![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmm de achterkant, lijkt me al minder pijnlijk. Maar dan nog, ík vind het vreemd ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ja, waarschijnlijk ben je klaargekomen. Experimenteer vooral verder, maar wees voorzichtig met wat je gebruikt. Je wilt niet één van die fancy-brievenmeisjes zijn waarbij er een stukje komkommer in de kut is blijven steken.
![]() Overigens kun je hier dingen in een signature zetten, dat hoeft niet in een post.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
www.lovebrush.com, ik vind die tandenborstel helemaal niet zo gek...
|
![]() |
||
Citaat:
(...) ik blijf het gek vinden ![]()
||
Citaat:
waarom zou iemand dat niet durven?
||
Citaat:
En 5 minuten aan een stuk klaarkomen lijkt me ook eerder onwaarschijnlijk ![]() |
![]() |
|
Mwah, ik vind zo'n tandenborstel anders redelijk lawaaierig! Wanneer ik m'n kamer zit met deur dicht en iemand poetst z'n tanden in de badkamer met deur dicht, hoor je dat heus wel, of ik nou m'n muziek aan heb of niet. Sowieso, ook een raar verhaal als m'n ouders komen vragen waar dan toch die tandenborstel is gebleven... En dan maar uitleggen waarom dat ding op het nachtkastje ligt
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 | |
Seksualiteit |
klaarkomen marla | 15 | 06-06-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet Tinkerbel | 15 | 31-05-2003 11:51 | |
Seksualiteit |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen? Evito | 118 | 01-01-2003 15:52 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 |