaten...

Ik vond eigenlijk zijn dark beast-vorm moeilijker.
Oud 06-04-2008, 16:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eigenlijk is ie goed te doen. Je moet gewoon goed gebruik maken de de parry-technieken. Om hem heen draaien en hem dan van achter raken en zo.
Plus, je kan hem afleiden met je vishengel. Als je die uitwerpt gaat hij de dobber volgen en laat ie zijn verdediging zakken

Het probleem met elke eindbaas in zelda (behalve in OoT) is dat het een bepaalde techniek vereist om te winnen. Zo gauw je die doorhebt is de tegenstander, in tegenstelling tot in andere spellen, gewoon niet moeilijk meer.
Oud 06-04-2008, 20:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:

Heb jij t niet over Twilight Princess?
Oud 06-04-2008, 23:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:

Ja, dat van parry heb ik wel gelezen op internet, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Ik zal wel iets doms doen oid, maar het is heel irritant.
Ik zal eens kijken Misschien dat het dan wel lukt, ik wil het toch eigenlijk nog wel een keer uitspelen.
Oud 07-04-2008, 06:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dat van parry heb ik wel gelezen op internet, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Ik zal wel iets doms doen oid, maar het is heel irritant.
Ik zal eens kijken Misschien dat het dan wel lukt, ik wil het toch eigenlijk nog wel een keer uitspelen.
Ik denk dat je de laatste fase bedoelt, waarbij je Ganondorf op geen enkele gewone manier meer schade kan doen?

De bedoeling is dan dat je rustig afwacht tot de groene A in je beeld verschijnt en dan op de A drukt, zodat je een 'spectaculaire beweging' maakt. Dit gaat wat makkelijker als je hier al in het spel mee geoefend hebt.
Oud 07-04-2008, 10:06
Ieke
Ieke is offline
De fase nadat Zelda door hem is neergeslagen. Daarvoor schoot ze pijlen op hem. Maar ik ga het nog wel eens bekijken, hopelijk lukt het dan wel.
Oud 18-04-2008, 19:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Heb jij t niet over Twilight Princess?
Ja sorry, fout gelezen blijkbaar

Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je de laatste fase bedoelt, waarbij je Ganondorf op geen enkele gewone manier meer schade kan doen?

De bedoeling is dan dat je rustig afwacht tot de groene A in je beeld verschijnt en dan op de A drukt, zodat je een 'spectaculaire beweging' maakt. Dit gaat wat makkelijker als je hier al in het spel mee geoefend hebt.
Wat dp zegt eigenlijk. Wachten tot A in beeld verschijnt en dan toeslaan
Oud 21-04-2008, 19:21
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
FF X op het moment dat je tegen het einde aan loopt en Sin moet verslaan. Als je de hele game gewoon door hebt gewerkt kom je er snel achter dat je op die manier sin niet gaat verslaan xD

Laatst gewijzigd op 21-04-2008 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 20:26
Verwijderd
Haha, zo grappig Ik ken het gevoel ook; je dóód ergeren aan van die irritante dingen maar toch willen blijven spelen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 18:30
Daboman
Daboman is offline
Heb weer een paar leuke:

In kane's wrath zit je in het laatste level op een timer. Zeer uitdagend, zeer leuk, ik heb hem uitgespeeld met nog minder dan 10 seconden op de klok The hard way.

Megaman X op de SNES had ook wel een aardig uitdagende eindbaas. Je kon de laatste paar levels niet meer saven. Toen ben ik er gewoon eens een keer voor gaan zitten. Eerst lukte het niet, maar toen ik meer upgrades had ging het beter. Toen ik hem na heel veel oefenen eindelijk verslagen had kwam ik er pas achter dat je je hp bar kunt aanvullen door een reservetank te gebruiken

Ja en de handleiding was alleen in het duits en frans en daar was ik op die leeftijd geen ster in
Oud 23-04-2008, 10:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In kane's wrath zit je in het laatste level op een timer. Zeer uitdagend, zeer leuk, ik heb hem uitgespeeld met nog minder dan 10 seconden op de klok The hard way.
Waar heb je in godsnaam zoveel tijd voor nodig, dan?
Oud 23-04-2008, 17:47
maximeus
maximeus is offline
Dit lijkt me ook onmogelijk om uit te vinden :/ En nogal saai om 3 uur lang te spelen
http://www.youtube.com/watch?v=0J0AN3Vdcpc

Verder vond ik DMC3 te moeilijk
Oud 23-04-2008, 19:55
Verwijderd
Citaat:
De Flying school van gta san andreas
Dat was nog wel te doen zodra je de muis niet meer gebruikte. Driving school daarintegen met die jump waar je een zijwaardse salto als het ware moet maken en perfect moet landen ;| christ

Mongol en Timuds invasion in Total war II kan een enorme bitch zijn als je ze niet direct neer kan slaan in het oosten en ze enorm kunnen uitbreiden. Black plague is ook een bitch.

Xan op godlike (UT) was wel even een paar avondjes wennen maar zodra je het doorhad was het dan ook gewoon goed te doen.

De Butcher "HMMM FRESH MEAT" (Diablo) heeft me echt meerdere malen in mn broek doen schijten en de eerste paar keer liep ik dus praktisch meteen naar hem toe en maakte ik het mezelf onnodig moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 00:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De Butcher "HMMM FRESH MEAT" (Diablo) heeft me echt meerdere malen in mn broek doen schijten en de eerste paar keer liep ik dus praktisch meteen naar hem toe en maakte ik het mezelf onnodig moeilijk.
Die was inderdaad grandioos moeilijk. Ik heb werkelijk élk spel hem ontweken en pas als ik een stukje verder in het spel was hem bevochten. Of ik moest toevallig een stone curse scroll hebben, die hielp heel aardig.
Oud 24-04-2008, 07:11
Verwijderd
Och de butcher was vrij makkelijk als je een boog had. Gewoon iets terug rennen naar een afgesloten kamertje met tralies. Kun je hem gewoon daar door heen neerschieten
Pas toen dat niet bij King Leoric bleek te werken schrok ik me rot toendertijd, hehe.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 11:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Och de butcher was vrij makkelijk als je een boog had. Gewoon iets terug rennen naar een afgesloten kamertje met tralies. Kun je hem gewoon daar door heen neerschieten
Pas toen dat niet bij King Leoric bleek te werken schrok ik me rot toendertijd, hehe.
Ja, op die manier heb ik het ook weleens gedaan, maar dat gaat dus minder op bij een fighter of sorceress.
Oud 24-04-2008, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Je kon hem ook naar een trap lokken, trap opgaan en dan weer af en dan bleef hij vaak achter de trap 'haken'en kon hij niks meer doen.
Maar dat is meer een bug (en werkte niet altijd). Dat met die tralies is een emer beproefde methode en puur een tactische, geen bug.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 13:33
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Is Super Ghouls 'n Ghosts eigenlijk al genoemd?
Oud 24-04-2008, 13:47
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Waar heb je in godsnaam zoveel tijd voor nodig, dan?
Door die verrekte basis heen komen. 30 avatars, 30 helikopters en 30 marked of kane met alles fully upgraded waren niet echt genoeg. Plus de aanvoer vanuit 4 nieuwe fabrieken tijdens de aanval was ook niet goed genoeg, ondanks een hele sterke economie. Irritante sonic cannons Maar goed, met een tweede poging kreeg ik het wel neer, net op tijd.

Ja ik weet dat jij het met vertigo's en onzichtbare APC"s met engineers deed. Ik noem het niet voor niets the hard way

Ik herinner me ook nog wel m'n eerste ontmoeting met diablo in diablo II. Wilde ik even in een andere act een mercenary halen, gaat ie niet mee naar act IV (in classic, ik weet dat ze in LoD meereizen) en tot m'n grote verbazing was diablo, die ik al half dood had ofzo, weer op full health Diablo neerhalen als assassin vond ik ook een ramp.

In dungeon siege II was er een eindbaas met een vliegend hoofd. Die kon ook kruipende lijken oproepen en als die bij dat hoofd kwamen healde die. Het duurde lang voordat ik de juiste techniek had om die lijken op tijd te slopen. Heb er geloof ik nog 3 keer zo lang over gedaan om daar voorbij te komen dan de eindbaas.

De eindbaas van de originele dungeon siege II was ook vervelend. Iets triggerde hem om volledig te healen en ik heb nog steeds niet door wat dat nou precies was. Maar uiteindelijk haalde ik hem wel neer.

Ik kan me trouwens ook nog wel herinneren dat ik het laatste (zerg) level van brood war niet uit kon spelen totdat ik eindelijk begreep waar de zerg nou eigenlijk om draaide.

Laatst gewijzigd op 24-04-2008 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:40
Verwijderd
In WoW was Vaelastrasz the Corrupt qua oefenen een bitch. Zodra je de tactics had was het goed te doen maar man o man; het geschreeuw op teamspeak wanneer 40 mannen binnen een halve minuut aan gort wordt gemept De trash erna was trouwens gewoon irritant.

In Fable moet je op den duur ook trouwens tegen twee rock trolls in de arena. Niet zozeer moeilijk maar meer schijtirritant wanneer je constant heen en weer wordt gebeukt door de rocks waardoor je niet op kan staan en Whisper er als een debiel bij staat te miepen en niets doet.

Commando's op zich vond ik redelijk pittig. Het eerste spel waar bij ik echt de routes van tegenstanders bekeek en mijn tijd nam om toe te slaan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:48
Verwijderd
[quote=Dr0_ol;27438074]In Fable moet je op den duur ook trouwens tegen twee rock trolls in de arena. Niet zozeer moeilijk maar meer schijtirritant wanneer je constant heen en weer wordt gebeukt door de rocks waardoor je niet op kan staan en Whisper er als een debiel bij staat te miepen en niets doet.
quote]

Fable is echt te simpel gewoon en vrij kort en totaal niet irritant.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:51
Verwijderd
Fable is simpel is kort maar zoals aangegeven was dat stuk bij mij gewoon irritant. Ik kon pas opstaan zodra ik beserk kon gebruiken aangezien je dan even immune bent en dan timestop kan gebruiken.
Ik snap alleen totaal niet waar je heen wil met je post?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:53
Verwijderd
Iedereen vond Viewtiful Joe heel makkelijk of heeft niemand het gespeeld?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 15:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In Fable moet je op den duur ook trouwens tegen twee rock trolls in de arena. Niet zozeer moeilijk maar meer schijtirritant wanneer je constant heen en weer wordt gebeukt door de rocks waardoor je niet op kan staan en Whisper er als een debiel bij staat te miepen en niets doet.
Slow time. Punt.
Oud 24-04-2008, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Slow time. Punt.
Als je verder had gelezen...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 22:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je verder had gelezen...
Ik héb verder gelezen, ik heb er gewoon nooit problemen mee gehad toen ik slow time gebruikte. Daarbij heb ik ze ook weleens verslagen zónder slow time, dát is pas irritant.
Oud 25-04-2008, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Ik héb verder gelezen, ik heb er gewoon nooit problemen mee gehad toen ik slow time gebruikte. Daarbij heb ik ze ook weleens verslagen zónder slow time, dát is pas irritant.
Same here de eerste twee keer. Waarom denk je dat ik het erbij heb gezet?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 22:38
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
physical shield, dan wordt je niet weg geslingerd.
maar een rots tegen je hoofd kost dan wel een flink stuk mana
Oud 27-04-2008, 12:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
physical shield, dan wordt je niet weg geslingerd.
maar een rots tegen je hoofd kost dan wel een flink stuk mana
Mana shields zijn altijd slecht, vind ik. Maar bij Fable vind ik wel meer spells nutteloos.
Oud 27-04-2008, 13:25
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Mana shields zijn altijd slecht, vind ik. Maar bij Fable vind ik wel meer spells nutteloos.
bij fable vindt ik het mana shield toch 1 van de handigste.
Ten eerste heb je maar 1 soort potions nodig, ten tweede gaat je combat multiplier niet omlaag als je geraakt wordt
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten