Advertentie | |
|
![]() |
|
Konininnedag was tof, met mn zus door de stad gelopen en heele flauwe grappen gemaakt. Toen kwam ik een friend tegen en ben ik verder de hele tijd bij hem en zijn friends gebleven. Er was ook een baby bij en die was saai want ze sliep. Gisteren heb ik eigenlijk geen reet uitgevoerd en vandaag ga ik wel écht aan school.
||
![]() |
Citaat:
Gisterenavond was ik in Tivoli en er was geen zak aan, maar ik was met een stel lieverds dus stiekem was het toch wel leuk. Afgezien van het feit dat 't aandeel leuke-man extreem bedroevend was. Nu ga ik mijn kamer HEEL goed opruimen. En werken, vanmiddag.
|
Verwijderd
|
ik ben vannacht gerold in shadrak, en net kwam m'n vader geld brengen. nu douchen en ALLES regelen, jezussssss. ik was de 5e die vanochtend aangifte had gedaan van zakkenrollen binnen shadrak, ha. zometeen ook maar even een nieuwe portemonnee kopen + één of andere tas waar ik al m'n zooi in kan stoppen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ohja, onze woonkamer is op miraculeuze wijze veranderd in een prachtig opgeruimde oase van rust, met nieuw tapijt. Er staat op het bord 'Nu jullie weer (kenser)'. Ik snap het niet.
|
Verwijderd
|
^ dat 'hok' waar we vorige keer met kip/kiwi zaten te spelen/bier drinken? VET!
oja, ik vertelde alleen maar dat het kut was dat ik gerold was, maar verder was het écht een LEUKE avond! eerst opgepast, daarna gehangen bij vrienden, en daarna maura opgezocht in shadrak, en aan de mixjes gegaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
ik heb zo goddelijk gevlogen, de vlucht had wel langer mogen duren. toen kwam ik in mijn kamer en wat een bende
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog niets, maar zo eindelijk een nieuw proffesioneel Lacie beeldscherm op mijn kamer knallen, wat hopelijk het einde van rare contrasten in mijn foto's op print betekend. Daarna lekker de deur uit om 'school' en zon te combineren, uniek. Vanavond wil ik kapot en morgen zien we morgen.
|
![]() |
||
Citaat:
Gister dus naar Urpop geweest met vriendinnen en het weer was een beetje butje dus dat was jammer. Daarna naar het café om mijn zatte vriend op te zoeken die zich uit euforie had bezopen omdat MVV had gewonne, hallee ![]() Vanmorgen alle clips van Robyn bekeken en vervelende myspacesurveys ingevuld, daarna de stad in voor boodschappen en cadeautjes. Straks andijvie met de schoonouders dus ik hoop dat ik niks aan laat branden ofzo. Ondertussen ben ik hard voor mezelf aan het duimen want ik aas op mijn droombaan ![]()
|
nu ik was dus ook op urpop en el guapo stuntteam was ontzettend gaaf en ik heb me zot gekiekt, 120 foto's lol. Allemaal goed gelukt!
![]() ![]() @ electric: OEI! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |