Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2008, 12:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
Traden ze zaterdag op? Waar dan?

Ik ben naar hun CD-release optreden in Arnhem geweest.
Dynamo Eindhoven. Was wel ff leuk haha. En ja, ik had het al gehoord.

Ik was gisteravond in tilburg, om kwart over 11 als een dolle naar het station gefietst om weer de trein naar ehv te pakken, want ik moest natuurlijk representen bij de GTA release. Uiteindelijk stonden er een paar honderd mensen, wth. Freek stond opeens naast me in de rij en die had uiteindelijk zijn laatste trein naar DB gemist dus die moest dan maar bij mij crashen. Thuis nog te lang zitten spelen met een hoop man, kansloos. Vanochtend werd ik om half 9 kkbrak wakker en ik kon ook niet meer slapen, daar was ik dan mooi klaar mee. Ik moest ook nog kotsen dus het pauperfeest was weer eens compleet.
Oud 29-04-2008, 12:17
Verwijderd
Citaat:

Ik was gisteravond in tilburg, om kwart over 11 als een dolle naar het station gefietst om weer de trein naar ehv te pakken, want ik moest natuurlijk representen bij de GTA release. Uiteindelijk stonden er een paar honderd mensen, wth. Freek stond opeens naast me in de rij en die had uiteindelijk zijn laatste trein naar DB gemist dus die moest dan maar bij mij crashen. Thuis nog te lang zitten spelen met een hoop man, kansloos. Vanochtend werd ik om half 9 kkbrak wakker en ik kon ook niet meer slapen, daar was ik dan mooi klaar mee. Ik moest ook nog kotsen dus het pauperfeest was weer eens compleet.
Hardcore gamen tot je er van moet kotsen, dat is pas toewijding.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 12:34
vilein
vilein is offline
Hmja ik moest dus werken van half 10 tot 1 uur. Het was tof. Ik kan dingen.
Nu even wat boeken opzoeken, maar ik twijfel of ik die nu ga halen of vrijdag, en ik denk vrijdag. Vandaag vooral alle artikelen lezen die ik ook nog moet vinden. En dan vanavond Koninginnenacht, wat betekent dat er morgen ongeveer 3 plassen kots in de straat liggen. Niet van mij.
Oud 29-04-2008, 12:52
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Was die druïde er ook weer bij? En deden ze ook weer dat bierspel en zo?

Haha, ik was echt 1 van de 3 mensen met een wit shirt in Arnhem.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:08
botulismf
botulismf is offline
Ik ben vroeg opgestaan en heb muziek gemaakt voor een tv-spotje van de KunstToer Maastricht 2008 en de aankondiging opgenomen van een vriend en het wordt vet. Nu moet ik nog een versie van 100 secondes maken voor de making of.
Oud 29-04-2008, 13:32
*oma*
*oma* is offline
Ik heb net twee uur bij mijn leven op gekregen, omdat ik de hele tijd dacht dat het al vier uur was en toen was het twee uur.
Oud 29-04-2008, 16:19
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb vandaag lekker onderzoek gedaan naar democratiseringsprocessen in Afrika, geluncht, vergaderd, een heartbroken vriendje getroost en nu ga ik even flink zitten mokken omdat ik vanavond niet naar een showtje in Tilburg kan. Voor vanavond dus nog geen wilde plannen, het is ook wel ellendig weer.
Oud 29-04-2008, 16:26
EvilConduct
EvilConduct is offline
Met succes gesolliciteerd, DVD-box voor mijn zusjes verjaardag gekocht en zometeen ga ik wat films huren (iig Control) en een paar biertjes pakken. Lekker geld besparen door niet naar de Ierse pub te gaan!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 16:45
Verwijderd
Ik heb zojuist vier knopen aan mijn jas genaaid. Nu twijfel ik of ik met de bus richting de stad ga, of even wacht tot het droog is zodat ik kan fietsen. Zo eten met vriendinnetjes, en ik heb geen idee wat de verdere plannen zijn voor vanavond.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:05
Verwijderd
Ik ga zo met homies even tijdens wat white russians beslissen over waar we in Utrecht precies gaan chillen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:26
Verwijderd
vanavond gaat een avond worden met keeeeiveel drama. ik heb gelogen tegen m'n date omdat ik liever naar een feestje ga, en hij mag dan niet mee. dus nu ga ik van 7 tot 10-11 ofzo daar hangen, en daarna ga ik weg. ik heb er dan ook totaal geen zin in, en ipv een romantische komedie gaan we nu CRASH kijken hihi. en ipv romantisch wijn drinken koopt hij nu een krat bier. ik voel me echt gemeen & een kutwijf. nouja, daarna party en bier in de stad
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:32
Drez
Drez is offline
Ik heb lekker in de zon gezeten en tussendoor aan mijn essay gewerkt en een cadeautje gekocht voor een vriendinnetje. En kaartjes voor Rise Against ha. Nu even couscous maken en straks cadeautje geven en film kijken enzo en misschien nog naar de Kult.
Oud 29-04-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
En kaartjes voor Rise Against ha
hoeveel was het incl. reserveringskosten? je kan ze beter bij de oosterpoort zelf halen, of niet?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:16
botulismf
botulismf is offline
Ik heb zojuist een paar uur geslapen op de bank met meditatieve muziek op de achtergrond en nu net gedouched en ik voel me als herboren. Nu ga ik een pizza calzone en wat gegrilde groenten eten en over 2 uurtjes werken/een boek lezen.
Oud 29-04-2008, 20:20
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vandaag gewerkt en in mn pauze geluncht met mn vriendje en dat was heel leuk. Maar toen ik naar huis wilde gaan en mn fiets wilde pakken had een of andere idioot er een slot omheen gedaan zodat ik niet weg kon. Politie gebeld voor een tang maar die wilden uiteraard niet komen. Toen kwam de man van mn baas met een enorme tang maar net voordat hij er was kwam er een tut die dat slot er omheen had gedaan ipv om haar eigen fiets , ookal ontkende ze het. Nu verrek ik van de pijn in mn kaak/kies want ik leef al 4 dagen op pijnstillers en die is nu even uitgewerkt dus maar snel weer een nieuwe ingenomen en nou wil ik naar de tandarts maar dies natuurlijk dicht morgen/overmorgen hmm dus vrijdag first thing. Morgen vroeg op om rond te slenteren/dingen te doen en verder geen ideeeeeee.
Oud 29-04-2008, 21:26
asjdfl
asjdfl is offline
gisteren kwam ik hellebel tegen in mijn eigen kleine versie van hel.
of beter gezegd, zij kwam mij daar tegen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 21:27
ZerO
ZerO is offline
Ik drink goedkope port en wacht op een vriendin want we gaan naar een queensparty in het stroomhuisje en dat is de plek voor de leukste feesten in Eindhoven uhu
Oud 29-04-2008, 21:28
ZerO
ZerO is offline
Ik hoop hier snel weg te kunnen want op een steenworp afstand van mijn huis staat een plein vol party tenten en muziek waar moekes met overgewicht op swingen.
Oud 29-04-2008, 22:06
Verwijderd
vanavond met een vriend wat duvels gaan drinken. morgen met wat andere vrienden naar een of andere festival in stein of all places. maar het zak vast gezellig worden denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 22:34
Broeder
Broeder is offline
Pas toen ik net door de stad liep kwam ik erachter dan het weer koninginnenacht is. Ik word altijd ietwat zwaarmoedig van dergelijk volksvertoon.
Oud 29-04-2008, 23:10
Drez
Drez is offline
Citaat:
hoeveel was het incl. reserveringskosten? je kan ze beter bij de oosterpoort zelf halen, of niet?
ja, 18 euro zonder reserveringskosten, incl 21. dus beter zelf naar de oosterpoort gaan ja. .
Oud 30-04-2008, 00:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yay donderdag el guapo stuntteam en 's ochtends misschien tres.b.
na EGS kan ik vredig ten hemel gaan en dan 19 juli weer wederkeren zodat ik naar luxemburg kan lols.
Oud 30-04-2008, 00:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Net Control en La Sconosciuta gekeken. Niet slecht.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 02:44
Verwijderd
koninginnenacht is echt de meest belachelijke avond van het jaar, JEZUS gelukkig had ik eerst een date, daarna een héél gaaf feestje, en daarna die domme teringdrukke kkstad in. allejezus zeg, ik heb er een halfuur over gedaan om thuis te komen, terwijl dat normaal 5 min. duurt
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 04:30
botulismf
botulismf is offline
Allemachtig, wat is dit toch ongelooflijk gaaf:

Willy and I made the drive to Nozawa, my favorite Sushi restaurant in L.A. If you sit at the Sushi Bar, you’re not allowed to actually choose what you eat, and I always sit at the Sushi Bar at Nozawa. It’s a very small place nestled in a tiny strip mall on Ventura Boulevard in the Valley. If you sit at the bar, the Sushi Chef, who I must assume is the owner, will not even allow one to make requests, as he will have you removed if you try. I know several people that have been removed for such atrocities as asking for a California Roll.

He’s the Sushi version of Jerry Seinfeld’s Soup Nazi: I could easily imagine him saying “NO SUSHI FOR YOU!” There are signs all over the wall that say “trust me” in both Japanese and English. But this little restaurant is worth the chef’s idiosyncrasies because the fish is so phenomenally fresh and of such high quality, that it literally melts in your mouth. To date, I have not been asked to leave the establishment, but that’s because I’m very prudent. I make no sudden movements, I thank him and bow my head to him on a regular basis, I speak only when I am spoken to, and I NEVER look him in the eye. He always smiles at me when I’m leaving, because I think he derives enjoyment that I am so fearful of him.

Voor de geïnteresseerden: http://www.mixerman.net/diaries_main.php. Het dagboek van een geluidstechnicus en zijn prachtige doch rampzalige ervaringen met het opnemen van een band vol idioten.
Oud 30-04-2008, 05:48
Metal
Metal is offline
^Morgen eens doorlezen. Mijn avond/nacht was bijzonder geslaagd. Nu slapen, de zon schijnt. :/
Oud 30-04-2008, 05:56
botulismf
botulismf is offline
Het is bijna het gehele boek dat online staat, dus je bent er wel even zoet mee. Maar als je je humor liefst zwart drinkt, is dit zowat een verplichting.
Oud 30-04-2008, 09:29
Verwijderd
kreun

ohja en vandaag gewoon in utreg blijven. Kheb het niet zo op amsterdam en al helemaal met koninginnedag.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 09:42
Verwijderd
ik ga zo naar huis maar ik heb geen zin om te vliegen, duurt zo lang en ik kom vast weer naast een rochelende chinees te zitten zoals bij de vorige vlucht.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 11:40
*oma*
*oma* is offline
ik heb gepartied (?) en nu ben ik mijn stem kwijt.
Oud 30-04-2008, 11:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik ga zo naar huis maar ik heb geen zin om te vliegen, duurt zo lang en ik kom vast weer naast een rochelende chinees te zitten zoals bij de vorige vlucht.
Oud 30-04-2008, 12:50
Verwijderd
Citaat:
ik ga zo naar huis
oeoe en deze week even bellen voor de orkz pizza date!

ik ben net wakker, en de broertjes van m'n huisgenoot ook, want die sliepen op m'n kamer. er sliepen hier 16 mensen vannacht, en ik kon net eerst niet douchen omdat daar ook iemand lag zometeen met vrienden even op de rommelmarkt rondlopen, en vanavond ga ik nietsssss doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:31
Crimson
Crimson is offline
naar de sneak geweest en toen ik s nachts naar huis fietste werd er gevochten op de grote markt, 2 mensen kregen ruzie en eentje gooide keihard zn fiets naar de ander.. vet whack
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:31
Crimson
Crimson is offline
dat heb je in groningen met al die boeren
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:45
Verwijderd
Ja want verder gebeurt dat nergens. Gister feestje in A'dam, was ok, niet bijzonder. Wel overal tuig gezien, gister avond en vandaag, niet te doen, het is kermis publiek x 32842394723984.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:46
Narziss
Narziss is offline
Gisteren koninginnenacht in 'Utca' gedaan. Werkelijk van de ene groep vrienden naar de andere gefladderd. De drukte viel tegen, om vier uur al was de vrijmarkt leeg, dus toen zeiden we "hadden we nou maar een boot, dan zouden we wat beleven". Twee seconden later zien we zo'n lijp drie-sloepen aan mekaar vast gemaakt ding met banken inladen. Dus daar zijn we toen maar gewoon ingestapt. Leuk, leuk. Vandaag ben ik ziek en niet eens van de drank. Ik zou eigenlijk naar Amsterdam gaan om daar Jan Smit te kijken? Ik denk dat ik maar gewoon de hele dag op de bank ga liggen met thee. Lang leve de koningin!
Oud 30-04-2008, 15:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vanochtend in de stromende regen een rondje hardgelopen en toen boodschappen gedaan en sushi gemaakt en die ga ik zometeen es effe lekker opkanen.
Oud 30-04-2008, 15:50
Verwijderd
Gisteren naar Gui Boratto geweest met mijn vriendin, was erg tof al waren er wel een hoop suffe mensen.
Vandaag alleen maar in bed gelegen en ik denk dat ik ook niet meer buiten kom vandaag,misschien een rondje fietsen op mijn nieuwe fiets, gewoon omdat het kan.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 16:42
Verwijderd
Gisteren de verjaardag gevierd van mijn lover met wat vrienden, dat was wel nice. Heerlijk gegeten en volop Jupiler zitten drinken, love it . Later op de avond zijn we toch maar naar een tent gegaan waar gratis feest was, hooray cheap ass, wat opzich wel geslaagd was maar ineens sloeg de DJ om naar hiphop en konijntje wiebelen en toen zijn we maar vertrokken.Bij een turk wat gaan eten en nog ruzie gekregen met van die irritante kanker ballen die een buitenlandse man zaten belachelijk te maken die geen Nederlands verstond. Op weg naar huis de meest belachelijke figuren in oranje pakjes tegengekomen, was blij toen ik eindelijk kon slapen Vandaag heb ik opgeruimt en nu ben ik thuis. Morgen naar mijn ouderlijke huis want mijn zusje is morgen jarig, partay partay.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 17:40
Verwijderd
ik was net in de stad, en het was helemaal niet zo druk als ik had verwacht. misschien kwam het omdat we pas om half 4 in de stad waren, huhu. nu even niets doen, ben kapotttt. en vanavond hangen met vrienden of thuis blijven, hm. ik zit nog in dubio.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 17:58
Verwijderd
ohja het is natuurlijk koninginnedag nu, had ik niet over nagedacht. ach is toch nooit echt mijn ding, dus heb vast niet zoveel gemist.
gister was ik op het strand waar mijn familie ook was (l) en ik ben vet verbrand en nu doet één schouder pijn
morgen niksss doen en het weekend weer chillen met broer en zusjee
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 22:49
Verwijderd
vandaag skafeestje op mn werk en het was fucking gaaf en nou ben ik kapot en ga ik kleren ophangen en slapen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 23:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oei net de finale van lost seizoen 2 gekeken ohnoes ohnoes
Oud 30-04-2008, 23:06
botulismf
botulismf is offline
Ah tof. Ik probeer voor het weekend seizoen 3 te lenen van d'n Franzoos.
Oud 30-04-2008, 23:22
Verwijderd
ik had 3 uur geslapen, en daarna had ik een kater. nu aan de nepredbull en zometeen komt hier een vriendinnetje dvd's kijken en bier drinken. slechttttt.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 23:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ah tof. Ik probeer voor het weekend seizoen 3 te lenen van d'n Franzoos.

awel d'n franzoos zal da toch gin problem vinden awel?
Oud 30-04-2008, 23:32
botulismf
botulismf is offline
Neen, zeker niet als ik seizoen 1 en 2 weer ongeschonden teruggeef.
Oud 30-04-2008, 23:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Amai, daar wringt et dan toch een bieteke!
Oud 30-04-2008, 23:45
botulismf
botulismf is offline
Geleende zaken nemen geen keer.
Oud 01-05-2008, 00:32
Verwijderd
Gisteren koninginnenacht, veel drank, suikerspinnen en onnozele dansjes, vandaag verder met Vrijmarkt, bier, zelfhulpboeken, weddenschappen en uiteindelijk weer veel bier in Ledig Erf. Je moet wat met je avond!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten