Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2008, 10:57
Verwijderd
vanmorgen vroeg opgestaan om te gaan joggen, wow. een vriendin heeft ons beiden opgegeven voor een of andere loop in rotterdam nu ga ik mijn kamer uitmesten, nieuwe pinpas aanvragen en mijn fiets naar de maker brengen, en daarna met een vriendin+hond naar het hoornsemeer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2008, 11:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vanmorgen had ik stage-gesprekken en ik ben helemaal enthousiast, YES, kan niet wachten tot het juli is. Maar eerst nog even een onderzoek doen naar Zuid-Afrika, dus daar heb ik net even aan gezeten en nu ga ik leren, want morgen tentamen wereldreligies zzz. Gelukkig vanavond showtje in Amsterdam en dit weekend Groez,
Oud 08-05-2008, 11:27
Carn
Carn is offline
beetje aan het SOG-en op stage terwijl ik aan mn scriptie moet werken. Vanavond nog iets actiefs doen en misschien Iron Man eens kijken.
Oud 08-05-2008, 11:40
Verwijderd
Vanavond nog 2 kamers kijken, ze komen ineens uit alle gaten en hoeken tevoorschijn en daarna het inmiddels befaamde showtje in Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:54
ZerO
ZerO is offline
Kutzooi ik heb afgelopen dinsdag uren in de tocht gestaan op stations waardoor ik nu verkouden ben op een zeer vervelende manier mijn hoofd voelt aan als een baksteen en ik kan met moeite mijn hoofd naar links of rechts draaien. Ik kan eigenlijk alleen maar recht vooruit kijken en slapen want alle overige activiteiten zijn te vermoeiend.
KUTzooi ik moet beter worden want ik heb een feest morgen en die wil ik niet missen!!!
Oud 08-05-2008, 12:03
Verwijderd
Gisterochtend veertig baantjes gezwommen, . Daarna dingen voor school gedaan, ellendige verslagen getypt en duizend formulieren ingevuld. Met mijn moeder naar Made om daar wat op te halen (en we zijn verdwaald mét TomTom, haha! ). 's Avonds uit eten met mijn vriendje want tien maanden samen, daarna naar dunya en desie onder de voorwaarde dat ik mee ga naar Indiana Jones, . Best aardige film, niet bijzonder ofzo. Nu ben ik net aangekleed, ga ik zo ff wat drinken met het meisje met wie ik samen mn afstudeerproject heb georganiseerd (wat afgelopen zaterdag plaatsvond) ennnn weer dingen voor school doen en langs mn werk om door te geven wanneer ik op vakantie ga.

edit: oh en vanavond weer veertig baantjes zwemmen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 12:08
Verwijderd
ik ging naar school om met m'n projectgroep aan ons kutproject te werken, en toen kreeg iedereen ruzie (L) true luv! zometeen ga ik mn gore troep inpakken, en daarna een uur in de bus naar emmen zitten. en dan morgen weer terug!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 18:34
Broeder
Broeder is offline
Ik word innerlijk verscheurd omdat ik ben uitgenodigd voor een "barbeknoei" maar er aan de andere kant wel klaarstaande drankjes toegezegd worden. Wat te doen, wat te doen.
Oud 08-05-2008, 18:53
Drez
Drez is offline
Ik heb een beetje uitgeslapen en toen boeken over narratologie samengevat enn in de zon gezeten enzo en nu eten met vriendje.
Oud 08-05-2008, 19:31
Verwijderd
Efteling. En het was dope
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 20:10
Verwijderd
ik ging met de bus naar emmen, en toen met m'n moeder winkelen en uit eten. ik heb veeeeel teveel gegeten, en nu zit ik kei vol. morgen naar de dokter + oogarts, en daar heb ik géén zin in. daarna weer naar groningen en eten met eh. iemand. hopen dat m'n oog er dan niet stom bij hangt door eventuele verdovingen, hehe.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 21:52
Electriq
Electriq is offline
Vandaag keihard lopen ruzien met een patient, eigenlijk was het wel leuk. Gewerkt dus, daarna boodschapjes gedaan en nwe cheap-ass mascara gekocht omdat ik al mn make-up bij mn vriend heb laten liggen en ik moet toch iets op mn wimpers hebben om eraf te janken bij de begrafenis van mn oma zaterdag
Skin gekeken vanavond, ik trok die film prima.
Oud 08-05-2008, 22:48
eefjee
eefjee is offline
Colleges geweest, mezelf verwend met wat leuke blond-spulletjes, boodschappen gedaan, kamer schoongemaakt, gestudeerd en in de zon gezeten op het terras met een vriendinnetje, en daarna heeeerlijk gekookt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 23:41
Verwijderd
Kamers gekeken, de een was de grote van een lift, maar wel om de hoek bij het leidseplein, de andere was heerlijk groot, maar had geen goed toegangkelijk toilet. Ik heb dan wel een kamer, maar het moet beter, echt.

Daarna concertje, was leuk, niet bijzonder.

Citaat:
Skin gekeken vanavond, ik trok die film prima.
Binnenkort maar ff de herhaling kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 03:06
Verwijderd
Ik probeer nu te ontbijten, lunchen en avondeten met noodles maar alles valt op mijn panty, ik vrees dat 't met het witbier te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 08:28
vilein
vilein is offline
Ik moet zo naar mijn werk, dan een opdracht voor school maken, dan in de zon liggen en daarna eten in nmgn. Wat een drukke dag.
Oud 09-05-2008, 08:33
Verwijderd
er zijn echt veel te gave dingen in de stad en het duurt nog tot maandag allemaal, vriendendansendrinken jaaa <3
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 08:36
Verwijderd
ik ga zo naar de dokter, en om 3 uur naar de oogarts, en daar zie ik enooorrrrm tegenop, bll. direct daarna weer terug naar groningen, want ik ga eten met IEMAND. zin in
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:15
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gezopen met maten gisteren na 5 dagen ziek geweest te zijn, ik guing hard! en Skin is een kutfilm.
Oud 09-05-2008, 12:52
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Gezopen met maten gisteren na 5 dagen ziek geweest te zijn, ik guing hard! en Skin is een kutfilm.
Lui op Punx zijn kut met hun domme vragen en opmerkingen over de film.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:06
Verwijderd
Wanneer wordt dat forum van internet verbannen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:14
Verwijderd
ik ben zieeek al een paar agen, en soms voel ik me helemaal niet ziek en an ineens heb ik weer koorts en ik heb feta op mijn toetsenbor laten vallen us hij is weer kapot. vanavon in mijn eentje werken op een electro feestje, us of het is een saai feestje, at ik het in mijn eentje aankan, of ik ga het ongelofelijk ruk krijgen. beie gevallen:
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:15
Verwijderd
druk dus
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:18
Verwijderd
Je d doet het weer!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:31
Verwijderd
het lijkt wel magie!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:34
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
SPAM.
Oud 09-05-2008, 13:35
botulismf
botulismf is offline
Gisteren naar Why? en Xiu Xiu en nog twee bands in Brussel. Xiu Xiu was erg gaaf en Why? nog gaver. En de lokatie was ook tof.
Oud 09-05-2008, 16:19
Verwijderd
Citaat:
ik ben zieeek al een paar agen, en soms voel ik me helemaal niet ziek en an ineens heb ik weer koorts en ik heb feta op mijn toetsenbor laten vallen us hij is weer kapot. vanavon in mijn eentje werken op een electro feestje, us of het is een saai feestje, at ik het in mijn eentje aankan, of ik ga het ongelofelijk ruk krijgen. beie gevallen:
als lis vanavond komt, komen we misschien wel even langs. anders morgenavond daten? UUT! of moet je wark'n? nouja, we komen je sowieso wel even opzoeken dan!

ik wil m'n lippiercing ineens weer in, dus ik ga NU een staafje halen. zo. ookal heb ik hem dan 1 dag in, en dan denk ik "bah".
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 17:43
Verwijderd
gisteren xiu xiu en why gezien, xiu xiu zijn goden en why helden , prachtige avond!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 19:24
Luna
Luna is offline
afgelopen 2 dagen heb ik opgepast, aan een paper gewerkt, in het park gepicknickt en bier gedronken, naar de kapper geweest, langs mn werk geweest, dingen voor mn studievereniging geregeld en met mn vriendje gechillt. straks maar weer bier drinken en chillen in het park, met vriendje en wellicht huisgenoten.
morgen werken. wat een leven!
Oud 09-05-2008, 22:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag helemaal naar het verre beverwijk gereisd voor een kennismakingsgesprek en dat was gezellig en toen weer helemaal terug gereisd. ik vertrok om kwart voor twee en kwam kwart voor tien weer thuis en had een gesprek van anderhalf uur, hahahaha.
Oud 10-05-2008, 01:22
Verwijderd
Nou laat ik jullie maar evn op de hoogte brengen, right.

Ik werd dus om halfzes 's ochtends wakker gemaakt door de kat, die was ruzie aan het maken met een andere kat, maar die tweede kat stond dus buiten. Toen heb ik de tuindeur opengedaan en gingen mijn kat en ik samen op jacht naar die andere kat, maar eigenlijk liepen we gewoon drie meter de tuin in en toen was 'ie al weg. Dus toen gingen we allebei maar weer slapen maar slechts twee uur later moest ik alweer opstaan om richting een werkgroep te gaan. En toen naar een paperbespreking. En toen naar de bibliotheek.

En toen zou ik dus met een vriendinnetje een paar uur in het Vondelpark gaan chillen maar er ging iets mis dus in plaats daarvan gingen we samen met nog iemand naar een kroeg en daar dronken we belachelijk veel speciaalbier en praatten we met verdwaalde Ieren. Een ervan was getrouwd en toen moest ik hem een kusje op z'n wang geven voor een foto want hij wilde z'n vrouw jaloers maken ofzo en toen ging ik ze vertellen over 2girls1cup en furry cockvore pr0n dus raakten ze geshockeerd, maar dat vonden ze leuk dus toen gingen ze ons maar knuffelen. Ik houd niet eens van knuffelen. Maar goed, na drieduizend verschillende speciaalbiertjes weet je het allemaal niet meer HE.

Bottom line is, ik dook om half vier 's ochtends die fucking kroeg in en ik ben net pas thuis. We hebben er smeggin' tien uur lang gezeten. TIEN UUR LANG IN EEN KROEG ZITTEN WTF WIE VERZINT DAT. Ik ga morgen zo fucking brak zijn en ik heb net een liter water voor mezelf ingeschonken want ik ga zo fucking brak zijn jezus. Oh dat heb ik al gezegd. Kak.

Oja ik had ook nog zo'n cliche mannen-onder-elkaar-gesprek met die Ieren, zoals je ze altijd ziet in series maar ik dacht dat het niet bestond. Want ze waren onder de indruk van 2girls1cup dus toen gingen we het hebben over welk Disneyfiguur je zou doen als je de kans kreeeg whut.

Morgen gaan ze terug naar Ierland, ik heb een tekening van een haai op stelten die lasers schiet op Hitler voor ze gemaakt als afscheidscadeautje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 07:58
vilein
vilein is offline
Net werd ik wakker omdat ik dacht dat het al vét laat was, maar dat is het dus niet. Nou, dan heb ik een hele mooie lange dag in de zon, ik zeg pluspuntje. Gisteren heb ik voor het eerst in minstens tij-den weer in het park in nmgn gezeten met friends en dat was tof. Straks even de stad in voor een cadeautje en dan vanavond party.

Laatst gewijzigd op 10-05-2008 om 09:34.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 09:39
Verwijderd
Gisteravond veel te veel gezopen eiiindelijk weer eens en een superleuke avond gehad met mn franse matties en een belg en een amerikaan en mn broer en toen heb ik ook maar gezoend met de beste vriend van mn ex terwijl mn ex er bij was maar iedereen hield zo veel van iedereen dat iedereen het allemaal geweldig vond
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 09:45
Verwijderd
En nu zit hij een tactisch meesterplan te maken om al jouw vriendinnen en eventuele zussen af te werken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 10:19
Verwijderd
ik ging gisteravond eten en hangen met grandaddy. daarna kwamen er vrienden in de tuin hangen, en daarna ging ik met een vriend crustenbands kijken in vera, maar hij vond het niet leuk, want hij vindt nooit iets leuk daarna downstage een biertje gedronken, en net belde een vriendinnetje dat ze al in de bus naar groningen zit, en ik was even vergeten dat ze zou komen dat wordt dus de hele dag hoornseplas/plantsoenhangen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 11:03
*oma*
*oma* is offline
Straks even naar de AH, want maandag alle winkels dicht!
Verder ga ik vandaag naar de CD presentatie van het zusje van een vriendin van mij en daarna gaan we housen in een of ander boeren gat .
Oud 10-05-2008, 11:41
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gisteravond ging ik naar Dunya & Desie en daarna een afzakkertje in Cafe Bolle Jan om in de ordinair-Amsterdam vibe te blijven. Vandaag ga ik op het balkon zitten en me bezig houden met het uitzoeken van een NYC hostel, wat makkelijker lijkt dan het is. .
Oud 10-05-2008, 13:06
botulismf
botulismf is offline
Gisteren in het park gezeten en toen op een terrasje gezeten en toen weer in het park gezeten. En toen waren we omsingeld door scooterjügend met petjes die net niet op hun hoofd stonden, ontblote kippenborstjes en 'weetchje, weetchje, ik heb niemand geschlagen man! Zij is echt vet een ho weetchje gaast!', en dat verpeste de sfeer nogal met hun zwerfafval en r&b-boomboxjes. Dus toen kwamen we met het briljante concept om met z'n zessen bij ons thuis te gaan barbecueuen. En dat was dol, kalkoenspiesjes, quarter pounders, kippenkluifjes, worstjes en gebakken aardappels. Een hele gave avond met toffe gesprekken over van alles en nog wat.

Vandaag lekker uitgeslapen, beetje opgeruimd, zometeen even wat benodigdheden scoren in de stad en daarna op zolder muziek maken.
Oud 10-05-2008, 13:09
Verwijderd
Citaat:
als lis vanavond komt, komen we misschien wel even langs. anders morgenavond daten? UUT! of moet je wark'n? nouja, we komen je sowieso wel even opzoeken dan!
ja vanavon ook aan het werk, kom langs!!

Citaat:
Straks even naar de AH, want maandag alle winkels dicht!
goe at je het zegt!

en OT ik heb me gisteren wel vermaakt met werken, en toen ik me niet vermaakte heb ik snoepjes van e organisatie opgegeten, en me us alsnog vermaakt. nu ehh weet ik niet zo goe wat ik zal gaan oen, in e tuin zitten ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 13:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nah ik heb paardgereden en m'n peunie gedoucht en nu maak ik een tekening van Mictecacihuatl. ja, die ene ja.
Oud 10-05-2008, 13:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ja vanavon ook aan het werk, kom langs!!

goe at je het zegt!

en OT ik heb me gisteren wel vermaakt met werken, en toen ik me niet vermaakte heb ik snoepjes van e organisatie opgegeten, en me us alsnog vermaakt. nu ehh weet ik niet zo goe wat ik zal gaan oen, in e tuin zitten ofzo?
de albert heijn in t umcg is wel open toch op maandag?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 13:32
Verwijderd
ja volgens mij wel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 13:41
Verwijderd
gisteravond met 20 man in het park gezeten en daarna naar een balkanfeestje in het lokale kraakpand wa helemaal te gek was, werd vanochtend wakker in mijn tuin met mijn fiets half op me. prachtavond
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 14:42
Electriq
Electriq is offline
Vandaag de begrafenis van m'n oma, met veel stijve familie. Ik hield het niet droog en mijn zusje al helemaal niet.
Met mijn neef terug naar Utrecht gereden en vanavond komt mijn vriend om samen een drankje te doen in de stad. Wat wel weer leuk is: uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de Rooyse Wissel
Oud 10-05-2008, 15:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Vandaag de begrafenis van m'n oma, met veel stijve familie. Ik hield het niet droog en mijn zusje al helemaal niet.
Gecondoleerd.

Vanavond de Oosterburen maar eens met een bezoekje vereren:

En dan morgen weer. Gewapend Beton... Of:
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 15:48
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Gecondoleerd.
Huh het is al bijna 5 uur, ik weet niet hoe dat zo snel gaat. Vanavond ga ik de Moeder der Lasagnae weer maken met een vriend. En daarvoor misschien nog even naar het park.
Oud 10-05-2008, 17:21
Drez
Drez is offline
Ik heb de hele dag in de UB gezeten met een vriend, vet veel gelezen. En een cadeautje voor mijn moeder gekocht in de wereldwinkel. Man daar kunnen ze echt niet inpakken. Maar verder zijn ze lief. Enn straks salade maken en op mijn balkon zitten en vroeg slapen :*).
Oud 10-05-2008, 20:17
Verwijderd
er kwam een vriendinnetje, en toen gingen we winkelen en daarna hangen bij de hoornseplas. en nu zijn we truttig aan het doen, en daarna gaan we hangen/bier drinken in het plantsoen met urm en nog meer mensen, en UUT!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 20:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
woah ik keek net wedden dat ik het kan en daar zat een jongen in die kon 400 cijfers achter de komma van het getal pi opnoemen en hij leek op edward scissorhands en net een fractie meer sociaal begaafd maar dan niet bleek en wat een held
Reageren

Regels voor berichten