Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben zieeek al een paar agen, en soms voel ik me helemaal niet ziek en an ineens heb ik weer koorts
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil m'n lippiercing ineens weer in, dus ik ga NU een staafje halen. zo. ookal heb ik hem dan 1 dag in, en dan denk ik "bah". |
![]() |
|
afgelopen 2 dagen heb ik opgepast, aan een paper gewerkt, in het park gepicknickt en bier gedronken, naar de kapper geweest, langs mn werk geweest, dingen voor mn studievereniging geregeld en met mn vriendje gechillt. straks maar weer bier drinken en chillen in het park, met vriendje en wellicht huisgenoten.
morgen werken. wat een leven!
|
vandaag helemaal naar het verre beverwijk gereisd voor een kennismakingsgesprek en dat was gezellig en toen weer helemaal terug gereisd. ik vertrok om kwart voor twee en kwam kwart voor tien weer thuis en had een gesprek van anderhalf uur, hahahaha.
|
Verwijderd
|
Nou laat ik jullie maar evn op de hoogte brengen, right.
Ik werd dus om halfzes 's ochtends wakker gemaakt door de kat, die was ruzie aan het maken met een andere kat, maar die tweede kat stond dus buiten. Toen heb ik de tuindeur opengedaan en gingen mijn kat en ik samen op jacht naar die andere kat, maar eigenlijk liepen we gewoon drie meter de tuin in en toen was 'ie al weg. Dus toen gingen we allebei maar weer slapen maar slechts twee uur later moest ik alweer opstaan om richting een werkgroep te gaan. En toen naar een paperbespreking. En toen naar de bibliotheek. En toen zou ik dus met een vriendinnetje een paar uur in het Vondelpark gaan chillen maar er ging iets mis dus in plaats daarvan gingen we samen met nog iemand naar een kroeg en daar dronken we belachelijk veel speciaalbier en praatten we met verdwaalde Ieren. Een ervan was getrouwd en toen moest ik hem een kusje op z'n wang geven voor een foto want hij wilde z'n vrouw jaloers maken ofzo en toen ging ik ze vertellen over 2girls1cup en furry cockvore pr0n dus raakten ze geshockeerd, maar dat vonden ze leuk dus toen gingen ze ons maar knuffelen. Ik houd niet eens van knuffelen. Maar goed, na drieduizend verschillende speciaalbiertjes weet je het allemaal niet meer HE. Bottom line is, ik dook om half vier 's ochtends die fucking kroeg in en ik ben net pas thuis. We hebben er smeggin' tien uur lang gezeten. TIEN UUR LANG IN EEN KROEG ZITTEN WTF WIE VERZINT DAT. Ik ga morgen zo fucking brak zijn en ik heb net een liter water voor mezelf ingeschonken want ik ga zo fucking brak zijn jezus. Oh dat heb ik al gezegd. Kak. Oja ik had ook nog zo'n cliche mannen-onder-elkaar-gesprek met die Ieren, zoals je ze altijd ziet in series maar ik dacht dat het niet bestond. Want ze waren onder de indruk van 2girls1cup dus toen gingen we het hebben over welk Disneyfiguur je zou doen als je de kans kreeeg whut. Morgen gaan ze terug naar Ierland, ik heb een tekening van een haai op stelten die lasers schiet op Hitler voor ze gemaakt als afscheidscadeautje. |
![]() |
|
Net werd ik wakker omdat ik dacht dat het al vét laat was, maar dat is het dus niet. Nou, dan heb ik een hele mooie lange dag in de zon, ik zeg pluspuntje. Gisteren heb ik voor het eerst in minstens tij-den weer in het park in nmgn gezeten met friends en dat was tof. Straks even de stad in voor een cadeautje en dan vanavond party.
Laatst gewijzigd op 10-05-2008 om 09:34. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond veel te veel gezopen eiiindelijk weer eens en een superleuke avond gehad met mn franse matties en een belg en een amerikaan en mn broer en toen heb ik ook maar gezoend met de beste vriend van mn ex terwijl mn ex er bij was maar iedereen hield zo veel van iedereen dat iedereen het allemaal geweldig vond
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging gisteravond eten en hangen met grandaddy. daarna kwamen er vrienden in de tuin hangen, en daarna ging ik met een vriend crustenbands kijken in vera, maar hij vond het niet leuk, want hij vindt nooit iets leuk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Gisteren in het park gezeten en toen op een terrasje gezeten en toen weer in het park gezeten. En toen waren we omsingeld door scooterjügend met petjes die net niet op hun hoofd stonden, ontblote kippenborstjes en 'weetchje, weetchje, ik heb niemand geschlagen man! Zij is echt vet een ho weetchje gaast!', en dat verpeste de sfeer nogal met hun zwerfafval en r&b-boomboxjes. Dus toen kwamen we met het briljante concept om met z'n zessen bij ons thuis te gaan barbecueuen. En dat was dol, kalkoenspiesjes, quarter pounders, kippenkluifjes, worstjes en gebakken aardappels.
![]() Vandaag lekker uitgeslapen, beetje opgeruimd, zometeen even wat benodigdheden scoren in de stad en daarna op zolder muziek maken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
en OT ik heb me gisteren wel vermaakt met werken, en toen ik me niet vermaakte heb ik snoepjes van e organisatie opgegeten, en me us alsnog vermaakt. nu ehh weet ik niet zo goe wat ik zal gaan oen, in e tuin zitten ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vandaag de begrafenis van m'n oma, met veel stijve familie. Ik hield het niet droog en mijn zusje al helemaal niet.
Met mijn neef terug naar Utrecht gereden en vanavond komt mijn vriend om samen een drankje te doen in de stad. Wat wel weer leuk is: uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de Rooyse Wissel ![]()
|
Ik heb de hele dag in de UB gezeten met een vriend, vet veel gelezen. En een cadeautje voor mijn moeder gekocht in de wereldwinkel. Man daar kunnen ze echt niet inpakken. Maar verder zijn ze lief. Enn straks salade maken en op mijn balkon zitten en vroeg slapen :*).
|
woah ik keek net wedden dat ik het kan en daar zat een jongen in die kon 400 cijfers achter de komma van het getal pi opnoemen en hij leek op edward scissorhands en net een fractie meer sociaal begaafd maar dan niet bleek en wat een held
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |