Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2008, 00:43
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gedaan als scarlett alleen heb ik haar niet gespot en geen onnozele dansjes.

En moest ik eerder weg bij een leuk feestje omdat een vriend teveel had gedronken en per ongeluk zijn schwanz had laten zien.

Laatst gewijzigd op 01-05-2008 om 00:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2008, 09:10
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik was gisteravond bij Wire en dat was leuk. Maar niet zo wild want aan het eind van de avond zat mijn haar nog steeds goed. Vandaag ben ik boos omdat de supermarkt dicht is.
Oud 01-05-2008, 10:04
nps
nps is offline
Citaat:
Vandaag ben ik boos omdat de supermarkt dicht is.
Vandaag de supermarkt dicht????? Wie heeft dat nou bedacht!!

en gister ging ik uit eten en vanavond barbequen in de regen!! en aan mijn scriptie werken, net als morgen!!
Oud 01-05-2008, 10:55
Verwijderd
ik wist in tegenstelling tot jullie wél dat de supermarkt dicht is vandaag, ha. ik ga zo douchen en m'm kamer opruimen, want het is echt een BENDE. vanavond hopelijk maura zien in de stad, maar dat weet ik allemaal nog niet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 11:16
Verwijderd
Ik wist overigens wel dat de meeste supermarkten dicht zijn, maar dat heeft me er toch niet van weerhouden om mijn fiets uit te lenen waardoor ik nu niet naar de enige kan die nog open is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 11:27
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik wist ook al dat de supermarkt dicht zou zijn, maar dan kan ik er nog wel boos over zijn. .
Oud 01-05-2008, 11:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ha, mijn supermarkt is open vandaag. Interessant! Maar ik ben bij mijn ouders, want ik moet keihard studeren, en het is hier zo heerlijk rustig. Vanavond ga ik cocktails drinken en dansen, yes.
Oud 01-05-2008, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ik wist overigens wel dat de meeste supermarkten dicht zijn, maar dat heeft me er toch niet van weerhouden om mijn fiets uit te lenen waardoor ik nu niet naar de enige kan die nog open is.
Gelukkig heb je nog soep.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 12:05
*oma*
*oma* is offline
Hemelvaartsdag

Eergisteren uitgeweest op de Grote Markt en het was een dolle boel. Veel te laat thuis gekomen en gisteren dus mijn stem kwijt. Gisteren nog even over de vrijmarkt gelopen, maar ik was al dat oranjegespuis zat, dus toen maar naar de film geweest.
's Avonds nog Mahjong gespeeld en daarna maar naar bed gegaan. Al dat gehos, blegh.
Vandaag klink ik nog steeds als een Vindicater meets hoerrr09060911
Oud 01-05-2008, 12:47
Verwijderd
Gisterenavond kon ik niet slapen omdat ik teveel koffie op had dus ging ik mijn kleding kast maar opruimen, met succes . Oh en toen kwam ik ineens mn huisgenoot in dr nakie tegen met dr furry pussy en toen kon ik al helemaal niet meer slapen zz. Ben nu 'net' wakker en zit aan mijn ontbijt. Zometeen nog even wat afwas doen en dan op rustig tempo richting mijn ouders. En ik baal ook dat niks open is vandaag, plus OV niet gratis GRRRRRRRRRSJWFHD.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 12:51
Verwijderd
Ik ben al de hele dag aan het opruimen maar het schiet niet zo op. Bovendien heb ik nu al geen geld meer voor de rest van de maand en dat vind ik nogal kut.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 12:56
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Eergisteren k-nach bij de minds met human alert en hardheid. erg tof! gisteren zoals gewoonlijk weer minds en dat was weer errug gaaf, heel veel bekenden, toffe bandjes en veel vermaak. ik ga wellicht naar australie.
Oud 01-05-2008, 13:16
botulismf
botulismf is offline
Mijn supermarkt is ook open en daar ga ik nu even misbruik van maken. Straks naar El Guapo Stuntteam en ik ben benieuwd.
Oud 01-05-2008, 13:28
Verwijderd
buurtwinkel ftw
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:44
Verwijderd
gisteren met een berg vrienden koniginnedag gevierd en beschamend dronken geworden. daarna kwam botu nog en toen gingen we ergens naar een restaurant waar we gingen eten. dat was het wel.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:45
Verwijderd
Ik heb gedroomd over een heel speciaal persoon.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:48
Verwijderd
Kennen we hem/haar?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:49
Verwijderd
Hij/zij is een druk bezoeker/ster van dit forum.

Laatst gewijzigd op 01-05-2008 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:54
kuik
kuik is offline
met koninginnenacht was ik in utrecht, wat leuk was, maar te druk. dus om half 3 weg en pas om half 5 in mn bedje. de volgende dag was ik alweer om 11 uur in de stad. en ik ben zo ongeveer in heel amsterdam geweest , maar de jordaan was toch het leukst. nog even het nieuwe huisje van een vriendin uitgecheckt in oost en het was fockin' groot met een enorme tuin en bovendien vlak bij mij . 's avonds sushi gemaakt en vandaag belachelijk lang uitgeslapen. vanavond eten met een mate en dan morgen weer van 9 tot 5 college .
Oud 01-05-2008, 15:47
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vanacht om 2 uur belde een vriend of hij langs kon komen en ik zei met mn stomme kop ja. dus ik heb maar 6 uurtjes slaap gekregen ofzo, maar het was wel gezellig vanochtend samen tostis gegeten en een uur lang gezapt op de tv en domme spelletjes gespeeld zoals wie kan het langst zn adem inhouden en wie kan harder bijten in de arm van de ander. nu heb ik niet zoveel te doen want eigenlijk moest ik werken maar ik ben afgebeld.
Oud 01-05-2008, 16:50
asjdfl
asjdfl is offline
de supermarkten zijn hier ook dicht en ik had er weer eens niet op gerekend. gelukkig zitten er 3 buurtsupers in mijn straat. ik heb snoep uitgezocht samen met mijn buurjongens, ellebogenwerk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 16:51
Drez
Drez is offline
Ik heb gisteren Back to the Future 1,2 en 3 op video gekocht voor een paar euro, haha. En een vriend van me heeft een oude Atari gekocht, dus hoera voor de koningin. ´s Avonds was wel echt KUT, hele grote markt stond vol dronken agressieve sukkels, dus niet zo lang gebleven en film gaan kijken.
Morgen naar Schiermonnikoog met mijn vriendje, hopelijk blijft het droog! .
Oud 01-05-2008, 16:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
Uiteindelijk een beetje hersteld van gister. Twee keer wasted geraakt. De eerste keer in Venlo, geen zak aan daarzo. Evil_conduct was goed op dreef meende ik te zien
De tweede keer was in Nijmegen alwaar de twee foutste tenten zijn bezocht.
Oud 01-05-2008, 17:08
Verwijderd
ik heb eiiindelijk weer nieuwe muziek op mn ipod, na 8 maanden dezelfde 170 liedjes te hebben geluisterd, fucking fijn
dit weekend ga ik een kanotocht maken en dat lijkt me vet leuk dus ik heb zinnn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 17:30
Verwijderd
ik heb de hele dag NIETS gedaan, en zometeen ga ik écht m'n kleren opruimen. maar eerst eten, en daarna in het rond bellen om de stad in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 17:41
rensd
rensd is offline
Koninginnenacht om 7 uur 's ochtends thuis (), gister in Amsterdam op al die pleinen en vandaag werken.. Ik ben gesloopt.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 17:49
capibara
capibara is offline
Gisteren flink wezen bieren in Arnhem, 's nachts een ritje naar huis kunnen ritselen en nu eens genieten van het niets doen.
Oud 01-05-2008, 18:01
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Praktisch mijn hele jaarclub op mijn kamer gehad.. altijd leuk
Oud 01-05-2008, 19:57
655321
655321 is offline
Vandaag geleerd, gelezen en filmps gekeken. Straks ga ik naar de stad voor cocktails en het versieren van mannen. YES.
Oud 01-05-2008, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dinsdag na den arbeid richting Den Haag gegaan voor de koninginnenach. Was er met beste vriendin, m'n homie en een andere vriend + aanhang en het was echt supervet. Vooral Zuco103 kon ons erg behagen. Het 40+stelletje dat bij elkaar in de broek stond te graaien wat minder, maar dat mocht de pret niet drukken.
Na afloop bij een van die vrienden blijven slapen, met natuurlijk veel drank, en dat viel nogal verkeerd. We hadden een soort wijn gehad, waarvan we zeker wisten dat het geen pure wijn kon zijn, en niemand reageerde er goed op. Ik lag op een gegeven moment weer eens een wcpot te knuffelen terwijl m'n maagspieren overuren maakten.
Met m'n homie in een krakkemikkig 1-persoon bedje moeten slapen, gaar wakker geworden en de hele volgende dag met een giga kater op de bank gehangen en Spaced + IT-crowd liggen kijken.
Was om 6 uur pas thuis, en ging nog even langs een vriendin, maar dat trokken m'n maagspieren nog steeds niet, dus toen lag ik al om 8 uur te maffen. 12 uur later besloot ik eens wakker te worden en een poging te doen tot water drinken + beschuitje eten, maar dat was nog steeds een no-go.
Vandaag dus ziek als de neten gewerkt, en pas nu krijg ik weer wat vast voedsel naar binnen. Ik denk dat ik de magische woorden ga roepen; Ik drink nooooit meer.
Oud 01-05-2008, 21:14
Verwijderd
Ik ga zo slaap inhalen. Ik overweeg nog om 10.000 bc te gaan kijken maar het lijkt me een kenkerfilm.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 21:52
ragdoll
ragdoll is offline
koninginnedag en nacht gedanst bij de weteringschans en heinekenplein en veel bier gedronken en martini. ik weet er allemaal niet zoveel meer van eigenlijk. morgen vertrek ik naar nice voor een week yeshhshshhs
Oud 01-05-2008, 22:21
Verwijderd
ik heb net opgepast op de 2 schattigste kindjes ooit, maar ik werd gedist door het lieve jochie van 3 die zei dat zijn oma "ook" grijs haar heeft nu ga ik hangen bij vrienden, en daarna vast nog even richting de stad.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 23:20
lapin
lapin is offline
ik heb allemaal leuke dingetjes gescharreld op de vrijmarkt, veel bier gedronken en naar RijmTijd in de sju gegaan en helemaal lam was ik om half 12 thuis, heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 23:21
Verwijderd
Volgens mij zag ik je ook nog de nach rondlopen daar, jeh!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 05:17
Verwijderd
Citaat:
naar RijmTijd in de sju gegaan
He verdorie, wist niet dat dat was,is meestal wel tof.
-
Gisteren deed ik helemaal niets, ben ook het huis niet uitgeweest, het enige oranje wat ik gezien heb is de veter om mijn arm,.
vandaag heb ik oldskool spelletjes gespeeld op mijn laptop en daarna biertjes gedronken in lust en tivoli.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 09:34
vilein
vilein is offline
Konininnedag was tof, met mn zus door de stad gelopen en heele flauwe grappen gemaakt. Toen kwam ik een friend tegen en ben ik verder de hele tijd bij hem en zijn friends gebleven. Er was ook een baby bij en die was saai want ze sliep. Gisteren heb ik eigenlijk geen reet uitgevoerd en vandaag ga ik wel écht aan school.
Oud 02-05-2008, 10:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
heele flauwe grappen gemaakt.
"Fret!"?

Gisterenavond was ik in Tivoli en er was geen zak aan, maar ik was met een stel lieverds dus stiekem was het toch wel leuk. Afgezien van het feit dat 't aandeel leuke-man extreem bedroevend was. Nu ga ik mijn kamer HEEL goed opruimen. En werken, vanmiddag.
Oud 02-05-2008, 10:11
Verwijderd
ik ben vannacht gerold in shadrak, en net kwam m'n vader geld brengen. nu douchen en ALLES regelen, jezussssss. ik was de 5e die vanochtend aangifte had gedaan van zakkenrollen binnen shadrak, ha. zometeen ook maar even een nieuwe portemonnee kopen + één of andere tas waar ik al m'n zooi in kan stoppen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:38
ZerO
ZerO is offline
Ik ben een uurtje geleden wakker geworden en ik moet heeeel veel doen vandaag maar ik heb eigenlijk zin om te luieren en vanavond afscheidsfeest van een van mijn huisgenootjes die gaat 4 maanden weg en dat is helemaal niet leuk
Oud 02-05-2008, 10:43
vilein
vilein is offline
Citaat:
"Fret!"?
Onder andere

Ohja, onze woonkamer is op miraculeuze wijze veranderd in een prachtig opgeruimde oase van rust, met nieuw tapijt. Er staat op het bord 'Nu jullie weer (kenser)'. Ik snap het niet.
Oud 02-05-2008, 10:51
Verwijderd
^ dat 'hok' waar we vorige keer met kip/kiwi zaten te spelen/bier drinken? VET!

oja, ik vertelde alleen maar dat het kut was dat ik gerold was, maar verder was het écht een LEUKE avond! eerst opgepast, daarna gehangen bij vrienden, en daarna maura opgezocht in shadrak, en aan de mixjes gegaan daarna een terugreis met maura/grandaddy met een verhaal over chinezen eeehh. ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:56
Verwijderd
ik heb zo goddelijk gevlogen, de vlucht had wel langer mogen duren. toen kwam ik in mijn kamer en wat een bende kutzusje. 's avonds kwam er een vriendinnetje langs en ze gaf me een fondue set omdat ze blij was dat ik er weer ben en omdat ik van kaas houd aww. daarna uit, daar ging ik uuf sandwichen, goot grandaddy bier over mijn boobies en werd ik best dronken. nu voel ik me verrassend goed dus ik ga mijn ov ophalen en misschien naar een welkom terug feestje van een vriendin of ik blijf gewoon thuis en ga de ah leegkopen want ohhh lekker eten.

Citaat:
ik was de 5e
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:25
Verwijderd
Gisteravond in de kroeg gezeten met een vriendinnetje, en vannacht droomde ik dat ik werd uitgehuwelijkt aan een indiaan dus ik werd nogal verward wakker. Nu ga ik maar eens douchen, vanavond een verjaardag van een vriendin en daar heb ik zinin.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 13:33
Verwijderd
Nog niets, maar zo eindelijk een nieuw proffesioneel Lacie beeldscherm op mijn kamer knallen, wat hopelijk het einde van rare contrasten in mijn foto's op print betekend. Daarna lekker de deur uit om 'school' en zon te combineren, uniek. Vanavond wil ik kapot en morgen zien we morgen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:01
woezel
woezel is offline
ik heb een enorme kater.
Oud 02-05-2008, 16:14
botulismf
botulismf is offline
Gisteren El Guapo Stuntteam gekeken in Urmond en dat was opwindend. Nu moet ik nog werken tot half acht en ik wil naar buiten want het is lekker weer!
Oud 02-05-2008, 16:20
Verwijderd
ik ga vanavond met een hele berg lui BBQ'en . wat is lekker weer toch fijn !!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:22
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Gisteren El Guapo Stuntteam gekeken in Urmond en dat was opwindend. Nu moet ik nog werken tot half acht en ik wil naar buiten want het is lekker weer!
Ik zag je nog lopen met je eega.

Gister dus naar Urpop geweest met vriendinnen en het weer was een beetje butje dus dat was jammer. Daarna naar het café om mijn zatte vriend op te zoeken die zich uit euforie had bezopen omdat MVV had gewonne, hallee Hapje eten en toen the Emperor's New Groove gekeken maar mijn vriend viel in slaap en toen zat ik heel stom in mn eentje om die film te lachen.
Vanmorgen alle clips van Robyn bekeken en vervelende myspacesurveys ingevuld, daarna de stad in voor boodschappen en cadeautjes. Straks andijvie met de schoonouders dus ik hoop dat ik niks aan laat branden ofzo. Ondertussen ben ik hard voor mezelf aan het duimen want ik aas op mijn droombaan
Oud 02-05-2008, 16:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nu ik was dus ook op urpop en el guapo stuntteam was ontzettend gaaf en ik heb me zot gekiekt, 120 foto's lol. Allemaal goed gelukt! OEI en ik had mijn stoute schoenen aan dus sta ik op de foto met de op 1 na gaafste cedric van de wereld. en toen zei hij 'woah vette shirts goeie band the mars volta' dus volgens mij bestaat er een wereldwijd netwerk van gave cedrics. en toen ging ik naar huis en trok ik mijn stoute schoenen weer uit want ik had een blaar

@ electric: OEI! botulismf en ik kwamen rutger nog tegen en die kreeg bier.
Reageren

Regels voor berichten