Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmja ik moest dus werken van half 10 tot 1 uur. Het was tof. Ik kan dingen.
Nu even wat boeken opzoeken, maar ik twijfel of ik die nu ga halen of vrijdag, en ik denk vrijdag. Vandaag vooral alle artikelen lezen die ik ook nog moet vinden. En dan vanavond Koninginnenacht, wat betekent dat er morgen ongeveer 3 plassen kots in de straat liggen. Niet van mij.
|
Ik ben vroeg opgestaan en heb muziek gemaakt voor een tv-spotje van de KunstToer Maastricht 2008 en de aankondiging opgenomen van een vriend en het wordt vet. Nu moet ik nog een versie van 100 secondes maken voor de making of.
|
![]() |
Ik heb vandaag lekker onderzoek gedaan naar democratiseringsprocessen in Afrika, geluncht, vergaderd, een heartbroken vriendje getroost en nu ga ik even flink zitten mokken omdat ik vanavond niet naar een showtje in Tilburg kan. Voor vanavond dus nog geen wilde plannen, het is ook wel ellendig weer.
|
Verwijderd
|
vanavond gaat een avond worden met keeeeiveel drama. ik heb gelogen tegen m'n date omdat ik liever naar een feestje ga, en hij mag dan niet mee. dus nu ga ik van 7 tot 10-11 ofzo daar hangen, en daarna ga ik weg. ik heb er dan ook totaal geen zin in, en ipv een romantische komedie gaan we nu CRASH kijken hihi. en ipv romantisch wijn drinken koopt hij nu een krat bier. ik voel me echt gemeen & een kutwijf. nouja, daarna party en bier in de stad
![]() |
![]() |
|
Ik heb lekker in de zon gezeten en tussendoor aan mijn essay gewerkt en een cadeautje gekocht voor een vriendinnetje. En kaartjes voor Rise Against ha. Nu even couscous maken en straks cadeautje geven en film kijken enzo en misschien nog naar de Kult.
|
Ik heb zojuist een paar uur geslapen op de bank met meditatieve muziek op de achtergrond en nu net gedouched en ik voel me als herboren. Nu ga ik een pizza calzone en wat gegrilde groenten eten en over 2 uurtjes werken/een boek lezen.
|
![]() |
Vandaag gewerkt en in mn pauze geluncht met mn vriendje en dat was heel leuk. Maar toen ik naar huis wilde gaan en mn fiets wilde pakken had een of andere idioot er een slot omheen gedaan zodat ik niet weg kon. Politie gebeld voor een tang maar die wilden uiteraard niet komen. Toen kwam de man van mn baas met een enorme tang maar net voordat hij er was kwam er een tut die dat slot er omheen had gedaan ipv om haar eigen fiets
![]()
|
yay donderdag el guapo stuntteam
![]() na EGS kan ik vredig ten hemel gaan en dan 19 juli weer wederkeren zodat ik naar luxemburg kan lols. ![]()
|
Verwijderd
|
koninginnenacht is echt de meest belachelijke avond van het jaar, JEZUS
![]() ![]() |
![]() |
|
Allemachtig, wat is dit toch ongelooflijk gaaf:
Willy and I made the drive to Nozawa, my favorite Sushi restaurant in L.A. If you sit at the Sushi Bar, you’re not allowed to actually choose what you eat, and I always sit at the Sushi Bar at Nozawa. It’s a very small place nestled in a tiny strip mall on Ventura Boulevard in the Valley. If you sit at the bar, the Sushi Chef, who I must assume is the owner, will not even allow one to make requests, as he will have you removed if you try. I know several people that have been removed for such atrocities as asking for a California Roll. He’s the Sushi version of Jerry Seinfeld’s Soup Nazi: I could easily imagine him saying “NO SUSHI FOR YOU!” There are signs all over the wall that say “trust me” in both Japanese and English. But this little restaurant is worth the chef’s idiosyncrasies because the fish is so phenomenally fresh and of such high quality, that it literally melts in your mouth. To date, I have not been asked to leave the establishment, but that’s because I’m very prudent. I make no sudden movements, I thank him and bow my head to him on a regular basis, I speak only when I am spoken to, and I NEVER look him in the eye. He always smiles at me when I’m leaving, because I think he derives enjoyment that I am so fearful of him. Voor de geïnteresseerden: http://www.mixerman.net/diaries_main.php. Het dagboek van een geluidstechnicus en zijn prachtige doch rampzalige ervaringen met het opnemen van een band vol idioten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben net wakker, en de broertjes van m'n huisgenoot ook, want die sliepen op m'n kamer. er sliepen hier 16 mensen vannacht, en ik kon net eerst niet douchen omdat daar ook iemand lag ![]() |
![]() |
|
Gisteren koninginnenacht in 'Utca' gedaan. Werkelijk van de ene groep vrienden naar de andere gefladderd. De drukte viel tegen, om vier uur al was de vrijmarkt leeg, dus toen zeiden we "hadden we nou maar een boot, dan zouden we wat beleven". Twee seconden later zien we zo'n lijp drie-sloepen aan mekaar vast gemaakt ding met banken inladen. Dus daar zijn we toen maar gewoon ingestapt. Leuk, leuk. Vandaag ben ik ziek en niet eens van de drank. Ik zou eigenlijk naar Amsterdam gaan om daar Jan Smit te kijken? Ik denk dat ik maar gewoon de hele dag op de bank ga liggen met thee. Lang leve de koningin!
![]()
|
vanochtend in de stromende regen een rondje hardgelopen en toen boodschappen gedaan en sushi gemaakt en die ga ik zometeen es effe lekker opkanen.
|
Verwijderd
|
Gisteren de verjaardag gevierd van mijn lover met wat vrienden, dat was wel nice. Heerlijk gegeten en volop Jupiler zitten drinken, love it
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ohja het is natuurlijk koninginnedag nu, had ik niet over nagedacht. ach is toch nooit echt mijn ding, dus heb vast niet zoveel gemist.
gister was ik op het strand waar mijn familie ook was (l) en ik ben vet verbrand en nu doet één schouder pijn ![]() morgen niksss doen en het weekend weer chillen met broer en zusjee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
awel d'n franzoos zal da toch gin problem vinden awel?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |