Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
M21 zkt V18-22
|
Ik ben fantome en ik zoek een rijke vent die mij een goldcard geeft in ruil voor hete, geile en soms ook stomende seks. Je uiterlijk en je leeftijd vind ik totaal niet belangrijk, zo lang je maar stinkend rijk bent.
M25 zoekt V20-25
|
Ik ben op zoek naar een lieve dame tussen de 20 en 25. Eigenlijk mag jonger of ouder ook, aangezien ik niet alleen op uiterlijk val. Bovendien: aan de hand van iemand's ogen kan ik gelijk zien wat voor type diegene is. Ik hoop dat jij mij ook diep in mijn oog wilt kijken om te bepalen wie ik ben. Welk oog, dat laten we als verassing voor de date.
M zoekt V17-23 (ofzo) |
![]() |
|
Lieve Pixeldansje, ik ben op zoek naar jou. Ik weet dat je 18 jaar oud bent en volgende week vrijdag naar de dk meet gaat. We kunnen elkaar daar ontmoeten, want dat wil ik al heel lang, daarom sms ik ook steeds. Ik zal alles doen om te komen, ben jij er ook?
Dat ik zeg dat ik er alles aan doe, om te komen, betekent dat ik dat ook doe!!! Heel veel liefs, ik stuur je zo wel een mooi smsje. Kus *naam*
||
Citaat:
![]() Ik kom hier maar wat vaker voortaan, uitschot is namelijk behoorlijk simpel. Dat kun je o.a. zien aan een evt. reactie op dit bericht.
|
Hallo! Ik ben Charlotte. Ik ben op zoek naar jóu! Ik ben soms een beetje chaotisch en vergeetachtig, maar wel altijd lief, hoor. Je leeftijd en geslacht maken mij totaal niet uit, dus bel me, en we maken er een gezellige dag.. en misschien nacht van.
M19 zoekt V17 - 22
||
Citaat:
![]()
|
Deze machoboy zoekt chickies voor de eenzame avonden. Ik ben 21 jaar jong en heb praktisch alles, alleen geen ervaring. Vind je me net zo heet als ik mij vind, bel me dan, misschien kunnen we er een seksueel getint gesprek aan vastknopen. Leeftijd, geslacht en uiterlijk boeien mij niet, welwillendheid is een pré.
Liefs, kusjes en lebbers, Sperzieboner. M19 zoekt nog steeds V17 - 22 ![]()
|
Ik zoek een leuke meid om de avonden mee door te brengen. Ik kan echter slecht tegen kritiek dus je mag me niet tegenspreken. Je mag ook niet jonger zijn dan 17 want ik heb een hekel aan brugpiepertjes. Ik wil dus ook geen kinderen. Als je een kinderwens hebt dan heb je pech. Owja, ik heb ook een hekel aan metalheads en aandachtshoeren. Voldoe je aan al deze eisen dan mag je me PMen of mailen. Reacties met naaktfoto krijgen altijd antwoord.
M25 zoekt V20-25
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hee! een sterretje zoekt een Afrikaans kind of leuk huis(dier). ben jij zwart, heb je lieve ogen en wil je graag dicht bij mij zijn?
PM me! Groetjes, het enige echte sterremeisje, zonder hoofdletter. Een gigantisch knappe jongen van 13 zoekt een minstens even knap meisje van 12-14! |
![]() |
|
Naieve, schatige jongen van 13 is op zoek naar een meisje tussen de 12 en 14 sinds hij net op tv nog eens bevestigd heeft gekregen dat de vruchtbaarheid van vrouwen met de ouderdom afnemen. Wel graag eerst oefenen.
Stelt geen hoge eisen maar wel graag 1.76 of langer, donker haar, slank, intelligent (vanaf IQ van 140), sportief en... Foto + postzegel (of emailadres) is antwoord.
Laatst gewijzigd op 28-04-2008 om 12:56. |
![]() |
|
Hallo, ik ben een lief, schattig meisje van 20 jaar oud. Ik ben op zoek naar jongens die jonger zijn dan ik, die vind ik echt vet schattig. Ik geef niet zoveel om uiterlijk, dus jullie maken allemaal een kans! Een beetje nerdy mag wel, maar het is wel belangrijk dat je je goed kleedt. Oja, en ik begin ook al oud te worden dus je moet zeker wel openstaan voor een huwelijk op korte termijn. Voldoe jij aan deze eisen én zie je het helemaal voor je om met mij handje in handje te lopen? Reageer dan snel!
Liefs, Wendy 20M zoekt 18 - 22V
|
Hej daar, ik ben een gekke jongen die net 20 is geworden. Ik zoek een groot en sterk meisje dat mij naar buiten kan dragen. Want als 2 grote kerels dat moeten doen voel ik me niet zo prettig.
Je moet wel mooi, schattig, slim, sociaal, vriendelijk, super lief zijn en ver weg wonen anders wil ik je niet! Nou tot snel dan maar, kus
|
Hey lekkere jongens,
Ik ben een gekke koe die op zoek is naar een jongen. Leeftijd maakt mij verder niet uit. Zelf ben ik 18 dus ik kan ook je sterke dranken halen als je wilt. Zelf heb ik helemaal niet zoveel eisen, zolang ze mij maar nemen zoals ik ben. Het maakt mij ook niet uit waar je woont en of je op school zit of wat dan ook. Ik woon op een boerderij en je kan best af en toe langskomen om mij te "melken" Nou hoor graag wat van je terug. Kusjessss |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongedame 20 jaar oud zoekt een mooie mannelijke god tussen de 20 en 27 jaar om een mooie avond van te maken. Indien gewenst kunnen we ons helemaal indrinken zodat we nog mooier worden voor elkaar.
Als je fan bent van Donald Duck is het al helemaal goed. Relatie is bespreekbaar. Wel van te voren melden svp. Kusjes~~ M19 zoekt vrouw / meisje 16 - 19 jaar |
![]() |
|
Attente, sportieve, spontane jongen, 13, zoekt jongrijp meisje tussen de 12 en de 14 die net als ik van hardlopen houdt. Liefst al een beetje cup zodat er iets meedeint om naar te kijken tijdens het wandelen of joggen. Interesse? Sms me dan, of kom me opzoeken op de atletiekbaan.
16V zoekt 15-19V |
![]() |
|
Temperamentvolle 19-jarige vrouw zoekt relatie op afstrand tussen de 18 en 25 jaar zodat er alleen gedate wordt op afspraak. Dit omdat mijn huidige vriend niet in is voor trio's en ik vreemdgaan eigenlijk voor hem wil verzwijgen. Ik ben open minded en hou er niet van mensen 'in hokjes te proppen'. Daarom is iedere geinteresseerde man tussen de 18 en 25 jaar, liefst uit het Noorden van het land of buitenland, welkom om te reageren.
:kusje: van Lisa
|
Verwijderd
|
Gezellige en vrolijke blondine is op zoek naar een leuke vent om samen van het leven te gaan genieten. Wanneer je aan de volgende eisen voldoet, mag je reageren:
- 1.80 - 1.85 - Blauwe ogen - Bruine haar - Sportief - Actief - Creatief - Vriendelijk - Geen vervelende ex(-en) - Geen vervelende schoonmoeder - In bezit van een auto - Heeft een kinderwens - Heeft een goede baan - Snurkt niet - Heeft geen enge ziektes - Geen ochtendhumeur - Niet rokend - Niet drinkend Dikke knuffel van Fantoompje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nieuw koelkastbeleid. Missy | 5 | 26-10-2008 12:31 | |
Beleidszaken |
Forumbazen wegstembaar? Ray | 216 | 18-09-2008 23:30 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |