![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi! Wat is ook al weer precies het nut van het sluiten van oude topics?
Dit topic bijvoorbeeld: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=826672 Dat is toch een heel handig topic met praktische niet-verjaarde informatie? ![]() Mijn vader verbood me op mijn 17e ook nog steeds om naar GTST te kijken, omdat hij dat ooit op mijn 8e had besloten. Soms is het handig om even na te gaan welke redenen er ook alweer achter een bepaald besluiten zitten. Een geupt topic van 4 jaar geleden op CG over iemand die een oud klasgenoot zoekt, prima. Maar dit soort topics zijn toch juist nog steeds erg leuk en handig? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan het toch ook nog gewoon teruglezen? Het is niet alsof het weg is ofzo. Maar het topic is wel 4 jaar oud en die hoeven niet geupt te worden. Als je het dan over dit (of een ander) onderwerp wil hebben kan je rustig een nieuwe openen. (en het oude natuurlijk lezen)
Uppen is irritant omdat het vaak gewoon gaat om oude informatie, reageren op mensen die hier niet meer komen etc. Beter is dan een vers topic, ook al kan een oud topic idd zeer nuttig zijn. Maar daarom blijven de oude topics ook gewoon bestaan zodat ze te lezen zijn. Er is geen vaste termijn voor uppen, maar geloof dat daar niet zo heel lang geleden nog een topic over geweest is hier. Edit, deze: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1663102
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ja, het verschilt per geval. Soms blijven er ook dingen open die gewoon gesloten hadden moeten worden. Het gristenmuziektopic op Muziek had bijvoorbeeld na van ruim een jaar terug geupt te worden ook geen enkele toegevoegde waarde meer, maar bleef vreemd genoeg wel open. Lijkt me niet echt een goed plan om er dan regels voor te stellen die het tot eenheidsworst moeten maken. Dat lukt toch niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
zon zon zon! *oma* | 53 | 13-05-2006 03:25 |