Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2008, 15:07
Verwijderd
Ik sta te popelen! Geef me maar een subtiele hint of onsubtiele hint als je seks met me wil. Gewoon bespringen mag ook.

V21 zoekt M20-28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2008, 15:09
Uice
Uice is offline
Hoi, ik ben Minke en ik heb een onschuldig en aandoenlijk imago. Welke brede ongeschoren man helpt me hiervanaf en aan een wild seksleven vol leer, zweet, passie en etenswaren?

M zoekt V 19-25
Oud 18-02-2008, 15:11
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hoi ik ben Uice en ik ben het beu om lelijke poppen te moeten neuken. Mag ik jou neuken?
ben me dan nu.

M25 zoket V20-25
Oud 18-02-2008, 15:33
Uice
Uice is offline
Hoi, ik ben Eye of Sauron en ik zoek iemand die kan lachen om voorspelbare, flauwe en afgezaagde seksgrappen. Bel me alsjeblieft!

zoekt V19-25
Oud 18-02-2008, 15:56
Verwijderd
hallo, ik ben uice en ik zoek een vrouw en humor.

M13 zoekt V12-14
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:01
Fantôme
Fantôme is offline
Ik ben Dun Hout. en op zoek naar een sportief meisje tussen de 12 en 14.
Het liefst 14 zodat ze me kan volgen als ik weer eens uitermate bijdehand doe.

Het liefst kom je uit Brabant, maar ergens anders vandaag mag ook. Het moet wel van onder de rivieren zijn want anders kun je met carnaval niet mee.

pasfoto en goedkeuring van je ouders = antwoord.
Oud 19-02-2008, 01:56
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Prox (29) zoekt jong bloempje (27-) om heerlijk te verwennen. Bereikbaar via pm tussen 03.00 en 07.00. Vertel wel iets over je leven want ik ga niks vertellen over het mijne!

V19 zoekt M18-25
27 tot? Er staat tot 27
Oud 19-02-2008, 07:19
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
27 tot? Er staat tot 27
Ik, Pjoks - man van 29 - ben op zoek naar jou, mijn liefdesadam. Ben jij man - in de leeftijd tot 27 jaar - en op zoek naar een relatie met een betrouwbare jongen? Leef jij ook liever 's nachts dan overdag en heb je veel vuiltjes in je oog? Reageer dan, liefst per PM, want daar word ik hitsig van.

M21 zkt V18-22
Oud 19-02-2008, 08:21
Verwijderd
Citaat:
27 tot? Er staat tot 27
zevenentwintig min sukkel.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 16:33
Fantôme
Fantôme is offline
ik lief, maar af en toe bitcherig meisje ben op zoek naar jou!
ik heb al wel een partner, maar die heeft toch geen privéleven want die forumt alleen maar.
Dus volgens mij moet dat geen problemen opleveren.
Wie durft?
Liefs,
Lisa
Oud 19-02-2008, 16:58
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ben fantome en ik zoek een rijke vent die mij een goldcard geeft in ruil voor hete, geile en soms ook stomende seks. Je uiterlijk en je leeftijd vind ik totaal niet belangrijk, zo lang je maar stinkend rijk bent.

M25 zoekt V20-25
Oud 19-02-2008, 18:16
jongen1986
jongen1986 is offline
Ik ben op zoek naar een lieve dame tussen de 20 en 25. Eigenlijk mag jonger of ouder ook, aangezien ik niet alleen op uiterlijk val. Bovendien: aan de hand van iemand's ogen kan ik gelijk zien wat voor type diegene is. Ik hoop dat jij mij ook diep in mijn oog wilt kijken om te bepalen wie ik ben. Welk oog, dat laten we als verassing voor de date.

M zoekt V17-23 (ofzo)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 01:02
PixelDansje
PixelDansje is offline
Lieve Pixeldansje, ik ben op zoek naar jou. Ik weet dat je 18 jaar oud bent en volgende week vrijdag naar de dk meet gaat. We kunnen elkaar daar ontmoeten, want dat wil ik al heel lang, daarom sms ik ook steeds. Ik zal alles doen om te komen, ben jij er ook?
Dat ik zeg dat ik er alles aan doe, om te komen, betekent dat ik dat ook doe!!!
Heel veel liefs, ik stuur je zo wel een mooi smsje.
Kus *naam*
Oud 20-02-2008, 04:18
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
zevenentwintig min sukkel.
Je bent zelf een sukkel als je een roloog niet eens begrijpt. Ow wacht, ik zit op de kantine, nu begrijp ik het, dit is de afdeling bedoeld voor uitschot van het forum, mensen die niet eens meer gewenst zijn op lifestyle en onzin

Ik kom hier maar wat vaker voortaan, uitschot is namelijk behoorlijk simpel. Dat kun je o.a. zien aan een evt. reactie op dit bericht.
Oud 20-02-2008, 06:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hallo! Ik ben Charlotte. Ik ben op zoek naar jóu! Ik ben soms een beetje chaotisch en vergeetachtig, maar wel altijd lief, hoor. Je leeftijd en geslacht maken mij totaal niet uit, dus bel me, en we maken er een gezellige dag.. en misschien nacht van.

M19 zoekt V17 - 22
Oud 20-02-2008, 09:02
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Je bent zelf een sukkel als je een roloog niet eens begrijpt. Ow wacht, ik zit op de kantine, nu begrijp ik het, dit is de afdeling bedoeld voor uitschot van het forum, mensen die niet eens meer gewenst zijn op lifestyle en onzin

Ik kom hier maar wat vaker voortaan, uitschot is namelijk behoorlijk simpel. Dat kun je o.a. zien aan een evt. reactie op dit bericht.
Hallo pjoks.
Oud 20-02-2008, 17:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Deze machoboy zoekt chickies voor de eenzame avonden. Ik ben 21 jaar jong en heb praktisch alles, alleen geen ervaring. Vind je me net zo heet als ik mij vind, bel me dan, misschien kunnen we er een seksueel getint gesprek aan vastknopen. Leeftijd, geslacht en uiterlijk boeien mij niet, welwillendheid is een pré.

Liefs, kusjes en lebbers, Sperzieboner.

M19 zoekt nog steeds V17 - 22
Oud 20-02-2008, 20:29
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik zoek een leuke meid om de avonden mee door te brengen. Ik kan echter slecht tegen kritiek dus je mag me niet tegenspreken. Je mag ook niet jonger zijn dan 17 want ik heb een hekel aan brugpiepertjes. Ik wil dus ook geen kinderen. Als je een kinderwens hebt dan heb je pech. Owja, ik heb ook een hekel aan metalheads en aandachtshoeren. Voldoe je aan al deze eisen dan mag je me PMen of mailen. Reacties met naaktfoto krijgen altijd antwoord.

M25 zoekt V20-25
Oud 20-02-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:

Haha sukkel.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 06:59
Verwijderd
hoi, ik ben EoS en ik wil een vriendin naast Vlindertje. ik hou niet van vrouwen die naar mij lachen en gekken bekken trekken, want dan word ik woest.
Ben jij iets voor mij? PM me met een foto, en mischien stuur ik je er wel eentje terug!

M13 op zoek naar V12-14
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:02
Verwijderd
Bitch, bek niet hoger dan me rits!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:32
Verwijderd
hallo, ik ben kingeldingel, contactgestoord, sociaal gehandicapt en arrogant as hell. en als je dat niet leuk vindt, dan sterf je maar gewoon. /emo

vrouw 24 zoekt leuk huisdier of adoptiekindje
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 21:33
Verwijderd
Hee! een sterretje zoekt een Afrikaans kind of leuk huis(dier). ben jij zwart, heb je lieve ogen en wil je graag dicht bij mij zijn?
PM me!
Groetjes, het enige echte sterremeisje, zonder hoofdletter.

Een gigantisch knappe jongen van 13 zoekt een minstens even knap meisje van 12-14!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 23:50
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
dun hout zoekt magere lat om eens flink te kunnen schuren

sorry.. kon het niet laten..
Oud 23-02-2008, 11:54
Verwijderd
Jonge knaap zkt oudere man voor div. vunzigheden.
Huisdieren zijn een pré.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 16:21
Verwijderd
Kat zoekt hond. leeftijd/ras maakt niet uit. eigen leeftijd is niet bekend.

J13 zoekt V12-14
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 22:15
Fantôme
Fantôme is offline
Naieve, schatige jongen van 13 is op zoek naar een meisje tussen de 12 en 14 sinds hij net op tv nog eens bevestigd heeft gekregen dat de vruchtbaarheid van vrouwen met de ouderdom afnemen. Wel graag eerst oefenen.
Stelt geen hoge eisen maar wel graag 1.76 of langer, donker haar, slank, intelligent (vanaf IQ van 140), sportief en...
Foto + postzegel (of emailadres) is antwoord.

Laatst gewijzigd op 28-04-2008 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 23:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hallo, ik ben een lief, schattig meisje van 20 jaar oud. Ik ben op zoek naar jongens die jonger zijn dan ik, die vind ik echt vet schattig. Ik geef niet zoveel om uiterlijk, dus jullie maken allemaal een kans! Een beetje nerdy mag wel, maar het is wel belangrijk dat je je goed kleedt. Oja, en ik begin ook al oud te worden dus je moet zeker wel openstaan voor een huwelijk op korte termijn. Voldoe jij aan deze eisen én zie je het helemaal voor je om met mij handje in handje te lopen? Reageer dan snel!
Liefs, Wendy

20M zoekt 18 - 22V
Oud 27-04-2008, 23:52
PixelDansje
PixelDansje is offline
Hej daar, ik ben een gekke jongen die net 20 is geworden. Ik zoek een groot en sterk meisje dat mij naar buiten kan dragen. Want als 2 grote kerels dat moeten doen voel ik me niet zo prettig.
Je moet wel mooi, schattig, slim, sociaal, vriendelijk, super lief zijn en ver weg wonen anders wil ik je niet!

Nou tot snel dan maar, kus
Oud 28-04-2008, 12:55
annoniempje
annoniempje is offline
Hey lekkere jongens,
Ik ben een gekke koe die op zoek is naar een jongen. Leeftijd maakt mij verder niet uit. Zelf ben ik 18 dus ik kan ook je sterke dranken halen als je wilt. Zelf heb ik helemaal niet zoveel eisen, zolang ze mij maar nemen zoals ik ben.
Het maakt mij ook niet uit waar je woont en of je op school zit of wat dan ook. Ik woon op een boerderij en je kan best af en toe langskomen om mij te "melken"

Nou hoor graag wat van je terug. Kusjessss
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 13:01
Fantôme
Fantôme is offline
Blind date?
meer dan dat ik een man ben wil ik je niet vertellen.
Van jou hoef ik ook niets te weten.
Als je kunt komen. morgen. 19 uur. centrum van Scheveningen... Dan kjiken we daarna wel waar het op uit loopt

V20 zoekt man 20-27
Oud 28-04-2008, 16:27
Verwijderd
Jongedame 20 jaar oud zoekt een mooie mannelijke god tussen de 20 en 27 jaar om een mooie avond van te maken. Indien gewenst kunnen we ons helemaal indrinken zodat we nog mooier worden voor elkaar.

Als je fan bent van Donald Duck is het al helemaal goed. Relatie is bespreekbaar. Wel van te voren melden svp.

Kusjes~~

M19 zoekt vrouw / meisje 16 - 19 jaar
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 16:35
flyaway
flyaway is offline
Sexy jongen van 19 zoekt jonger meisje om samen zandkastelen mee bouwen. Hou van zeilen, surfen en zee. Ben jij mijn zeemeermin? Kom naar het strand, daar ben ik te vinden.

17V zoekt 18-20M
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 17:11
Verwijderd
Vrolijke vrouw, 17, zoekt een man van 18 tot 20 die gezellig is en, net als ik viool speelt.

M13 zoekt V12-14
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 17:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Attente, sportieve, spontane jongen, 13, zoekt jongrijp meisje tussen de 12 en de 14 die net als ik van hardlopen houdt. Liefst al een beetje cup zodat er iets meedeint om naar te kijken tijdens het wandelen of joggen. Interesse? Sms me dan, of kom me opzoeken op de atletiekbaan.

16V zoekt 15-19V
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:58
annoniempje
annoniempje is offline
Hoi leuke jongens!
Mooie, Sexy en rijpe 16 jarige zoekt een leuke meid van tussen de 15 en 19 om "Sexy time" mee te doen. Het maakt niet uit of je ervaring hebt, ik heb genoeg voor twee Hoor graag iets van jullie terug meiden!
Kusjessssss
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:33
Verwijderd
Wil je mij leren spellen? Ik houd wel van een meesteres. Ik ben een jongetje, verder verklap ik lekker niks.

V19 zoekt M18-25
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 14:46
Fantôme
Fantôme is offline
Temperamentvolle 19-jarige vrouw zoekt relatie op afstrand tussen de 18 en 25 jaar zodat er alleen gedate wordt op afspraak. Dit omdat mijn huidige vriend niet in is voor trio's en ik vreemdgaan eigenlijk voor hem wil verzwijgen. Ik ben open minded en hou er niet van mensen 'in hokjes te proppen'. Daarom is iedere geinteresseerde man tussen de 18 en 25 jaar, liefst uit het Noorden van het land of buitenland, welkom om te reageren.
:kusje: van Lisa
Oud 29-04-2008, 17:31
Verwijderd
Gezellige en vrolijke blondine is op zoek naar een leuke vent om samen van het leven te gaan genieten. Wanneer je aan de volgende eisen voldoet, mag je reageren:

- 1.80 - 1.85
- Blauwe ogen
- Bruine haar
- Sportief
- Actief
- Creatief
- Vriendelijk
- Geen vervelende ex(-en)
- Geen vervelende schoonmoeder
- In bezit van een auto
- Heeft een kinderwens
- Heeft een goede baan
- Snurkt niet
- Heeft geen enge ziektes
- Geen ochtendhumeur
- Niet rokend
- Niet drinkend

Dikke knuffel van Fantoompje
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:36
Verwijderd
Rechtenstudent aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, 20 jaar en gemilimeterd haar, is op zoek naar een leuke dame met lang donkerblond haar van rond de 20 jaar oud.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Rechtenstudent aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, 20 jaar en gemilimeterd haar, is op zoek naar een leuke dame met lang donkerblond haar van rond de 20 jaar oud.
Rechtenstudent
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 23:18
Martiño
Martiño is offline
Stud. zkt. gediscrimineerden - liefst incl. fys. geweld.
Oud 29-04-2008, 23:20
Verwijderd
Spontane, goedverzorgde jongeman zoekt andere jongeman voor lange nachtwandelingen in het wijde Brabantse land.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 23:23
Martiño
Martiño is offline
Ingewikkelde maar lieve jongen zoekt dito om dof hartje op te poetsen tot diamant.
Oud 02-05-2008, 11:56
PixelDansje
PixelDansje is offline
Leuke forumverslaafde zoekt lekker jongens om foto's van te posten
Oud 02-05-2008, 15:27
Verwijderd
Sympathieke serveerster zoekt verlegn jongen. ;x
Citaat:
Rechtenstudent
Ach ja, criminologie/rechten gans nat potje. Maar dat van dat gemilimeterd haar klopt dus?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Sympathieke serveerster zoekt verlegn jongen. ;xAch ja, criminologie/rechten gans nat potje. Maar dat van dat gemilimeterd haar klopt dus?
Nee ook niet!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:22
Verwijderd
Ik dacht, daar heb je geen commentaar op. ;x

Maar nu ga je al twee keer voor je beurt posten, zonder advertentie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:31
Martiño
Martiño is offline
Introverte metroman zoekt dito.
Oud 02-05-2008, 17:37
Verwijderd
Jongeman zoekt jongen met een liefde voor knijntjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten