| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ja.. Maar als je heks dood is krijg je een heksenleerling. Als de ziener of tovenaar dood is krijg je hun leerlingen(dus voordeel dorpelingen), en daar schiet je in de 2de ronde nog niet zoveel mee op. Als je eerst een heksenleerling hebt dan kan de tovenaar/ziener niet meer trugkomen. Of snap ik het spel nou verkeerd?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja nu ben je niet alleen dom maar ook nog irritant en aangezien ik weinig andere dingen heb waarop ik mensen nu kan veroordelen...
Ik háát het als mensen gewoon vragen gaan stellen die duidelijk in de regels staan, of hetn iet gewoon aan een spelleider sturen. En nu dit gespam, bla ik stem op je.
|
|
|
|
|
Elbows, wil je ajb niet spammen in het topic?
![]() Verder had ik in je pm aangegeven dat als je vragen hebt je deze ook (beter) via pm kunt stellen. Je hebt gelijk; er is idd maar één leerling. In dit geval wordt de leerling een ziener omdat de ziener als eerste dood is. Deze leerling krijgt echter niet de info die Hanneke al had en begint dus blanco. Dit ter bevestiging. Wat jouw theorien hier verder over zijn en wat je wel/niet handig lijkt is verder natuurlijk aan jou om te bepalen en om achter te komen tijdens het spel.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind gewoon niet dat mensen anderen altijd maar zielig moeten vinden, je speelt maar gewoon mee op een bepaald niveau of anders niet, klaar. Als je het niet snapt zit je fout en als je het speelt verberg je iets. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Lisaaah, je zoekt echt in alles een reden om boos te worden.
![]() Ik ga op jou stemmen omdat je altijd met je stom humeur komt. Die kind is groen en je wilt hem uit, goed, reason enough, maar leuk is het niet, al is ie wolf of niet, ik praat hier puur uit de hoek van een leuke spel. En ik stem op jou omdat je gemeen doet, reason enough for me.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!! Laatst gewijzigd op 12-05-2008 om 05:17. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Weerwolven hebben ook niet bepaald een goed hart misschien stem ik op jou. Ok, nu de werkelijke reden: ik vind het echt vet lullig van je tegen Elbows. Nou en dattie een paar vragen stelt sheeshCitaat:
kan best zijn, maar vindt het nog steeds lame. Hij post ook lekker actief enzo sinds hij meedoet en nu wil je hem direct eruit gooien. Om een rotreden in mijn ogen. Daarnaast maak je heel vaak gemene opmerkingen, waar ik me al heel vaak aan heb doodgeergerd. En nu is Elbows de pineut. Omdat hij een paar vraagjes stelt, wow. Daarnaast vind ik Dun Hout verdacht, dus ik zie wel op wie van jullie 2 ik stem.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Overigens is mijn hele punt dat ie maar wat blaat, dus daar gaat je actieve posten. Als ik zin heb gemeen te doen om wat dan ook, zoek ik het tenminste nog zo uit dat mensen het echt verdienen. Ja, ik had aardiger kunnen doen, maar nou en, zoals je zelf zegt. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
hm mja, ik wist wel dat je zoiets zou zeggen. Prima, ik vind wat ik vind daarmee uit, maakt me niet uit hoe Evilblue erover denkt en maakt me ook niet uit wat jij ervan denkt Edit: Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-05-2008 om 00:50. |
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Tering, ziener eruit.
Verder heb ik Hannekes posts even teruggelezen en ik kan kan ook niet echt iets ontdekken waar haar functie eventueel uit zou kunnen blijken. Hopelijk is het een toevalstreffer, anders hebben we wellicht te maken met een ervaren wolf of misschien zelfs meerdere ervaren wolven. Dat hele gedoe met Elbows/Neko*, Lisaaah en CS vind ik ook maar vreemd. CS is verdacht door dat hele verhaal met Minke. In de vorige ronde waren meerdere mensen het daar over eens, maar nu kraait er geen haan meer naar, behalve Elbows. Elbows doet pas een paar uur mee en gedraagt zich nu al enigszins vreemd. Hij stort zich vol in het spel, wat natuurlijk goed is, maar lijkt hierbij al vingerwijzend naar anderen haast te schreeuwen dat hij onschuldig is. Hij is nieuw, dus zijn speelstijl ken ik niet, maar ik vind het dubieus gedrag. Bovendien is dat gespam wel irritant, ja. Lisaaah vindt ongeveer hetzelfde, maar gaat er wel héél erg fel op in. Nu staat zij inderdaad bekend als iemand die wel vaker fel is, zowel aanvallend als verdedigend. Dat is dus in principe niet verdacht, maar zo'n reputatie is volgens mij wel een goede dekmantel voor een wolf. Evilblue en ***ailá*** verdedigen Elbows. Dat is op zich niet bijzonder, maar voor het overzicht zet ik dit erbij. Later in het spel kan het misschien van belang zijn. Ik denk dat we uit de dood van Elbows het meeste kunnen afleiden, omdat er nogal veel mensen zijn die iets van hem vinden. Bovendien gedraagt hij zich verdacht, dus hopelijk hebben we er dan gelijk een slechte functie uit. Mijn stem is voor hem. Elbows Matige_muis Lisaaah Dun Hout Katje Paranoide Lisaaah Evilblue |
|
|
|
|
Lisaah gedraagt zich zacht gezegd ongezellig, maar dat is verder niet echt nieuws.
Elbows vind ik niet per se verdacht maar ook geen leuke speler. Verder weet ik niet echt iemand te verdenken. Ik denk dus dat ik ook maar op Elbows stem.
|
|
|
|
Ik moet nu weg en denk niet dat ik voor half negen terug ben, dus stem nu maar, zonder het allemaal goed doorgelezen te hebben. Elbow is dus alleen verdacht omdat ie onwetend en irritant is? Maar de spelleiders hebben wel veel moeite gedaan om een vervanger te regelen --> bij een gewone dorpeling zouden ze dat misschien niet doen. Ik ga (zie vorige ronde) nog steeds voor CS.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand hierboven zei iets over Lisaaah wat mij ook al opviel trouwens. Doordat haar posts zo hart-op-de-tong overkomen, vind ik haar meestal niet verdacht. En nu ook niet, eigenlijk. Na Elbows vind ik CS denk ik het meest verdacht, maar dat is eigenlijk alleen onderbuikgevoel. En sowieso speelt ze actief mee, terwijl heel veel spelers nog amper niets hebben gepost. Ik ben zelf ook wat minder fanatiek dit spel merk ik, combinatie van het warme weer, schooldrukte en trouwdingen natuurlijk ;x Maarhet nadeel aan weinig verschillende mensen die posten is dat het lastiger gaat om theorieen op te bouwen, omdat we nu weinig hebben om informatie uit te gaan. Maar goed, ik begin nu slap te zeveren. Eerst maar eens Elbows ophangen, en kijken of we daar iets uit kunnen halen. |
|
|
|
|
|
Het nadeel van dit mooie weer is dat er veel minder mensen posten, waardoor de mensen die wel posten al veel sneller verdacht worden, aangezien ze gewoon opvallen.
Wat Dun Hout betreft weet ik het niet zo goed meer. Ik denk dat ik toch maar voor Elbows ga, doordat hij zich iets te onschuldig gedraagt en ik vind hem irritant posten.
|
|
|
|
De vraag van Elbow over de leerling was volgens mij een retorische. Ik vind zijn posts in ieder geval niet verdacht, toen ik het spel voor het eerst speelde begreep ik er de eerste ronde ook nog niet zoveel van (ondanks het veelvuldig doorlezen van de spelregels
).Aan de andere kant vind ik wel dat Zoemzoem een punt heeft. De spelleiders hebben veel moeite gedaan zo snel mogelijk een vervanger te regelen, het zou daarom goed kunnen dat Elbow een belangrijke functie heeft. Al hoeft die functie niet per se in het nadeel van de dorpelingen te zijn natuurlijk. Lastig. Cherry Springs hou ik ook nog in de gaten. Ik wacht even af.
|
|
|
Verwijderd
|
ik vind katjes gedrevenheid om elbows op te hangen wel apart en daarbij komt het ook dat ik het een beetje lullig vind: dan val je in, word je meteen afgemaakt. aan de andere kant zie ik wel wat in haar argumenten
verder is idd het weer niet echt bevorderlijk voor het spel. ik ga zo ook lekker naar buiten en van de zon genieten en aan het postaantal hier te zien hebben meer mensen soortgelijke plannen. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 20:24 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |