Advertentie | |
|
![]() |
|
warcraft II: beyond de dark portal (expansion set), met name de human campaign heb ik veel problemen gehad. Met de orcs kwam ik niet voorbij level 11, met de humans bleef ik al steken bij level 3 of 4. Maar goed ik heb nu wel zoveel RTS ervaring dat ik het nu misschien een lachertje vind.
Ik vond het laatste level van warcraft III: the frozen throne ook wel lekker uitdagend. Duurde even voordat ik het juiste type ventjes in de juiste mix had om aan te vallen. Super mario: the lost levels (voor de SNES) was ook aardig uitdagend. En megaman X duurde ook even voordat ik dat goed door had. Bij de eindbaas was ik dan eindelijk bij z'n 3e vorm, maar had ik er al zoveel hp er doorheen gejaagd dat ik al bijna dood was voordat ik goed en wel kon beginnen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
De Dark Aeons waren pushovers. ;x Maar de battles duurde gewoon te lang. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Plus, je kan hem afleiden met je vishengel. Als je die uitwerpt gaat hij de dobber volgen en laat ie zijn verdediging zakken ![]() Maar dat is toch een beetje cheaten... Ik vond eigenlijk zijn dark beast-vorm moeilijker.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zal eens kijken ![]()
||
Citaat:
De bedoeling is dan dat je rustig afwacht tot de groene A in je beeld verschijnt en dan op de A drukt, zodat je een 'spectaculaire beweging' maakt. Dit gaat wat makkelijker als je hier al in het spel mee geoefend hebt.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
FF X op het moment dat je tegen het einde aan loopt en Sin moet verslaan. Als je de hele game gewoon door hebt gewerkt kom je er snel achter dat je op die manier sin niet gaat verslaan xD
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE] Laatst gewijzigd op 21-04-2008 om 19:31. |
![]() |
|
Heb weer een paar leuke:
In kane's wrath zit je in het laatste level op een timer. Zeer uitdagend, zeer leuk, ik heb hem uitgespeeld met nog minder dan 10 seconden op de klok ![]() Megaman X op de SNES had ook wel een aardig uitdagende eindbaas. Je kon de laatste paar levels niet meer saven. Toen ben ik er gewoon eens een keer voor gaan zitten. Eerst lukte het niet, maar toen ik meer upgrades had ging het beter. Toen ik hem na heel veel oefenen eindelijk verslagen had kwam ik er pas achter dat je je hp bar kunt aanvullen door een reservetank te gebruiken ![]() Ja en de handleiding was alleen in het duits en frans en daar was ik op die leeftijd geen ster in ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dit lijkt me ook onmogelijk om uit te vinden :/ En nogal saai om 3 uur lang te spelen
![]() http://www.youtube.com/watch?v=0J0AN3Vdcpc Verder vond ik DMC3 te moeilijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mongol en Timuds invasion in Total war II kan een enorme bitch zijn als je ze niet direct neer kan slaan in het oosten en ze enorm kunnen uitbreiden. Black plague is ook een bitch. Xan op godlike (UT) was wel even een paar avondjes wennen maar zodra je het doorhad was het dan ook gewoon goed te doen. De Butcher "HMMM FRESH MEAT" (Diablo) heeft me echt meerdere malen in mn broek doen schijten en de eerste paar keer liep ik dus praktisch meteen naar hem toe en maakte ik het mezelf onnodig moeilijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is meer een bug (en werkte niet altijd). Dat met die tralies is een emer beproefde methode en puur een tactische, geen bug. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik weet dat jij het met vertigo's en onzichtbare APC"s met engineers deed. Ik noem het niet voor niets the hard way ![]() Ik herinner me ook nog wel m'n eerste ontmoeting met diablo in diablo II. Wilde ik even in een andere act een mercenary halen, gaat ie niet mee naar act IV (in classic, ik weet dat ze in LoD meereizen) en tot m'n grote verbazing was diablo, die ik al half dood had ofzo, weer op full health ![]() In dungeon siege II was er een eindbaas met een vliegend hoofd. Die kon ook kruipende lijken oproepen en als die bij dat hoofd kwamen healde die. Het duurde lang voordat ik de juiste techniek had om die lijken op tijd te slopen. Heb er geloof ik nog 3 keer zo lang over gedaan om daar voorbij te komen dan de eindbaas. De eindbaas van de originele dungeon siege II was ook vervelend. Iets triggerde hem om volledig te healen en ik heb nog steeds niet door wat dat nou precies was. Maar uiteindelijk haalde ik hem wel neer. Ik kan me trouwens ook nog wel herinneren dat ik het laatste (zerg) level van brood war niet uit kon spelen totdat ik eindelijk begreep waar de zerg nou eigenlijk om draaide.
Laatst gewijzigd op 24-04-2008 om 13:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In WoW was Vaelastrasz the Corrupt qua oefenen een bitch. Zodra je de tactics had was het goed te doen maar man o man; het geschreeuw op teamspeak wanneer 40 mannen binnen een halve minuut aan gort wordt gemept
![]() In Fable moet je op den duur ook trouwens tegen twee rock trolls in de arena. Niet zozeer moeilijk maar meer schijtirritant wanneer je constant heen en weer wordt gebeukt door de rocks waardoor je niet op kan staan en Whisper er als een debiel bij staat te miepen en niets doet. Commando's op zich vond ik redelijk pittig. Het eerste spel waar bij ik echt de routes van tegenstanders bekeek en mijn tijd nam om toe te slaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[quote=Dr0_ol;27438074]In Fable moet je op den duur ook trouwens tegen twee rock trolls in de arena. Niet zozeer moeilijk maar meer schijtirritant wanneer je constant heen en weer wordt gebeukt door de rocks waardoor je niet op kan staan en Whisper er als een debiel bij staat te miepen en niets doet.
quote] Fable is echt te simpel gewoon en vrij kort en totaal niet irritant. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar een rots tegen je hoofd kost dan wel een flink stuk mana
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten eerste heb je maar 1 soort potions nodig, ten tweede gaat je combat multiplier niet omlaag als je geraakt wordt
|
![]() |
|
|